No nyt tässä on iskenyt vaihdevuodet :) kun tekee mieli nuorempaa neitokaista. Miten mahtaa käydä 45v miehelle jos se halajaa 20v thaityttöä Pattayalla, nauraako ne minulle, vai lähteekö hymy suin matkaan. Matka on varattuna tammikuulle ja silloin taitaa olla se pahin sesonkiaika. Turisteja on paljon ja varsinkin miehiä, riittääkö niitä tyttöjä myös minulle, vaikka olen jo vähän vanhempi.
Saako mies..
70
1618
Vastaukset
- ....
provo, tai sit on eka kerta reissussa, kylla niita kuule sulle riittaa jos sulla riittaa rahaa.
- PerälänAQntti
ei ole provo, vaan olen ensimmäistä kertaa matkustamassa sinne.
Pljonko thaityttö maksaa vuorokausi? - Huh heijaa
PerälänAQntti kirjoitti:
Pljonko thaityttö maksaa vuorokausi?Älä me ollenkaan, niin on parempi ittelles ja muille. Ei sinne enää tautien hakijoita tarvita.
Kuitenkin erehdyt ryyppäämään ja tappeleen ja tuot aidon ja alkuperäisen Aasialaisen Aidsin tullessas. - SANOO AMALIA
Huh heijaa kirjoitti:
Älä me ollenkaan, niin on parempi ittelles ja muille. Ei sinne enää tautien hakijoita tarvita.
Kuitenkin erehdyt ryyppäämään ja tappeleen ja tuot aidon ja alkuperäisen Aasialaisen Aidsin tullessas.MEE VIIPURIIN tai vaasankadulle amalian päälle
- pian kuukaudeksi
PerälänAQntti kirjoitti:
Pljonko thaityttö maksaa vuorokausi?Opas, pyykinpesijä,tulkki,seuralainen,kaupassa asioiva, tinkijä ...ym ym palvelut hoitava huomaavainen baarista valittu tyttö 500 thb-1000thb/ vrk (neuvottelu kysymys) sen lisäksi baarille noin 300 thb/vrk (joka on tytön päiväpalkka).Ja tietenkin tarjoat tytölle päivittäiset ateriat, he syövät edullista Thai ruokaa.
Onhan toki mahdollisuus että löydät mukavan tytön muualta kuin baarista joilloin yllä mainittuja maksuja ei ole mutta kohteliaisuudesta tarjoat tytölle ruoat ja pikku lahjoja......
Ja ahdasmielisille tiedoksi. Tytöt jotka työskentelevät baareissa SIIS TARJOILIJAT eivät ole huoria vaan SEURALAISIA kuten esimerkiksi GEISHAT japanissa.He lähettävät rahaa kotiinsa joka kuukausi perheelleen, se kuuluu kaikkien thaimaalaisten velvollisuuteen. - PerälänAntti
pian kuukaudeksi kirjoitti:
Opas, pyykinpesijä,tulkki,seuralainen,kaupassa asioiva, tinkijä ...ym ym palvelut hoitava huomaavainen baarista valittu tyttö 500 thb-1000thb/ vrk (neuvottelu kysymys) sen lisäksi baarille noin 300 thb/vrk (joka on tytön päiväpalkka).Ja tietenkin tarjoat tytölle päivittäiset ateriat, he syövät edullista Thai ruokaa.
Onhan toki mahdollisuus että löydät mukavan tytön muualta kuin baarista joilloin yllä mainittuja maksuja ei ole mutta kohteliaisuudesta tarjoat tytölle ruoat ja pikku lahjoja......
Ja ahdasmielisille tiedoksi. Tytöt jotka työskentelevät baareissa SIIS TARJOILIJAT eivät ole huoria vaan SEURALAISIA kuten esimerkiksi GEISHAT japanissa.He lähettävät rahaa kotiinsa joka kuukausi perheelleen, se kuuluu kaikkien thaimaalaisten velvollisuuteen.Kiitti tiedoista, ovat kullan arvoisia!
Osaavatko 20v tytöt tehdä jo ruokaakin, ja jos, niin pakko sellainen on hakea.
Jos on tällainen kuin minä, joka ei viihdy baareissa niin mistä muualta niitä tyttöjä voi sitten saada. Ihan kadulta tai kaupasta, vai mistä. Tulevatko itse tyrkylle, vai mistä nämä hoitaja/keittäjä/kaupassa kävijät tunnistaa??????????
En viitsi alkaa enää lepertelemään ja puhumaan ummet ja lammet, vaan se pitäis olla heti selvä, mistä tässä on kyse.
Tosiaankin olen menossa Thaimaaseen ensimmäistä kertaa ja ei ole Pattayan kulttuuri hallussa, muuta kuin mitä olen lueskellut.
Kiitos vielä jos viitsit antaa lisätietoa, ja vielä noin asiallista! - 26
pian kuukaudeksi kirjoitti:
Opas, pyykinpesijä,tulkki,seuralainen,kaupassa asioiva, tinkijä ...ym ym palvelut hoitava huomaavainen baarista valittu tyttö 500 thb-1000thb/ vrk (neuvottelu kysymys) sen lisäksi baarille noin 300 thb/vrk (joka on tytön päiväpalkka).Ja tietenkin tarjoat tytölle päivittäiset ateriat, he syövät edullista Thai ruokaa.
Ja ahdasmielisille tiedoksi. Tytöt jotka työskentelevät baareissa SIIS TARJOILIJAT eivät ole huoria vaan SEURALAISIA kuten esimerkiksi GEISHAT japanissa.He lähettävät rahaa kotiinsa joka kuukausi perheelleen, se kuuluu kaikkien thaimaalaisten velvollisuuteen.Kysyhän tekisivätkö ne kaiken tuon ihan ilmaiseksi, ikäänkuin hyvästä thaisydämestä lähtöisin?
Tai voisiko tämä "seuralainen" esimerkiksi puolittaa aina ravintolalaskun ja maksaa osansa yhteisestä auvosta ja keskinäisestä rakkaudesta? Voisitko tai kannattaako kysäistä? - njet tse vot
26 kirjoitti:
Kysyhän tekisivätkö ne kaiken tuon ihan ilmaiseksi, ikäänkuin hyvästä thaisydämestä lähtöisin?
Tai voisiko tämä "seuralainen" esimerkiksi puolittaa aina ravintolalaskun ja maksaa osansa yhteisestä auvosta ja keskinäisestä rakkaudesta? Voisitko tai kannattaako kysäistä?Näin neuvoo Vaasankadun Venakko eli Amalia. Sehän nussii vaan sun fyrkat.
- kannattaa lähteä
26 kirjoitti:
Kysyhän tekisivätkö ne kaiken tuon ihan ilmaiseksi, ikäänkuin hyvästä thaisydämestä lähtöisin?
Tai voisiko tämä "seuralainen" esimerkiksi puolittaa aina ravintolalaskun ja maksaa osansa yhteisestä auvosta ja keskinäisestä rakkaudesta? Voisitko tai kannattaako kysäistä?ja Pillua saat enemmän kuin jaksat kuvitella sekä kohteita on riittävästi , 100e vrk pärjäät hyvin ja pidät tytöt tyytyväisinä. ja tosiaan jos olet euron venyttäjä pysy suomessa.
- pian kuukaudeksi
PerälänAntti kirjoitti:
Kiitti tiedoista, ovat kullan arvoisia!
Jos on tällainen kuin minä, joka ei viihdy baareissa niin mistä muualta niitä tyttöjä voi sitten saada. Ihan kadulta tai kaupasta, vai mistä. Tulevatko itse tyrkylle, vai mistä nämä hoitaja/keittäjä/kaupassa kävijät tunnistaa??????????
En viitsi alkaa enää lepertelemään ja puhumaan ummet ja lammet, vaan se pitäis olla heti selvä, mistä tässä on kyse.
Tosiaankin olen menossa Thaimaaseen ensimmäistä kertaa ja ei ole Pattayan kulttuuri hallussa, muuta kuin mitä olen lueskellut.
Kiitos vielä jos viitsit antaa lisätietoa, ja vielä noin asiallista!Kadulla kohtaamasi ja itseään tykö tuovat tytöt.....unohda heidät, ne ovat niitä huoria ja niitä on syytä varoa. Kyllähän baarissa voi istua ilman alkoholiakin, siitä ne KUNNOLISET thai tytöt pitää kun ulkomaalainen ei juo liikaa tai ei olenkaan, saat parempaa huolenpitoa kun olet selvinpäin eikä heidän tarvitse hävetä seuralaistaan. Ja kyllä sä tulet huomaamaan kuka tyttö on kiinnostunut susta :) he kyllä tulevat juttelemaan.
- .................
kannattaa lähteä kirjoitti:
ja Pillua saat enemmän kuin jaksat kuvitella sekä kohteita on riittävästi , 100e vrk pärjäät hyvin ja pidät tytöt tyytyväisinä. ja tosiaan jos olet euron venyttäjä pysy suomessa.
huh huh. On tainnut tytöt vedättää suo pahasti. No jokainen toimii tavallaan.
- Nilkkejä
................. kirjoitti:
huh huh. On tainnut tytöt vedättää suo pahasti. No jokainen toimii tavallaan.
Toiset ei
- haa roi . OK
Nilkkejä kirjoitti:
Toiset ei
Minulla oli tyttö 18 v. En antanut euroakaan ja oli minulla monta vrk.
Nimittäin annoin 500 baht /vrk. Ei ollut kovin kaunis,mitta oli miellyttävä! - miehinenmiestenmies
haa roi . OK kirjoitti:
Minulla oli tyttö 18 v. En antanut euroakaan ja oli minulla monta vrk.
Nimittäin annoin 500 baht /vrk. Ei ollut kovin kaunis,mitta oli miellyttävä!Osaatko neuvoa kun katselin virtuaali kuvaa Pattayan rantakadulta, niin siinä kun on niitä tyttöjä norkoilemassa, kyttääkö ne siinä miehiä vai mitä?
Jos siitä koukkasee tytön mukaan niin kuinka luotettavia ne ovat. Ovatko ne ihan samanlaisia oppaita kuin baaritytöt. Ainoa ero ettei tarvitse maksaa sitä baarimaksua, vai?
Entäs sitten tyttöjen puhtaus ja tautitilanne, on suurempi riski saada tauti näiltä kuin baaritytöistä? - saaaamaaamiesssss
miehinenmiestenmies kirjoitti:
Osaatko neuvoa kun katselin virtuaali kuvaa Pattayan rantakadulta, niin siinä kun on niitä tyttöjä norkoilemassa, kyttääkö ne siinä miehiä vai mitä?
Jos siitä koukkasee tytön mukaan niin kuinka luotettavia ne ovat. Ovatko ne ihan samanlaisia oppaita kuin baaritytöt. Ainoa ero ettei tarvitse maksaa sitä baarimaksua, vai?
Entäs sitten tyttöjen puhtaus ja tautitilanne, on suurempi riski saada tauti näiltä kuin baaritytöistä?Jos meinaa tytön napata kadulta, niin osaatko suositella, mistä kulmilta kannattaa lähteä katsomaan. Ovatko ne pesiytyneet jonnekkin määrätyn kadun liepeille , vai ovatko ne levittäytyneet pitkin Pattayaa.
- Virtu aali kuva ?
miehinenmiestenmies kirjoitti:
Osaatko neuvoa kun katselin virtuaali kuvaa Pattayan rantakadulta, niin siinä kun on niitä tyttöjä norkoilemassa, kyttääkö ne siinä miehiä vai mitä?
Entäs sitten tyttöjen puhtaus ja tautitilanne, on suurempi riski saada tauti näiltä kuin baaritytöistä?Kyllä niihinkin voi luottaa , jos ne lupaa antaa niin ne antaa myös.
Pesullehan ne heti haluaa ja ei taudit kortsun läpi tartu.
Ei minulla ole ollut rantakadulta kuin muutama. Yleensä otan kaupoista ,hotelleista , ravintoloista,
Tosin myös baareista 30-vuoden aikana n. 200 ladya, iältään arviolta n. 15-60 vuoden väliltä. - hiiiya
saaaamaaamiesssss kirjoitti:
Jos meinaa tytön napata kadulta, niin osaatko suositella, mistä kulmilta kannattaa lähteä katsomaan. Ovatko ne pesiytyneet jonnekkin määrätyn kadun liepeille , vai ovatko ne levittäytyneet pitkin Pattayaa.
Sinähän olet samanlainen ku yks sälli joka tuli soi 8 : lla kysyyn et mistä täältä saa pillua !!??
Sanoi et anna 200 THB niin kerron....ja ääliö makso...sanoin et mee 3 metriä vasempaan...kiitos ja näkemiin - puolijumala
hiiiya kirjoitti:
Sinähän olet samanlainen ku yks sälli joka tuli soi 8 : lla kysyyn et mistä täältä saa pillua !!??
Sanoi et anna 200 THB niin kerron....ja ääliö makso...sanoin et mee 3 metriä vasempaan...kiitos ja näkemiinAika monella on se ongelma että he eivät osaa asettua toisen asemaan. Jos kysyjä on menossa ENSIMMÄISTÄ kertaa Pattikselle, niin mistä helvatesta se voi tietää minkälaista siellä on. Saatikka sitten että missä nää vosut siellä on ja miten ne saa matkaan. Ai niin mutta sinähän olet itse kaikkitietävä ja kaiken osaava. Onneksi meitä on edes yksi joka on itse täydellisyys.
- ilimaiseksi saanut:
puolijumala kirjoitti:
Aika monella on se ongelma että he eivät osaa asettua toisen asemaan. Jos kysyjä on menossa ENSIMMÄISTÄ kertaa Pattikselle, niin mistä helvatesta se voi tietää minkälaista siellä on. Saatikka sitten että missä nää vosut siellä on ja miten ne saa matkaan. Ai niin mutta sinähän olet itse kaikkitietävä ja kaiken osaava. Onneksi meitä on edes yksi joka on itse täydellisyys.
Jeesus ei piilotellut sanomaansa eikä kuiskutellut sitä vain luotettavimmille, koulutetuille valituille. Vuorenrinteiltä ja katujen varsilta Hänet saattoi nähdä ja päästä Hänen kanssaan kosketuksiin.
http://www.kotikirkkopattaya.com/ PerälänAntti kirjoitti:
Kiitti tiedoista, ovat kullan arvoisia!
Kiitos vielä jos viitsit antaa lisätietoa, ja vielä noin asiallista!Riippuu ihan naisesta osaako tehä ruokaa vai ei. No siis oppaat kyllä lähestyvät sinua ja kyselevät kaikkia mukavia ja ovat ystävällisiä ja palvelualttiita. Heihin voi ihastua ja rakastua, mutta suhtaudu kaikkeen varauksella. Opas vakuuttelee olevansa siun oma kulta, MUTTA oppaalla saattaa olla vaikka 10 muuta kultaa kenelle he sanoovat samaa. Varo ettet tule putsatuksi. Siinä vaiheessa kun siulla on rahat loppu loppuu myöskin rakkaus. :( Tosin onhan niitä rehellisiä hyviä kultiakin siellä ja voi olla että elätte onnellisina elämänne loppuun asti. :) Ja niitä oppaita voi löytää mistä vaan. Rannalta, kaupasta baarista ja monista muista paikosista. :)
- Mutta...
SANOO AMALIA kirjoitti:
MEE VIIPURIIN tai vaasankadulle amalian päälle
, mikä on tää Viipuri ja vaasankadun juttu?
Onko vaasankatu Viipurissa vai missä v...ssa?
Mitä näillä on tekemistä Amalian kanssa?
Kuka tietää, tietääkö Amalia? - 28 x....
ilimaiseksi saanut: kirjoitti:
Jeesus ei piilotellut sanomaansa eikä kuiskutellut sitä vain luotettavimmille, koulutetuille valituille. Vuorenrinteiltä ja katujen varsilta Hänet saattoi nähdä ja päästä Hänen kanssaan kosketuksiin.
http://www.kotikirkkopattaya.com/tietään Nazareaan. Kaikki kaksitoista opasta olivat mukana.
Jeesuksella rupesi suu napsaamaan koska oli hörpötellyt
ja mailmaa parannellut poikien kaa pikkutunnelle.
Vastaan tuli Maria Magdalenan vastaanottohuoneisto.
Jeesus kehoitti poikia odottamaan palmun alla kun Hän menisi
hivenen hierottavaksi... Koko porukan hillot olivat Jeesuksen taskussa.
Maria oli vapaana ja oven avasi. Kehoitti tuttua vierastaan riisumaan
sandaalinsa jotta voisi pestä Hänen jalkansa, olivat muuten ihan vähän
hiekkaiset ja kamelinpaskan peitossa. Kuka sitä nyt puhtaalle patjalle
tuollaisin jaloin... Tarina ei enempää kerro joten jätän lukijan mielikuvituksen
varaan loput...
Tunnin kuluttua Jeesus saapui posket punehtuneena ja varpulit puhtoisina.
Paavali hivenen Häntä torui kun oli tuhlannut tunnissa kaikki heidän varansa.
Jeesus puolustautui sekä kertoi vain niillä varoilla auttaneensa vähäosaista ja
langennutta naisparkaa....
Noh, matka jatkui kohti Jerusalemia; loppu onkin sitten jo kaikkien tuntemaa
historiaa.... - just just
28 x.... kirjoitti:
tietään Nazareaan. Kaikki kaksitoista opasta olivat mukana.
Jeesuksella rupesi suu napsaamaan koska oli hörpötellyt
ja mailmaa parannellut poikien kaa pikkutunnelle.
Vastaan tuli Maria Magdalenan vastaanottohuoneisto.
Jeesus kehoitti poikia odottamaan palmun alla kun Hän menisi
hivenen hierottavaksi... Koko porukan hillot olivat Jeesuksen taskussa.
Maria oli vapaana ja oven avasi. Kehoitti tuttua vierastaan riisumaan
sandaalinsa jotta voisi pestä Hänen jalkansa, olivat muuten ihan vähän
hiekkaiset ja kamelinpaskan peitossa. Kuka sitä nyt puhtaalle patjalle
tuollaisin jaloin... Tarina ei enempää kerro joten jätän lukijan mielikuvituksen
varaan loput...
Tunnin kuluttua Jeesus saapui posket punehtuneena ja varpulit puhtoisina.
Paavali hivenen Häntä torui kun oli tuhlannut tunnissa kaikki heidän varansa.
Jeesus puolustautui sekä kertoi vain niillä varoilla auttaneensa vähäosaista ja
langennutta naisparkaa....
Noh, matka jatkui kohti Jerusalemia; loppu onkin sitten jo kaikkien tuntemaa
historiaa....Tätä juuri on Thaimaa. Halpaa kopiota kaikesta.
- aivan aivan
just just kirjoitti:
Tätä juuri on Thaimaa. Halpaa kopiota kaikesta.
Tuota juuri on suomalainen ryhävalashuora. Oksettavaa kaatopaikkajätettä.
Vaikka olisit 100 vuotias ja 200 kiloinen, niin naisia riittää niin kauan kun sulla riittää rahaa.
Mutta muista, että ilmaista rakkautta ei Thaimaassa tunneta.
Turha kuvitella, että ne susta välittää paskan vertaa. Sun rahoista ne välittää...ei muusta.- tämäkin.
suomessa mies perinteisesti "saa". thaimaassa miehelle annetaan,sitä jopa tyrkytetään.
- feromoniiiiii
tämäkin. kirjoitti:
suomessa mies perinteisesti "saa". thaimaassa miehelle annetaan,sitä jopa tyrkytetään.
Suomessa nainen on perinteisesti sukupuoleton neutrooni, eikä ainakaan pyydä. Thaimaalainen nainen on femiini ja aktiivinen sellainen, joka suorastaan vaatii!
- 11
tämäkin. kirjoitti:
ja nainen saa.....Näin se kyllä menee.
- No haloota vaan
Usein kommentoija kertoo kommentissaan enemmin itsestään kuin kommenttinsa kohteesta taitaa pitää tämän seikkaija45 kohdallakin paikkansa.
” Mutta muista, että ilmaista rakkautta ei Thaimaassa tunneta.”
