Cathay Pacific

jyriboy

Onko kokemuksia Cathay Pacificin lennoista??Taitaa olla halvin vaihtoehto Filippiineille lentäessä.Saako sen lennoilla enemmän kuin sen 2 kaljaa,joka taitaa olla yläraja Finnairilla.Entä millä koneilla lentävät?

60

4875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdghdjfgijrty

      ei siel Saa yhtään kaljaa. ne pitää ostaa. hintakin on aika suolainen. koneet on melko vanhoja ja askeettisia. siis tyypillinen halpalentoyhtiö. Tanssivat lentoemot on kyl miellyttävä näky. lyhyelle lennolle cebu pacific on hyvä vaihtoehto.

      Itse oon lentänyt 6 kertaa hongkong-manila. koskaan ei oo ollu koneet myöhässä, eikä muitakaan ongelmia.

      • dfghfgjnghmkugk

        ....kele ehä mä osaa ees lukee. cathay pacific- cebu pacific melkein sama. cathay pacifikkia en oo kokeillu. Halvin on ollu tähän mennessä turkish airlines/cebu pacific 430€ menopaluu


      • ....................
        dfghfgjnghmkugk kirjoitti:

        ....kele ehä mä osaa ees lukee. cathay pacific- cebu pacific melkein sama. cathay pacifikkia en oo kokeillu. Halvin on ollu tähän mennessä turkish airlines/cebu pacific 430€ menopaluu

        Mäkin lueskelin pari kertaa et mitäs ihmettä sä kirjoittelet. Siis Cathay Pacific on valittu kai jo 4 kertaa peräkkäin vuoden lentoyhtiöksi, ja kaljaa voit juoda ihan just niin paljon, kuin haluut. TV ruudut on nasevasti tuoleis, kuten pitää.


    • ....................

      Turkish airlinesilla tai aeroflotilla, joihin luotan yhtä paljon, kuin kaarnapurteen myrskyssä.

      Myös voi kokeilla lentoa finski ja yks yö Honkkarissa, ja sit lento Cebu Pacificil, voi tulla hitusen halvemmaksi,mutta no Cebu Pacificin lennot on sitä karjakuljetus lentoja.

      Cathayll saat juoda, niin paljon kuin haluat, eipä siellä kukaan sanonut ainakaan et korkit kiinni, sen ku kävi pyytämäs punkkua lisää, jos janotti.

      Kone tyypit vaihtelee, mut Amsterdam - Hong Kong boeng 747 ja 777 Frankfurtista. Hong Kong Cebu mennessä yleensä air bus 340 ja se uudempi air bus takaisin tulles.

      • fdjityijrtur

    • LCC

      Sieltä kannattaa katsella,oliko cheap flights.co.uk,niin sieltä löytyy Cathayn,Qantasin, Malaysianin tarjouksia.
      Unohda Finnair,sen tympeämpää palvelua en ole saanut ,kuin Finnairin lennolla Hong-Kongiin.
      Käytimme Cebu Pacificia jatkolennolla,vaihto 3h.
      Jos saat kohtuuhintaiset Cathayn liput osta ilman muuta.

    • KippisX

      ..kuitenkaan, mutta yksi parhaista. Päihittää finskit sun muut eurooppalaiset mennentullen....Koneiden tyyppejä en muista/tiedä, mutta varustetaso on korkea (mm. entertainment) ja rahalla pääsee vaikka 1.luokkaan.

      • jyriboy

        Kiitos kaikille avusta!Cathay Pacificillä mennään.Tosin vuoden joudun vielä odottaa!Nyyh!


      • Viisiviikkoa,
        jyriboy kirjoitti:

        Kiitos kaikille avusta!Cathay Pacificillä mennään.Tosin vuoden joudun vielä odottaa!Nyyh!

        Ja sitten menossa.
        Ensinksi Finnairilla Hong Kongiin, jossa pariyötä. Tuolta Cathaylla Cebuun, josta lautalla Boholille. 10-vuorokautta sitten kuluukin tuolla, jollei innostuta lähtemään Borneolle.
        Paluu muuten sama, paitsi että Hong Kongissa ollaan kolmeyötä.


      • KongFilip
        Viisiviikkoa, kirjoitti:

        Ja sitten menossa.
        Ensinksi Finnairilla Hong Kongiin, jossa pariyötä. Tuolta Cathaylla Cebuun, josta lautalla Boholille. 10-vuorokautta sitten kuluukin tuolla, jollei innostuta lähtemään Borneolle.
        Paluu muuten sama, paitsi että Hong Kongissa ollaan kolmeyötä.

        Meillä olisi samankaltainen suunnitelma. Varasitko muuten lennot Cathaylta ja erikseen hotellin saarelta vai molemmat pakettina ? Muut lentoyhtiö näyttää olevan EU:n mustalla listalla joten tuo Cathay on varmaan ainoa jolla pääsee suoraan Kongista Cebulle.


      • matkaaja_18+14=32
        KongFilip kirjoitti:

        Meillä olisi samankaltainen suunnitelma. Varasitko muuten lennot Cathaylta ja erikseen hotellin saarelta vai molemmat pakettina ? Muut lentoyhtiö näyttää olevan EU:n mustalla listalla joten tuo Cathay on varmaan ainoa jolla pääsee suoraan Kongista Cebulle.

        itse myös lähdössä Filippiineille muutaman viikon päästä.

        KLM lento Pekingiin, sieltä Cebu Pacific Manilaan. yht. 556 euroa, ei paha.

        halvin on ollut turkish, 363 honkkariin ja sieltä eteenpäin Cebu Pacificilla.

        kyllä turkkilaisten koneet on ihan A ryhmää, kuten ruoka ja palvelu.
        ei viitsi puhua finskistä edes samana päivänä.

        myös aeroflot


      • matkaaja_18+14=32
        matkaaja_18+14=32 kirjoitti:

        itse myös lähdössä Filippiineille muutaman viikon päästä.

        KLM lento Pekingiin, sieltä Cebu Pacific Manilaan. yht. 556 euroa, ei paha.

        halvin on ollut turkish, 363 honkkariin ja sieltä eteenpäin Cebu Pacificilla.

        kyllä turkkilaisten koneet on ihan A ryhmää, kuten ruoka ja palvelu.
        ei viitsi puhua finskistä edes samana päivänä.

        myös aeroflot

        jäi tuo teksi vähän vajaaksi... eli jatkuu tässä...

        myös aeroflot on kokeiltu ja vaan positiivista sanottavaa.

        ainoastaan moskovan kenttä oli tosi kuiva ja tarkastukset hitaita.
        esim Hong Kongin kentällä on pistorasiat läppärinkäyttäjille,
        voit uskoa että moskovassa ei todellakaan ollut.
        löysin juotava-automaatin jonka jatkojohdossa oli vielä pistokkeita vapaana.


      • --------------------
        matkaaja_18+14=32 kirjoitti:

        itse myös lähdössä Filippiineille muutaman viikon päästä.

        KLM lento Pekingiin, sieltä Cebu Pacific Manilaan. yht. 556 euroa, ei paha.

        halvin on ollut turkish, 363 honkkariin ja sieltä eteenpäin Cebu Pacificilla.

        kyllä turkkilaisten koneet on ihan A ryhmää, kuten ruoka ja palvelu.
        ei viitsi puhua finskistä edes samana päivänä.

        myös aeroflot

        just niitä potenttiaalisia alas rysähdys koneita, se on ihan sama kuinka hyvin tuovat ja palvelevat siinä koneessa, jos mahdollisuus rysähdykseen on isompi, kuin Finski tai Cathay, köyhä säästää henkensä kustannuksella.


      • Kaksiviikkoa jäljel
        KongFilip kirjoitti:

        Meillä olisi samankaltainen suunnitelma. Varasitko muuten lennot Cathaylta ja erikseen hotellin saarelta vai molemmat pakettina ? Muut lentoyhtiö näyttää olevan EU:n mustalla listalla joten tuo Cathay on varmaan ainoa jolla pääsee suoraan Kongista Cebulle.

        Kaikki varattu erikseen. Ei ollut tarvetta edes lentoja niputtaa, kun jää vaihtoaikaa useampi päivä. En ainakaan itse löytänyt muuta suoraa yhteyttä Honkkarista Cebuun kuin Cathay Pacificin. Hipasun kalliimpi kuin Manilan kautta, mutta kerrankos sitä. Itse en muuten pahemmin välitä EU:n mustasta listasta, kotimarkkinoiden suosimiselta kuullostaa tuokin lista.


      • CDO rules
        KongFilip kirjoitti:

        Meillä olisi samankaltainen suunnitelma. Varasitko muuten lennot Cathaylta ja erikseen hotellin saarelta vai molemmat pakettina ? Muut lentoyhtiö näyttää olevan EU:n mustalla listalla joten tuo Cathay on varmaan ainoa jolla pääsee suoraan Kongista Cebulle.

        Ei pidä paikkansa,..Philippine airlines ja sen tytäryhtiön koneet AirPhil express vievät edullisesti päivittäin Hong Kongista suoraan Cebuun ja vaihdot sopinevat hyvin Finairin yölentoihin.


    • peky

      Kyllä ne juotavat normaaleilla reittilennoilla ovat ihan ilmaisia, itse käytän Cathay Pacificia varsin usein sillä se on yksi maailman turvallisimmista lentoyhtiöistä. Koskaan eivät ole kysyneet montako juomaa olet ottanut, kunhan et humalassa ole. Tosin Cathay ei ole kyllä halvin tapa ole tänne lentää.

      Jos on kysyttävää, meili kulkee: [email protected]

    • 14+9

      Kyllä siellä juomaa saa, kunhan vaan kysyy. Ruuathan ovat sitä mitä ne lennoilla yleensäkin ovat, se lieneekin kaikkien tiedossa...

      Itse olin typerä, ostin Helsinki-Hong Kong -lipun, kun en mukamas löytänyt muutaman päivän sisään lähtevää kohtuuhintaista lentoa "suoraan" cebuun. Suoraan siksi heittomerkitettynä, koska jo tuokin lento meni Amsterdamin kautta. Noh, lähtö Amsterdamista viivästyi 1,5 tuntia jonkun moottorin elektroniikkavian takia. Siinäpä sitä istuskeltiin koneessa, muutenkin kun todella pitkä lento on... Eipä siinä mitään, mutta en sitten kerennyt vaihtaa konetta honkkarissa, enkä halunnut lentää Manilan kautta (Cebuun siis suoraan halusin), joten napottelinpa sitten kentällä lähes vuorokauden, syystä että ainoastaan yksi järkevä HKG-CEB lento vuorokaudessa löytyy.

      Toki sieltä varmaan jonkun sortin nukkumapaikan olisi saanut, jos lento olisi ollut perille asti ostettuna, mutta tilanteessani en edes viitsinyt kysyä moista.

      TV-shopin sanojen mukaan "eikä siinä vielä kaikki"... Honkkareista eivät sitten myyneet, kuin kaksisuuntaisen lipun Cebuun, koska olen tavallaan vierailulla hokkareista täällä (siksi koska minulla ei ollut lippua ostettuna, kuin heille asti). Lippu maksoi 4440 HKD, joten aika kallis oli. Tuossa katselin joku päivä (imeisesti tarjous)hintoja paikallislehdestä, Cathaylla täältä honkkareihin 2500 pesoa... Eli hinnoissa on eroja.

      Noh, helsinki-honkkarilippu taisi olla jotain 550e, honkkari-cebu-honkkari tuon 444e. Hyvin halvalla en siis ole päässyt, syynä se, etten hommannut lentoa ajoissa, vaan muutaman päivän päähän. Aika näyttää, että paljonko lisää "pääsen" vielä maksamaan.

      Huomenna selviää, että saanko enää vaihdettua ensi maanantaille olevaa lennon varausta. Syy sille, etten aiemmin ole vaihtanut varausta on siinä, että vasta tänään sain aikaan käytyä jatkamassa viisumia (olisihan se kai ollut mahdollista, etten olisi jostain syystä saanutkaan viisumia jatkettua). Ollut täällä siis 16.12 lähtien. Typerä muuten tuo viisuminjatkamissysteemi, 38 päivää ei tule 21 päivän päälle, vaan on voimassa hakupäivästä alkaen. Muutenkin sairaalloista rahastusta; 3030 pesoa ryöstivät moisesta ja vissiinkin tunnin sai odotella. Lappuja ei tarvinnut sentään täytellä, kuin yksi A4...

      Ihan mukavaa ollut, tosin yksinään kuljeskellessa toisinaan aika jännittävänoloista touhua. Kuumuuteen ja kosteuteen on aika hyvin tottunut, mutta hyttystenpistot kutittavat vieläkin. Sama ongelma itselläni on kyllä suomen kesässäkin, että kestää pitkään, ennenkuin pistoksiin tottuu, eikä niitä raavi koko aikaa.

      • 14+9

        Niin ja lisäyksenä vielä, että nämä lentoni ovat olleet kaikki Cathaylla, tosin hesa-amsterdam oli finskin koneella. Ainoastaan tuolla finskin pätkällä ei tainnut olla juuri muuta tarjoilua, kuin joku sämpyläntekele. Ehkä hyvä niin, muuten siellä kentällä olisi pikkusoossissa saatanut olla hieman hukassa. Tosin sitä en kiellä, ettenkö olisi mitään pikkupulloa hesan kentältä matkaan ostanut :D


      • I love Cebu
        14+9 kirjoitti:

        Niin ja lisäyksenä vielä, että nämä lentoni ovat olleet kaikki Cathaylla, tosin hesa-amsterdam oli finskin koneella. Ainoastaan tuolla finskin pätkällä ei tainnut olla juuri muuta tarjoilua, kuin joku sämpyläntekele. Ehkä hyvä niin, muuten siellä kentällä olisi pikkusoossissa saatanut olla hieman hukassa. Tosin sitä en kiellä, ettenkö olisi mitään pikkupulloa hesan kentältä matkaan ostanut :D

        Olin Cebussa syyskuun 2 pv to lokakuun 5 pv eli n. 5 viikkoa ja aluksi saa automaattisesti sen 3 vk viisumin Mactan airport Cebusta, sitten hain lisää syyskuun 14 pv, niin he antoivat sitä lokakuun 31 päivään eli tuon säädetyn 59 päivää. Siellä taitaa olla eri käytäntö eri toimistoissa. Minä hain pidennystä Cebu Mandaue immigration ja sama hinta 3030 pesoa. Olen joka kerta matkustanut Cathay Pacificilla ja ihan ok airline, mutta koneet ovat "traktoreita", no varmuus pääasia ja aina voi laittaa tulpat korviin -33dB. Kesällä minullakin Amsterdamissa heidän koneensa piiputti (one bad engine) kuten matkustajille ilmoitettiin. Siinä istuttiin tunti ja tunti meni myös kentällä, joten se on justiin se koneen vaihtoaika Hong Kongista Cebuun. Hong Kongissa Cath.Pacif. tytöt olivat jo ovella vastassa ja majoittivat minut lentokenttähotelliin puoleksitoista vuorokaudeksi, jossa oli jopa suomalainen sauna ja erikoisen hyvät safkat. Kerran olen lentänyt Cebu Pacific Manilaan ja takaisin ja ihan ok. ajassa ja siistejä Airbus koneita ja tosi halpoja n. 30 egua edestakainen, mutta ei mitään tarjoilua 1h lento. Finnairilla olisi kätevä matkustaa, ei tarvitsisi käydä Lontoossa ym. mutta jatkolennot Hong Kongista- Cebu sopii huonosti. Hyvin siellä (Cathay Pacific) juotavaa saa, tytöt oikein "tyrkyttää". Toisessa kädessä pukkua ja toisessa valkkaria kiertelevät käytävillä, että kuka vaan haluaa ja ateriankin voi valita kahdesta-kolmesta erilaisesta. Olen Cebussa asunut tänä vuonna viikkokausia, enkä ole tavannut ensimmäistäkään moskiittoa? Keväällä 2011 olen taas menossa Cebu:n


      • ....................
        I love Cebu kirjoitti:

        Olin Cebussa syyskuun 2 pv to lokakuun 5 pv eli n. 5 viikkoa ja aluksi saa automaattisesti sen 3 vk viisumin Mactan airport Cebusta, sitten hain lisää syyskuun 14 pv, niin he antoivat sitä lokakuun 31 päivään eli tuon säädetyn 59 päivää. Siellä taitaa olla eri käytäntö eri toimistoissa. Minä hain pidennystä Cebu Mandaue immigration ja sama hinta 3030 pesoa. Olen joka kerta matkustanut Cathay Pacificilla ja ihan ok airline, mutta koneet ovat "traktoreita", no varmuus pääasia ja aina voi laittaa tulpat korviin -33dB. Kesällä minullakin Amsterdamissa heidän koneensa piiputti (one bad engine) kuten matkustajille ilmoitettiin. Siinä istuttiin tunti ja tunti meni myös kentällä, joten se on justiin se koneen vaihtoaika Hong Kongista Cebuun. Hong Kongissa Cath.Pacif. tytöt olivat jo ovella vastassa ja majoittivat minut lentokenttähotelliin puoleksitoista vuorokaudeksi, jossa oli jopa suomalainen sauna ja erikoisen hyvät safkat. Kerran olen lentänyt Cebu Pacific Manilaan ja takaisin ja ihan ok. ajassa ja siistejä Airbus koneita ja tosi halpoja n. 30 egua edestakainen, mutta ei mitään tarjoilua 1h lento. Finnairilla olisi kätevä matkustaa, ei tarvitsisi käydä Lontoossa ym. mutta jatkolennot Hong Kongista- Cebu sopii huonosti. Hyvin siellä (Cathay Pacific) juotavaa saa, tytöt oikein "tyrkyttää". Toisessa kädessä pukkua ja toisessa valkkaria kiertelevät käytävillä, että kuka vaan haluaa ja ateriankin voi valita kahdesta-kolmesta erilaisesta. Olen Cebussa asunut tänä vuonna viikkokausia, enkä ole tavannut ensimmäistäkään moskiittoa? Keväällä 2011 olen taas menossa Cebu:n

        Mitkä on uudempia malleja, kuin 747 ja 777, ai niin airbus, joka ei ole loppuun testattu ja tällöin myös aina onnettomuus herkin. Matkustettiin nyt viimeksi sylivauvan kanssa, ja enpä voi verrata Cathayta traktorin ääneen, siis sama suhina se on joka koneessa hehheheh.....Cathaylla ei myöskään tytöt kulje paukku toises kädes ja toises valkkari, vaan ihan samat kierrokset tekevät, kuin joka ikisessä reittilennoissa tekevät, se et jos haluaa lisää juomaa, niin tokihan sitä sieltä saa lisää keskiosasta.

        Sitten alat kehumaan cebu pacificia, joka siis yhdessä pal:in kanssa on julistettu euroopan ilmailu järjestön puolelta vaarallisiksi lentoyhtiöiksi matkustaa mukaviksi koneiksi. Heidänhän kalusto juuri on traktoreita ja kaikea muuta, kuin nykyaikaisia. Cebusta muuten takaisin honkkariin tullaan cathayn uusimmalla airbussilla, jossa on aikas mukavan leveet penkit.

        Muutenkin jos haluaa halviten ja vähemmällä vaivalla perille, kannattaa mennä sillä cathaylla hki-fra/ams-hgk-ceb taikka jos haluaa vekslata vain hitusen halvemmalla, niin finskillä honkkari, sitten laukku helvetti uudelleen tsekkauksilla sisään ja cebu pacificilla karjakuljetuksella varmaankin kakkos terminaalista veikkaisin? ihme aikoihin yöllä...tai sit honkkaris yö? Ja koneen kunto niin ja näin...

        Sit oma lukunsa on turkish airlines ja aeroflot huh huh...parin sadan säästö ja toisella hyvät tsanssit saada osaman kaverit viereen istuun ja toisella ei tiedä mihin kohtaan aroa tehdään pakkolasku seuraavaksi.


      • xxxxxxy
        .................... kirjoitti:

        Mitkä on uudempia malleja, kuin 747 ja 777, ai niin airbus, joka ei ole loppuun testattu ja tällöin myös aina onnettomuus herkin. Matkustettiin nyt viimeksi sylivauvan kanssa, ja enpä voi verrata Cathayta traktorin ääneen, siis sama suhina se on joka koneessa hehheheh.....Cathaylla ei myöskään tytöt kulje paukku toises kädes ja toises valkkari, vaan ihan samat kierrokset tekevät, kuin joka ikisessä reittilennoissa tekevät, se et jos haluaa lisää juomaa, niin tokihan sitä sieltä saa lisää keskiosasta.

        Sitten alat kehumaan cebu pacificia, joka siis yhdessä pal:in kanssa on julistettu euroopan ilmailu järjestön puolelta vaarallisiksi lentoyhtiöiksi matkustaa mukaviksi koneiksi. Heidänhän kalusto juuri on traktoreita ja kaikea muuta, kuin nykyaikaisia. Cebusta muuten takaisin honkkariin tullaan cathayn uusimmalla airbussilla, jossa on aikas mukavan leveet penkit.

        Muutenkin jos haluaa halviten ja vähemmällä vaivalla perille, kannattaa mennä sillä cathaylla hki-fra/ams-hgk-ceb taikka jos haluaa vekslata vain hitusen halvemmalla, niin finskillä honkkari, sitten laukku helvetti uudelleen tsekkauksilla sisään ja cebu pacificilla karjakuljetuksella varmaankin kakkos terminaalista veikkaisin? ihme aikoihin yöllä...tai sit honkkaris yö? Ja koneen kunto niin ja näin...

        Sit oma lukunsa on turkish airlines ja aeroflot huh huh...parin sadan säästö ja toisella hyvät tsanssit saada osaman kaverit viereen istuun ja toisella ei tiedä mihin kohtaan aroa tehdään pakkolasku seuraavaksi.

        Omat kokemukseni Cebu Pacificista HKG-MNL kone melko uusi airbus 319 ?
        Mnl-caticlan aivan uusi 75 paikkainen Fokker.
        Lentomme Hki-Hkg Finnairin Airbus,palvelu surkeinta pitkiin aikoihin.
        Aeroflotista sen verran,yhden Bangokin reissun kokemuksella,lentäjät ammattilaisia,palvelu vähän arkisempaa.
        Silloinen kone oli il-86,nykyään Airbusseja.
        Turkish Airlinesillä käyty Etelä-Afrikassa,hyvä palvelu,oma viihdekeskus,siistit koneet.
        Pitkänmatkan kalusto B777 ja Airbus 340.
        Samasta portista ne kävelee olipa mullahi tai gringo.


      • Ilove Cebu
        .................... kirjoitti:

        Mitkä on uudempia malleja, kuin 747 ja 777, ai niin airbus, joka ei ole loppuun testattu ja tällöin myös aina onnettomuus herkin. Matkustettiin nyt viimeksi sylivauvan kanssa, ja enpä voi verrata Cathayta traktorin ääneen, siis sama suhina se on joka koneessa hehheheh.....Cathaylla ei myöskään tytöt kulje paukku toises kädes ja toises valkkari, vaan ihan samat kierrokset tekevät, kuin joka ikisessä reittilennoissa tekevät, se et jos haluaa lisää juomaa, niin tokihan sitä sieltä saa lisää keskiosasta.

        Sitten alat kehumaan cebu pacificia, joka siis yhdessä pal:in kanssa on julistettu euroopan ilmailu järjestön puolelta vaarallisiksi lentoyhtiöiksi matkustaa mukaviksi koneiksi. Heidänhän kalusto juuri on traktoreita ja kaikea muuta, kuin nykyaikaisia. Cebusta muuten takaisin honkkariin tullaan cathayn uusimmalla airbussilla, jossa on aikas mukavan leveet penkit.

        Muutenkin jos haluaa halviten ja vähemmällä vaivalla perille, kannattaa mennä sillä cathaylla hki-fra/ams-hgk-ceb taikka jos haluaa vekslata vain hitusen halvemmalla, niin finskillä honkkari, sitten laukku helvetti uudelleen tsekkauksilla sisään ja cebu pacificilla karjakuljetuksella varmaankin kakkos terminaalista veikkaisin? ihme aikoihin yöllä...tai sit honkkaris yö? Ja koneen kunto niin ja näin...

        Sit oma lukunsa on turkish airlines ja aeroflot huh huh...parin sadan säästö ja toisella hyvät tsanssit saada osaman kaverit viereen istuun ja toisella ei tiedä mihin kohtaan aroa tehdään pakkolasku seuraavaksi.

        Niin, sorry se traktorivertaus tulee siitä, kun minulla on jonkin verran kuulonalenemaa (kuulovauriota), niin kaikki matalataajuiset äänet tulee hyvin ja jopa arsyttää voimakkuudellaan, siksi pidän -33dB:n tulppia korvissa Cathay Pacificin koneissa. Airbus ääni ei ole häiritsevä, joten jokin ero niissä on. Oletteko matkustaneet Cebu:ssa niillä littlebus:lla. Viime syyskuussa Danao:ssa oli paha onnettomuus lähellä, kun keltainen Geres- bussi kiilasi ja tuli täyttä vauhtia kylki- kylkeen. hetken jo ajattelin, että nyt käy huonosti ja pidin lujasti kiinni kattokaiteista. Olleksi little pysyi pyörillään, ainoastaan kylki ruttaantui ja Geres vaan jatkoi menoaan, kyllä pikkubussin kuski kävi kuumana, olisimpa ymmärtänyt cebuanoa. Siellä eletään kädestä- suuhun, kun littlebus kuski saa hiukan kuljetusmaksuja, niin hän ajaa huotoasemalle ja tankataan 2l bensiiniä! Monesti kävi näin. Eräässä autossa oli pissapojan säiliö muutettu bensatankiksi! Tosi mielenkiintoisia juttuja, mutta kannattaa olla varuillaan. Kerran meitä oli sivuvaunullisen moottoripyörän kyydissä 8 henkeä ja kaksi 50kg riisisäkkiä katolla. Niin vain mentiin, mutta kun tuli jyrkkä ylämäki tahtoi etupyörä nousta irti maassa ja kuskin täytyi luovia ylös päästäkseen. Ne kirkot ovat käsittämättömiä, kun 2-3m seinän alaosaa on vihreänä homeesta ja haistoin sen heti, mutta paikalliset olivat niin tottuneet siihen. Oletteko käyneet Cebu:sta etelään Simala:ssa. Iso vanha kirkko, jota rakennetaan kaiken aikaa, eräänlainen suosittu pyhiinvaelluskohde.


      • ....................
        xxxxxxy kirjoitti:

        Omat kokemukseni Cebu Pacificista HKG-MNL kone melko uusi airbus 319 ?
        Mnl-caticlan aivan uusi 75 paikkainen Fokker.
        Lentomme Hki-Hkg Finnairin Airbus,palvelu surkeinta pitkiin aikoihin.
        Aeroflotista sen verran,yhden Bangokin reissun kokemuksella,lentäjät ammattilaisia,palvelu vähän arkisempaa.
        Silloinen kone oli il-86,nykyään Airbusseja.
        Turkish Airlinesillä käyty Etelä-Afrikassa,hyvä palvelu,oma viihdekeskus,siistit koneet.
        Pitkänmatkan kalusto B777 ja Airbus 340.
        Samasta portista ne kävelee olipa mullahi tai gringo.

        he top 10 places in the 2010 Airline of the Year :

        1. Asiana Airlines
        2. Singapore Airlines
        3. Qatar Airways
        4. Cathay Pacific
        5. Air New Zealand
        6. Etihad Airways
        7. Qantas Airways
        8. Emirates
        9. Thai Airways
        10. Malaysia Airlines

        http://www.worldairlineawards.com/Awards-2010/Airline2010.htm

        A319 air bus on kaikkea muuta, kuin uusi 1992 vuodelta....
        Turkish airlinesilla on aivan samat koneet käytössä, kuin Cathaylla, mutta Cathay siis traktori tjaah, nyt jokin ei täsmää, olisikohan nyt vaan parjaus kampanja. Itse olen matkustanut kymmeniä kertoja Cathaylla, ja täysin tyytyväinen heidän koneisiinsa.

        During its 75 year history, Turkish Airlines has had three accidents on its international flights, and 18 on domestic flights. They include the following:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines

        Cathaylla vastaavasti 4 kpl....

        Aeroflottia en lähes vertaileen, on se vaan niin surullista luettavaa.

        Mut kuten sanottua, jos haluaa säästää parisataa egee, niin tokihan sitten, olenhan itsekkin matkustellu joskus epämääräisillä koneilla myöskin.


      • Kaikkea sattuu
        .................... kirjoitti:

        he top 10 places in the 2010 Airline of the Year :

        1. Asiana Airlines
        2. Singapore Airlines
        3. Qatar Airways
        4. Cathay Pacific
        5. Air New Zealand
        6. Etihad Airways
        7. Qantas Airways
        8. Emirates
        9. Thai Airways
        10. Malaysia Airlines

        http://www.worldairlineawards.com/Awards-2010/Airline2010.htm

        A319 air bus on kaikkea muuta, kuin uusi 1992 vuodelta....
        Turkish airlinesilla on aivan samat koneet käytössä, kuin Cathaylla, mutta Cathay siis traktori tjaah, nyt jokin ei täsmää, olisikohan nyt vaan parjaus kampanja. Itse olen matkustanut kymmeniä kertoja Cathaylla, ja täysin tyytyväinen heidän koneisiinsa.

        During its 75 year history, Turkish Airlines has had three accidents on its international flights, and 18 on domestic flights. They include the following:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines

        Cathaylla vastaavasti 4 kpl....

        Aeroflottia en lähes vertaileen, on se vaan niin surullista luettavaa.

        Mut kuten sanottua, jos haluaa säästää parisataa egee, niin tokihan sitten, olenhan itsekkin matkustellu joskus epämääräisillä koneilla myöskin.

        Jossain näin, en nyt enää muista missä, tällaisen "virallisen" turvallisuuskilpailun tulokset. Sen mukaan maailman turvallisin lentoyhtiö olisi Qatar, sitten tulee Finnair ja kolmanneksi Cathay Pacific.


    • manilaaan

      Filippiineille lähdössä kesäkuussa (4henk.) Mistä löytyis edukkaimmat lentoliput ?
      Eräs sivu tarjosi Cathay pacific:n lippuja n 200e/per matkustaja (LHR-MNL) !? Tuntuu "pikkasen" liian halvalta ?? Kun noin muuten olen löytänyt 600e. Siis Lontoosta-Manilaan ja takasinkin. Lippumme on varattu HEL-LHR-HEL valmiiksi.

    • LCC

      Tuo 600 on ihan käypä hinta.
      Voit katsoa Cheapflights.co.uk näin ulkomuistista heitettynä,sieltä etsit Cathayn,Malaysianin,Asiannan ym laatuyhtiön tarjouksen joka sopii päiviisi.
      Jos haluat hinnalla kikkailla niin sitten Saudia,Royal Brunei,Kuwait Airways ym pääsee satasen halvemmalla.
      Tuosta 200e lipusta taisi puuttua verot ym kulut,muista katsoa että (included all taxes and fees)

      • manilaan

        joo niin se oli,, verot puuttui,, soitettiin ja kysyttiin,, Cathaylla ehkäpä mennään :)


      • LCC
        manilaan kirjoitti:

        joo niin se oli,, verot puuttui,, soitettiin ja kysyttiin,, Cathaylla ehkäpä mennään :)

        Phnom Penhin lippua hakiessani iski silmään,että Cathayn lippu Manilaan 627e m/p
        joka olis sika halpa,siis Hel-LHR-HKG-MNL.
        Päivät oli 13.2-27.2 ja hakukone DOHOP:com.
        En katsellut muita vapaita päiviä,mutta parin viikon audienssille hyvä hinta.


    • jukki571

      cathay pacific on yleensä hyvä ja penkit harvemmassa kun finskillä. lontoon heathrowilla ei kerran ollut cathayn eukkoja tiskillä kun lentonsa oli myöhässä ja jatkolento meni uusiksi, heidän olisi pitänyt olla ja myös tiedottaa mitä ei koskaan tapahtunut ja olin pienten muksujen kaa matkassa...hermo meinas mennä.

