Markkinoilla näyttäis olevan kivasti tarjolla yrittäjille (itse touhuun toiminimellä) suunnattuja laskutus- ja kirjanpito-ohjelmia, muutamat jopa koekäyttöön ennen hankintaa. Hyvä niin!
Mihin ohjelmaan kanssayrittäjät olette päätyneet ja onko tukiasiat olleet edes kohtalaiset?
Laskutus- ja kirjanpito-ohjelma.
7
466
Vastaukset
- 22
Joko kerrot oman mainion ohjelmasi tuotteen vai montako viestiä odotat ketjuun?
- Pysyttäis asiassa!
Millä tavalla tänne keskusteluun pitäisi kirjoittaa, että jäisi nuot kusipäät pois?
- tästä-2
Mä ainakin oon käyttänyt Contraktori Plussaa jo vuosikausia. On simppeli ja ilmainen, ja nopea ja monipuolinen ja suosittelen sitä kaikille.
- Mäkkimies
Mulla käytössä Zervant, ennen Mäkkiin siirtymistä käytin lähes kymmenen vuotta Passelia. Tossa Zervantissa on simppeli käyttöliittymä ja näyttäis toimivan hyvin mun tarpeeseen (olen toiminut vuodesta 2003 toiminimiyrittäjänä tehden lähinnä liikkeenjohodon konsultointihommia). Yhden bugin ilmoitin järjestelmästä ja ainakin siihen vastasivat.
Laskutukseen löytyy ilmaisiakin softia ja jos tarviit kahdenkertaista kirjanpitoa niin voi olla järkevää ottaa kirjanpitäjä. Siltä saa sitten jeesiä myös muissa asioissa.- Ekkejalissu
Itte ollaan vaimon kanssa käytetty Panemua ohjelmaa ja hyvin lentää ;)
- tääki softa
Ekkejalissu kirjoitti:
Itte ollaan vaimon kanssa käytetty Panemua ohjelmaa ja hyvin lentää ;)
"" Itte ollaan vaimon kanssa käytetty Panemua ohjelmaa
Toi on ilman muuta paras ohjelma läpikäytynä, kun sen sun vaimon kanssa mäkin käyn tämän tästä äheltämässä.
Jostain syystä se vaan tykkää siitä jatkuvasti. Kai se vaan on niin helppo ja halpa ja ilmanen, ja yksinkertainen.
Voitas joskus mennä tuopposelle ja keskustellaan lisää tuosta kyseisestä ohjemasta. Se vois ohjelmana auttaa muidenkin kiireisien pienyrittäjien perheongelmiin. Me käydään hoitelemassa päiväsaikaan muijat kun äijät yrittää ja yrittää omilla verstaillaan. - Ekkejalissu
tääki softa kirjoitti:
"" Itte ollaan vaimon kanssa käytetty Panemua ohjelmaa
Toi on ilman muuta paras ohjelma läpikäytynä, kun sen sun vaimon kanssa mäkin käyn tämän tästä äheltämässä.
Jostain syystä se vaan tykkää siitä jatkuvasti. Kai se vaan on niin helppo ja halpa ja ilmanen, ja yksinkertainen.
Voitas joskus mennä tuopposelle ja keskustellaan lisää tuosta kyseisestä ohjemasta. Se vois ohjelmana auttaa muidenkin kiireisien pienyrittäjien perheongelmiin. Me käydään hoitelemassa päiväsaikaan muijat kun äijät yrittää ja yrittää omilla verstaillaan.Jep kyllä se mielellään karvaista softaa muillekin kiireisille yrittäjille jakelee.
Kannattaa paneutua kunnolla näihin asioihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021520
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18742- 55719
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673