Vai että sellainen on tämän seikkailijan Thaimaa. - Näin on
No haloota vaan kirjoitti:
Usein kommentoija kertoo kommentissaan enemmin itsestään kuin kommenttinsa kohteesta taitaa pitää tämän seikkaija45 kohdallakin paikkansa.
Vai että sellainen on tämän seikkailijan Thaimaa.Hei kaikkitietävä !!
Luepa kirja "rahasta lähimmäistäsi" niin ehkäpä
sinunkin silmäsi aukeavat !!! - Eipä olekaan
Näin on kirjoitti:
Hei kaikkitietävä !!
sinunkin silmäsi aukeavat !!!Rahasta lähimmäistäsi on vain ihmisen kirjoittama kirja, kirja muiden kirjojen joukossa, yhden ihmisen mielipide. Vaikkakin tuolla yhdellä IHMISELLÄ on kokemusta Thaimaasta, väitän että meillä monella muullakin on. Ja joillakin jopa enemmän. Kirjan tarkoitus on antaa "ohjeet" liian hyväuskoisille matkaajille, ettei mene liian halpaan. Rahalla on Thaimaassa oma "tietty" merkityksensä, sen joko tajuaa tai ei tajua.
Toivottavasti myös sinun silmäsi aukeavat!!! - JJJJJJJ
Eipä olekaan kirjoitti:
Rahasta lähimmäistäsi on vain ihmisen kirjoittama kirja, kirja muiden kirjojen joukossa, yhden ihmisen mielipide. Vaikkakin tuolla yhdellä IHMISELLÄ on kokemusta Thaimaasta, väitän että meillä monella muullakin on. Ja joillakin jopa enemmän. Kirjan tarkoitus on antaa "ohjeet" liian hyväuskoisille matkaajille, ettei mene liian halpaan. Rahalla on Thaimaassa oma "tietty" merkityksensä, sen joko tajuaa tai ei tajua.
Toivottavasti myös sinun silmäsi aukeavat!!!Näin 15 vuoden kokemuksella mitä olen Thaimaassa käynyt, niin vain, ja ainoastaan rahalla on Thaimaassa merkitystä.
Millään muulla ei siellä maassa ole mitään merkitystä.
Eli jos sinulla ei ole rahaa, olet yhtä merkityksetön kuin rotta viemärissä tai kadulla juoksenteleva torakka.
Ai "rahasta lähimmäistäsi" on VAIN ihmisen kirjoittama kirja !!?? Eiköhän se kerro aika paljon Thaimaasta ja Thaimaalaisista ja heidän suhtautumisestaan ulkomaalaisiin.
Thaimaalaisen arvojärjestys on seuraava: 1. Raha 2. Kulta 3. Ruoka 4. Äiti 5. Isä 6. Muut sukulaiset 7. Kaverit 8. Lemmikki-koirat ja kissat 9. Näiden kirput ja täit 10. sitten sinä, ääliö falangi, jonka rahat olisi tarkoitus viedä.
Siinä sinulle tyotuus - No haloota vaan
Näin on kirjoitti:
Hei kaikkitietävä !!
sinunkin silmäsi aukeavat !!!ja Hei vaan!
” Luepa kirja "rahasta lähimmäistäsi" niin ehkäpä
sinunkin silmäsi aukeavat !!!”
Enpä taida viitsiä lukea, eivätkä silmäni kirjaa lukemalla taitaisi aueta - arvaapa miksi?
No ensinnäkin siksi, tämä on kai tärkein syy viitsimättömyydelleni, että olen lukenut alkuperäisteoksen (Money nr. 1) tästä käännöskirjasta jo silloin kun sitä ei vielä ollut suomeksi käännetty. Toiseksi siksi, että olen lukenut koko nipun muitakin Thaimaata ja thaimaalaisia käsitteleviä kirjoja ja kirjoituksia (mm. ko. kirjan suomentajan mainioita kirjoituksia joissa on ollut paljon mielenkiintoista asiaa) Minulla on tuossa hyllyssäni nytkin kirjoja joidenka uudelleen lukemisesta katson olevan itselleni enemmin hyötyä kuin ”rahasta lähimmäistä” kirjan lukemisesta. Olen muuten – yllätys, yllätys - myös ihan omin silminenikin tarkkaillut Thaimaata ja thaimaalaisia Thaimaassa. Silmäni taitavat siis jo olla auki, miten on omiesi laita?
Kuten seikalija45:n kommentti, niin sinunkin kommenttisi taitaa kertoa aika paljon sinusta itsestäsi, mutta kerro ihmeessä lisää sinun Thaimaastasi ja tapaamistasi thaimaalaisista. Vaikka ”tiesit” minut ”kaikki tietäväksi” – mikä tämäkin kertonee sinusta itsestäsi jotain - niin itse en tällainen koe olevani. Odottelenkin uutta oppiakseni vastaustasi tähän viestiini silmät apposen ammollaan. - No haloota vaan
Eipä olekaan kirjoitti:
Rahasta lähimmäistäsi on vain ihmisen kirjoittama kirja, kirja muiden kirjojen joukossa, yhden ihmisen mielipide. Vaikkakin tuolla yhdellä IHMISELLÄ on kokemusta Thaimaasta, väitän että meillä monella muullakin on. Ja joillakin jopa enemmän. Kirjan tarkoitus on antaa "ohjeet" liian hyväuskoisille matkaajille, ettei mene liian halpaan. Rahalla on Thaimaassa oma "tietty" merkityksensä, sen joko tajuaa tai ei tajua.
Toivottavasti myös sinun silmäsi aukeavat!!!Juurikin näin.
"Kirjan tarkoitus on antaa "ohjeet" liian hyväuskoisille matkaajille, ettei mene liian halpaan."
Tässä mielessä kirja on ihan hyvä ja suositeltavaa lukemista (muun lukemisen ohessa). Uskoisin myös, että kirjan tarkoitus on myös tuottaa tekijöilleen rahaa. Ehkäpä se siksi on kirjoitettu siten kuin on kirjoitettu, "myyvemmäksi".
" Rahalla on Thaimaassa oma "tietty" merkityksensä, sen joko tajuaa tai ei tajua. "
Juuri näin.
Sitten vielä tämä väite tuolta aiemmasta kommentista: "Mutta muista, että ilmaista rakkautta ei Thaimaassa tunneta." Miten tämä väite vertautuu esimerkiksi Suomeen? Tunnetaanko Suomessa ilmaista rakkautta - mitä tuo nyt sitten sisällään pitää - vaiko eikö tunneta? Saisinko esimerkkejä? - No haloota vaan
JJJJJJJ kirjoitti:
Näin 15 vuoden kokemuksella mitä olen Thaimaassa käynyt, niin vain, ja ainoastaan rahalla on Thaimaassa merkitystä.
