Maaliskuussa tulee 3 vuotta kun viimeksi otin saunaoluttta. Rupesi vaan maistumaan todella pahalle. Nykyään juon saunaoluen sijasta vettä.
Malliskussa 3 vuotta ottamatta pisarakaan
3
242
Vastaukset
- kiitoskiitos
Kiitos kun jaoit tämän asian kanssamme.
- Maroolof
Veikkaanpa, että siinä käy niin, että mitä pitemmän raittiuden jälkeen alkaa kupittelemaan, sitä enemmän alkaa vituttaa. En tiijjä. Miten lienee?
- HOK
En mene siitä takuuseen etekö rupeaisi mutta ainakin nyt näytää hyvältä. Oikestaan minun oli vähän pakko lopettaa koska käytän selaista lääkitystä että sitä ei suositella käyttettäväksi alkoholin kanssa. Mietin tässä miksi elämässä pitää olla alkoholia,eikö sitä voi olla ilmankin. Ihan kun se olisi joku tarve. Eikö se ole hieno tai hyvä asia että on absoluutikko. Minun äiteni ei ole käyttänyt moneen vuoteen ja isäpuoli on ollut yli 40 vuotta juomatta. Ja minun luokalla on 2 luokkakaveria jotka ei käytä alkoholia, olen heidän lisäksi kolmas.
Olen elämäni aikana ollut kännissä noin 5 kertaa. Sitten seuraavana päivänä on ollut niin kauhee krapula etten ole sängystä pystynyt nousemaan. Vaikka itse olen käyttänyt niin en ole voinut sietää humalaisia. Enkä edelleenkään. Sanon suoraan:
A L K O H O L I N J U O J A T O N P I M E I T Ä P Ä Ä T Ä Ä N eli täysiä kusipäitä ! ! ! ! !! ! !! ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372993Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342228Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541726Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561464Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151430Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051174Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158896