Kostaa luulot toisesta ihmisestä luuloista luullulle henkilölle!!!
Ja etukäteen varmistaa paikkansa valheilla yms juoruilla koska
luulee kaikkien muidenkin olevan samanlaisia viekkaita mitä itse on
koska on vainoharhainen hullu "Narsisti".
Narsisti lakkaa vastaamasta puheluihinkin .ilman näkyvää syytä. koska on vainoharhainen ja
alkaa piruilla toivoen jollekulle samanlaista yksinäisyyttä mitä itse on jossakin elämänsä
vaiheessa joutunut kokemaan???
Narsisti kostaa luulotkin???!
32
1586
Vastaukset
- Kustaa Tollo
Niin, tai ehkä on käynyt niin, että ihminen joka luulee narsistin kostavavn luulemiensa luuloja luuleekin itse. Ehkä tämä itse luulottelujen kohde vain luulee, että luulotellaan.
Ehkä toinen ei soita, koska pitää toista outona.- dodda
Pitää olla tarkkana, mitä luulee, minkä tietää tai luulee tietävänsä.
Narsuille on tyypillistä, että he tietävät tietävänsä, mitä toinen ajattelee tai on tehnyt. Siitä johtuvat heille ominaiset tokaisut "sinä tiedät, mitä olet tehnyt" ja "minä tiedän kyllä, mitä sinä ajattelet" vaikka toinen ei lainkaan käsitä, mistä voisi olla kyse. Narsu uskoo lukevansa ihmisten ajatuksia, mistä seuraa paljon väärinkäsityksiä sekä kostotoimia. - Luulit luuta lihaksi
nyt on kyllä tosi narsistit asialla, jos joku ei vastaa sinun soittoo SE TARKOITTAA ETTÄ EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA SINUN SOITTAMINEN ..jo puolesta sanasta NORMAALI ihminen huomaa koska hänen seuraa ei haluta, samaa mieltä olen kyllä että omista luuloista voi joku "hullu" kasvattaa todellisuuden ja syöttää sen jollekkin toiselle jonka on saanut koukkuunsa...miten se sanonta menikään...lopussa......
- sairauksia kaikki
Entiedä onko narsisti mutta en ymmärrä miten se liittyy tuohon että ei vastaa puheluihin? miksi kukaan haluaa soittaa henkilölle jota kutsuu "hulluksi" tai "narsistiksi" siis kuka tekee piruutta ja kenelle?
Lisää tuohon että narsku lakkaa vastaamasta toisille, toisia taas pommittaa viestein ja puheluin, aina sen mukaan mikä sopii hänen kuvioihinsa. Elämä on peliä, lankoja vedetään, kaikkea hallitaan. Illuusiota mitä narsku ei käsitä illuusioksi.
- lottamari_1
Miksi kuvittelet, että vain narsku toimisi noin? Minusta kaikki ihmiset vetelevät lankoja sieltä täältä, mikä vain sopii omiin kuvioihin. Ei siinä sen kummemapaa illusiota tarvita, jokainen ihminen toimii itsekkäästi ja haluaa hallita omaa elämäänsä ja jos toisesta on hyötyä käytetään häntä säälittä hyväksy, eikä tarvitse olla yhtään narsisti, pelkkä paskiainen tai vaan ihan tavallinen immeinen ;)
lottamari_1 kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että vain narsku toimisi noin? Minusta kaikki ihmiset vetelevät lankoja sieltä täältä, mikä vain sopii omiin kuvioihin. Ei siinä sen kummemapaa illusiota tarvita, jokainen ihminen toimii itsekkäästi ja haluaa hallita omaa elämäänsä ja jos toisesta on hyötyä käytetään häntä säälittä hyväksy, eikä tarvitse olla yhtään narsisti, pelkkä paskiainen tai vaan ihan tavallinen immeinen ;)
Musta määrä ratkaisee. Narsisti-ihminen vetelee lankoja jatkuvasti, tavis-ihminen satunnaisesti. Narsku on paras ja nro ykkönen siinä hommassa. Rakkaudellinen-ihminen vetelee lankoja myös, mutta siten että siitä hyötyy toinen, kokee hyvää ja saa tyydytystä. :)
- lottamari_1
yxex kirjoitti:
