ripsienpidennys

minde**

Onko tietoa mistä saa kauniit ja kestävät ripsipidennykset/tuuhennokset? Haluan kuulla kokemuksia niin tietää mistä ruveta kyselemään. Ja eivätkö nykyisin myös tee joissain kampaamoissa, millaisia kokemuksia niistä?

kiitoos:)

33

9214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasholic

      Oon käyny vähän eri tyypeillä, mutta nyt jäänyt tohon Kallioon siellä on kohtuu hinnat ja tekee tosi tarkkaa työtä. Sivut taisi olla www.sigi.fi

    • minde*

      mutta tuohon on tosiaan helsingissä,,,olisin kaipaillut joensuun lähistöltä:)

    • ei onnistunut

      No Niinivaaran kupeesta eräältä kosmetologilta ei ainakaan kannata mennä niitä hakemaan. Kokemusta on, ei tulleet yhtään nätit. Eivätkä kestäneet pitkään, vaan osa ripsistä tippui pian, kun taas osa jäi paikalleen. Ripsien poisto teki 5€.

      Olen nähnyt joensuulaisilla naisilla hyvinkin laitettuja ripsiä. Minäkin haluan tietää, että missä niitä osataan oikeasti laittaa?

    • kluhui

      Itse olen käynyt muutaman kerran Meikkitalossa ripset laitattamassa. Ripset ovat onnistuneet ja pysyneet tosi hyvin. Suosittelen!!
      Paikka löytyy Reijolasta.

    • melkein mut ei ihan

      style heaven keskustassa...näyttää hyvältä kaksi viikkoa...mutta kun ripset on kasvaneet kaks viikkoa...huomaat, että ne on liimattu yhteen köntsään, joka ripsien kasvaessa aiheuttaa sen, että ripset sojottaa ja painaa liikaa...en suosittele

    • Kunnossako onpi??

      Käyppä tuolla naapurin maassa samassa paikassa missä penistäkin pidennetään.Minkälainen on muuten puutarhasi?Anna vaan rehottaa sanoo alan mies...

    • sannilainen

      Käyppäs festinossa

    • mina84

      Minä kans suosittelen Meikkitaloa Reijolassa! Tosi kaunista jälkeä

    • ripset

      Entäs ShiningBeauty, onko kenelläkään kokemuksia ripsienpidennyksestä? Heillä on nyt hyvä tarjous.

    • ff

      Shining Beauty halpa, mutta hirveet tuli ainakin mulle,
      Festino ihanat, mutta vähän kalliimmat, laadukkaat, huolella tehdyt
      BeaytyBox, ei niin laadukkaat, mut ok hintaiset, siellä käyn, hinta-laatu suhde ratkaisi
      ExtremeFlashit saa muistaakseni kauneushoitola MB:stä... ne on varmasti täydelliset mutta hirveän kalliit (mutta jos ei ole rahasta kiinni)
      Joku päivin hiuspaletti teki kanssa ripsien pidennyksiä..

    • hyvä......

      Studio Sb.ssä on mielestäni parhaimmat joensuussa. olen kokeillut varmaan jokaisen paikan nyt. hintakin on ok ja tekijä erittäin kiva.

    • sotka69

      Päivin Hiuspaletin Reetta tekee loistavia ripsienpidennyksiä! Suosittelen!

    • Minä kävin kaikissa

      noissa joita suosittelitte ja lisäksi kuudessa muussa.
      Oli kyl surkeeta palveluu kun ripset niinku tippu pois aina ja piti vaan mennä uudelleen.
      Sitku yhen kerran putos silmäluomi niinku toisen päälle ja väänty niin sit suutuin ja menin vaatimaan oikaisua, mut ei ne mitää oikassu.
      Nyt on molelmmat luomet solmussa ja munat... siis silmämunat ihan ruvella ja niinku pissittääki.
      Onneks mä en oo mikään turhis enkä sellanen niinku menee hakeen niitä botokseja naamoihin ja sillee.
      Kyl siis jotkut naiset onn niinku ihan säälittävii kun ne otta niitä kohottajii ja vaik mitä.

      ... nii ja vielä säälittävämpii on nää yrittäjät jotka niinku ihan vaan muina miehinä tai naisina mainostaat itteesä täällä. Siis täällähän ei käy muita ku idiootteja ja sit mä... tai siis enhän mä niinku käy täällä.

    • Meikkitalo Reijola

      todella surkee palvelu! Kävin siel kesällä ripset ottaa ja parin päivän päästä mun silmiä kirveli ihan sikana ja viikon päästä suurin osa oli tippunu pois! Kun kävin valittaa, niin sieltä sanottiin vaa et ei niissä mitään vikaa oo, mut korjas ne kumminkin. mut ei ne silti kestäneet ollenkaan ja tosiaan mulle tuli joku silmätulehdus. Tosi kallista, meni rahat ihan hukkaan! Lisäks yks tuttu sano et siellä työntekijät vaihtuu koko ajan et se yrittäjä on täys... En suosittele kyseistä paikkaa ollenkaan, tosi kallis ja töykeä asiakaspalvelu! Voin suositella tuota SB ja festinoa, siel oon käyny ja hyvin on pysyneet ja hyvä asiakaspalvelu.

    • Minäjamunsisko

      Mikään ei ole säälittävämpää kuin käydä täällä palstoilla nimimerkin takaa haukkumassa nimeltä yrityksiä ja yrittäjiä! Itse en ole käynyt Meikkitalolla, koska asun toisella paikkakunnalla, mutta siskoni on heidän pitkäaikainen vakioasiakas ja on ollut erittäin tyytyväinen. Palvelu ollut ystävällistä ja rentoa. Ja voin itse sanoa, kun olen siskoni ripset nähnyt, että siistiä jälkeä tekee. Ja harvassa paikassa takuun antavat niinkuin siellä.

      • kannattaa kysyä!

        Festinossa annetaan myös takuu ripsille ja kaikille töille! kannattaa kysyä eikä täällä vaan valittaa!!


    • Tyytyväinen

      Minä käyn Joensuun Studio Glamourissa, ei ole kokemuksia muualta mutta sitä paikkaa en vaihda! :) Käykää katsomassa heidän facebook-sivuilta ripsipidennyskuvat niin ei tartvitse uskoa kuulopuheisiin!

    • räppsy

      Joensuussa Hyvänolonkeskuksella tehdään ehdottomasti parhaat ripset! Olen käynyt siellä 2 vuotta huollattamassa ripsiäni, enkä ole kertaakaan pettynyt tulokseen.. Ripset on huolellisesti laitettu kaikki erilleen ja niitä on paljon! Tekijäkin on huippu

    • kesäripset

      Festinon ripset kestää ja on luonnolliset!Ei tekoripsien näköset kuten sb:ssä!! Ja palvelu on mukavaa ja rentoa!

    • maximum1

      Tietääkö kukaan joensuun alueelta harjoittelijaa joka tekee ripsipidennyksiä tai sitten ihan ammattilaista joka tekee edullisemmin kotona??

      Olen myös kokeillut useimpia yllä mainittuja paikkoja ja paras OLI Studio SB, mut nyt kun sieltä lähti hyvä ripsien tekijä, niin ei voi suositella enää. Nuo muut onkin sit liian kalliita.

    • 893utu12

      Se liike, joka oli kakkosen uutisissa viikolla 29...jokainen, joka näki osuuden voi todeta mikä oli työn taso!!! Tukka nousi pystyyn......

    • räpsyttelijä

      tietääkö kukaan mistä liikkeestä kyseinen pätkä uutisissa oli:O ?

      • homo pepe

        Voi himskutti kun tietäisi!


    • lashes1

      Joku kirjoitti, ettei kunnon ripsiä saa alle 100 eurolla. Minä otin omani täältä www.kauneuspalvelu.com, hoitola on siinä ihan Anttilan vieressä, hieman vaikea löytää. Ilmeisesti aika uusi paikka, mutta kosmetologi oli tosi mukava tyyppi ja ripsiin olen olllut tyytyväinen (otin n. kaksi viikkoa sitten). Hinta oli muistaakseni n. 80 euroa.

    • minävain888

      Kävin ottamassa ripsipidennykset studio sb:ssä. Olen ollu tyytyväinen :) Ripset pysyneet hyvänä.

    • fenniinna

      Kävin studio sb:ssä, enkä toista kertaa mene. Järkyttävää työn jälkeä sekä itse omistajalta tökeröä asiakaspalvelua. Kyseinen uutispätkä luultavasti samasta paikasta kuvattu. En ihmettele!

    • Ripsuttelija

      Kavereiden kehujen ja suositusten saattelemana minä kokeilin sellaista firmaa kuin Fianna, tekee Reijolassa ja myös kotikäynteinä, todella hyvät ja edulliset tuli, plus tekijä todella mukava!!! Löytyy näköjään nettisivutkin: http://www.fianna.fi/fianna/

    • Eikös siitä

      Miksi siihen mirriin täytyy laittaa ritset,kun alkuperäiset kerran ajellaan pois.

    • hyväkokemus

      Suosittelen ehdottomasti Salon Cahelinia teollisuuskadulla. Olen testannut monta eri ripsipidennyksen tekijää Joensuussa, ja tämä on yksinkertaisesti paras! Ripset kestävät hyvinä pitkään, itse käyn neljän viikon välein huollossa. Parhaimmat, kauneimmat ja kestävimmät ripset tekee Salon Cahelin Johanna! Pitkään etsin hyvää tekijää ja viimein onneksi löytyi:)

    • Tosima

      Todellakin Salon Cahelin tekee upeat kestävät ripset. Testannu oon paljon joensuussa. Ripset laitettu todella huolella myös silmäkulmiin asiakkaan toiveen mukaan. Tekijäkin todella mukava. Kuuntelee asiakkaan toiveet. Tsemppiä ja tyyniloa Johannalle.

    • Ribsiä

      Paras paikka on Tokmanni. Ripsipiirakat tarjouksessa 6 euroo kilo. nammmmm.

    • Anonyymi

      Prisman kauneushoitolassa on nyt oikein hyvä ripsien tekijä ja sieltä saa samalla myös bonusta. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Joensuussa ehdoton paikka on Salon Caven. Aivan upeaa työtä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe