Valkoiset hampaat!

minä!

mulle on jääny joskus junnuna telaketjuista semmoset "palkit" etuhampaisiin. siis neliönmuotoset värjäytymät... saako ne pois jos valkaisen hampaat? ku olis ihan kiva jos ois yksväriset hampaat:D
lisäksi etuhampaissa on paikkoja...
niin että miten ne saa tasavärisiksi valkoisiksi...

16

1325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloooo

miksei kukaan vastaa?

• *TheRoad*

Vastaan...

Paikkoja ei saa vaihtamatta valkoisemmiksi. Vai onko hampaat tummemmat, kuin paikat? Silloinhan valkaisemalla saat hampaat ja paikat tasavärisiksi. Muovipaikoissa on aina vähän se vika, että ne kellastuu ajanmyötä ja erottuu sitten muusta hampaasta, vaikka paikkaa tehdessä valitaan ihan oikea sävy.

Telaketjun jäljet on hankalampi juttu. Onko ne pelkästään värjäytymää? Jos on, niin silloin jäljet voidaan poistaa ihan ilman valkaisuakin hammaslääkärin toimesta. Mutta jos niissä on kulumaa, niin silloin ei onnistu, kuin ehkä hiomalla tai jopa laittamalla laminaatit.

Joskus pelkkä hammaskiven poisto ja hammaslääkärin tekemä "putsi" riittää "valkaisemaan" hampaita, eikä varsinaista valkaisua tarvita.

• minä!

Paikka on harmaampi kuin hammas... hammas on "läpinäkyvän"harmaa...

telaketjujäljet on tollasta jotain supervalkosta,vähän kellertävää... ja todella helposti reikiintyvää!!!
        minkä hintasia noi laminaatit on?:D ja onko hankala laittaa? miten ne ees toimii...

• *TheRoad*
        minä! kirjoitti:

Paikka on harmaampi kuin hammas... hammas on "läpinäkyvän"harmaa...

telaketjujäljet on tollasta jotain supervalkosta,vähän kellertävää... ja todella helposti reikiintyvää!!!
        minkä hintasia noi laminaatit on?:D ja onko hankala laittaa? miten ne ees toimii...

Paikat menee siis vaihtoon, jos tasaisen tuloksen haluat.

Niin, tuota vähän pelkäsinkin, eli valkaisemalla et saa telaketjun jälkiä pois. Ehkä paikka aineella, ohut kerros päälle tai sitten ne laminaatit. Tuo paikka-aine on kyllä vähän kyseenalainen, että kannattaako laittaa.

Ehkä kallistuisin tässä tapauksessa laminaattien puolelle, jos kokonaisuutta ajattelee. Mikäli vain rahat riittää, laminaatit kun eivät kovin halpoja ole. Itselläni on paljon paikatut etuhampaat, reikien ja lohkeamisten takia ja olen siksi päätynyt laminaatteihin.

Laminaatteja on kahdenlaisia. Perinteiset vaativat enemmän oman hampaan hiomista. Lumineers laminaatteja varten riittää todella vähäinen hionta, koska ne ovat todella ohuet perinteiseen verrattuna. Molemmat vaativat 2-3 käyntiä hammaslääkärillä. Hinta liikkuu jossain 200-300 / hammas jos ei Helsingin keskustaan mene laitattamaan. Villiä tuo hinnoittelu, sillä näkyy 400-500 euroakin kiskottavan laminaateista/kappale.

• minä!
        *TheRoad* kirjoitti:

Paikat menee siis vaihtoon, jos tasaisen tuloksen haluat.

Niin, tuota vähän pelkäsinkin, eli valkaisemalla et saa telaketjun jälkiä pois. Ehkä paikka aineella, ohut kerros päälle tai sitten ne laminaatit. Tuo paikka-aine on kyllä vähän kyseenalainen, että kannattaako laittaa.