Musta määrä ratkaisee. Narsisti-ihminen vetelee lankoja jatkuvasti, tavis-ihminen satunnaisesti. Narsku on paras ja nro ykkönen siinä hommassa. Rakkaudellinen-ihminen vetelee lankoja myös, mutta siten että siitä hyötyy toinen, kokee hyvää ja saa tyydytystä. :)
Huono olo näkyy kirjoitusvirheinä ootko huomannut? Harmittaa, kun nopeasti kirjoittaa ja luulee tekstin olevan ok, mutta kun jäljestä lukee, niin voi jessus millaisia kirjoitusvirhepaholaisia! Antibiootti väsyttää hohhoijaaaa ;)
Minusta taas mitään eroa ei ole. Ihminen toimii päivittäin lankoja vetelemällä siten, että hänen omat asiansa luistaa ja muista viis. Toista käytetään häikäilemättä hyväksi, joskus näkyvästi mutta yleensä niin, ettei sitä huomata. Narsisti osaa olla melko kiero, jos on fiksu narsku ja osaa hienosti junailla toisen tekemään jopa omat työnsä ja livahtaa hommasta ulos uskottavasti. Silti sitä tekevät myöskin muut kuin vain narskut. Päällimmäisenä narsistilla on kuitenkin se oman edun tavoittelu, kun taas rakkaudellinen-ihminen omassa hyödyssään pyrkii ajattelemaan myöskin sitä toista, koska saa siitä tyydytystä. lottamari_1 kirjoitti:
Huono olo näkyy kirjoitusvirheinä ootko huomannut? Harmittaa, kun nopeasti kirjoittaa ja luulee tekstin olevan ok, mutta kun jäljestä lukee, niin voi jessus millaisia kirjoitusvirhepaholaisia! Antibiootti väsyttää hohhoijaaaa ;)
Minusta taas mitään eroa ei ole. Ihminen toimii päivittäin lankoja vetelemällä siten, että hänen omat asiansa luistaa ja muista viis. Toista käytetään häikäilemättä hyväksi, joskus näkyvästi mutta yleensä niin, ettei sitä huomata. Narsisti osaa olla melko kiero, jos on fiksu narsku ja osaa hienosti junailla toisen tekemään jopa omat työnsä ja livahtaa hommasta ulos uskottavasti. Silti sitä tekevät myöskin muut kuin vain narskut. Päällimmäisenä narsistilla on kuitenkin se oman edun tavoittelu, kun taas rakkaudellinen-ihminen omassa hyödyssään pyrkii ajattelemaan myöskin sitä toista, koska saa siitä tyydytystä.Tarjoisin sulle lämmintä mustikkamehua jos olisin siellä =) Parane pian!
Rakkaudelliseksi empaatti-ihmiseksi tuleminen kannattaa jokaisen ottaa tavoitteeksi. Siitä hyötyy kaikki lähimmäiset ja itsekin.
Ongelmana on kusistit, vähenisikö niiden määrä, jos niille vain kääntäisi selkänsä? Sanalliseen sotaan ei ainakaan kannata alkaa.
Mun konekirjoitustaitoni on kuin kyläpoliisilla.. ;-D- kusistin uhri
yxex kirjoitti:
Tarjoisin sulle lämmintä mustikkamehua jos olisin siellä =) Parane pian!
Rakkaudelliseksi empaatti-ihmiseksi tuleminen kannattaa jokaisen ottaa tavoitteeksi. Siitä hyötyy kaikki lähimmäiset ja itsekin.
Ongelmana on kusistit, vähenisikö niiden määrä, jos niille vain kääntäisi selkänsä? Sanalliseen sotaan ei ainakaan kannata alkaa.
Mun konekirjoitustaitoni on kuin kyläpoliisilla.. ;-DVaikka kääntää selän ei kusisti tajua sitä koska elää siellä luomassa kvasimaailmassa.
- lottamari_1
yxex kirjoitti:
Tarjoisin sulle lämmintä mustikkamehua jos olisin siellä =) Parane pian!
Mun konekirjoitustaitoni on kuin kyläpoliisilla.. ;-DKyläpoliisiksi olet melko taitava kirjoittaja, ha :D Kiitti mustikkamehusta, kuvittelin sinun tarjoavan sen minulle virtuaalisesti,..kyllä helpotti ;)
Mahtaakos rakkaudelliseksi empaatti-ihmiseksi voida opetella?, vähän vierastan tuota ajatusta. Se olisi hieno oppiaine koulussa, jonka ehdottomasti suosittelisin esim uskonnon sijaan otettavaksi uudeksi oppiaineeksi kaikkiin kouluihin.
