Epätoivoista..Mutta

Mielessä-.-.

Ei saa mielenrauhaa ennenkuin kokeilen.
Tunteeko joku Hyvinkäältä Vellu-nimisen nuoren miehen (alle 30 v, veikkaisin)? Voi olla ettei enää edes ko kaupungissa asu, mutta on ainakin asunut. Vaaleahko..
Vellujahan riittää, mutta en saa mielenrauhaa ellen kysy.

24

1790

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnen kaikki

Ei Hyvinkäällä kuule asu yhtäkään Vellu-nimistä. Olen aivan satavarma. Etsi jostain muusta kaupungista tai jostain.

• -g

...mutta tumma ennemmin kun vaalee

• Mielessä-.-.

Tapaamisestamme on tosiaan kauan.. Ja tiedän että tää on naurettavaa, mutta kun monasti hän mieleeni tulee :)
        Eräs harvoista tuntomerkeistä on et hänellä oli pari v takaperin autona sähkönsininen Honda Civic Type R. Et tältä pohjalta :D

• asdjuystgfa
        Mielessä-.-. kirjoitti:

Tapaamisestamme on tosiaan kauan.. Ja tiedän että tää on naurettavaa, mutta kun monasti hän mieleeni tulee :)
        Eräs harvoista tuntomerkeistä on et hänellä oli pari v takaperin autona sähkönsininen Honda Civic Type R. Et tältä pohjalta :D

no on kylllä aika epätoivoista,lol

• pöllönsilmä

anakin vois olla

• panomies41

moi,tunnen vellun joka sopii kuvailemasi henkilön olemukseen !!

• ap

Jaa, panomies, meinaakko? Vai onks sekin joku Ellu tai Tellu? :D

• panomies41
        ap kirjoitti:

Jaa, panomies, meinaakko? Vai onks sekin joku Ellu tai Tellu? :D

tunnen :D

• ap
        panomies41 kirjoitti:

tunnen :D

Mmm, ok :D

Minkäikäinen jamppa jos saapi kysyä? :)

• panomies41
        ap kirjoitti:

Mmm, ok :D

Minkäikäinen jamppa jos saapi kysyä? :)

28-30

• ap
        panomies41 kirjoitti:

28-30

Susta saa paljon irti ;D

• Tietoa on!

Tunsin kerran yhden Ellun, voisiko se olla sama?

Se asuu muistaaksen hämeensillalta jonkun matkaa eteenpäin.

• veltsu80

kukas mua etsii?

• 789556

Kävin jokunen vuosi sitten pari kertaa deiteillä vaalean miehen kanssa, joka muistaakseni oli Vellu nimeltään.. Ja sinistä Hondaakin taisi ajaa. Oli saman ikäinen kuin isoveljeni, joten 28-vuotias taitaa olla tänä päivänä. Ainakin tuolloin (kuutisen vuotta sitten) asui Paavolassa. Muuta en valitettavasti osaa auttaa kun en ole häntä sen koommin nähnyt :)

• veltsu80

mikäs sun nimi on? joo oon asunut paavolassa..missäs me käytiin deiteillä? mä en saa pääähäni millään?

• veltsu80

mua kyl jonkin verran mietityttää kuka sä oikein oot?

• 789556
        veltsu80 kirjoitti:

mikäs sun nimi on? joo oon asunut paavolassa..missäs me käytiin deiteillä? mä en saa pääähäni millään?

Muistaakseni ainakin Teboililla kahvilla ja kerran pelaamassa siellä Biljardisalissa. :) Nimi on sen verran harvinainen etten ala sitä täällä huudella etkä varmaan muistaisikaan, mutta pitkä tumma tukka oli ja muutenkin tummat piirteet.

• rapapaapaa

onks vellu tää rumpali?

• pööö ööö ööö öö

Rumpali Vellu on varmasti syntynyt lähempänä 90 lukua kun 80.

• Runpali69

Rumpali-Vellu kyllä alkaa iältään olemaan jo veteraaniurheilija. Niin ne vuodet vierii.

• kiki anna

no ei se rumpali jota mää tarkotan...
      kai niit on muitaki rumpali-velluja

• Hyvinge

Joo asuu huvinkäällä ainakin yksi vellu, mutta taitaa olla lähempänä 50-60 vuotta kuin 30..mukava heppuhan se on tämä vanhempikin, muita en tunnekaan sen nimisiä. Vapaakin taitaa tämä vellu olla, niin olen kuullut ettei sillä ketään vakituista naista olisi, mutta varmaksi en voi sanoa.

• ap__

sen on pakko olla toi. Muistin iän väärin...

• hyvinge

juu no aika väärin kyllä iän muistit, jos samasta vellusta tosiaan kyse..:). Tää vellu on ainakin kotoisin hyvinkäältä, sitä en tiedä missä nykyisin asustelee, jossain tuusulassa tai järvenpäässä luultavasti (??)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      52
      3012
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2678
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      72
      2629
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2593
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      108
      2189
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      63
      1875
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      23
      1757
    Aihe