Kymmenettuhannet perussuomalaisia gallup kannatuksessa protestiksi kannattaneet näkevät parhaillaan tämän perussuomalaiset ja Timo Soinin nolaavan blogi kirjoitukseni. Mikä onkaan perussuomalaisten kannatusprosentti nyt ja kirjoitusteni jälkeen, kun ihmisten silmät avataan ymmärtämään?
http://timokoivistoinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/61502-vaihtamalla-euro-markkaan-ja-irrottautumalla-eusta-kuten-perussuomalaiset-ja-timo-soini-ehdott
Terveisin
Timo Koivistoinen
http://www.timokoivistoinen.fi
-
Suosittu nolaus kirjoitukseni perussuomalaisista
19
343
Vastaukset
- ei perssuomalainen
mikään sijoitusasiantuntija, katselisit minne viestejäsi lähettelet, oikeampi paikka olisi huuhaa-osasto.
- bensaveroalas!
OOTTE SAANU JO TARPEEKSI LIIKENTEEN SEKAISIN!
Olen pitänyt peruspersuja suhteellisen tyhminä. Onneksi olkoon. Onnistuit alittamaan riman.
Kirjotiusvirheitä vilisevä teksti, josta on virheiden korjaamisenkin jälkeen hieman hankala saada selvää. Ja bonuksena postattu aivan väärälle palstalle.
Persut kiittänevät.- sadfasdfasdfasdf
luulen että Timo Koivistoinen ei ole itse tuota linkkiä tänne lisännyt, vaan lienee muuan Autismisäätiössä säännöllisesti kulkeva palstan kulkija, jonka suuriin saavutuksiin kuuluu mm. se että hän on saanut permabannit useammalle foorumille kuin moni muu. Itse linkkiin sisältöineen en sen kummemmin ota kantaa.
sadfasdfasdfasdf kirjoitti:
luulen että Timo Koivistoinen ei ole itse tuota linkkiä tänne lisännyt, vaan lienee muuan Autismisäätiössä säännöllisesti kulkeva palstan kulkija, jonka suuriin saavutuksiin kuuluu mm. se että hän on saanut permabannit useammalle foorumille kuin moni muu. Itse linkkiin sisältöineen en sen kummemmin ota kantaa.
Teksti sinänsä ei riipu siitä, kuka sen tänne on postannut, mutta jos ei ole Timpan omaa käsialaa postaus, voin ottaa vähän kritiikkiä takaisin...
Aiheesta kun puhutaan, voisin kyllä lisätä, että idea Eurosta luopumisesta on ehkä yksi tyhmimmistä (mutta aika populistinen), jonka olen tällä vuosituhannella kuullut. :)- suomi pois EU:ta
The_Rat kirjoitti:
Teksti sinänsä ei riipu siitä, kuka sen tänne on postannut, mutta jos ei ole Timpan omaa käsialaa postaus, voin ottaa vähän kritiikkiä takaisin...
Aiheesta kun puhutaan, voisin kyllä lisätä, että idea Eurosta luopumisesta on ehkä yksi tyhmimmistä (mutta aika populistinen), jonka olen tällä vuosituhannella kuullut. :)luopuminen olisi parasta mitä suomelle voisi vaatia, kun se kuitenkin toteutuu lähiaikoina niin eikö olisi sama vaikka heti.
Saataisiin taas suomi suomalaisille. suomi pois EU:ta kirjoitti:
luopuminen olisi parasta mitä suomelle voisi vaatia, kun se kuitenkin toteutuu lähiaikoina niin eikö olisi sama vaikka heti.
Saataisiin taas suomi suomalaisille.Mikä itseisarvo on sillä, että "Suomi on suomalaisilla"?
Eurosta luopuminen voi olla joskus järkevää, mahdollisesti sitä ennen pakollista. Juuri nyt se ei ole kumpaakaan. EU:n aikana suomi on kokenut ennennäkemättömän vaurauden kauden - ei niinkään nousun nopeudessa, vaan sen kestossa.
Noh, tämä riittää näistä "liikenneasioista" tällä erää.- suomi pois EU:sta
The_Rat kirjoitti:
Mikä itseisarvo on sillä, että "Suomi on suomalaisilla"?
Eurosta luopuminen voi olla joskus järkevää, mahdollisesti sitä ennen pakollista. Juuri nyt se ei ole kumpaakaan. EU:n aikana suomi on kokenut ennennäkemättömän vaurauden kauden - ei niinkään nousun nopeudessa, vaan sen kestossa.
Noh, tämä riittää näistä "liikenneasioista" tällä erää.-hintojen nousu
-työpaikkojen vähentyminen
-maahanmuuttajien lisääntyminen
-jne, se on vaurautta, niinkö?
Kun kerran oli tämä avaus tällä palstalla niin sitten oli. suomi pois EU:sta kirjoitti:
-hintojen nousu
-työpaikkojen vähentyminen
-maahanmuuttajien lisääntyminen
-jne, se on vaurautta, niinkö?
Kun kerran oli tämä avaus tällä palstalla niin sitten oli.Olisiko kenties linkkejä noihin kuvaamiisi asioihin?
Hinnat ovat nousseet aika vähän EU-aikana. Poikkeuksen muodostaa ehkä polttoaine, mutta minun on hirveän vaikea hahmottaa, miten se olisi noussut vähemmän, jos emme olisi EU:hun kuuluneet (pikemminkin päin vastoin, inflaatio kun olisi ollut "vähän" kiivaampaa). Useiden tuotteiden hinnat ovat laskeneet jopa euromääräisesti EU:n aikana. Enkä puhu nyt pelkästään ulkomailta tuotavista tuotteista.
Työpaikkojen väheneminen?
http://stat.fi/til/tyti/2010/11/tyti_2010_11_2010-12-21_tie_001_fi.html
Maahanmuuttajiat lisääntyvät toki, mutten oikein näe tätä isona onglmana. Itse asiassa, kun suomalaiset ovat keskimäärin niin pirun laiskoja, tarvittaisiin tänne lisää ahkeria maahanmuuttajia.
Sitten kiivaasti unohdetaan, miten paljon elintaso on noussut viimeisten viidentoista vuoden aikana. Joo. Asunto maksaa nyt yhtä paljon kuin 25 vuotta sitten (vähemmän, jos katsotaan asuinkuluja suhteessa tulotasoon), mutta toisaalta 2010-luvun kämppä on vähän erilainen...
Taitaa olla niin, että suurin osa EU:n vastustajista on elämäntapatyöttömiä naapuribaarin kantasieppoja, jotka eivät ymmärrä, ettei ulkopolitiikkaa voi enää toisen maailmansodan jälkeen harrastaa hautaamalla päätänsä pensaaseen. :)- suomi pois EU:sta
The_Rat kirjoitti:
Olisiko kenties linkkejä noihin kuvaamiisi asioihin?
Hinnat ovat nousseet aika vähän EU-aikana. Poikkeuksen muodostaa ehkä polttoaine, mutta minun on hirveän vaikea hahmottaa, miten se olisi noussut vähemmän, jos emme olisi EU:hun kuuluneet (pikemminkin päin vastoin, inflaatio kun olisi ollut "vähän" kiivaampaa). Useiden tuotteiden hinnat ovat laskeneet jopa euromääräisesti EU:n aikana. Enkä puhu nyt pelkästään ulkomailta tuotavista tuotteista.
Työpaikkojen väheneminen?
http://stat.fi/til/tyti/2010/11/tyti_2010_11_2010-12-21_tie_001_fi.html
Maahanmuuttajiat lisääntyvät toki, mutten oikein näe tätä isona onglmana. Itse asiassa, kun suomalaiset ovat keskimäärin niin pirun laiskoja, tarvittaisiin tänne lisää ahkeria maahanmuuttajia.
Sitten kiivaasti unohdetaan, miten paljon elintaso on noussut viimeisten viidentoista vuoden aikana. Joo. Asunto maksaa nyt yhtä paljon kuin 25 vuotta sitten (vähemmän, jos katsotaan asuinkuluja suhteessa tulotasoon), mutta toisaalta 2010-luvun kämppä on vähän erilainen...
Taitaa olla niin, että suurin osa EU:n vastustajista on elämäntapatyöttömiä naapuribaarin kantasieppoja, jotka eivät ymmärrä, ettei ulkopolitiikkaa voi enää toisen maailmansodan jälkeen harrastaa hautaamalla päätänsä pensaaseen. :)linkkejä, tilastoja, linkkejä, työnnä hanuriisi linkit ja tilastot. Avaa silmäsi niin ehkä näet, ainiin sinullahan on pää pensaassa.
Mutta en kuulu tuohon mainitsemaasi ryhmään kantasiepoista, ehkä sielläkin on joku jäsen, itse olen ollut työelämässä 39 vuotta, tällä hetkellä kylläkin lomautettuna niinkuin yli tuhat muuta samasta firmasta.
Mutta siitä huolimatta maahanmuuttajille löytyy tilaa, ei niistä ole kuin murto-osa oikeissa töissä, lopuista suurin osa nykäsen ohivalinnassa. Muistan hyvät ajat 70-luvun alussa, töitä oli tekijälle.
Mutta ethän sinä sellaisesta mitään ymmärrä, tilastot saadaan näyttämään siltä kuin halutaan.
Että kyllä suomen alasajo on seuraus EU:sta. suomi pois EU:sta kirjoitti:
linkkejä, tilastoja, linkkejä, työnnä hanuriisi linkit ja tilastot. Avaa silmäsi niin ehkä näet, ainiin sinullahan on pää pensaassa.
Mutta en kuulu tuohon mainitsemaasi ryhmään kantasiepoista, ehkä sielläkin on joku jäsen, itse olen ollut työelämässä 39 vuotta, tällä hetkellä kylläkin lomautettuna niinkuin yli tuhat muuta samasta firmasta.
Mutta siitä huolimatta maahanmuuttajille löytyy tilaa, ei niistä ole kuin murto-osa oikeissa töissä, lopuista suurin osa nykäsen ohivalinnassa. Muistan hyvät ajat 70-luvun alussa, töitä oli tekijälle.
Mutta ethän sinä sellaisesta mitään ymmärrä, tilastot saadaan näyttämään siltä kuin halutaan.
Että kyllä suomen alasajo on seuraus EU:sta.On tainnut aika kullata muistot? Työtä kyllä oli, mutta juuri muuta ei sitten ollutkaan. Jos kuulemani pitää paikkansa. Ainakin 80-luku oli vielä todella ankeaa aikaa, 90-luvulla alkoi hiljakseen elintaso nousemaan...
Mutta töitä? Riittäähän niitä. Sen kun otat vastaan. Vai eikö kelpaa? Ja sitten valitat, kun siivojista suuri osa on maahanmuuttajia. Mutta ehkä se ei ole sitä oikeaa työtä mielestäsi. :)- suomi pois EU:sta
The_Rat kirjoitti:
On tainnut aika kullata muistot? Työtä kyllä oli, mutta juuri muuta ei sitten ollutkaan. Jos kuulemani pitää paikkansa. Ainakin 80-luku oli vielä todella ankeaa aikaa, 90-luvulla alkoi hiljakseen elintaso nousemaan...
Mutta töitä? Riittäähän niitä. Sen kun otat vastaan. Vai eikö kelpaa? Ja sitten valitat, kun siivojista suuri osa on maahanmuuttajia. Mutta ehkä se ei ole sitä oikeaa työtä mielestäsi. :)periaatteesi on perseestä niinkuin luentosikin, mutta kuten aiemmin totesin niin ymmärrys on se mikä näkyy puuttuvan sinulta. Kyllä siivouskin onnistuisi mutta eivät varmaan maksa pyytämääni palkkaa. EU piti huolen siitä että palkkaustaso on alhaalla.
Palatakseni "tarinasi" alkuun niin mitä muuta ei ollut kuin töitä, jos olet vain kuullut niin älä sitten kommentoi. 80-luku oli varmaan itsellesi ankeaa aikaa kun paskoit housuusi vielä, vai. suomi pois EU:sta kirjoitti:
periaatteesi on perseestä niinkuin luentosikin, mutta kuten aiemmin totesin niin ymmärrys on se mikä näkyy puuttuvan sinulta. Kyllä siivouskin onnistuisi mutta eivät varmaan maksa pyytämääni palkkaa. EU piti huolen siitä että palkkaustaso on alhaalla.
Palatakseni "tarinasi" alkuun niin mitä muuta ei ollut kuin töitä, jos olet vain kuullut niin älä sitten kommentoi. 80-luku oli varmaan itsellesi ankeaa aikaa kun paskoit housuusi vielä, vai.Paljonko siivooja tienaa nykyään? Okei, en tiedä, mutta jos heittäisin, että noin 1500 euroa kuussa. Siis 9000 markkaa, teille jotka ette euroon halua siirtyä. Aika paljon silloin 70-luvulla olisi ollut.
Noh, hinnathan ovat toki nousseet, mutta *vähemmän*.
Selvisihän syykin siihen työttömyyteesi. Haluat vain sellaista työtä, josta sinulle maksetaan toivomaasi palkkaa. Ei voi kovin huonosti mennä, jos voi tuolla tavoin nirsoilla.
Mutta tottahan se on. En minäkään kovin mieluusti lähtisi joihinkin siivoushommiin, jos niistä saa saman mitä ansiosidonnaisesta. Taitaa olla systeemi mätä, mutta se on sitten toisen luennon aihe. Ei juuri EU:hun liity.- suomi pois EU:sta
The_Rat kirjoitti:
Paljonko siivooja tienaa nykyään? Okei, en tiedä, mutta jos heittäisin, että noin 1500 euroa kuussa. Siis 9000 markkaa, teille jotka ette euroon halua siirtyä. Aika paljon silloin 70-luvulla olisi ollut.
Noh, hinnathan ovat toki nousseet, mutta *vähemmän*.
Selvisihän syykin siihen työttömyyteesi. Haluat vain sellaista työtä, josta sinulle maksetaan toivomaasi palkkaa. Ei voi kovin huonosti mennä, jos voi tuolla tavoin nirsoilla.
Mutta tottahan se on. En minäkään kovin mieluusti lähtisi joihinkin siivoushommiin, jos niistä saa saman mitä ansiosidonnaisesta. Taitaa olla systeemi mätä, mutta se on sitten toisen luennon aihe. Ei juuri EU:hun liity.kuin jatkuvasti, nimittäin sinä se sekava olet ollut pienen ikäsi. Sinulle nuo käsitteetkin ovat vieraita asioita, lomautus/työttömyys ovat eri asoita, mutta ethän sinä edelleenkään mitään ymmärrä, kunhan länkytät palstoilla tyhmän nimimerkkisi suojissa.
Aihe kuin aihe niin olet suunapäänä siellä länkyttämässä vaikka et ymmärrä mistä on kyse. Joten pyytäisin että siirtyisit huuhaa-palstalle kaltaistesi seuraan. suomi pois EU:sta kirjoitti:
kuin jatkuvasti, nimittäin sinä se sekava olet ollut pienen ikäsi. Sinulle nuo käsitteetkin ovat vieraita asioita, lomautus/työttömyys ovat eri asoita, mutta ethän sinä edelleenkään mitään ymmärrä, kunhan länkytät palstoilla tyhmän nimimerkkisi suojissa.
Aihe kuin aihe niin olet suunapäänä siellä länkyttämässä vaikka et ymmärrä mistä on kyse. Joten pyytäisin että siirtyisit huuhaa-palstalle kaltaistesi seuraan.Jos nimimerkin käyttäminen vs. anonyymipellenä seilaaminen on "nimimerkin suojissa länkyttämistä", niin johan on maailma muuttunut. :D
Lomautus ja työttömyys voivat olla eri asioita, mutta töitä vailla olet silti. Eikä kelpaa "paskaduunit", eli olet sellainen perinteinen kermaperse. Valittaminen tuntuu olevan ainut, mikä onnistuu.
> Aihe kuin aihe niin olet suunapäänä siellä länkyttämässä vaikka et
> ymmärrä mistä on kyse
Voi olla, etten aina ymmärrä mistä on kyse. Johtunee siitä, että arvoisat kanssakeskustelijani ilmaisevat itseään joskus hieman epäselvästi. Tässä keskustelussa oli alun perin kyse hauskasta kirjoituksesta persuja vastaan ja siitä että foorumi on ihan väärä paikka sille kirjoitukselle. Sitten keskustelu ajautui EU:n ja Euron tuomiin etuihin ja sinun henkilökohtaisiin ongelmiisi työelämässä. Seuraavaksi varmaan valitellaan sitä, kuinka Mirkku jätti sinut, eikä suomalaiselle naiselle enää kelpaa kuin musta muna... :)
Noo, yritä pärjäillä. Minä en jaksa leikkiä psykologia sinulle. Ammattiauttajiakin on, jos elämä potkii liikaa.
Ja takaisin töihin. Siis sellaisiin, joita kuulemma ei EU:n myötä enää Suomessa ole.- äkkiä pois EU:sta
The_Rat kirjoitti:
Jos nimimerkin käyttäminen vs. anonyymipellenä seilaaminen on "nimimerkin suojissa länkyttämistä", niin johan on maailma muuttunut. :D
Lomautus ja työttömyys voivat olla eri asioita, mutta töitä vailla olet silti. Eikä kelpaa "paskaduunit", eli olet sellainen perinteinen kermaperse. Valittaminen tuntuu olevan ainut, mikä onnistuu.
> Aihe kuin aihe niin olet suunapäänä siellä länkyttämässä vaikka et
> ymmärrä mistä on kyse
Voi olla, etten aina ymmärrä mistä on kyse. Johtunee siitä, että arvoisat kanssakeskustelijani ilmaisevat itseään joskus hieman epäselvästi. Tässä keskustelussa oli alun perin kyse hauskasta kirjoituksesta persuja vastaan ja siitä että foorumi on ihan väärä paikka sille kirjoitukselle. Sitten keskustelu ajautui EU:n ja Euron tuomiin etuihin ja sinun henkilökohtaisiin ongelmiisi työelämässä. Seuraavaksi varmaan valitellaan sitä, kuinka Mirkku jätti sinut, eikä suomalaiselle naiselle enää kelpaa kuin musta muna... :)
Noo, yritä pärjäillä. Minä en jaksa leikkiä psykologia sinulle. Ammattiauttajiakin on, jos elämä potkii liikaa.
Ja takaisin töihin. Siis sellaisiin, joita kuulemma ei EU:n myötä enää Suomessa ole.jolta joku apua pyytäisi, minä en kyllä vielä sittenkään. Edelleen olet asioista mitäänymmärtämätön. Missään vaiheessa keskustelu ei ole ajautunut EU:n ja Euron tuomiin etuihin koska sellaista ei ole havaittavissa.
Missä vaiheessa olen kertonut ongelmista ja varsinkin henkilökohtaisista sellaisista, eli todistit taas kirjoituksellasi sen että et tiedä mistä on kyse. Sietäsi harkita mitä kirjoittaa tai sitten kohdistat viestisi oikealle palstalle, huuhaa-palstalle.
Totean lopuksi että tuollaisen ahdistuneen puupään kanssa ei voi keskustella edes netin välityksellä kun ymmärtämättömyys on noin huippuluokaa.
Rautalankaa ei voi apuna käyttää kun skanneri ei ole iskussaan. - ghjkkjgl
äkkiä pois EU:sta kirjoitti:
jolta joku apua pyytäisi, minä en kyllä vielä sittenkään. Edelleen olet asioista mitäänymmärtämätön. Missään vaiheessa keskustelu ei ole ajautunut EU:n ja Euron tuomiin etuihin koska sellaista ei ole havaittavissa.
Missä vaiheessa olen kertonut ongelmista ja varsinkin henkilökohtaisista sellaisista, eli todistit taas kirjoituksellasi sen että et tiedä mistä on kyse. Sietäsi harkita mitä kirjoittaa tai sitten kohdistat viestisi oikealle palstalle, huuhaa-palstalle.
Totean lopuksi että tuollaisen ahdistuneen puupään kanssa ei voi keskustella edes netin välityksellä kun ymmärtämättömyys on noin huippuluokaa.
Rautalankaa ei voi apuna käyttää kun skanneri ei ole iskussaan.Imase työtön pummipaskiainen persettä!
- Exkokoomus
Aion äänestää persuja ihan vittuilessani, kostaakseni sinunlaisille "älyköille".
- Suvi Tuuli huuhtoo..
Pulunpuskija ! On tainnu päästä lääkkeet loppumaan.....? :DDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama897458Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1176179Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1584314Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?413049Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2302955Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782866Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta882577Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902318- 1862249
Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh151777