En tiedä mikä on tämä nykyajan nuorten "empaattisuustrendi-puumi", jossa tuodaan kynttilöitä kolaripaikalle tai itketään ja surraan näyttävästi kaikki yhdessä ringissä, kun on tapahtunut jotain katastrofaalista. Mietin, että onko tuo aina niin todellista ja onko tuollainen esimerkki lähtöisin amerikkalaisesta kulttuurista, jossa tunteet halutaan tuoda kaikille näkyvästi esiin,....jossain kohdin hieman irvokaan epäpyhästi. Uskon silti, että suurin osa nuorista osaavat oikeasti myötäelää ja olla rakkaudellisen empaattisesti toisiaan lohduttamassa, mutta paljon siinä voi olla myöskin nuorten halua vaan fiilistellä ja näytellä empaattista. kusistin uhri kirjoitti:
Vaikka kääntää selän ei kusisti tajua sitä koska elää siellä luomassa kvasimaailmassa.
Kusistia (eikä ketään muutakaan) ei pysty muuttamaan, ellei se ihminen ota ite muutoksen askelta. Mutta jos omavalinnaisesti helpottaa omaa elämäänsä, kannattaa kusistille kääntää selkänsä, ja kävellä pois. Sit kannattaa muistaa että 'mun' kusisti ei välttämättä ole kaikille kusisti. Jos olisi, ja kaikki kääntäisi selkänsä, niin ihme olisi jos ei se kusisti heräisi käyttäytymään ihmisiksi :)
lottamari_1 kirjoitti:
Kyläpoliisiksi olet melko taitava kirjoittaja, ha :D Kiitti mustikkamehusta, kuvittelin sinun tarjoavan sen minulle virtuaalisesti,..kyllä helpotti ;)
Mahtaakos rakkaudelliseksi empaatti-ihmiseksi voida opetella?, vähän vierastan tuota ajatusta. Se olisi hieno oppiaine koulussa, jonka ehdottomasti suosittelisin esim uskonnon sijaan otettavaksi uudeksi oppiaineeksi kaikkiin kouluihin.
En tiedä mikä on tämä nykyajan nuorten "empaattisuustrendi-puumi", jossa tuodaan kynttilöitä kolaripaikalle tai itketään ja surraan näyttävästi kaikki yhdessä ringissä, kun on tapahtunut jotain katastrofaalista. Mietin, että onko tuo aina niin todellista ja onko tuollainen esimerkki lähtöisin amerikkalaisesta kulttuurista, jossa tunteet halutaan tuoda kaikille näkyvästi esiin,....jossain kohdin hieman irvokaan epäpyhästi. Uskon silti, että suurin osa nuorista osaavat oikeasti myötäelää ja olla rakkaudellisen empaattisesti toisiaan lohduttamassa, mutta paljon siinä voi olla myöskin nuorten halua vaan fiilistellä ja näytellä empaattista.Ehkä esimerkillisessä käyttäytymisessä on kuitenkin jotain järkeä. Luodaan joukkokäyttäytymisellä sellainen kuva universaalisesta välittämisestä ja rakastamisesta. Se antaa pohjaa myös yksilön kyvyille käsitellä tunteita.
Kyläpoliisista tuli mieleen Reinikainen, tässä kyseenalaistamassa anatomiaa:
http://www.youtube.com/watch?v=WDu2oWRW9Uo
*koputtaa lottamaria olalle..* ;-DDD- lottamari_1
yxex kirjoitti:
Ehkä esimerkillisessä käyttäytymisessä on kuitenkin jotain järkeä. Luodaan joukkokäyttäytymisellä sellainen kuva universaalisesta välittämisestä ja rakastamisesta. Se antaa pohjaa myös yksilön kyvyille käsitellä tunteita.
Kyläpoliisista tuli mieleen Reinikainen, tässä kyseenalaistamassa anatomiaa:
http://www.youtube.com/watch?v=WDu2oWRW9Uo
*koputtaa lottamaria olalle..* ;-DDDJust joo,..."ollaanko me tavattu aikaisemminkin" :DDD Reinikainen vanha pervo, sä kans kultsu ;))
KYLLÄ SE SINULLAKIN VIELÄ HYMY HYYTYY.. :D
http://www.youtube.com/watch?v=qNrWxUlo_9I lottamari_1 kirjoitti:
Just joo,..."ollaanko me tavattu aikaisemminkin" :DDD Reinikainen vanha pervo, sä kans kultsu ;))
KYLLÄ SE SINULLAKIN VIELÄ HYMY HYYTYY.. :D
http://www.youtube.com/watch?v=qNrWxUlo_9IHah hah.. :-DD
Loistavaa terveystietoa...laittakaapa villalanka muovipussiin..menkää nettiin ja kehittäkää massiivinen naisviha. >8-D
Aattele opettajan vastuuta, kovia kokenut maikka saattaa siirtää asenteensa kokonaiseen luokkaan lapsia!- lottamari_1
yxex kirjoitti:
Hah hah.. :-DD
Loistavaa terveystietoa...laittakaapa villalanka muovipussiin..menkää nettiin ja kehittäkää massiivinen naisviha. >8-D
Aattele opettajan vastuuta, kovia kokenut maikka saattaa siirtää asenteensa kokonaiseen luokkaan lapsia!Juuri näin. Omat kokemukset puhuvat puolestaan :D Kaikkea ei voi oppia kirjoista, elämää varsinkaan ;))
Toisaalta mieti kuinka paljon ihmisen oma asenne vaikuttaa kaikkialla ihmisen välisissä suhteissa. Kun toinen kertoo sinulle jotakin, et välttämättä näe sitä hänen tavallaan vaan peilaat sen heti omien kokemuksiesi kautta. lottamari_1 kirjoitti:
Juuri näin. Omat kokemukset puhuvat puolestaan :D Kaikkea ei voi oppia kirjoista, elämää varsinkaan ;))
Toisaalta mieti kuinka paljon ihmisen oma asenne vaikuttaa kaikkialla ihmisen välisissä suhteissa. Kun toinen kertoo sinulle jotakin, et välttämättä näe sitä hänen tavallaan vaan peilaat sen heti omien kokemuksiesi kautta.Kyllä, positiivari suhtautuu heti kättelyssä toiseen hyväksyvästi, tiukkapipo taas on heti valmis kyseenalaistamaan.
Asioiden erilailla näkemisestä: juttelin kerran yhen metsurin kanssa. Sanoin sille että tuossapa on komea ja suora puu. Se katseli sitä hetken aikaa ja vastas; siitä sais noin 12 kiintokuutioo halkoja. Mulle kaunis oli sille käytännön juttu, hih hih.. :)- lottamari_1
yxex kirjoitti:
Kyllä, positiivari suhtautuu heti kättelyssä toiseen hyväksyvästi, tiukkapipo taas on heti valmis kyseenalaistamaan.
Asioiden erilailla näkemisestä: juttelin kerran yhen metsurin kanssa. Sanoin sille että tuossapa on komea ja suora puu. Se katseli sitä hetken aikaa ja vastas; siitä sais noin 12 kiintokuutioo halkoja. Mulle kaunis oli sille käytännön juttu, hih hih.. :)Niin ja eilen katsoin ihan vahingossa sitä uutta ruokaohjelmaa telkusta,..en muista sitä nimeä, mutta julkut laittaa siinä toisille julkuille ruokaa. Siinä Sillanpään Jari kokkasi aivan mielettömän hienon ateriakokonaisuuden ja oli järkännyt vierailleen Jone Nikulalle, Sikke Sumarille ja yhdelle muulle mielestäni aivan täydet arpakuution kuusi pistettä. Jone, joka tietää musiikista kaiken, mutta ei ruoasta niin ikään mitään antoi täydet, Sikke joka on tehnyt keittokirjoja ja tietää ruoanlaitosta paljon piti päteä ja hän antoi vaivaiset neljä arpakuutiopistettä Jarin aivan loistavasti suunnitellusta ja valmistellusta ateriakokonaisuudesta. Minua ihan pöyristytti moinen Siken ylimielisyys ja itsensä korostaminen ja hirveästi harmitti Jarin puolesta, sillä tiedän Jarin olevan intohimoinen ruoanlaittaja ja tosi taitava. Joten se oma asenne todella näkyy kaikessa tavalla jos toisellakin.
- metall-leidi
yxex kirjoitti:
Kusistia (eikä ketään muutakaan) ei pysty muuttamaan, ellei se ihminen ota ite muutoksen askelta. Mutta jos omavalinnaisesti helpottaa omaa elämäänsä, kannattaa kusistille kääntää selkänsä, ja kävellä pois. Sit kannattaa muistaa että 'mun' kusisti ei välttämättä ole kaikille kusisti. Jos olisi, ja kaikki kääntäisi selkänsä, niin ihme olisi jos ei se kusisti heräisi käyttäytymään ihmisiksi :)
Sanoitpa naulankantaan! jos omavalinnaisesti haluaa helpottaa elämäänsä, kannattaa kusistille kääntää selkänsä ja kävellä pois.
Kauan tälläkin palstalla mourusin päättynyttä ystävyyssuhdettani. Mulla on toivon mukaan nyt toteutunut irtiotto omasta ystävä kusistista.
Nyt ymmärrän omat kuvioni ja olen kääntänyt selkäni enkä ajattele enää mitä exystävättärelle kuuluu ja olo on helpottunut kun ei tarvitse olla kyseisen ihmisen kanssa misään tekemisissä vaan elämäni jatkuu ja hänkin voi nyt keskittyä omiin ystäviinsä. lottamari_1 kirjoitti:
Niin ja eilen katsoin ihan vahingossa sitä uutta ruokaohjelmaa telkusta,..en muista sitä nimeä, mutta julkut laittaa siinä toisille julkuille ruokaa. Siinä Sillanpään Jari kokkasi aivan mielettömän hienon ateriakokonaisuuden ja oli järkännyt vierailleen Jone Nikulalle, Sikke Sumarille ja yhdelle muulle mielestäni aivan täydet arpakuution kuusi pistettä. Jone, joka tietää musiikista kaiken, mutta ei ruoasta niin ikään mitään antoi täydet, Sikke joka on tehnyt keittokirjoja ja tietää ruoanlaitosta paljon piti päteä ja hän antoi vaivaiset neljä arpakuutiopistettä Jarin aivan loistavasti suunnitellusta ja valmistellusta ateriakokonaisuudesta. Minua ihan pöyristytti moinen Siken ylimielisyys ja itsensä korostaminen ja hirveästi harmitti Jarin puolesta, sillä tiedän Jarin olevan intohimoinen ruoanlaittaja ja tosi taitava. Joten se oma asenne todella näkyy kaikessa tavalla jos toisellakin.
Paskaako me välitetään sikestä, ei sekään meistä, paitsi ehkä kritiikkimme myötä, muuttaa ohjelmaansa jos näkee sen hyödylliseksi itselleen. Narsku. (joo terve vaan sikke, ja sorry että sait diagnoosin. Koeta kasvaa. tule juttelemaan kanssamme?) ;-D
- Rajat
Narsistin mielikuvitus kehittäessään kostonkiemuroita on jokus todella uskomaton. Osa kostovirityksistä jää vain huomaamatta kohteelta koska syy-seuraussuhteet ovat niin mielikuvituksellisia. Ihmiset eivät ajattele ja toimi kuten narsisti olettaa, eli kuten narsisti itse ajattelee, eivätkä aina ymmärrä pahoittaa mieltään. Osa yrityksistä on niin läpinäkyviä ettei niitä voi ottaa tosissaan. Loukkaukseksi tarkoitettu juttu alkaakin naurattaa.
Narsistia on taas vaikea olla loukkaamatta, tämä kun vainoharhaisesti kuvittelee viattomankin kommentin ilkeilyksi. Narsisti siis tosiaankin luulee kostavansa luullun ilkeyden. Koston kohde ei välttämättä huomaa mitään kostoa, kunhan ihmettelee mikä sillä narsulla nyt taas on. Onko se sekoamassa lopullisesti?- henna...
"Ihmiset eivät ajattele ja toimi kuten narsisti olettaa, eli kuten narsisti itse ajattelee, eivätkä aina ymmärrä pahoittaa mieltään."
Onneksi :), koska se ois ihan turhaa energianhukkaa.
O - mustassa aukossa
Niin olen myös huomannut että narsistiksi uskomani ihminen viettää päivänsä keksimällä miten häntä on milloinkin loukattu tai hänestä puhuttu jollekkin eli tuota samaa luulen luulet luulemme. Kaikki pyörii oman egon ympärillä voi kun ymmärtäisi että ei me muut olla kiinnostuneitä hänestä eikä hänen elämästä. Silmissä on musta-aukko siinä kohta kun hänet joutuu kohtaamaan.
mustassa aukossa kirjoitti:
Niin olen myös huomannut että narsistiksi uskomani ihminen viettää päivänsä keksimällä miten häntä on milloinkin loukattu tai hänestä puhuttu jollekkin eli tuota samaa luulen luulet luulemme. Kaikki pyörii oman egon ympärillä voi kun ymmärtäisi että ei me muut olla kiinnostuneitä hänestä eikä hänen elämästä. Silmissä on musta-aukko siinä kohta kun hänet joutuu kohtaamaan.
Relax! Kaikki järjestyy kun aikaa kuluu! Usko minua!
- Täytettä
mustassa aukossa kirjoitti:
Jätä huomioimatta.
- Rajat
Ihan vaan esimerkkinä tilanne jossa narsisti suuttui kun hänen ilmiselvä virheensä korjattiin. Narsisti väitti "valkoista mustaksi" jolloin joku korjasi että "musta on musta". Siitähän narsu pillastui. Mutta, narsukin tajusi ettei hänellä ole oikeasti mitään perusteita suuttua jos joku oikaisee ilmiselvän virheen. Päin vastoin, hänenhän oikeastaan pitäisi olla kiitollinen että virhe oikaistiin eikä isompaa vahinkoa syntynyt. Silti narsistia kiukutti niin saa...listi. Hän kävi tuon "oikojan" kimppuun ja yritti hyökätä vähän joka suunnasta, jättäen kuitenkin todellisen syyn kertomatta, se kun olisi ollut naurettavaa. Lopputulos oli naurettava joka tapauksessa. Narsisti riehui ja mellesti mutta ei kuitenkaan esittänyt mitään selkeää syytä sille. Ja taas mietittiin, onko se sekoamassa lopullisesti?
- lottamari_1
Rajat kirjoitti:
Ihan vaan esimerkkinä tilanne jossa narsisti suuttui kun hänen ilmiselvä virheensä korjattiin. Narsisti väitti "valkoista mustaksi" jolloin joku korjasi että "musta on musta". Siitähän narsu pillastui. Mutta, narsukin tajusi ettei hänellä ole oikeasti mitään perusteita suuttua jos joku oikaisee ilmiselvän virheen. Päin vastoin, hänenhän oikeastaan pitäisi olla kiitollinen että virhe oikaistiin eikä isompaa vahinkoa syntynyt. Silti narsistia kiukutti niin saa...listi. Hän kävi tuon "oikojan" kimppuun ja yritti hyökätä vähän joka suunnasta, jättäen kuitenkin todellisen syyn kertomatta, se kun olisi ollut naurettavaa. Lopputulos oli naurettava joka tapauksessa. Narsisti riehui ja mellesti mutta ei kuitenkaan esittänyt mitään selkeää syytä sille. Ja taas mietittiin, onko se sekoamassa lopullisesti?
No mistät tiedät oliko hän narsisti, tai mistä tiedät ettei ollut värisokea :) Joillakin on muuten tapana korjata ja aina huomautella toisten "pikku" virheistä tai "oikaista". Haluavat päteä, kun taitavat itse olla niitä narsisteja jotka eivät siedä kenenkään puutteita ja virheitä. Kyllähän se suututtamaan välillä pistää, jos aina huomautellaan joka pikku virheestä ja puutteesta, mutta ei huomata niitä omia mokia ja virheitä ollenkaan,....pistää se vähän riehumaan, repimään hiuksia ja näyttämään sekopäältä. Huomuttelijankin kannattaisi joskus pitää mölyt mahassaan ja antaa olla, kyllä se virhe monasti itse kävelee vastaan ilman huomauttamistakin ja ehkä jokainen oppii siitä parhaiten.
lottamari_1 kirjoitti:
No mistät tiedät oliko hän narsisti, tai mistä tiedät ettei ollut värisokea :) Joillakin on muuten tapana korjata ja aina huomautella toisten "pikku" virheistä tai "oikaista". Haluavat päteä, kun taitavat itse olla niitä narsisteja jotka eivät siedä kenenkään puutteita ja virheitä. Kyllähän se suututtamaan välillä pistää, jos aina huomautellaan joka pikku virheestä ja puutteesta, mutta ei huomata niitä omia mokia ja virheitä ollenkaan,....pistää se vähän riehumaan, repimään hiuksia ja näyttämään sekopäältä. Huomuttelijankin kannattaisi joskus pitää mölyt mahassaan ja antaa olla, kyllä se virhe monasti itse kävelee vastaan ilman huomauttamistakin ja ehkä jokainen oppii siitä parhaiten.
Aika hyvä esimerkki toi nimimerkki 'rajat' ihmisestä joka kokee asiat tunnetasolla täysin epäloogisesti, ajatukset kulkee monimutkaisia ratoja, johtotähtenä on koston ajatus, joka toteutetaan vaikka aivan eri yhteydessä. Narskun mieli lienee kuin rubikin kuutio, palikoita väännetään puoleen ja toiseen, eikä yhtenäisiä väripintoja vaan synny.. :)
- iloinenyxex
yxex kirjoitti:
Aika hyvä esimerkki toi nimimerkki 'rajat' ihmisestä joka kokee asiat tunnetasolla täysin epäloogisesti, ajatukset kulkee monimutkaisia ratoja, johtotähtenä on koston ajatus, joka toteutetaan vaikka aivan eri yhteydessä. Narskun mieli lienee kuin rubikin kuutio, palikoita väännetään puoleen ja toiseen, eikä yhtenäisiä väripintoja vaan synny.. :)
lottamari ja yxex nostan teille hattua. Osoititte jälleen kerran että maailma ei tosiaankaan ole mustavalkoinen.
iloinenyxex kirjoitti:
lottamari ja yxex nostan teille hattua. Osoititte jälleen kerran että maailma ei tosiaankaan ole mustavalkoinen.
No kiitos omasta puolestani! :)
- Narsistimies
Näitä kun lukee näitä tekstejä niin tajuaa oikeasti kuinka typerä sitä oikeasti on....Olen narsistinen ihminen ja yleensä en kestä sitä että vaikka olen väärässä niin minun täytyy loukata sitten oikeassa olevaa ihmistä jollakin muulla tasolla, koska minulla tulee monesti olo että hän yrittää saattaa minut naurunalaiseksi....
Vaikkakin asiahan on ihan päin vastoin...ollessani väärässä muserran aina heikomman ihmisen keinolla millä hyvänsä vain sen takia että haluan piettää oman pintani ruhjeettomana vaikka olinkin väärässä...
Huh...nousee karvat pystyyn kun itse tajuaa tämän asian...olen tätä miettinyt kauan aikaa..Ja vastikään käytin väkivaltaakin ystäväni hiljentämiseksi ja minä olin väärässä jälleen...Silti hän haluaa olla lähelläni...
Tiedostan kyllä olevani väärässä mutta aina kun paikalle tulee muita tunnen oloni uhatuksi hänen seurassaan ja haluan pönkittää egoani hänen kustannuksellaan...Ja joskus jopa muitakin keskustelun tai siis minun puheenvuoroni keskyttäjän tai ihmisen joka korjaa faktoja puheestani tai tiedoistani....
Minusta tuli tällainen kun jouduin hankalaan elämäntilanteeseen aikanaan...vanhemmista toinen kuoli ja toinen hylkäsi...ensimmäinen tyttökaverini oli minulle kuin kaikki kaikessa,kuvittelin jopa omistavani hänet...Olin hyvin epäilevä häntä kohtaan...Pelkäsin että hän pettää minua...ja humalassa kiristin häntä väkisin paljastamaan että olisiko näin voinut käydä...mitään järkevää syytä siihen ei ollut vaan näin että hän oli ravintolassa ollessamme jutellut erään toisen miehen kanssa..Ja siitä se lähti..Ja sitä jatkui kauan. Myöhemmin petin sitten itse häntä monta kertaa..eri naisten kanssa ja tartutin häneen sukupuolitaudinkin...Pelkäsin niin paljon hänen menettämistä toiselle ja sitä häpeäntunnetta että aloin käyttäytyä kostamalla etukäteen asioita...Sairasta eikö totta...Ja nyt kun luen näitä tekstejä täällä niin tuntuu pahalta...Olen muuttunut hieman...mutta kyllä minusta vielä huokuu nuita sam oja asioita varsinkin humalassa...Pelkään edelleen joutuvani naurunalaiseksi...
Narsisti voi hieman muuttua mutta ei koskaan lopullisesti....En voi itselleni mitään....- M.B.
Mitäpä jos opettelisit kestämään sen, että sulle nauretaan? Siinä ei oikeasti ole mitään kamalaa ja ihmiset eivät naura toisilleen niin paljoa pahantahtoisuuttaan kuin äkkiseltään kuvittelisis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648