Olen siis ihan idiootti.
Ongelmana on tämä yksinkertainen lappunen joka minulle on nyt tuskallinen. Tähän täytyisi täyttää taseen loppusumma, mutta mistä minä sen löydän tasekirjasta? Tai tarkemmin Mikä on se oikea summa tähän?
Olen tuskastunut ja sekaisin enkä saa kirjanpitäjään yhteyttä kun vasta huomenna, sehän tämänkin lappusen täyttää hetkessä mutta olisi niin hyvä itsekin ymmärtää näitä.
Ja kun joku miettii miksi en ole näihin perehtynyt niin se johtuu siitä että mieheni on hoitanut nämä koko yrityksen ajan, mutta löydettyään nuoremman heitukan niin sitä on kiinnostanut vähän muut asiat kuin exvaimon auttaminen.
Myyntivoiton selvittämislomake
6
247
Vastaukset
- Hupo
Taseen loppusumma on se luku joka saadaan kun lasketaan taseen puolen erät yhteen - siis vastaavaapuoli tai vastattavaapuoli - molempien puolten loppusumma on siis sama - valitse näistä sitten kumpi vain ;)
- millainen..
heitukka?
- Exyrittäjä ja vaimo
On vähän kuin harakka: kiinnostunut kaikesta kiiltävästä ja arvokkaasta. On muuten samanlainen nokkakin. Varo jos näkyy sielläpäin ;)
- käyttötaito
Exyrittäjä ja vaimo kirjoitti:
On vähän kuin harakka: kiinnostunut kaikesta kiiltävästä ja arvokkaasta. On muuten samanlainen nokkakin. Varo jos näkyy sielläpäin ;)
" On muuten samanlainen nokkakin.
Tutun kuuloinen naiskapine. Täältä löytyy vaimolta just tollanen tehonokka. Se kun sillä nokkasee nii eipä tee taas ihan vähään aikaan katsella minnekään heitukoiden perään.
AAaauuutss.... - ????????????
käyttötaito kirjoitti:
" On muuten samanlainen nokkakin.
Tutun kuuloinen naiskapine. Täältä löytyy vaimolta just tollanen tehonokka. Se kun sillä nokkasee nii eipä tee taas ihan vähään aikaan katsella minnekään heitukoiden perään.
AAaauuutss....et anna kirjanpitäjän hoitaa koko juttua ja pyydät häntä vain selittämään asiat sulle, miksi niillä päätäsi vaivaat, itse ainakin yrittäjänä teen mieluummin sitä mitä osaan ja jätän kirjanpidon ammattilaiselle.
- Exyrittäjä ja vaimo
???????????? kirjoitti:
et anna kirjanpitäjän hoitaa koko juttua ja pyydät häntä vain selittämään asiat sulle, miksi niillä päätäsi vaivaat, itse ainakin yrittäjänä teen mieluummin sitä mitä osaan ja jätän kirjanpidon ammattilaiselle.
Tämä paperi kun pitää saada työkkäriin ja kelaan. Kyllä minä hänen annankin hoitaa kirjanpidon, mutta tämä ei ihan siihen kirjanpitoon mielestäni kuulu ja sain häneltä tarvittavat paperit tähän ja luulin että kykenen täyttämään kyseisen varsin yksinkertaiselta näyttävän lapukan mutta en sitten onnistukaan.
Yötä myöten en häntä ajatellut vaivata joten kyselin apua täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650