Voinko luottaa uuteen miesystävään

missetön

Tapasin aivan ihanan miehen taannoin. Kävimme vakisuhteeseen. Nyt käynyt vaivaamaan koska hänellä paljon naisia ystävänä. Viestittelee paljon muiden naisten kanssa ja tutustuu uusiin naisiin ja käy myös juttelemassa vaikka kahvilassa, puhuu niistä minulle kyllä avoimesti.
Mies sanoi että kiinnostunut muista ihmisistä, ei tarkoita mitään. Mutta nyt mieleeni tullut epäilys, että ihastuuko aina uusiin naisiin.Koska suhde tuore, ahdistaa asia minua paljon, epävarmuus iskee ja itkeskelen koska olen palavasti ihastunut tähän mieheen. Kertokaa mitä tehdä, suru puserossa nyt...

6

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juku,

riittää , oletko valmis jakamaan hänet? Hyvä puhumaan ja avoin "varmaan kaiken kertoo"
      onnea suhteelle.

• No voi voi

Kysy häneltä että miksi hänen pitää puhuttaeessa naisia heittää housunsa pois :D

• lskla

mutta tuli mieleen oma exäni. HÄn oli alussa tuollainen, ei ihan noin "paha" mutta paljon viitteitä siihen. Kaikki johti lopulta siihen, että petti minua ainakin yhden "ystävän" kanssa.

Pistä jäitä pöksyyn, jos aiot jatkaa suhdetta. Voihan olla, että hän ei ole tuollainen...

• neuvo-teuvon neuvo

Lukemani perusteella, voin ihan kokemuksesta sanoa että et voi.
      Et missään nimessä. Suosittelen että etsit uuden, REHELLISEN miehen.

• missetön

Niin , olen sitä itsekkin vahvasti epäillyt...ettei voi luottaa. Vaikka sanoo et olen ainut nainen siinä mielessä. Mutta miksi sitten haluaa tapailla muita. On ollut puhetta ettei hyväksy seksiä muiden kanssa, puolin tai toisin pätee tämä ja pieni suukko vielä menee muttei mikään kunnon imuttelu. Silti en pysty luottamaan ja olen hänelle sen sanonutkin.
        Ehkä voin olla hänen kanssaan seksisuhteessa, tunteet pitää jättää pois...huomasin sen viime kerralla jo . Mies kyllä sanoi et puhuu avoimesti, koska ei tee mitään muiden kanssa. Minusta ei normaalia että paljon naisia ystävänä.

• kusettaja uhri
        missetön kirjoitti:

Niin , olen sitä itsekkin vahvasti epäillyt...ettei voi luottaa. Vaikka sanoo et olen ainut nainen siinä mielessä. Mutta miksi sitten haluaa tapailla muita. On ollut puhetta ettei hyväksy seksiä muiden kanssa, puolin tai toisin pätee tämä ja pieni suukko vielä menee muttei mikään kunnon imuttelu. Silti en pysty luottamaan ja olen hänelle sen sanonutkin.
        Ehkä voin olla hänen kanssaan seksisuhteessa, tunteet pitää jättää pois...huomasin sen viime kerralla jo . Mies kyllä sanoi et puhuu avoimesti, koska ei tee mitään muiden kanssa. Minusta ei normaalia että paljon naisia ystävänä.

olet sinisilmäinen... mies pitää varalla muita, koska sinä et ole the helmi josta kande pitää kiinni. Nyt mieti tarkkaan kannattaako tuollaiseen tuhlata aikaa.

Minä sinuna heivaisin pois.... =) hyvää jatkoa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      21
      5003
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4026
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3593
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2453
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2338
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2123
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2097
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      134
      1623
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe