Olen lähdössä pohjois goaan tjäreborgin matkoilla ja kyselisin,että miten tuo viisumi homma tjäreborgilla hoituu? en ole vielä tosin matkaa varannut,mutta aikomus on tässä varata. Täytetäänkö se netissä ja sitten jotenkin lähetetään tjäreborgille ja sitten lentokoneessa yms jakavat ne vai mitenkä? jos joku olisi ollut intiassa tjäreborgin matkoilla,niin voisiko kertoa.kiitos.
tjäreborg ja viisumi
9
825
Vastaukset
- --------------------
"NTIA Viisumi vaaditaan. Tjäreborg hankkii tilauslennolla Intiaan matkustaville Suomen ja Viron kansalaisille ns. turistiviisumin, jonka hinta on 50 euroa Tjäreborgin kautta hankittaessa 10 € toimituskulut. Passin tulee olla olla ehjä ja hyväkuntoinen sekä voimassa vähintään 6 kk viisumia haettaessa. HUOM! Matkan tulee olla varattu viimeistään 36 vrk. ennen lähtöpäivää ja viisumitarpeesta ilmoitettu Tjäreborgille (osanottajatodistuksessa näkyy tällöin Intian viisumi ja hinta 60 €). HUOM: Turistiviisumin haltijan tulee odottaa vähintään kaksi kuukautta maasta poistumisen jälkeen ennen kuin voi palata Intiaan. Uutta viisumia ei myöskään voida myöntää jos edellisestä matkasta on kulunut vähemmän kuin kaksi kuukautta.
Muiden maiden kansalaisten, liittymälentoja käyttävien, lähilähdön varaavien sekä reittilennoilla matkustavien asiakkaiden tulee hankkia viisumi itse Intian lähetystöstä. Lisätietoja www.indianembassy.fi."
Noin lukee Tjäreborgin sivuilla.
Se viisumi tulee siis passiin. Sinun pitää toimittaa passi ja valokuva Tjäreborgille. Soita tai käy matkatoimsitossa ja kysy, miten toimia. Passin saat takaisin lentokentällä ennen lähtöselvitystä. Lentokoneeseen ei pääse ilman voimassa olevaa viisumia passissa.- jamenox
Passin ja valokuvan lisäksi pitää olla myös täytetty hakukaavake. Sen voi tulostaa Intian suurlähetystön sivulta:
http://www.indianembassy.fi/fileadmin/Forms/visaform2010.pdf.
- Indian Virgin
"Intian viisumi
Suomen kansalainen tarvitsee Intiaan 6 kuukautta matkan jälkeen voimassaolevan passin ja viisumin.
HUOM! Jokaisen tulee hankkia viisumi itse Intian lähetystöstä. Intian viisumin hakemuskaavake täytetään osoitteessa http://indianvisaonline.gov.in/visa/
Intian Suurlähetystön yhteystiedot: Satamakatu 2 A 8, 00160 Helsinki. P. (09) 228 9910. Sähköposti: [email protected]
www.indianembassy.fi."
http://www.tjareborg.fi/intia
Noin sanotaan Tjären sivulla viisumista, mihinkähän nyt pitäisi uskoa...?- passivaatimus
Ohjeen ensimmäisessä virkkeessä oli passia koskien virhe. Annoin Tjärelle palautetta ja teksti on nyt korjattu.
- Voipi olla
Tuo voi olla muuttunut nyt kun viisumin hakeminen muuttui muutenkin. Ehkä ne ei enää voi hakea viisumia muiden puolesta. Mutta sen hakeminen itsekin on ihan yksinkertaista!
- !!!!
näin on matkanjärjestäjät eivät saa hakea enään viisumia - yrittävät kovasti saadaa muutosta.
muutos koskee kaikkia viisumeita.jokaisen pitää itse hakea oma viisumi intian suurlähetystöstä ja täyttää mukaan vielä englanninkielinen anomus. - intia mielessäin
!!!! kirjoitti:
näin on matkanjärjestäjät eivät saa hakea enään viisumia - yrittävät kovasti saadaa muutosta.
muutos koskee kaikkia viisumeita.jokaisen pitää itse hakea oma viisumi intian suurlähetystöstä ja täyttää mukaan vielä englanninkielinen anomus.Tähänkin asti jokaisen on itse ollut täytettävä hakemuskaavake englanniksi. Matkanjärjestäjä (esim. Tjäreborg) on vaan lisämaksusta hoitanut täytettyjen hakemusten toimittamisen lähetystöön, ja passit takaisin matkustajille lentokentällä.
Olen itse varannut matkan Goaan ensi talveksi ja osanottajatodistuksessani lukee edelleen, että Tjäreborg hankkii puolestani viisumin, jos ilmoitan sen tarpeesta heille ja maksan tuon 60 euroa. Tarkemmat tiedot ja hakemuslomakkeet tulee sähköpostiin noin kuukautta ennen matkaa. - Alibaug
intia mielessäin kirjoitti:
Tähänkin asti jokaisen on itse ollut täytettävä hakemuskaavake englanniksi. Matkanjärjestäjä (esim. Tjäreborg) on vaan lisämaksusta hoitanut täytettyjen hakemusten toimittamisen lähetystöön, ja passit takaisin matkustajille lentokentällä.
Olen itse varannut matkan Goaan ensi talveksi ja osanottajatodistuksessani lukee edelleen, että Tjäreborg hankkii puolestani viisumin, jos ilmoitan sen tarpeesta heille ja maksan tuon 60 euroa. Tarkemmat tiedot ja hakemuslomakkeet tulee sähköpostiin noin kuukautta ennen matkaa.Jos matkatoimisto hoitaa tuolla 60€ viisumin puolestasi (pelkkä viisumi50€), niin varmaan kannattaa maksaa tuo 10€ vaivoista. Vaikka viisumin hakeminen itsekään ei ole kummoinen juttu, netistä saa tulostettua lomakkeet, täyttöohjeet ja postissa voi lähettää passin/t lähetystöön paluupostimerkein varustetun kirjekuoren kera, on tuo 10€ pieni korvaus siitä. Eri asia on, kun koko perhe matkustaa ja pitää hakea useampi viisumi.
Jatkoa ajatellen kannattaa teettää Intiassa passikuvia RUNSAASTI tulevia matkoja ajatellen. Passikuvat ei maksa käytännössä mitään Intiassa ja niitä voi käyttää monessa paikassa passikuvana, varsinaiseen ulkomaanpassiin ne eivät taida kelvata, mutta viisumeihin, henkilökortteihin, kulkulupiin ym. kelpaavat täysiään. - fergie san
!!!! kirjoitti:
muutos koskee kaikkia viisumeita.jokaisen pitää itse hakea oma viisumi intian suurlähetystöstä ja täyttää mukaan vielä englanninkielinen anomus.Aurinkomatkat ainakin hankkii viisumin, matka varattuna tammikuulle. Eivät ainakaan ole ilmoittaneet muutoksista. Viisumihakemus täytetään ja lähetetään kuvan ja passin kanssa matkatoimistoon. Itse kyllä helppo ja hieman halvempi hankkia suurlähetystöstä Katajanokalta, varsinkin jos asuu Hesassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467