      • Kyllä kelpaa cathay pasificilla lentää.
        Mulla on muistona menu, joka jaettiin jokaiselle matkustajalle.
        Kolme lounasvaihtoehtoa, aamiaisella kaksi, siis turistiluokassa!
        Juomalistalla wiski Chivas regalista lähtien, ruoan kanssa useampi viinivaihtoehto.
        Ja rahasta ei puhuttu mitään.
        Verhon takana puhvetti josta sai hakea ruokaa ja juomaa.
        Lähtiessä annettiin eväskassi, jossa vielä pientä purtavaa ja mehua.


      • CDO rules
        tapsu55 kirjoitti:

        Kyllä kelpaa cathay pasificilla lentää.
        Mulla on muistona menu, joka jaettiin jokaiselle matkustajalle.
        Kolme lounasvaihtoehtoa, aamiaisella kaksi, siis turistiluokassa!
        Juomalistalla wiski Chivas regalista lähtien, ruoan kanssa useampi viinivaihtoehto.
        Ja rahasta ei puhuttu mitään.
        Verhon takana puhvetti josta sai hakea ruokaa ja juomaa.
        Lähtiessä annettiin eväskassi, jossa vielä pientä purtavaa ja mehua.

        Niin,.Finnairilla saapi lasillisen viiniä tai oluen,.rihmaruokaa tarjoiltuna ehkäpä Lufthansan kanssa kaikkein vanhimmalla henkilökunnilla. Mielestäni Turkish airlines on hinta/laatusuhteeltaan upea lentoyhtiö. Ruoka on hyvää..avara B 777, aitoa palvelua ja kilpailukykyinen comfort class.,.ainoaksi moitteeksi voi todeta Istanbulin onnettoman lentokentän.

        Mutta tuo Finnair Kong Kongiin ja siihen sitten Cathay tahi Philippine airlines(AirPhil express) on nopeudeltaa aivan omaa luokkaansa, alle 15 tunnissa Manilassa tai 16 tunnissa Mactanilla,.


    • heppu12-z

      Itelläkin vain positiivisia kokemuksia Cathaysta...

      Olen menossa manilaan joulun ajaksi pariksi viikoksi ja katsastelin tänään hintoja sky scannerisa ja näyttäs että ovat jo alkaen yli 1211 euroa china southernilla ja chathaylla alkaen 1305 euroa pitänee varata aika piakoin, varmaan vaan hinnat nousee vaan mitä kokeneemmat matkailijat ennustaa ?

      • a...

        Melko kalliilta kuulostaa...

        http://www.vertaa.fi/lentoliput/?from=Helsinki - Suomi [HEL]&dest=Manila - Filippiinit [MNL]&departureDay=16&departureYearMonth=201312&returnDay=30&returnYearMonth=201312&formType=miniForm&ticketType=return&seatingClass=economy&firesubmit=true#form

        Tuolla haulla ajelle 16.12-30.12 halvin lento 730€


      • a....
        a... kirjoitti:

        Melko kalliilta kuulostaa...

        http://www.vertaa.fi/lentoliput/?from=Helsinki - Suomi [HEL]&dest=Manila - Filippiinit [MNL]&departureDay=16&departureYearMonth=201312&returnDay=30&returnYearMonth=201312&formType=miniForm&ticketType=return&seatingClass=economy&firesubmit=true#form

        Tuolla haulla ajelle 16.12-30.12 halvin lento 730€

        Pieni miinus noilla hinnoilla on ,matka aika yhteensä 78,5h


      • a.... kirjoitti:

        Pieni miinus noilla hinnoilla on ,matka aika yhteensä 78,5h

        586 euroa, ostin juuri lipun. meno 17.4.14 ja paluu 17.5.14. Lentoaika, meno 23 h paluu 24 h.
        Meno Milanon kautta ja paluu Pariisin kautta.
        Odotteluajat "stressittömät" - 3hr.
        cathay pasific.


      • tapsu55 kirjoitti:

        586 euroa, ostin juuri lipun. meno 17.4.14 ja paluu 17.5.14. Lentoaika, meno 23 h paluu 24 h.
        Meno Milanon kautta ja paluu Pariisin kautta.
        Odotteluajat "stressittömät" - 3hr.
        cathay pasific.

        ps. Siis lippu kotimaisen Kilroyn kautta netistä, Helsinki-MNL-helsinki


      • fjgfedjed
        tapsu55 kirjoitti:

        ps. Siis lippu kotimaisen Kilroyn kautta netistä, Helsinki-MNL-helsinki

        Kiitos Tapsu tästä vinkistä, on tehnyt jo jonkin aikaa mieli käydä tutustumassa filippiineihin ja tuo oli kyllä aika edullinen hinta.


      • -zeipii-
        tapsu55 kirjoitti:

        ps. Siis lippu kotimaisen Kilroyn kautta netistä, Helsinki-MNL-helsinki

        Moi Tapsu55

        Sinulla tuntuu olevan hanskassa tuo Filppuihin reissaaminen. Olisin kiitollinen kaikesta matkaan liittyvästä infosta. Lähinnä terminaaleista ja niiden toiminnasta jne. Lähden kesäkuussa 2014 Manilaan kolmeksi viikoksi ja kaikki tieto olisi kullanarvoista. Cathaylla olisi tarkoitus liidellä.


      • -zeipii- kirjoitti:

        Moi Tapsu55

        Sinulla tuntuu olevan hanskassa tuo Filppuihin reissaaminen. Olisin kiitollinen kaikesta matkaan liittyvästä infosta. Lähinnä terminaaleista ja niiden toiminnasta jne. Lähden kesäkuussa 2014 Manilaan kolmeksi viikoksi ja kaikki tieto olisi kullanarvoista. Cathaylla olisi tarkoitus liidellä.

        Moro!
        Parhaiten näet nuo terminaalit lentolipusta, esim jouluna saavun terminaaliin 1, (Cathay pasific Hongkongista), mutta jatkan Palawanille terminaalista 3, Kotimaan lennot ja Philippine Airlines.
        Terminaalista yksi terminaaliin kolme on useampi kilometri matkaa, joten tunti on liian lyhyt tommoseen vaihtoon.
        Terninaalien välillä liikkuu bussi, terminaaliin kaksi voi kyllä kavelläkin terminaalista yksi Manilassa, oliskohan matkaa 400 metriä?
        Aina kannattaa kysyä lentokoneessa, mihin terminaaliin kone laskeutuu, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
        Taksit pyytävät ykkösterminaalista kolmosterminaaliin 250-400 pesoa, riippuen otatko taxin "with meter" vai "without meter", ja tinkaustaidoistasi.
        Mulle valehteli viimeksi taksikuski kirkkain silmin ykkösterminaalissa, ettei kolmoseen mene bussia.
        En kuitenkaan uskonut asiaa, vaan kysyin asiaa vieressä seisseeltä vartijalta.joka näytti bussia lähellä ja käski kysyä asiaa kuskilta.
        Ja siitähän se lähti, kakkosterminaalin kautta, hintaan 40 pesoa. ;O)
        Peson kurssi on tällä hetkellä noin 1 € = 58 pesoa.
        Minne suunnistat Manilasta?
        Minä ja pari työkaveria ollaan ihastuttu Palawanin saareen, jonne menen joulunakin.
        Ota euroja reilusti mukaan, vaihda sitten pikkuhiljaa, ja kun eurot loppuu, seinästä saa lisää sekä visalla että mastercardilla.
        Paikalliset puhuvat ATM.stä.


    • Uti2

      Tapsu,miltäköhän sivulta löysit tän hinnan ? Kyllä tälä hetkellä enimäkseen cathay lento on kalliimpi.

    • Miguel88

      Cathay on tosi hyvä. Finnair ei pärjää millään tasolla.

      • wala ako pera

        Heikkoa suomalaista itsetuntoa.


      • ei perusteluita

    • 0w7r6r

      Kerrab olen lentänyt vuosi sitten ja hyvin meni matka helsinki-manilla.

      Yllätti kuinka hyvää palvelua,turvallisen tuntuista ja hyvin hoidettua.
      itse jännitin vähä millaine halpalento yhtiö sattui vaan oli jopa parempi kuin mikään Finnair.
      Huomenna maanataina uusi matka manilaan alkaa ja otin saman yhtiön uudestaan =D

    • cathay

      muutaman kerran mennyt cathaylla, aina kaikki sujunut erittäin hyvin ja tosi hyvää palvelua. kerran pääsin cathaylla parempaan luokkaankin ilmaseksi-> eli

      viimeksi menin malesian airlinesilla kun oli halvat lennot enkä mene toiste, mennen tullen en saanut kaikkia boarding tikettejä lähtiessä (aina saanut cathaylla) vaan niitä piti hakea erikseen välietapeilla ja ruumalaukku meni hukkaan pariisissa mutta tuli viikon viivellä kotiovelle kuitenkin sitten.

      • LCC

        Eipä niitä aina saa Cathayltakään,koska Finskihän lentää ensimmäisen ja viimeisen legin.
        Manilasta antoivat boarding passit ainoastaan Lontooseen asti,jossa piti käydä Finskin kopilla hakemassa viimeinen boarding passi.
        Mennessä saatiin automaatista kaikki Helsingissä.


      • bvgnhm,.

        Ompa iso asia jos joutuu uudet boarding passit hakemaan välilaskupaikoilla.


    • hui89

      tulipahan sekin kuultua että on ihmisiä jotka mielummin jonottavat :) saattaa tulla kiire jos on vähän naftisti aikaa ja outo kenttä ja pitää hakea boarding tiketit välilaskulla, no itteähän sitä saa syyttää omista valinnoista

      • LCC

        Niin onhan maailmassa muuallakin rantoja,kuin Kanarialla,sinnehän on suoria lentoja.
        Jos taas otetaan kohteeksi Filippiinit,maa Aasiassa,lento kestää vähintäin 17 tuntia,sisältäen vähintään yhden välilaskun,koska kotoinen Finnairimme ei lennä sinne.
        Jos lennät Finnairilla sinun pitää suorittaa maahantulo ,joko Bankogissa,Singaporessa tai Hong-Kongissa,ja buukata itsesi uudelle lennolle kohti Manilaa.
        Esim Cathay Pacific on hyvä vaihtoehto tälle,kaikki lennot samalla lipulla,vaikkakin Finnair lentää ensimmäisen pätkän,elikä jos kone on myöhässä,sinut reititetään seuraavaan koneeseen,Finnair vaihtoehdossa menet omalla riskillä.
        Aasian lentothtiöillä palvelu huomattavasti parempaa,eipä ole kärttyisiä ämmiä tökkimässä myyntikärryillä.
        Huomattavasti toimivammat kentät,jos sen matkustajamäärän toisi Helsinkiin?
        Mutta on meidän kaukomatkailua harrastavien onni,että osa matkustajista matkustaa vain ilman välilaskuja.


    • jhgfd

      Finnairilla Hong Kongiin jossa kävelee gatelta muutaman kymmenen metriä Philippine airlinesin tiskille ja vaihtaa siellä boarding passin niin pääsee reilulla 14 tunnilla Manilaan Helsingistä.Jos tykkää notkua kentällä muutaman ylimääräisen tunnin niin siitä vaan.

      • cathaylla

        Juu varsin kallista lystiä lähtee nelihenkisen perheen kanssa tuolla reitillä, halvemmaksi tulee cathaylla, ero on tuhansia.

        Finnair kusee itsensä ulos markkinoilta.


      • gerhard b
        cathaylla kirjoitti:

        Juu varsin kallista lystiä lähtee nelihenkisen perheen kanssa tuolla reitillä, halvemmaksi tulee cathaylla, ero on tuhansia.

        Finnair kusee itsensä ulos markkinoilta.

        Täysin samaa mieltä.. Hinnoittelu varsinkin Suomessa asuville on täysin utopistinen. Halvemmalla pääsee, jos lentää esim MNL-HEL-MNL, vrt. HEL-MNL-HEL, ja olisi samat päivät. Ja oli myös juuri uutinen vähän aikaa sitten, että Tukholmasta pääsee satasen halvemmalla Bangkokkiin kuin suoraan Helsingistä: yksi ylimääräinen lento tuo 100e säästön?! Tätä pystyvät tietysti perustelemaan kysynnän-tarjonnan lailla, mikä on sinänsä aivan totta, mutta kuluttajana vituttaa.

        Halvimillaan vähän alle 600e Cathay tai China Southern vrt. halvimmillaan 969e (tjsp) Finnairiin (jossa valitettavasti huommatavasti heikompi palvelu), tosin aikaa säästät 5-10 tuntia. Olen itse valmis lusimaan 5-10 tuntia lentokentällä/vaihtolennolla 400e tähden... Keksin parempaa tekemistä kohteessa 400eurolla... Sillä saa aika paljon.


      • dcvbgnhm,.
        gerhard b kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.. Hinnoittelu varsinkin Suomessa asuville on täysin utopistinen. Halvemmalla pääsee, jos lentää esim MNL-HEL-MNL, vrt. HEL-MNL-HEL, ja olisi samat päivät. Ja oli myös juuri uutinen vähän aikaa sitten, että Tukholmasta pääsee satasen halvemmalla Bangkokkiin kuin suoraan Helsingistä: yksi ylimääräinen lento tuo 100e säästön?! Tätä pystyvät tietysti perustelemaan kysynnän-tarjonnan lailla, mikä on sinänsä aivan totta, mutta kuluttajana vituttaa.

        Halvimillaan vähän alle 600e Cathay tai China Southern vrt. halvimmillaan 969e (tjsp) Finnairiin (jossa valitettavasti huommatavasti heikompi palvelu), tosin aikaa säästät 5-10 tuntia. Olen itse valmis lusimaan 5-10 tuntia lentokentällä/vaihtolennolla 400e tähden... Keksin parempaa tekemistä kohteessa 400eurolla... Sillä saa aika paljon.

        Ei elämä satasen päälle oo kun toiselle puolelle maailmaa lähtee.Keväällä kun viimeksi olin yksin Filippiineillä budjetti kuukaudelle oli 7000 euro.


      • cathaylla
        dcvbgnhm,. kirjoitti:

        Ei elämä satasen päälle oo kun toiselle puolelle maailmaa lähtee.Keväällä kun viimeksi olin yksin Filippiineillä budjetti kuukaudelle oli 7000 euro.

        No johan oli budjetti, asuitko Hiltonissa koko matkan ajan ja kantoiko kantajat sinut olkapäillään kakalle :D

        Aivan päätön budjetti, mitä lie ajattelit.

        Meillä on kuitenkin 4 henkinen perhe, liput maksaa sen 3000 euroa tai vähemmän, ja kuukauden kylpylä hotelli alta tonnin, sit muut ostokset ja menot n. 2000, eli tuhlaat nelihenkisen perheen edestä, ja ennekuin älähdät mitään tiedän tasan tarkkaan Filippiinien hintatason, on tullut asuttua siellä useampia kuukausia putkeen, ja käytyä kymmenkunta kertaa. Todellakin budjettisi on posketon.

        Jos 4 henkinen perhe menisi finskillä, tuli matka maksamaan jotakuinkin 4000 -6 000 tuhatta euroa, se on lentolipuista öykäri hinta ja vain tyhmä maksaisi semmoisen summan.


      • buu136136
        cathaylla kirjoitti:

        No johan oli budjetti, asuitko Hiltonissa koko matkan ajan ja kantoiko kantajat sinut olkapäillään kakalle :D

        Aivan päätön budjetti, mitä lie ajattelit.

        Meillä on kuitenkin 4 henkinen perhe, liput maksaa sen 3000 euroa tai vähemmän, ja kuukauden kylpylä hotelli alta tonnin, sit muut ostokset ja menot n. 2000, eli tuhlaat nelihenkisen perheen edestä, ja ennekuin älähdät mitään tiedän tasan tarkkaan Filippiinien hintatason, on tullut asuttua siellä useampia kuukausia putkeen, ja käytyä kymmenkunta kertaa. Todellakin budjettisi on posketon.

        Jos 4 henkinen perhe menisi finskillä, tuli matka maksamaan jotakuinkin 4000 -6 000 tuhatta euroa, se on lentolipuista öykäri hinta ja vain tyhmä maksaisi semmoisen summan.

        Kyllähän ne kulut on sinkkumiehellä vähintään yhtä isot kuin nelihenkisellä perheellä kuukaudessa.

        Manilassa:
        Erittäin hyvä hotelli 50-70e/yö = 1500 - 2100e
        Kaksi tyttöä baarista (3000-5000php/kpl) = 2kpl: 100 - 170 e = 3000- 5100e

        Ja nyt mentiin jo ylibudjetin kun pitäis saada vielä lentoliputkin...
        Idiootti saa rahansa näin kyllä helposti kulumaan...


      • buu136136
        buu136136 kirjoitti:

        Kyllähän ne kulut on sinkkumiehellä vähintään yhtä isot kuin nelihenkisellä perheellä kuukaudessa.

        Manilassa:
        Erittäin hyvä hotelli 50-70e/yö = 1500 - 2100e
        Kaksi tyttöä baarista (3000-5000php/kpl) = 2kpl: 100 - 170 e = 3000- 5100e

        Ja nyt mentiin jo ylibudjetin kun pitäis saada vielä lentoliputkin...
        Idiootti saa rahansa näin kyllä helposti kulumaan...

        Kannattaa kysellä korealaisilta ja japanilaisilta (keski-ikäisiltä) mies turisteilta vinkkejä miten pääsee rahoistaan mahdollisimman nopeasti eroon. Näyttävät osaavan sen parhaiten.


      • cathaylla
        buu136136 kirjoitti:

        Kyllähän ne kulut on sinkkumiehellä vähintään yhtä isot kuin nelihenkisellä perheellä kuukaudessa.

        Manilassa:
        Erittäin hyvä hotelli 50-70e/yö = 1500 - 2100e
        Kaksi tyttöä baarista (3000-5000php/kpl) = 2kpl: 100 - 170 e = 3000- 5100e

        Ja nyt mentiin jo ylibudjetin kun pitäis saada vielä lentoliputkin...
        Idiootti saa rahansa näin kyllä helposti kulumaan...

        Juu tottahan toki sitä tuolla tavalla rahansa saa poltettua, vielä nopeammin jos ottaa kaiken käteisen taskuun ja menee slummiin yöllä jurrissa tallusteleen.


    • Jorma Espoosta

      Kaksi henkeä Helsingistä Phuketiin ja takaisin hintaan 1157 € Cathay Pasificilla. Meno kahdella noin 2,5 tunnin välilaskulla. Takaisin Phuket-Bangkok jollakin paikallisella (Thai?) ja BGK:sta Finnairilla kotiin. Kaikki lennot Cathay Pasificin kautta. Ei hinta ole paha. Neljän tähden hotelli tuli maksamaan 567 € 13 yöltä aamiaisineen. Joo - sitten joku alkaisi kohta vinoilemaan ns. tähtihotellista. Paikka on tiedossa jo edellisiltä matkoilta. On tasoa 4. Tuli maksamaan kahdelle saman kuin matkatoimiston kautta yhdelle.

    • stimorol1

      olutta voit juoda niin paljon ku pää kestää, ite en juonut ku 4 olutta ettei tuu vaan stoppia vaihdossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe