Audi kuljettaja

minäenaja audilla

Audin kuljettajat,olen yli 35 vuotta ajanut liikenteessä autoilla ja muillakin menopeleillä,en vastaavaa käyttäytymistä ole nähnyt muilta kuin volvon kuljettajilta,hermostutaan ja lähdetään ohittelemaan aivan tolkuttomissa paikoissa,varsinkin pk-seudulla ajellessani audit törttöilevät hirmuisesti.Mikä lienet niitä vaivaa?Monen vuoden tuloksena olen huomannut moisen käyttäytymisen,ei suinkaan ainoastaan audikuskit,mutta pääosin.Eilen viimeksi kauhee kiire kehä-1:sellä ohi ja sit oltiin samoissa valoissa punasissa,ei mitään järkeä.

36

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinäkö kiellät

On kyllä totta, että mitä uudempi ja valkoisemoi Audi, sen enempi kuvitellaan olevan eriarvoisia liikenteessä, lait ja asetukset on muita varten. Kulosaaren siltatyömaa on ruuhka-aikoina Audi- ja Volvopellejen sekä kaikkien katumaasturikuskien leikkikenttää.

• Audi_gay

Ilmoitin tästä loukkaavasta typerästä viestistä ylläpidolle. ITKETTÄÄ!!!

• paina kaasua

Tojo kuski ohitettu, voi surkeus.

• Audi-mies minäkin

Minäkin olen ajanut autolla 35 vuotta ja niistä viimeiset 10 vuotta Audilla.
        Ainoa asia mikä harmittaa on se, että en älynnyt vaihtaa Audiin aikaisemmin. Se ei tosin ole Audin vika.
        Joskus kyllä Audi-kuskina naurattaa, että Audi tuntuu autona ärsyttävän aika monia suomalaisia autoilijoita. Niinkuin myös tämänkin ketjun aloittajaa.

Tottakai liikenteessä on myös Audilla ajavia törppöjä, kaahareita ja kiilareita, aivan kuin on myös muillakin merkeillä ajavia. Jos tilastokeskus laittaisi esimerkiksi jonkun työttömän ajelemaan tilastokeskuksen autolla ja seuraamaan pääkaupunkiseudun liikennettä ja merkkaamaan ylös kaikki törppöjen automerkit, niin varmaan sille listalle päätyisi lähes kaikki Suomessa myynnissä olevat merkit.

Ei liikenteessä törttöily automerkistä johdu; liikenteessä törttöily on ihmisen luonteenpiirre joka tulee esille minkä tahansa auton ratissa. Putsatkaa silmälasinne ja katsokaa liikennettä uusin silmin.

• K-P:lainen audimies
        Audi-mies minäkin kirjoitti:

Minäkin olen ajanut autolla 35 vuotta ja niistä viimeiset 10 vuotta Audilla.
        Ainoa asia mikä harmittaa on se, että en älynnyt vaihtaa Audiin aikaisemmin. Se ei tosin ole Audin vika.
        Joskus kyllä Audi-kuskina naurattaa, että Audi tuntuu autona ärsyttävän aika monia suomalaisia autoilijoita. Niinkuin myös tämänkin ketjun aloittajaa.

Tottakai liikenteessä on myös Audilla ajavia törppöjä, kaahareita ja kiilareita, aivan kuin on myös muillakin merkeillä ajavia. Jos tilastokeskus laittaisi esimerkiksi jonkun työttömän ajelemaan tilastokeskuksen autolla ja seuraamaan pääkaupunkiseudun liikennettä ja merkkaamaan ylös kaikki törppöjen automerkit, niin varmaan sille listalle päätyisi lähes kaikki Suomessa myynnissä olevat merkit.

Ei liikenteessä törttöily automerkistä johdu; liikenteessä törttöily on ihmisen luonteenpiirre joka tulee esille minkä tahansa auton ratissa. Putsatkaa silmälasinne ja katsokaa liikennettä uusin silmin.

Olen huomannut saman asian, jostain syystä audilla ajaminen provosoi muita todella paljon.

Ihan oikeasti ihmiset, arvatkaapa onko kivaa ku ajaa töistä kotia päin väsyneenä ja tympääntyneenä niin aina on joku perässä kiinni/kiilailemassa/muuten vaan provosoimassa?

Jos haluaa ajaa kilpaa niin menkää vaikka lähimmälle moottoriradalle, se ei paljoa maksa ja siellä sa päästellä niin lijaa ku sielu sietää!

• huomattu on kyllä

Olen usein huomannut,että Audikuskeja eivät fysiikan lait päde. Ja tämä on faktaa.
      Lumisateessa pöllyävässä ajavat kuin mummon kanat konsanaan eli perässä ja auta armias jos hitaampi on edessä.

• Näin toistaiseksi!

Taitaa useimmat Audit olla työsuhdeautoja, silloinhan ei tarvitse välittää mistään mitään.

Sanoisin ainakin näiden nettikeskustelujen perusteella että aika moni omilla rahoillaan ostava taitaa jättää Audin kauppaan? Liian kalliita remontteja kovin vähillä kilometreillä vaikuttaisi ainakin noiden kirjoitusten perusteella olevan luvassa.

Ajan itse maksetulla yli 60000 € autolla mutta en silti ainakaan toistaiseksi ole uskaltanut Audia hankkia. Oletan että tämän hintainen auto kestää muutaman vuoden ja noin 100000 km ilman minkäänlaisia remontteja. Toistaiseksi niin on myös tapahtunut.

• karsal

Paskaa jauhat. AUDI herättää turhan usein kiihkomielisyyttä kanssa-autoilijoissa - käsittämätöntä.
        Käytän joskus myös toisen merkkistä ajopeliä, mutta ajan samalla tavalla. Havaintoni on - paljon vähemmän puskurissa roikkujia ja kiilareita. Kummallista.
        Olet itse siitä oiva esimerkki.

• mackmarssoon
        karsal kirjoitti:

Paskaa jauhat. AUDI herättää turhan usein kiihkomielisyyttä kanssa-autoilijoissa - käsittämätöntä.
        Käytän joskus myös toisen merkkistä ajopeliä, mutta ajan samalla tavalla. Havaintoni on - paljon vähemmän puskurissa roikkujia ja kiilareita. Kummallista.

Audi kuskilla myös pinna palaa herkemmin,sekin on todistettu,eikä tämä mielipde ole väärä.

• karsal
        mackmarssoon kirjoitti:

Audi kuskilla myös pinna palaa herkemmin,sekin on todistettu,eikä tämä mielipde ole väärä.

Jauhat silkkaa paskaa.
        Lausumasi todistaa ajattelusi onttouden.
        Korvain välissä sinullakin on se pururata, jossa järki ja tolkku pelaavat tai ovat pelaamatta.
        Viestisi perusteella epäilen jälkimmäistä.
        Säälittävää !!!!!

• sen käsityksen
        mackmarssoon kirjoitti:

ainakin tältä palstalta saa. Tosin epäilen vahvasti ettei palstalla hilluvilla pikkupojilla ole vielä mopokorttia vahvempaa paperia. Jos vähän erehtyy kritisoimaan niin pyrkivät tulemaan silmittömästi päälle sen sijaan että perustelisivat asiallisesti mielipiteensä. Kun eivät siihen pysty, yrittävät epätoivoisesti poistattaa kritiikin. Tätä on nykylapsien todellisuus kun on varovasti kannateltu kaikkien vastoinkäymisten yli ja ymmärretty loputtomiin pentujen idiootisimmatkin tempaukset.

• minäenaja audilla
        sen käsityksen kirjoitti:

ainakin tältä palstalta saa. Tosin epäilen vahvasti ettei palstalla hilluvilla pikkupojilla ole vielä mopokorttia vahvempaa paperia. Jos vähän erehtyy kritisoimaan niin pyrkivät tulemaan silmittömästi päälle sen sijaan että perustelisivat asiallisesti mielipiteensä. Kun eivät siihen pysty, yrittävät epätoivoisesti poistattaa kritiikin. Tätä on nykylapsien todellisuus kun on varovasti kannateltu kaikkien vastoinkäymisten yli ja ymmärretty loputtomiin pentujen idiootisimmatkin tempaukset.

En aja toyotalla,sekin selvis sinulle audikuski,ajan mersulla,ja vain uudella.

• Dirlewanger
        minäenaja audilla kirjoitti:

En aja toyotalla,sekin selvis sinulle audikuski,ajan mersulla,ja vain uudella.

Kialla sinä hörhö ajat. Oletko tänään mies vai nainen?

• kauppamatkus.kuolema
        Dirlewanger kirjoitti:

kiankin suunnitelija suunnitellut audit, ilmankos siitä kateutta riittää.
        .>MERSU on paras!

Kyllä juuri kys.auton audin liikennekäytös on karsasta ollut pitemmän aikaa.On huomioitu ne luulee omistavansa jo tietkin.Velkaautoillaan.Mersuja ostetaan omiksi mutta joistain tulee vaan velkautoja niin se stna on.

• turhia luuloja
        karsal kirjoitti:

Höpsis, ei Audi sen kummenpaa kiihkomielisyyttä tai muitakaan tunteita nosta kuin moni muukaan auto. Entisaikaan Ladat saivat samanlaisia tunteita aikaan. Jossain vaiheessa Saabit. Mosset 60-luvulla jne.

• rönttönen pska..
        Dirlewanger kirjoitti:

eli audilla. Saman näköinen auto.Kumpi kopio kumpaa??unkari vai slovakki.

• Ladakuskeilla on
        turhia luuloja kirjoitti:

Höpsis, ei Audi sen kummenpaa kiihkomielisyyttä tai muitakaan tunteita nosta kuin moni muukaan auto. Entisaikaan Ladat saivat samanlaisia tunteita aikaan. Jossain vaiheessa Saabit. Mosset 60-luvulla jne.

niin vahva itsetunto etteivät Audipuppelit mahda niille yhtään mitään, vaikka yrittävätkin. Sitten kun huomaavat toivottoman tilanteensa, kääntävät kaiken pahan olonsa Toyotakuskeihin. No niidenkään ei tarvitse välittää moisesta kun itse tietävät tehneensä hyvän ja järkevän valinnan. Kuka sitä nyt jaksaakaan jatkuvasti korjaamoilla juosta.

• ajakaa ajakaa
        mackmarssoon kirjoitti:

oli tuolla kuopion sumassakin audin romu siellä..kiire ollut pöntöllä.Ajakaa kovempaa mitä siinnä edessä nysväätte.Ja turvavälit viis siitä..opittepahan.

• täh? häh?
        karsal kirjoitti:

Saman olen huomannut. itselä audi ja vieläpä vanha sellainen(80 vm.92), niin johan riittää hillostelijoita yms. Nyt kun olen tässä ajellu laina-autolla pari päivää joka on opel astra, niin eipä ketään roiku puskurissa kiinni vaikka ajaa rajotusten mukaan ja kiihdyttelee suht rauhallisesti. ?!!!??!

• bulkkiautoilija
        täh? häh? kirjoitti:

Saman olen huomannut. itselä audi ja vieläpä vanha sellainen(80 vm.92), niin johan riittää hillostelijoita yms. Nyt kun olen tässä ajellu laina-autolla pari päivää joka on opel astra, niin eipä ketään roiku puskurissa kiinni vaikka ajaa rajotusten mukaan ja kiihdyttelee suht rauhallisesti. ?!!!??!

No höpö höpö. Audejahan on liikenteessä niin paljon, ettei niihin kukaan kiinnitä huomioita, saati jaksaisi merkin vuoksi jotenkin muuttaa käyttäytymistä.

En tiedä mistä joidenkin audikuskien kuvitelma jostain erilaisuudesta autonsa suhteen on peräisin. Vastaavaa luuloa tosin esiintyy muutaman muunkin perusautomerkkien kuskeilla.

Perusaudithan ovat puhdasta bulkkituotantoa tarkoitettuna meille keskiluokkaisille taviksille, ehkä vähän kaliimpia bulkkiautoja, kun joku muu merkki. Miten tämä muka vaikuttaisi muihin autoilijoihin?
        Älkää nyt sentään naurattako...

• Öky-Audi
        bulkkiautoilija kirjoitti:

No höpö höpö. Audejahan on liikenteessä niin paljon, ettei niihin kukaan kiinnitä huomioita, saati jaksaisi merkin vuoksi jotenkin muuttaa käyttäytymistä.

En tiedä mistä joidenkin audikuskien kuvitelma jostain erilaisuudesta autonsa suhteen on peräisin. Vastaavaa luuloa tosin esiintyy muutaman muunkin perusautomerkkien kuskeilla.

Perusaudithan ovat puhdasta bulkkituotantoa tarkoitettuna meille keskiluokkaisille taviksille, ehkä vähän kaliimpia bulkkiautoja, kun joku muu merkki. Miten tämä muka vaikuttaisi muihin autoilijoihin?
        Älkää nyt sentään naurattako...

Sinä juuri todistit miten Audi vaikuttaa muihin. Jos Audi ei herättäisi tunteita, niin et sinäkään olisi tullut vastaamaan. Entä miksi muuten luet Audi-palstaa jos koko automerkki on niin vaatimaton, eikä kiinnosta yhtään?

• bulkkiautoilija
        Öky-Audi kirjoitti:

Sinä juuri todistit miten Audi vaikuttaa muihin. Jos Audi ei herättäisi tunteita, niin et sinäkään olisi tullut vastaamaan. Entä miksi muuten luet Audi-palstaa jos koko automerkki on niin vaatimaton, eikä kiinnosta yhtään?

No koska mulla on ihan perusbulkkiaudi a4, niin toisinaan lueskelen näitä. Joskus vastailenkin typerimpiinkin kirjoituksiin, niinkuin tässäkin.

En todellakaan ole huomannut mitään erityistä 'käyttäytymistä' minua tai muita Audeja kohtaan liikenteessä. Tosin en jaksa moisesta olla kiinnostunutkaan, liikenteessä on muuta tärkeämpää huomattavaa..
        Mitä ihmeen 'tunteita' olet muka huomannut? Älä viitsi olla lapsellinen...

Tosin nimimerkkisi viittaa kovin nuoreen mieheen tai poikaan autohaaveissaan, joten ymmärrän hyvin vielä kehittymässä olevan itsetuntosi. Tuossa vaiheessa autot ovat vielä kovin merkityksellisiä itsetunnon kohottajia.
        Aika hoitaa tuon ongelmasi...

• .......
        bulkkiautoilija kirjoitti:

No koska mulla on ihan perusbulkkiaudi a4, niin toisinaan lueskelen näitä. Joskus vastailenkin typerimpiinkin kirjoituksiin, niinkuin tässäkin.

En todellakaan ole huomannut mitään erityistä 'käyttäytymistä' minua tai muita Audeja kohtaan liikenteessä. Tosin en jaksa moisesta olla kiinnostunutkaan, liikenteessä on muuta tärkeämpää huomattavaa..
        Mitä ihmeen 'tunteita' olet muka huomannut? Älä viitsi olla lapsellinen...

Tosin nimimerkkisi viittaa kovin nuoreen mieheen tai poikaan autohaaveissaan, joten ymmärrän hyvin vielä kehittymässä olevan itsetuntosi. Tuossa vaiheessa autot ovat vielä kovin merkityksellisiä itsetunnon kohottajia.
        Aika hoitaa tuon ongelmasi...

Niinpä niin, edellinen kirjoittaja oli oikeassa.

• 10

eihän Audia tasapainoinen ihminen ostakkaan, pitää olla sileen sopivsti kusta kipossa ja ajotavat sitten sen mukaiset.
      Saman öykkäröivän tyylin olen Audi kuskeilta itekkin huomannut.

• mä vaan

olen Audilla ajava nainen. Varsinkin Volvo-kuskeja näyttää ärsyttävän, kun ajan nopeusrajoitusten mukaan tai annan tietä jalankulkijoille. Jos sitten valoissa pääsen lähtemään nopeammin, niin kyllä vierellä oleva mieskuski (ihan sama minkä merkkinen auto) alkaa heti kiihdyttää henkensä edestä ja kiilaa eteen.

• nimetönkinjopa8
        mä vaan kirjoitti:

olen Audilla ajava nainen. Varsinkin Volvo-kuskeja näyttää ärsyttävän, kun ajan nopeusrajoitusten mukaan tai annan tietä jalankulkijoille. Jos sitten valoissa pääsen lähtemään nopeammin, niin kyllä vierellä oleva mieskuski (ihan sama minkä merkkinen auto) alkaa heti kiihdyttää henkensä edestä ja kiilaa eteen.

siis poikkeus vahvistaa säännön,sanotaan?

• Audia6farkku
        mä vaan kirjoitti:

Mikäpä meidän naisten on ajellessa kun alla on tällaienen ihana...Pidetään pintamme ja annetaan mersumössöjen ja volvovellien parjata katsos siinä miehinen ego nousee...kevään jatkoa

• nainen olet
        Audia6farkku kirjoitti:

Mikäpä meidän naisten on ajellessa kun alla on tällaienen ihana...Pidetään pintamme ja annetaan mersumössöjen ja volvovellien parjata katsos siinä miehinen ego nousee...kevään jatkoa

vaan palstalla hilluva fanaattinen mopokortillinen pikkupoika. Sinulla näyttää vielä olevan hakusessa se miehinen egosi vaikka kovasti yrität sitä saavuttaa.

• datsun nissan
        nainen olet kirjoitti:

vaan palstalla hilluva fanaattinen mopokortillinen pikkupoika. Sinulla näyttää vielä olevan hakusessa se miehinen egosi vaikka kovasti yrität sitä saavuttaa.

Miksi naisen pitäisi tavoittaa miehinen ego?

Omasta mielestäni pahimpia törttöjä liikenteessä ovat bmw -ja volvokuskit. Varsinkin jos edellä mainittujen merkkien rattiin on eksynyt keski-ikää lähentelevä mies niin voi sitä näyttämisen tarpeen määrää jos he havaitsevat naisen ratissa. Tullaan tuhatta ja sataa ohi motarilla jos hän ensin on madellut vailla huolen häivää ja piti mennä ohi ja ängetään keulaa hipoen takaisin eteen köröttelemään. Tai sitten ohitustilanteessa vain kiihdytetään ettei ohittaja vain pääse ohi. Ja tietysti jokaisista liikennevaloista lähdetään kumit laulaen kun tottahan toki sen oman volvon raadon "suorityskykyä" pitää esitellä. Sitten paukutellaan henkseleitä kotiväelle kuinka kisattiin Korson liikennevaloissa ja voitettiin, toki jätetään kertomatta että vastapuolena oli nainen joka lähti valoista aivan normaalisti liikkeelle.

Kyllä mielestäni jotkut audi-kuskitkin osaavat olla v-mäisiä liikenteessä mutta kaikkein pahimpia ovat kyllä ne volvo-kuskit..

• ei pelkä ledit

piisaa... Vaan katsokaa minua tyyliin hurjastelu.
      Kehitysvaiheessa olevat aivosolut, tai jos vanhempi ihminen on aivosolut taas jääneet lapsen tasolle.

• ahbfd

molemmat. Kiinalainen volvo.ja jugoslaavialainen audi,puolalaisilla sähkösarjoilla

• made in taiwan..

ledit maksaa n.10 senttiä kpl.:))

• häkää pönttöön..
        made in taiwan.. kirjoitti:

ledit maksaa n.10 senttiä kpl.:))

paljastakaa lisää osien nykyhintoja..kiinnostaa elektroniikka alalla ennen olleena naurattaaa tyhmyys.Pojat rakenteli ledeistä valoja kun koulussa oltiin jo silloin..tietokoneisiin jotain huvikseen.Kaverin pikkupoika oli lapsena eletroniikka kerhossa illalla.. Älkää antako ohitella kiihdytelkää jos näätte takana aikovankin.
        Maailma on itsekkäiden.Nyt muuten velalliset saa taas kyytiä..moni ei pystykkään enää maksamaan lainojaan sillä velkarahalla moni elää.Siis näyttää köyhille rikkaita ollaan vaikka velkaautoa ja taloa suomi pullollaan.En kirjota hyvää kevättä..vaan ihmismäisempää jatkoa luuserit.

• cpra

Keskustelun taso on jälleen kerran huikaiseva.

Olen luonnollisesti useaan Audi-urpoonkin törmännyt (en tosin autolla), mutta oman kokemuksen mukaan aika tasapuolisesti noilla merkeillä riehutaan. Mä luulen että perisyntimme kateus, aiheuttaa sekin kiukunpuuskien ja katkeruuden myötä urpoilua ja vaarallisia tilanteita.

Ja itsehän ajelen 8-vuotiaalla uskollisella Audillani.

• omituista-

Miksi ne haluaa hehkuvia anushelmiä valojen tilalle.

• rinkeli auto

Olen joskus "pirkka-mersua" kokeillut, hyvä auto ajaa ja menee pienellä polttoaineella, on sitten diesel tai bensa, on siinä vielä tojotoilla ja volvoilla opettelemista! Että kateellisten jorinoita noi koheltamis ja kaahaus jutut. Olen muuten huomannut, että nämä katumaasturikuskit vetää jonoja niillä "hyvillä" kitkarenkaillaan, ainakin 10km/h alle nopeusrajoitusten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4978
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      3996
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3574
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2067
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      124
      1528
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe