A.Mikkonen 2000-luvun Jeesus: TIESIN JESSEN TULEVAN VIELÄ!!

Atte Ateisti

32

843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan, ton näköinen minä olen partaisena, minkä näköinen sinä olet?
      Muuten meidän takapihalla otettu kuva:)

• verkkok

sitten oikeen takapiha. No se on tätä nykypäivää, täytyyhän Jesselläkin mukavuuksia olla, sen verran kärsi aikanaan ristillä. Pisteet Jeesus-Mikkoselle evankeliumin levittämisestä myös ateismi-palstalla.

• Kössönöm

"isä on TODELLA väsynyt" :)

• Kössönöm kirjoitti:

"isä on TODELLA väsynyt" :)

Pistin sen päälle tarkoituksella, kun oltiin puuhamaassa:)

• verkkok kirjoitti:

sitten oikeen takapiha. No se on tätä nykypäivää, täytyyhän Jesselläkin mukavuuksia olla, sen verran kärsi aikanaan ristillä. Pisteet Jeesus-Mikkoselle evankeliumin levittämisestä myös ateismi-palstalla.

Ja huomaa vielä lumiukko mun vasemmalla puolella:)

• Adult
        A.Mikkonen kirjoitti:

Minä olen jo aikuinen.

• Adult kirjoitti:

Minä olen jo aikuinen.

Ihanko oikeen aikuisten oikeesti?

• Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

Olet yksi harvoista naamoista, jonka olen nähnyt. En halua katsoa galleriakuvia, enkä oikeastaan tietää kirjoittajista mitään muuten kuin kirjoitustensa kautta. Pojot sinulle rohkeudestasi, vaikka siitä kärsimään olet joutunutkin.

• Kössönöm kirjoitti:

Olet yksi harvoista naamoista, jonka olen nähnyt. En halua katsoa galleriakuvia, enkä oikeastaan tietää kirjoittajista mitään muuten kuin kirjoitustensa kautta. Pojot sinulle rohkeudestasi, vaikka siitä kärsimään olet joutunutkin.

Ei ole väliä, jos ei tule ovelle koputteleen, ja ehkä siihenkin jotain lääkettä sitten löydy. Mutta se oli mun mielestä selvempi näin, kun oikeesti joutuu ajatteleen mitä interweppiin laittaa, eikä kenelläkään pitäis olla mitään nokan koputtamista rehellisyydestä kun omia mielipiteitäni vain kirjoittelen, ja niiden takana seison.
        Mutta kuten sanottu vain rekisteröityjen kirjoitukset on ainoita mihin voi suhtautua vakavasti, koska jotenkin niissä on enempi selkärankaa, siis jopa Jaakopin yritelmissä:)

• Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

Ei ole väliä, jos ei tule ovelle koputteleen, ja ehkä siihenkin jotain lääkettä sitten löydy. Mutta se oli mun mielestä selvempi näin, kun oikeesti joutuu ajatteleen mitä interweppiin laittaa, eikä kenelläkään pitäis olla mitään nokan koputtamista rehellisyydestä kun omia mielipiteitäni vain kirjoittelen, ja niiden takana seison.
        Mutta kuten sanottu vain rekisteröityjen kirjoitukset on ainoita mihin voi suhtautua vakavasti, koska jotenkin niissä on enempi selkärankaa, siis jopa Jaakopin yritelmissä:)

Minä en naamaani tänne halua laittaa. Voisi joku vaikka pelästyä. Silloin joskus kun rekisteröidyin, niin ei niitä tietoja saanut edes muutettua, vaikka vääriä olivatkin. Jotain sinne alkujaan naputtelin ja se oli sitten kuin kiveen hakattu.

Kumastuttaa tuo multinikkien vihamielisyys. Miksi helvetissä ne tällä palstalla roikkuvat, eivätkä ole jumalaansa ylistelemässä? Hanuri-hanna solvaa minua(kin) päivittäin ja väittää että käyn baareissa ja ai kamalaa laulan karaokea. Hanurille tiedoksi, olen viimeksi käynyt baarissa ennen lumia.

• Kössönöm kirjoitti:

Minä en naamaani tänne halua laittaa. Voisi joku vaikka pelästyä. Silloin joskus kun rekisteröidyin, niin ei niitä tietoja saanut edes muutettua, vaikka vääriä olivatkin. Jotain sinne alkujaan naputtelin ja se oli sitten kuin kiveen hakattu.

Kumastuttaa tuo multinikkien vihamielisyys. Miksi helvetissä ne tällä palstalla roikkuvat, eivätkä ole jumalaansa ylistelemässä? Hanuri-hanna solvaa minua(kin) päivittäin ja väittää että käyn baareissa ja ai kamalaa laulan karaokea. Hanurille tiedoksi, olen viimeksi käynyt baarissa ennen lumia.

Ne vissiin saa siitä jotain(tyydytystä). Mutta tottapuhuen vähiin on käyny oikeen kunnon asiasta väännöt täällä.

• Kössönöm

• Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

http://mina.suomi24.fi/A.Mikkonen/kuvat/9468004

Etkö sinä kerran sanonut että ajattelit muksuna että autot lentää vuosituhannen vaihteessa, mutta et osannut ajatella, että puhelin olisi jokaisen taskussa? Tai jotenkin noin?

• Kössönöm

"Minä en ainakaan pidä puhelinta taskussa koko ajan. Se lankapuhelin ei kertakaikkiaan mahdu sinne helpolla."

- Taskut ovat nykyään niin pieniä, eikä pistorasiakaan sinne mahdu.

• Kössönöm kirjoitti:

Etkö sinä kerran sanonut että ajattelit muksuna että autot lentää vuosituhannen vaihteessa, mutta et osannut ajatella, että puhelin olisi jokaisen taskussa? Tai jotenkin noin?

Oltiin jossai Saksassa keikalla, eikä ollu vissiin ku 5 ihmistä kattomassa, veti ilmeen mietteliääks:)

• Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

Oltiin jossai Saksassa keikalla, eikä ollu vissiin ku 5 ihmistä kattomassa, veti ilmeen mietteliääks:)

Se voisi olla syy yleisökatoon. Vedittekö kuitenkin täyden setin?

• Kössönöm kirjoitti:

Se voisi olla syy yleisökatoon. Vedittekö kuitenkin täyden setin?

Syy oli että oltiin täysin tuntematon bändi, mutta tottakai vedettiin täys setti, ja kauheella raivolla, niinkuin oli tapana:)

• beenthere
        Kössönöm kirjoitti:

Tuo on tosi hieno kuva. Se on minunkin lemppari.
        Sen lentävän auton kun saisikin. Se olisi heti jättiaskel parempaan meille Suomi-saaren vangeille.

• Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

Syy oli että oltiin täysin tuntematon bändi, mutta tottakai vedettiin täys setti, ja kauheella raivolla, niinkuin oli tapana:)

Se on sitä ammattitaitoa. Kaverini jazzmuusikko kertoi, että takavuosina kun he vielä kiertelivät pitkin Eurooppaa, niin hän tipahti umpikännissä taksista asfaltille kun tulivat pelipaikoille ja tilaisuuden järjestäjä oli kuulemma kironnut että donnerwetter!

• Kössönöm
        beenthere kirjoitti:

Tuo on tosi hieno kuva. Se on minunkin lemppari.
        Sen lentävän auton kun saisikin. Se olisi heti jättiaskel parempaan meille Suomi-saaren vangeille.

kuin menen mihinkään mikä lentää. Suomi EI ole saari.

• beenthere

Joillakin on sitä ryhtiä muillekin jakaa. A.Mikkonen on palstan ryhdikkäin kirjoittaja, hatunnosto hänelle siitä. Olen myös sitä mieltä, että tuo A voisi tulla vaikka ajattelijasta.

Sinä aloittaja taas olet sellainen raukkapaska, että piiloudut nimimerkin taakse ja revittelet muiden asioita täällä pitkin poikin. Siitä on ryhdikkyys kaukana.

Aika metkaa itseasiassa, että kaksi ryhdin ja rehtiyden ääripäätä kohtaavat tässä aloituksessa.

• beenthere

Läheisiä kavereita? En tiedä A.mikkosesta muuta kuin sen, mitä olen hänen kirjoituksiaan täällä palstalla lukenut. Läheiseksi ystäväksi ei tuo ihan vielä riitä, ainakaan minulle. Sinusta en tiedä, koska en tunne sinua.

• beenthere kirjoitti:

Läheisiä kavereita? En tiedä A.mikkosesta muuta kuin sen, mitä olen hänen kirjoituksiaan täällä palstalla lukenut. Läheiseksi ystäväksi ei tuo ihan vielä riitä, ainakaan minulle. Sinusta en tiedä, koska en tunne sinua.

Kuten kaikki palstan kirjoittajat, tunnen heidät vain palstan kirjoitusten perusteella. Belialin kanssa piti joskus lähtee kaljalle, mutta sekin on vielä suunnitteluasteella:)

• Kössönöm

En ole Mikkosta koskaan livenä tavannut, en tiedä puhelinnumeroa, enkä sähköpostiosoitetta, en ole hänen galleriasivuilleen mitään kirjoittanut enkä tunne miestä muuten kuin palstan kirjoitusten kautta. Vituttaako sinua se, että jostain ihmisestä pidetään?

"beenthere ja kössönöm ovat A.Mikkosen läheisiä kavereita. Minäkin kehuisin kaveriani."

- Varmaan joo, jos sinulla sellainen olisi.

• aina auttamassa
        Kössönöm kirjoitti:

En ole Mikkosta koskaan livenä tavannut, en tiedä puhelinnumeroa, enkä sähköpostiosoitetta, en ole hänen galleriasivuilleen mitään kirjoittanut enkä tunne miestä muuten kuin palstan kirjoitusten kautta. Vituttaako sinua se, että jostain ihmisestä pidetään?

"beenthere ja kössönöm ovat A.Mikkosen läheisiä kavereita. Minäkin kehuisin kaveriani."

- Varmaan joo, jos sinulla sellainen olisi.

kavereitaon, ja luotettavia myös.

• ei minun tyyliäni

Ei kuitenkaan Mikkosen näköinen. En ikinä voisi kuvitella aviomiehenäni pitkätukkaista tai jotakin ponihäntäpoikaa.

• Onneksi mun emätäni taas tykkää, eli sun täytyy kattella vaan niitä lyhkätukkaisia:)

• kjhkhjkhjkhjkhjkhjkh

'En ikinä voisi kuvitella aviomiehenäni pitkätukkaista tai jotakin ponihäntäpoikaa.'
        Eikös sinun pitänyt mennä naimisiin sen jeesuskaritsan kanssa, vai pitääkö se keriä sinulle ennen häitä

• ateistix
        kjhkhjkhjkhjkhjkhjkh kirjoitti:

'En ikinä voisi kuvitella aviomiehenäni pitkätukkaista tai jotakin ponihäntäpoikaa.'
        Eikös sinun pitänyt mennä naimisiin sen jeesuskaritsan kanssa, vai pitääkö se keriä sinulle ennen häitä

"Eikös sinun pitänyt mennä naimisiin sen jeesuskaritsan kanssa, vai pitääkö se keriä sinulle ennen häitä "

Se on eri juttu se:)

• Kössönöm
        kjhkhjkhjkhjkhjkhjkh kirjoitti:

"'En ikinä voisi kuvitella aviomiehenäni pitkätukkaista tai jotakin ponihäntäpoikaa.'
        Eikös sinun pitänyt mennä naimisiin sen jeesuskaritsan kanssa, vai pitääkö se keriä sinulle ennen häitä"

- Eläimiin sekaantumista!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      89
      7458
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      117
      6189
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      159
      4326
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      42
      3076
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      229
      2958
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2866
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      88
      2577
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2318
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2249
    10. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1795
    Aihe