Ehkä kallistuisin tässä tapauksessa laminaattien puolelle, jos kokonaisuutta ajattelee. Mikäli vain rahat riittää, laminaatit kun eivät kovin halpoja ole. Itselläni on paljon paikatut etuhampaat, reikien ja lohkeamisten takia ja olen siksi päätynyt laminaatteihin.

Laminaatteja on kahdenlaisia. Perinteiset vaativat enemmän oman hampaan hiomista. Lumineers laminaatteja varten riittää todella vähäinen hionta, koska ne ovat todella ohuet perinteiseen verrattuna. Molemmat vaativat 2-3 käyntiä hammaslääkärillä. Hinta liikkuu jossain 200-300 / hammas jos ei Helsingin keskustaan mene laitattamaan. Villiä tuo hinnoittelu, sillä näkyy 400-500 euroakin kiskottavan laminaateista/kappale.

no huhhuh ku kallista:D no ehkä se on sen arvosta.... meen 13.10 hammaslääkärille paikkaamaan etuhampaasta reiän ja kysyn siltä sitten sen mielipidettä...
        no kuitenkin ens vuoden puolella remppaan koko suun kuntoon... alan siis lottoamaan:D

• dhnlätcf

itselläkin jäänyt hammasraudoista värjäytymät etuhampaisiin... kun koittaa kynnellä hampaita niin se on korkeampi ja karheampi siitä kohtaa missä läikät on...

osaako kukaan vastata onko siihen siis voinut jäädä jotain "liimaa" raudoista? : D

• minä!

oon miettyny samaa... mut mulla se on kulunu pois tasaseks ja läikät on siitä yhä...:s

• harness

Itselläni oli muutaman vuoden ajan etuhampaissa raudoista jääneet jäljet, jotka olivat vähän hampaita valkoisemmat ja myös vähän ulkonevat. En tajunnut, että ne olisi saanut helposti pois koska vain, vasta sen muutaman vuoden kuluttua muusta syystä hammaslääkärillä käydessäni mainitsin niistä lääkärille ja hän samantien hioi ne pois. En tiedä, oliko se nyt sitten "liimaa" vai mitä, mutta pois lähti onneksi :) Jos siis tuollaista ulkonemaa hampaissa on myös, kannattaa ehdottomasti sanoa siitä seuraavan kerran kun käyt hammaslääkärillä!

• AnnaToivanen
    • RuokASooDa

mulla ainakin toimi ku laitoin ruokasoodaa ja vettä ja pesin sillä hampaat ja annoin vaikuttaa 5 min ni oli ainaki valkosemmat eikä ees maksanu mitään helppoa ja kätevää mut sit niist paikoist en oo varma tai niiist telaketjun jäljist.

• Parhaat neuvot saat kunnon ammattilaiselta.
      Käy sivuilla:
      www.medident.com

• Valkoisempi

Moikka,
      Itselläni oli samat inhottavat "plakkia" muistuttavat läntit melkein kaikissa etuhampaissa (ylä ja ala). Väriero korostui, koska oma hammaspigmentti on hieman kellertävä. Kyllästyin lopulta kokonaan ruumiin läikkiin ja ostin hampaiden valkaisu paketin: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/hampaidenvalkaisu ja sanoi kuka mitä vaan, niin en ole koskaan ollut tyytyväisempi riskin ottooni! Suosittelen kokeilemaan, ei ainakana ole mitään hävittävää. Se on ihan puppua, että hampaat siitä kärsisi, ei se valkaiseva aine niin vahvaa ole.

• minnis

Itse sain telaketjut pois Hollywood Smile valkaisulla

• valkee44

valkaisuub

• jphbou

oootko saanu hoidettua

• minskupu

Kävin valkaisemassa hampaani Hollywood Smile paikassa tampereella. Sain hyvän freesauksen ja olen tyytyväinen lopputuloksen. Nyt kysyisinkin vinkkejä miten saada tulos pysymään hyvänä? Paras hammastahna tms?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4919
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3925
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3503
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2397
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2289
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe