kysymys

kondomikuningas

voiko alaikäinen tilata kondomeja netistä

5

3276

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki käteen

      pyydä iäkkäämpää kaveriasi asialle kauppaan.
      Minä en luota nettipuoteihin.

      • katuva setä

        En minäkään. Kerran tilasin hiustenkuivaimen netistä ja päädyin palauttamaan sen Turkissa sijaitsevaan emoyrityksen pääkonttoriin vaimoni Marjan kanssa. Asuimme Kuusamossa tuolloin. Oli ehkä kuumimpia kesiä vuonna 1995. Hiukseni olivat paksut ja ilmeikkäät, pidin niitä usein poninhännällä mutta seksin aikana vaimoni aina halusi että pitäisin tukkaani auki. Hiukseni olivat käytännössä aina saunaillan jälkeen kolme päivää kosteat. En koskaan ajatellut että olisin hommannut hiustenkuivaajaa - luin Kotiliedestä niiden säteilyvaikutuksista, tai kännyköiden. Kirjastoomme ilmestyi värinäytöllinen IBM.
        Kirjastonhoitaja kertoi minulle avuliaasti kuinka tällä Tieto-Koneella pääsisi Internetiin. Internettiin! Olin aina halunnut selvittää kirjastoni ip-osoitteen vuonna 1995 joten olin TODELLA innoissani tästä. Olinhan ammatiltani kaapelioitsija ja verkkoasentaja.
        Ajattelin: tässä minä istun, ajan ja tiedon valtatiellä! Olin juuri selvittänyt paikalliskirjastomme julkisen ip-osoitteen (se oli neljä), ja pohdin mitä Internetillä olisi tarjottavaa minulle. Päädyin turkkilaisen, mutta luotettavan oloisen verkkokaupan sivuille. Innostuin! Kirjoja, seksikirjoja, levyjä, äänikirjoja ja C-Cassetella ruotsalaisen death metal -orkesterin Brugrhtorin demoja! Hiustenkuivaimia! Hiustenkuivaimia?
        Niitä juuri!
        Tilasin näitä 1000 kappaletta.
        Sanomattakin on selvää ettei talouteni kestänyt moista pelleilyä. Vaimoni Tuula jätti minut ja menin 80-luvulla uusiin naimisiin Marjan kanssa. Tapasimme tanssilavalla oksennettuani neljän kaljan jälkeen. Hänen isänsä oli urkuri ja tatuointitaitelija. Hän polttomerkitsi meidät rakkautemme merkiksi.
        Marjan kanssa pääätimme hiihtää Turkkiin ja erinäisen ryypiskelyn ja oksentamisen ohessa palauttaisimme jäljellä olevat 1 hiustenkuivaajainta.
        Sanomattakin on selvää että panttasin hiustaenkuivaajan ostaakseni neljä suklaamunaa ja ponin ripulipaskaa. Hieroin ripulia kasvoilleni ja Marja jätti minut.

        En enää koskaan tilaa nettikaupasta.


      • Annonuumi
        katuva setä kirjoitti:

        En minäkään. Kerran tilasin hiustenkuivaimen netistä ja päädyin palauttamaan sen Turkissa sijaitsevaan emoyrityksen pääkonttoriin vaimoni Marjan kanssa. Asuimme Kuusamossa tuolloin. Oli ehkä kuumimpia kesiä vuonna 1995. Hiukseni olivat paksut ja ilmeikkäät, pidin niitä usein poninhännällä mutta seksin aikana vaimoni aina halusi että pitäisin tukkaani auki. Hiukseni olivat käytännössä aina saunaillan jälkeen kolme päivää kosteat. En koskaan ajatellut että olisin hommannut hiustenkuivaajaa - luin Kotiliedestä niiden säteilyvaikutuksista, tai kännyköiden. Kirjastoomme ilmestyi värinäytöllinen IBM.
        Kirjastonhoitaja kertoi minulle avuliaasti kuinka tällä Tieto-Koneella pääsisi Internetiin. Internettiin! Olin aina halunnut selvittää kirjastoni ip-osoitteen vuonna 1995 joten olin TODELLA innoissani tästä. Olinhan ammatiltani kaapelioitsija ja verkkoasentaja.
        Ajattelin: tässä minä istun, ajan ja tiedon valtatiellä! Olin juuri selvittänyt paikalliskirjastomme julkisen ip-osoitteen (se oli neljä), ja pohdin mitä Internetillä olisi tarjottavaa minulle. Päädyin turkkilaisen, mutta luotettavan oloisen verkkokaupan sivuille. Innostuin! Kirjoja, seksikirjoja, levyjä, äänikirjoja ja C-Cassetella ruotsalaisen death metal -orkesterin Brugrhtorin demoja! Hiustenkuivaimia! Hiustenkuivaimia?
        Niitä juuri!
        Tilasin näitä 1000 kappaletta.
        Sanomattakin on selvää ettei talouteni kestänyt moista pelleilyä. Vaimoni Tuula jätti minut ja menin 80-luvulla uusiin naimisiin Marjan kanssa. Tapasimme tanssilavalla oksennettuani neljän kaljan jälkeen. Hänen isänsä oli urkuri ja tatuointitaitelija. Hän polttomerkitsi meidät rakkautemme merkiksi.
        Marjan kanssa pääätimme hiihtää Turkkiin ja erinäisen ryypiskelyn ja oksentamisen ohessa palauttaisimme jäljellä olevat 1 hiustenkuivaajainta.
        Sanomattakin on selvää että panttasin hiustaenkuivaajan ostaakseni neljä suklaamunaa ja ponin ripulipaskaa. Hieroin ripulia kasvoilleni ja Marja jätti minut.

        En enää koskaan tilaa nettikaupasta.

        4/5


      • nyymiano
        katuva setä kirjoitti:

        En minäkään. Kerran tilasin hiustenkuivaimen netistä ja päädyin palauttamaan sen Turkissa sijaitsevaan emoyrityksen pääkonttoriin vaimoni Marjan kanssa. Asuimme Kuusamossa tuolloin. Oli ehkä kuumimpia kesiä vuonna 1995. Hiukseni olivat paksut ja ilmeikkäät, pidin niitä usein poninhännällä mutta seksin aikana vaimoni aina halusi että pitäisin tukkaani auki. Hiukseni olivat käytännössä aina saunaillan jälkeen kolme päivää kosteat. En koskaan ajatellut että olisin hommannut hiustenkuivaajaa - luin Kotiliedestä niiden säteilyvaikutuksista, tai kännyköiden. Kirjastoomme ilmestyi värinäytöllinen IBM.
        Kirjastonhoitaja kertoi minulle avuliaasti kuinka tällä Tieto-Koneella pääsisi Internetiin. Internettiin! Olin aina halunnut selvittää kirjastoni ip-osoitteen vuonna 1995 joten olin TODELLA innoissani tästä. Olinhan ammatiltani kaapelioitsija ja verkkoasentaja.
        Ajattelin: tässä minä istun, ajan ja tiedon valtatiellä! Olin juuri selvittänyt paikalliskirjastomme julkisen ip-osoitteen (se oli neljä), ja pohdin mitä Internetillä olisi tarjottavaa minulle. Päädyin turkkilaisen, mutta luotettavan oloisen verkkokaupan sivuille. Innostuin! Kirjoja, seksikirjoja, levyjä, äänikirjoja ja C-Cassetella ruotsalaisen death metal -orkesterin Brugrhtorin demoja! Hiustenkuivaimia! Hiustenkuivaimia?
        Niitä juuri!
        Tilasin näitä 1000 kappaletta.
        Sanomattakin on selvää ettei talouteni kestänyt moista pelleilyä. Vaimoni Tuula jätti minut ja menin 80-luvulla uusiin naimisiin Marjan kanssa. Tapasimme tanssilavalla oksennettuani neljän kaljan jälkeen. Hänen isänsä oli urkuri ja tatuointitaitelija. Hän polttomerkitsi meidät rakkautemme merkiksi.
        Marjan kanssa pääätimme hiihtää Turkkiin ja erinäisen ryypiskelyn ja oksentamisen ohessa palauttaisimme jäljellä olevat 1 hiustenkuivaajainta.
        Sanomattakin on selvää että panttasin hiustaenkuivaajan ostaakseni neljä suklaamunaa ja ponin ripulipaskaa. Hieroin ripulia kasvoilleni ja Marja jätti minut.

        En enää koskaan tilaa nettikaupasta.

        en usko


    • a.nyymi

      Ei alaikäinen voi tarvita kondomia koska raskaaksi voi tulla vasta 21-vuotiaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe