En tiedä kuuluisiko tämä tälle palstalle, mutta pelkällä seksi palstalla ei yleensä saa kovin asiallisia vastauksia joten kirjoitan ongelmastani nyt tänne. Olen muuttanut noin kuukausi sitten yhteen poikaystäväni kanssa, olemme olleet puolitoista vuotta yhdessä. Ennen olimme kaukosuhteessa. Nyt ongelmaksi on koitunut se ettei poikaystäväni hyväksy sitä että saatan joskus kun hän ei ole paikalla tyydyttää itseäni esim suihkussa. Syy siihen on se ettei poikaystäväni vain yksinkertaisesti osaa tehdä minulle orgasmia ja onnistun siinä ainoastaan itse suihkussa. Kerroin kuitenkin hänelle avoimesti asiasta ja koitin sanoa asian mahdollisimman ystävällisesti, ettei hän loukkaantuisi, mutta hän otti nokkiinsa ja teki asiasta nyt ison numeron. Mitä minun tulisi tehdä?
parisuhde ja seksi
3
406
Vastaukset
- jgtgg
No jos vasta nyt kerroit asiasta tai olet hänen kanssaan näytellyt orgarmin niin ymmärrän kyllä suuttumuksen. Miehille on yleensä iso asia saada naisensa tyydytettyä.
- 3 + 6
"Nyt ongelmaksi on koitunut se ettei poikaystäväni hyväksy sitä että saatan joskus kun hän ei ole paikalla tyydyttää itseäni esim suihkussa."
Varoituksen sana: vaimoni oli mustasukkainen kädelleni ja lopulta pakotti valitsemaan hänen ja käden väliltä. Koska en luvannut lopettaa itsetyydytystä, hän syvästi loukkaantuneena lopetti seksin kokonaan kuusi vuotta sitten.
"Syy siihen on se ettei poikaystäväni vain yksinkertaisesti osaa tehdä minulle orgasmia ja onnistun siinä ainoastaan itse suihkussa."
Vaikka saisit orgasmin poikaystäväsi kanssa, tuskin lopettaisit itsetyydytystä siihen, joten turha liittää näitä liian tiukasti yhteen.
Mutta jos et saa rakastellessa orgasmia (vaikka auttamalla itse tai antamalla poikaystäväsi suihkuttaa), en ymmärrä, miksi poikaystäväsi vielä jatkaa kanssasi. Jos sinä et saa orgasmia, kohta hänkään ei saa, ja mitäs sen jälkeen? - c-c-c-
Otti nuorenmiehen itsetunnolle ja miehisyydelle kuulla ettei se saakaan naistaan tyydytetyksi, joten se koki epäonnistuvansa ja sitten syyllisti sut kun itellä oli niin paha olo.
Et sä mitään värinkään tehnyt, toteutit vain omaa seksuaalisuuttasi niin kuin pojatkin tekee runkatessaan.
Se miksi et saa yhdynnässä orkkua johtuu ehkä siitä, että esileikit jää tekemättä etkä näin ollen ehdi mukaan kiihottumiseen vaan poikakaverisi ehtii laueta ensin. Jos taas alkat vaatia häneltä apua siihen että saavuttaisit orkun sinäkin, hän saattaisi suuttua siitäkin ja se taas johtuu siitä että hän on neuvoton sen suhteen mitä olet häneltä yhtäkkiä vaatimassa.
Taitava rakastaja osaa ottaa partnerinsakin huomioon ja hoidella hänet vaikka suulla tai kädellä jos ei itse kykene olemaan yhdynnässä niin kauan että partnerikin pääsee mukaan loppukiihdytykseen. Siinä on teillä vielä opettelemista, mutta harjoittelu tekee mestareita joten lycka till! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284531Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k723268- 1021550
- 881395
- 96917
- 80816
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642