taitaa olla perintätoimistona flexcash
Saako heidän kanssaan tehtyä maksusuunnitelmaa ecreditin lainasta.
Ilmoittaako ecredit kuinka helposti merkinnän luottotietoihin vaikka olisi maksusuunitelma tehtynä?
Ecredit
9
535
Vastaukset
- 2+18
Luottotietolain mukaan ei voi laittaa merkintää luottoihin jos on tehnyt perinnän kanssa suunnitelman! Toki edellyttää että noudatat laadittua suunnitelmaa. Varmaan kannattaa soittaa flexiin, niin sieltähän sä vastaukset saat. Tosin samat kun nyt annan sulle.
- mukaan se
pahin ja rikollisin perintäfirma.
- dark14
saman puljun alla on ecredit, hetivippi ja tromfeld, laittakaan palvelutekstiviestien kielto päälle ja ottakaa lainaa niin paljon kuin olette tekstiviesteistä maksaneet, ja unohtakaa takaisin maksu.
tämä on täysin laiton he eivät voi siirtää eräpäivää itse, otin lainan ja seuraavana
päivänä tuli jo eräpäivän siirto viestejä.
sitkeästi lähettävät silti viestejä, älkää vastatko mulla tuli kuluiksi 20 vastattua viestiä yli 200 euroa.
toivottavasti autan joitakin - 14+8
dark14 kirjoitti:
saman puljun alla on ecredit, hetivippi ja tromfeld, laittakaan palvelutekstiviestien kielto päälle ja ottakaa lainaa niin paljon kuin olette tekstiviesteistä maksaneet, ja unohtakaa takaisin maksu.
tämä on täysin laiton he eivät voi siirtää eräpäivää itse, otin lainan ja seuraavana
päivänä tuli jo eräpäivän siirto viestejä.
sitkeästi lähettävät silti viestejä, älkää vastatko mulla tuli kuluiksi 20 vastattua viestiä yli 200 euroa.
toivottavasti autan joitakinEtkä tietysti ole tekemässä rikosilmoitusta? Eli rikolliset saavat ihan rauhassa rahastaa ihmisiä. Tee hyvä mies ilmoitus!!
- dark14
14+8 kirjoitti:
Etkä tietysti ole tekemässä rikosilmoitusta? Eli rikolliset saavat ihan rauhassa rahastaa ihmisiä. Tee hyvä mies ilmoitus!!
operaattori sanoo et on pakko maksaa, he eivät puutu siihen et en tiedä mitä tehdä.
he eivät kuullemma ota kantaa niin mulle sanottiin elisalta. - dark14
dark14 kirjoitti:
operaattori sanoo et on pakko maksaa, he eivät puutu siihen et en tiedä mitä tehdä.
he eivät kuullemma ota kantaa niin mulle sanottiin elisalta.poliisi tai kuluttajasuoja ei puutu näihin, olen lukenut samanlaisia tarinoita, mobiilivippi lähettää nyt viestejä taitaa olla samaa firmaa.
soitan elisalle ja pyydän maksuaikaa, teen poliisille rikosilmoituksen ja käyn kuluttajasuojasiamiehellä, tehkää muutkin samoin.
- 1kyrpä
joo jännää että ne voi nuin terrosisoida täällä suomessa
laskuttaa viestiltä mitä sattuu
eikä kyttiäkään kiinnosta
miks ne ei voi periä niinku muutkin vippi firmat
eikä laitella niitä viestejään - juupa
joo saunalahdella sama juttu!!mutta mulle ei ole edes niitä paska viestejä tullut"ainuttakaan !!miten puhelu erittelyssä voi olla viestit mitkä mukamas ihme numeroista tulleet!!esim 17 jotain....kuluttajasia miehelle meno jos tollasen paskan joutuu maksamaan !
- 20+19
No heidän tekstiviesti pommittaminen perustuu täysin siihen, että saadaa henkilö kyllästymään/suuttumaan ja maksamaan se vippi, koska eihän ketään jaksa sitä jos puhelimeen tulee useita viestejä samasta asiasta. Tuota voisi verrata velallisen ahdisteluun ja kotirauhan rikkomiseen. Kyllä poliisi pystyy varmasti jotain tekemään, kunhan saadaan oikea rikosnimike kohdilleen, tällöin voidaan viedä heiltä noi maksulliset numerot oikeuden päätöksellä. Eli ITB SOLUTION on se yhtiö jolle noi numerot on vuokrattu Suomen Viestintäviraston toimista. Kaikki voisi laittaa palautetta tuonne SV:lle ja kertoa kokemuksiaan, jos vaikka Viestintävirasto jaksaisi jotain tehdä. Todennäköisesti se ei tee yhtään mitään, ilman virallisia lappuja tai mediaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217930Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516668Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834775Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2453245Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072266- 1501915
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa311720Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971624