Eli jos sinulla ei ole rahaa, olet yhtä merkityksetön kuin rotta viemärissä tai kadulla juoksenteleva torakka.
Ai "rahasta lähimmäistäsi" on VAIN ihmisen kirjoittama kirja !!?? Eiköhän se kerro aika paljon Thaimaasta ja Thaimaalaisista ja heidän suhtautumisestaan ulkomaalaisiin.
Thaimaalaisen arvojärjestys on seuraava: 1. Raha 2. Kulta 3. Ruoka 4. Äiti 5. Isä 6. Muut sukulaiset 7. Kaverit 8. Lemmikki-koirat ja kissat 9. Näiden kirput ja täit 10. sitten sinä, ääliö falangi, jonka rahat olisi tarkoitus viedä.
Siinä sinulle tyotuusOletko sinä kaikkien näiden viestien kirjoittaja:
- seikkailija45 10.9.2010 08:11
- Näin on13.9.2010 08:09
- JJJJJJJ13.9.2010 15:45
15 vuotta ja moinen kokemuksien kautta kehittynyt näkemys. Aika synkkää, rakkaudetonta ja säälittävää taitaa elämäsi olla? - Eipä olekaan
JJJJJJJ kirjoitti:
Näin 15 vuoden kokemuksella mitä olen Thaimaassa käynyt, niin vain, ja ainoastaan rahalla on Thaimaassa merkitystä.
Siinä sinulle tyotuusSen joko tajuaa, tai sitten ei. Sinä se et sitten olekaan tajunnut sitä. Et vaikka olet 15 vuotta siellä asunut. Siinä tapauksessa et tule sitä koskaan edes tajuamaan, turha sulle sitä on silloin edes kertoa, urpo mikä urpo.
- tarpeet ne thaillaki
Juurikin näin.
"Kirjan tarkoitus on antaa "ohjeet" liian hyväuskoisille matkaajille, ettei mene liian halpaan."
Tässä mielessä kirja on ihan hyvä ja suositeltavaa lukemista (muun lukemisen ohessa). Uskoisin myös, että kirjan tarkoitus on myös tuottaa tekijöilleen rahaa. Ehkäpä se siksi on kirjoitettu siten kuin on kirjoitettu, "myyvemmäksi".
" Rahalla on Thaimaassa oma "tietty" merkityksensä, sen joko tajuaa tai ei tajua. "
Juuri näin.
Sitten vielä tämä väite tuolta aiemmasta kommentista: "Mutta muista, että ilmaista rakkautta ei Thaimaassa tunneta." Miten tämä väite vertautuu esimerkiksi Suomeen? Tunnetaanko Suomessa ilmaista rakkautta - mitä tuo nyt sitten sisällään pitää - vaiko eikö tunneta? Saisinko esimerkkejä?Åsvikien kirjan saa ilmaiseksi luettavaksi kirjastosta.
Kirjastot ovat Thaimaassa harvassa, sen sijaan "ilmaiseksi saaminen" ei ole ollenkaan harvinaista. Se on eniten yläpäästä kiinni. Siksi ei "seikkailija", kommenteista päätellen, ole päässyt saamaan.
Jos olet kovassa kännissä tai muuten öykkäät, et varmasti saa. - Oli ilmaista . OLI !
Vai että sellainen on tämän seikkailijan Thaimaa.Kerran paneskelin tanskalaista rouvaa Montien hotellissa monta paivää ja yötä.
Eikös se ole rakkautta jos mitä? Vuoroin ostettiin viinaa ja ruokaa ym.
Eli ei maksanut nainnit kummallekkaan mitään , joten on sitä silloin ilmaistakin.
Olisin kylläkin voinut pyytää häneltä maksua hukkaanmenneesta Thaityttöjen viihdyttämisajasta!
Päivät ja yöt menivät hänen kanssaan loistavasti , niin kylpyammeessa , lattialla , sängyssä ,
seisten , istuallaan sekä parvekkeella merta katsellen samalla pumpsien kuin se olisi viimen päivä !
Joten en pyytänyt maksua. EN ! - No haloota vaan
tarpeet ne thaillaki kirjoitti:
Åsvikien kirjan saa ilmaiseksi luettavaksi kirjastosta.
Kirjastot ovat Thaimaassa harvassa, sen sijaan "ilmaiseksi saaminen" ei ole ollenkaan harvinaista. Se on eniten yläpäästä kiinni. Siksi ei "seikkailija", kommenteista päätellen, ole päässyt saamaan.
Jos olet kovassa kännissä tai muuten öykkäät, et varmasti saa.Totta, niin totta, mutta?
Åsvikien kirjan saa ilmaiseksi luettavaksi kirjastosta, mutta saako A. Juhana Kerosen kääntämän kirjan Rahasta lähimmäistäsi ("Money Number One") ? Kirjasto tädit HALOO!
Åsvikien kirja on mielestäni tavallaan "parempi" kirja kuin tämä "Rahasta lähimmäistäsi" kirja. Åsvikien kirjassa on lainattu enemmin lähteinä ihan "tieteellisiä" tutkimuksiakin. Åsvikien kenttätutkimuksien tutkitut (suomalaiset) henkilöt ovat helpommin tunnistettavissa ihan oikeiksi henkilöiksi vaikka nimet ovatkin muutettu.
Kirjastoiden tädit. Jos teillä on kirjastonne hyllyssä tämä miesten paratiisi kirja, niin miksi sen vieressä ole tämä Rahasta lähimmäistäsi kirjaa? - löytyy:::
Totta, niin totta, mutta?
Åsvikien kirjan saa ilmaiseksi luettavaksi kirjastosta, mutta saako A. Juhana Kerosen kääntämän kirjan Rahasta lähimmäistäsi ("Money Number One") ? Kirjasto tädit HALOO!
Åsvikien kirja on mielestäni tavallaan "parempi" kirja kuin tämä "Rahasta lähimmäistäsi" kirja. Åsvikien kirjassa on lainattu enemmin lähteinä ihan "tieteellisiä" tutkimuksiakin. Åsvikien kenttätutkimuksien tutkitut (suomalaiset) henkilöt ovat helpommin tunnistettavissa ihan oikeiksi henkilöiksi vaikka nimet ovatkin muutettu.
Kirjastoiden tädit. Jos teillä on kirjastonne hyllyssä tämä miesten paratiisi kirja, niin miksi sen vieressä ole tämä Rahasta lähimmäistäsi kirjaa?http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=rahasta lähimmäistäsi&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&Submit.x=0&Submit.y=0
- No haloota vaan
löytyy::: kirjoitti:
http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=rahasta lähimmäistäsi&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&Submit.x=0&Submit.y=0
Hieno homma ja kiitos sinulle kuka tarkistit tuon, että kirja joistakin kirjastoista löytyy, itse en tuota ehtinyt tarkistamaan viestiäni kiireessä naputellessani.
Kaukolainauksellahan kirjan saa sitten kukin omaan kirjastoonsa halutessaan. Tosin jos kaukolainauksen kulut ovat jotain luokkaa neljä euroa, niin ehkäpä kirja kannattaa ostaa ihan omaksikin, vaikkapa täältä:
http://www.thaibooks.net/rahasta.php
Yleisesti (ja etenkin nimimerkille XXXXXX45): Tuo mitä kirjoitin aiemmin näiden kahden kirjan paremmuudesta toisiinsa verrattuna on tietenkin hieman typerää, vaikkakin provosoin tarkoituksellisesti näin tehdessäni. On kuitenkin ollut mielenkiintoista huomata kuinka helposti on voinut tunnistaa Åsvikien kirjassa ”tutkittuja” (haastateltuja) suomalaisia henkilöitä samoin kuin vaikkapa Hannu Sirkkilän väitöksen (2005, Tavallinen thaimaalainen vaimo) yhteydessä haastateltuja (”tutkittuja”) henkilöitä vaikka heidän nimensä oli muutettu. Tavallaan hauskaa on myös huomata, kuinka tässäkin keskustelussa kovin rehvakkaasti kommentoinut henkilö on nyttemmin ollut kovin hiljainen vaikka varmasti on keskustelua seurannut. Aivan kuin kusi sukassa ollaan nyt. Miksihän? Ainahan maailmaan ääntä ja mölinääkin mahtuu (ainakin enemmin kuin sanojensa takana seisojia), enkä ainakaan minä ole mikään tai kukaan sanomaan, että jonkun henkilön henkilökohtaiset mielipiteet olisivat jotenkin väärin ja omani oikein.
Ja sitten eikun lisää paskaa (omiin) housuihin, vai mitä seikkailijaXX ? - ::
Hieno homma ja kiitos sinulle kuka tarkistit tuon, että kirja joistakin kirjastoista löytyy, itse en tuota ehtinyt tarkistamaan viestiäni kiireessä naputellessani.
Kaukolainauksellahan kirjan saa sitten kukin omaan kirjastoonsa halutessaan. Tosin jos kaukolainauksen kulut ovat jotain luokkaa neljä euroa, niin ehkäpä kirja kannattaa ostaa ihan omaksikin, vaikkapa täältä:
http://www.thaibooks.net/rahasta.php
Yleisesti (ja etenkin nimimerkille XXXXXX45): Tuo mitä kirjoitin aiemmin näiden kahden kirjan paremmuudesta toisiinsa verrattuna on tietenkin hieman typerää, vaikkakin provosoin tarkoituksellisesti näin tehdessäni. On kuitenkin ollut mielenkiintoista huomata kuinka helposti on voinut tunnistaa Åsvikien kirjassa ”tutkittuja” (haastateltuja) suomalaisia henkilöitä samoin kuin vaikkapa Hannu Sirkkilän väitöksen (2005, Tavallinen thaimaalainen vaimo) yhteydessä haastateltuja (”tutkittuja”) henkilöitä vaikka heidän nimensä oli muutettu. Tavallaan hauskaa on myös huomata, kuinka tässäkin keskustelussa kovin rehvakkaasti kommentoinut henkilö on nyttemmin ollut kovin hiljainen vaikka varmasti on keskustelua seurannut. Aivan kuin kusi sukassa ollaan nyt. Miksihän? Ainahan maailmaan ääntä ja mölinääkin mahtuu (ainakin enemmin kuin sanojensa takana seisojia), enkä ainakaan minä ole mikään tai kukaan sanomaan, että jonkun henkilön henkilökohtaiset mielipiteet olisivat jotenkin väärin ja omani oikein.
Ja sitten eikun lisää paskaa (omiin) housuihin, vai mitä seikkailijaXX ?On kuule muutakin tekemistä kun roikkua 24h tällä palstalla. Siitä viive.
Puhu mitä puhut mutta mutta fakta on fakta... - No haloota vaan
:: kirjoitti:
On kuule muutakin tekemistä kun roikkua 24h tällä palstalla. Siitä viive.
Puhu mitä puhut mutta mutta fakta on fakta...Joo ja juurikin näin.
Tästähän juurikin sinua(?) kiittelin.
(muuten, mikä muka vitun viive?) - :::
Joo ja juurikin näin.
Tästähän juurikin sinua(?) kiittelin.
(muuten, mikä muka vitun viive?)no kun olen kuulemma ollut kovin hiljainen !!!
se vitun viive
- juhaaaaaa
Jos tosiaan olet ensimmäistä kertaa menossa Pattayalle, niin suosittelen tätä forumia sinulle:
www.pattaya-addicts.com
Sieltä löydät TODELLA PALJON hyödyllistä informaatiota, baaritytöistä, hinnoista, hotelleista, kaikenlaisista ensikertalaisen mokista ja kaikesta mahdollisesta. Loistava ja asiallinen forum kaikenkaikkiaan.- Pukinmäen pässi 50+
Kuin Helsingin Manskulla. Ei internettiä, ei suoli24, ei tuttavia jotka olisivat Thaimaassa käyneet.
Ei voinut kysellä, paljonko maksaa se ja se ! Kirjastossa kävin katsomassa, missähänpäin sellainen
maa on. Matkani onnistui hyvin. 1000 USD otin mukaan ja riitti hyvin , luottokorttia ei ollut.
Naida sain jokapäivä niinpaljonkuin jaksoi.Mekongia join ja söinkin ehkä jotain.
Lento-tukisukista enkä käsidelistä en ollut kuullutkaan. Kondomeja meni paljon, kas kun taudit
eivät tarttuneet minuun !
Se on kyllä vähän liioittelua, että kaikki naiset olisivat tautisia! Olen kyllä 30 v:n aikana survonut paljaallakin satoja varveja, eikä tulehduksia. Sillon tosin kun otin todella nuoren ja nätin, laitoin kortsun , ettei
vaan tulisi paksuksi !
Että tällainen oli foorumini Ensimmäisestä Thaimaan matkastani v. 1980 .
- Kuuntelen..
Nauru lisää kiihotusta ja hymy seisokkia, kai?
- 11
"Thaimaan poliisin ihmiskaupan vastainen yksikkö on ottanut kiinni suomalaismiehen epäiltynä seksisuhteesta 14-vuotiaaseen tyttöön, kertoo Pattaya Daily News.
Lehden mukaan oikeus oli antanut miehestä pidätysmääräyksen. Mies asusteli Soi Buakaon alueella Pattayan keskustassa. Poliisin ratsiassa miehen hallusta löytyi 10 pornovideota, viisi pakettia Viagraa ja kymmenen kondomia.
Pattaya Daily Newsin mukaan poliisi sai vinkin miehestä tytön äidiltä. Pidätysmääräys miehestä annettiin jo maaliskuun puolivälissä, mutta poliisi seurasi miehen toimintaa useita kuukausia ennen kiinniottoa.
Poliisi kuulustelee nyt miestä ja varmistaa tämän henkilöllisyyden, lehti kertoo."
Iltis tältä päivältä.
Älkää huoliko, muutaman vuoden päästä Perälä Antti on taas täälä takaisin. Vaan oli Antilla köyhät eväät, vai olisiko tässä kyseesä joku näistä Pellervoista tai muista kerskuperseistä.- annapa olla
kun joku 16-vuotias turkkilais - tunisialais -tai egyptiläispoika, jolla odottaa joku suvun valitsema pelokas neitsyt aviolittoa, haluaa päästä poikuudestaan -
Minkä hän valitsee: A. Lammas, B Bordelli C Suo-maalainen seksituristilehmä?
Vastaus on helppo: Suo-maalainen seksituristilehmä.
Lampailta ja huorilta ei nimittäin saa yhtä helposti. - Seikkailija-Antti65
Mies kertoi asuneensa Pattayassa 15 vuotta.
Poliisin mukaan miestä oli seurattu useita kuukausia.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Thaimaan poliisi epäilee suomalaismiestä pedofiliasta/1135260168578
- kaddeli
Aina löytyy eikä lopu,on kaunista tiukkaa tarjolla pilvin pimein,mut niin kivoja jotka pitää susta huolta,pientä korvausta vastaan. 10.kertaa kokenut
- 19
Pattaya Daily news kertoo nimenkin:
"Pattaya 15th September 2010 [PDN] Police Colonel Worapong Tonpaiboon (Anti Human Trafficking Division Superintendent, AHTD) and his team on Wednesday arrested Mr. Pasi Earik Venaeinen (65), a Finnish national. Mr. Venaeinen was apprehended after an arrest warrant was granted by the Criminal Court on the 15th March 2010 over his alleged involvement with a 14-year-old girl."
Kuvassa Mr. Venäinen näytti housuunsa paskoneen näköiseltä ja toisteli lausetta: "Kuka, mikä, minäkö ja kenen kanssa? Suomi24:n kaverit kertoivat, että tämä on aivan täysin laillista ja oikein ja pellervot ja muut jälkeenjääneet sanoivat sen olevan lisäksi hauskaa".
Teksti http://www.pattayadailynews.com/en/2010/09/15/finnish-national-arrested-in-national-child-abuse-raid/ - 19+1=21
19 kirjoitti:
Pattaya Daily news kertoo nimenkin:
"Pattaya 15th September 2010 [PDN] Police Colonel Worapong Tonpaiboon (Anti Human Trafficking Division Superintendent, AHTD) and his team on Wednesday arrested Mr. Pasi Earik Venaeinen (65), a Finnish national. Mr. Venaeinen was apprehended after an arrest warrant was granted by the Criminal Court on the 15th March 2010 over his alleged involvement with a 14-year-old girl."
Kuvassa Mr. Venäinen näytti housuunsa paskoneen näköiseltä ja toisteli lausetta: "Kuka, mikä, minäkö ja kenen kanssa? Suomi24:n kaverit kertoivat, että tämä on aivan täysin laillista ja oikein ja pellervot ja muut jälkeenjääneet sanoivat sen olevan lisäksi hauskaa".
Teksti http://www.pattayadailynews.com/en/2010/09/15/finnish-national-arrested-in-national-child-abuse-raid/Kerrotko Sika-Amalia vielä, että missä suomi24:n kaverit ovat kertoneet 14-vuotiaan panemisen rahasta olevan laillista? Missä Pellervo ja muut ovat sanoneet tämän olevan myös hauskaa?
Sinulla Sika-Amalialla on ollut tapana kirjoitella myös muiden nimimerkeillä - mikä kertoo paljon "rehellisistä" tarkoitus peristäsi - joten turha yrittää esittää mitään omaa tekelettäsi vaikkapa Pellervon kirjoittamaksi.
Annahan Amalia tulla faktaa ja näyttöä paskapuhe väitteillesi. - 9
19+1=21 kirjoitti:
Kerrotko Sika-Amalia vielä, että missä suomi24:n kaverit ovat kertoneet 14-vuotiaan panemisen rahasta olevan laillista? Missä Pellervo ja muut ovat sanoneet tämän olevan myös hauskaa?
Sinulla Sika-Amalialla on ollut tapana kirjoitella myös muiden nimimerkeillä - mikä kertoo paljon "rehellisistä" tarkoitus peristäsi - joten turha yrittää esittää mitään omaa tekelettäsi vaikkapa Pellervon kirjoittamaksi.
Annahan Amalia tulla faktaa ja näyttöä paskapuhe väitteillesi.Onko itse Venäinen langalla? Antoiko vartija luvan surffailla ajan kuluksi?
- Kuinka mykistävää,
9 kirjoitti:
Onko itse Venäinen langalla? Antoiko vartija luvan surffailla ajan kuluksi?
aivan ylittämätön vastaus Amalialta jälleen.
- PS.
Kuinka mykistävää, kirjoitti:
aivan ylittämätön vastaus Amalialta jälleen.
Huomaa peukutus.
- ihmettelen vain
19+1=21 kirjoitti:
Kerrotko Sika-Amalia vielä, että missä suomi24:n kaverit ovat kertoneet 14-vuotiaan panemisen rahasta olevan laillista? Missä Pellervo ja muut ovat sanoneet tämän olevan myös hauskaa?
Annahan Amalia tulla faktaa ja näyttöä paskapuhe väitteillesi.Mikä ongelma tuossa uutisessa oli, jotta moisen reaktion ymmärtäisi? Eikö kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä, että rikollinen on saatu kiinni? Samassa lehdessä näytti muuten olleen samanlaisia juttuja muistakin kiinni otetuista, mutta olivat muita kansallisuuksia.
Enkä nyt puutu tuohon muuhun vinoiluun tuossa viestissä vaan aivan yleisellä tasolla. - decoy duck
ihmettelen vain kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa uutisessa oli, jotta moisen reaktion ymmärtäisi? Eikö kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä, että rikollinen on saatu kiinni? Samassa lehdessä näytti muuten olleen samanlaisia juttuja muistakin kiinni otetuista, mutta olivat muita kansallisuuksia.
Enkä nyt puutu tuohon muuhun vinoiluun tuossa viestissä vaan aivan yleisellä tasolla.Totuus tässä on kuitenkin se, että tyttö ja äiti ovat tienneet, mitä ovat tekemässä alkaessaan myydä alaikäistä. Todennäköistä on, että rikosasia muodostunut vasta epäonnistuneen kiristysyrityksen jälkeen.
Toivon, että kaikki pahat saavat palkkansa.
Thaimaa on pedofileille väärä paikka. Valitettavasti jopa Suomi on heille otollisempi maa, erityisesti Pohjois-Pohjanmaan lestadiolaisseudut, valitettavasti. - 9
19+1=21 kirjoitti:
Annahan Amalia tulla faktaa ja näyttöä paskapuhe väitteillesi.Tällä maansurulla on kyllä huumorintaju hakusessa. Murheellisen hahmon ritari omalla ristiretkellään taistelemassa oman asiansa puolesta.
Yksi kaikkien ja kaikki yhden pedon puolesta. - 16
decoy duck kirjoitti:
Totuus tässä on kuitenkin se, että tyttö ja äiti ovat tienneet, mitä ovat tekemässä alkaessaan myydä alaikäistä. Todennäköistä on, että rikosasia muodostunut vasta epäonnistuneen kiristysyrityksen jälkeen.
Thaimaa on pedofileille väärä paikka. Valitettavasti jopa Suomi on heille otollisempi maa, erityisesti Pohjois-Pohjanmaan lestadiolaisseudut, valitettavasti.Kaikkihan me olemme kamalan petoksen uhreja. Jollei kuppa syö niin tyttö - tai äiti - pettää.
Pedofilia on sairaus, johon joissakin maissa käytetään jopa kemikaalista kastraatiota. Ei se ole häpeä, että jää kiinni vaan se, että tekee rikoksen. - papalle
9 kirjoitti:
Tällä maansurulla on kyllä huumorintaju hakusessa. Murheellisen hahmon ritari omalla ristiretkellään taistelemassa oman asiansa puolesta.
Yksi kaikkien ja kaikki yhden pedon puolesta.alaikäiseen sekaantumisesta,sekä pornofilmien ,erektiolääkkeiden ja kondomien hallussapidosta.
- moraaliton maailma
decoy duck kirjoitti:
Totuus tässä on kuitenkin se, että tyttö ja äiti ovat tienneet, mitä ovat tekemässä alkaessaan myydä alaikäistä. Todennäköistä on, että rikosasia muodostunut vasta epäonnistuneen kiristysyrityksen jälkeen.
Thaimaa on pedofileille väärä paikka. Valitettavasti jopa Suomi on heille otollisempi maa, erityisesti Pohjois-Pohjanmaan lestadiolaisseudut, valitettavasti.Onhan toi vanha temppu, tunnettu venäläisestä kirjallisuudesta, harrastetaan ympäri maailmaa. Äiti panettaa tyttärensä aivottomalla paskapäällä ja alkaa kiristää sitä sen jälkeen. Isojen talojen isäntiä on koukutettu noilla tempuilla agraarisuomessa.
Kannattaa muistaa myös nykypäivänä, kun Kluuvin alaikäiset tytöt lupaa suikkia 20 euroo. Voipi käydä kalliiks, toisaalta, ei kai toi ainakaan järjestypoliisia kiinnosta, näyttävät Eerikinkadun huorillekkin vaan morjestelevan. - mahotonpaikka
papalle kirjoitti:
alaikäiseen sekaantumisesta,sekä pornofilmien ,erektiolääkkeiden ja kondomien hallussapidosta.
hmm, erektiolääkkeen hallussapito thaimaassa rikos???
tai videon katselu????
Hitto mä katellut telkkaria thaimaassa, enkä edes ymmärtänyt olevani rikollinen
myöskin lääkettä olen ihan apteekista ostanut parasetamolia 15 thb liuska 10 tbl, päänsärky loppu heti.
jään nyt sitten odottamaan interpolin miehiä, ja pureskelemaan kynsiä kauhuissani
ihmettelen vain mitä 65v mies näkee seksuaalista 14v lapsessa. - pappa senkun jatkaa
papalle kirjoitti:
alaikäiseen sekaantumisesta,sekä pornofilmien ,erektiolääkkeiden ja kondomien hallussapidosta.
Ei kannata pelotella lailla, joka on vain pelkkää teoriaa.
- 10
9 kirjoitti:
Tällä maansurulla on kyllä huumorintaju hakusessa. Murheellisen hahmon ritari omalla ristiretkellään taistelemassa oman asiansa puolesta.
Yksi kaikkien ja kaikki yhden pedon puolesta.Tulla huoralla on kyllä ystävät hakusessa. Yksinäisyyden, munanpuutteisen elämän taivaanrannalla on ollut jo niin pilvessä, niin pilvessä, ettei auringosta ole enää tietoa.
Yksi huora hoitoon, tuskin noin vaikeita sunlaisias hulluja kovin montaa on. - ihan tosiasiaa vaan
10 kirjoitti:
Tulla huoralla on kyllä ystävät hakusessa. Yksinäisyyden, munanpuutteisen elämän taivaanrannalla on ollut jo niin pilvessä, niin pilvessä, ettei auringosta ole enää tietoa.
Yksi huora hoitoon, tuskin noin vaikeita sunlaisias hulluja kovin montaa on.Niiden ystävät eli tutut, sukulaiset ja naapurit pelkäisivät koko ajan, että toi huora nappaa niidenkin miehet.
Miten niillä siis voisi ollakaan ystäviä ? Tällainen tilannehan teillä on just taikkulassakin, ettei naisturistit enää viitsi tulla sinne. - vaikka kyllä tuo
ihan tosiasiaa vaan kirjoitti:
Niiden ystävät eli tutut, sukulaiset ja naapurit pelkäisivät koko ajan, että toi huora nappaa niidenkin miehet.
Miten niillä siis voisi ollakaan ystäviä ? Tällainen tilannehan teillä on just taikkulassakin, ettei naisturistit enää viitsi tulla sinne.sun ruma norsunvittunaamaskin kaikkoaa ihmiset sun lähiympäristöstäs. Tälläinen tilanne on Suomessakin, että Miehet kiertää kaltaisesi kaukaa, mutta sensijaam tuo viimeinen lauseesihan oli taas ihan täyttä paskapuhetta, naisturistithan viitsivät tosiaankin matkustaa Thaimaan paratiisivaltioon yhä uudestaan ja useammin. Sinua en lue Naisturisteihin, huoraämmä.
- 100 %.n varmuudella
vaikka kyllä tuo kirjoitti:
sun ruma norsunvittunaamaskin kaikkoaa ihmiset sun lähiympäristöstäs. Tälläinen tilanne on Suomessakin, että Miehet kiertää kaltaisesi kaukaa, mutta sensijaam tuo viimeinen lauseesihan oli taas ihan täyttä paskapuhetta, naisturistithan viitsivät tosiaankin matkustaa Thaimaan paratiisivaltioon yhä uudestaan ja useammin. Sinua en lue Naisturisteihin, huoraämmä.
Itseäni en todellakaan lue Naimaan turisteihin.
- 100 : n varmasti!
100 %.n varmuudella kirjoitti:
Itseäni en todellakaan lue Naimaan turisteihin.
Itseäni en todellakaan luen Anaalitolian turisteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?553173Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552359Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä312355Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari892252Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa1082156Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721872Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971633Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http601399Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1421352Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1821277