Ajattelin kysyä täällä, josko tulisi vähän rehellisempi otanta. Elikkä lyhyt ja ytimekäs kysymys: käyttikö miehenne mitään päihteitä raskausaikananne?
Miesten päihteiden käyttö raskausaikana
11
485
Vastaukset
- juurikaan.
Yhteensä 3 raskautta kahdelle eri miehelle, eikä kumpikaan heistä juo juuri muutenkaan niin eivät aloittaneet minun raskausaikanakaan. ;o)
Kyllä käytti; ei ole koskaan juonut "liikaa" joten eipä tuo ollut varsinaisesti ongelma mun raskauteni aikana myöskään.
- 456?
ja liikaa, viimeisimmän raskauden aikana joi todella paljon ja taisi olla vielä yli lasketun ajankin kun jäi töistä dokaamaan.... olllaan kyllä yhdessä vielä mut sitä kuink akauan, en osaa sanoa. Mies on normaali, työssäkäyvä mies kuka ei juo kotona mutta kavereiden kanssa vietetyt baari-illat kiehtoo hiukan liikaa...
- lasta?
Vai onko idea ollut ihan omasi?
Käytitkö ehkäisyä naidessasi? Naisten ehkäisyn käyttö päihteiden aikana on varmaankin taattua.
Naiset käyttää hyväkseen päihtynyttä miestä saadaksekseen sen kakaran jos ei muuten sitä saa.
Jos päihteitä käytää naidessa niin käyttää naisen hankkiutuessa paksuksi.- 456?
Oi voi :)
Juu,ihan oma idea oli, siis päätin että nyt haluun lapsen ja koska tiesin ettei mies halua niin jätin vaan salaa kondomin pois, sanoin että rullasin sen päälle, mutta valehtelin :) Oltiin oltu siinä vaiheessa 3 vuotta yhessä, niin mies vaan hölmönä luotti siiihen mitä sanoin...oli kato niin kännissä ettei tajunnut... ;)
Harvemmin sitä ehkäisyä käytetään jos halutaan lasta vai mitä? Tai en tiedä, käytätkö sinä kondomia kun yritätte saada lasta kumppanisi kanssa? onko tärpännyt? Tai tietysti...jos kumppanisi onkin tehnyt sinulle källin?? Joko sanonut että juu, kondomi on päällä tai sitten lopettanut pillerit salaa??Voi toista :(
Kyllä, siis väkisin 2 lasta miehelleni hankin, juotin sen aina joka toinen ilta humalaan että pääsen hommiin... niinhän kai jokainen nainen tekee? Siis mitä?? Eikö tämä olekkaan normaali käytäntö?? O_o
Kauanhan siinä meni että mies laukesi, hirveetä jyystämistä 1,5 h ja minulla paikat hellänä, mutta kun tahdoin lasta niin kovasti, että kärsin sen..eipä siinä ees pahemmin tunnetta ollu mukana kun toivoi vaan että loppuis jo ja voi kun se jo laukeis...mutta sitä se humala teettää miehelleni.. :)
Mutta nyt mulla on nämä lapset ja enäänhän ei tarvii miestä humalaankaan juottaa...Juo nykyään ihan itse, pakottamatta...taisin ajaa sen alkoholismiin lasta yrittäessäni..dear God, mitä teinkään...
- Näin täällä
Muutamia (1-3) oluita ottaa satunnaisissa sosiaalisissa tilanteissa, aivan kuten ennen raskauttakin.
- ..................
Ei onneksi ota ollenkaan. Ihana mies!
- GGGGGjjGGGGGGGGGGGG
...oluen juontia mies vähensi selvästi raskauden aikana. Aiemmin oli siellä miesten suurkulutuksen viikkorajoilla, nyt vähemmän.
Baarireissut (aiemmin noin 1 x kk) ja suoranaiset kännäilyt (eli ilta/yö humalassa) loppuneet lähes kokonaan, ei kuulema enää motivoi.
Tupakoinnin mies lopetti raskausaikana tilanteissa, joissa olisin altistunut savulle (lähinnä autossa, sisällä ei ole koskaan polttanut).
Lapsi on nyt 1v. ja tilanne sama: ei tupakkaa niin että minä tai lapsi altistuisimme savulle, olutta juo sen vähäisemmän määrän viikossa ja kännäilyt jääneet. - ()()()()()()()()
Alkoholin käyttö väheni hieman entisestään lähinnä sen myötä, että minä en enää juo seurana. Ja se entinen oli viikonloppuisin ruuan kanssa pari lasia viiniä, mutta raskausaikana juo vain harvoin ruuankaan kanssa. Kahvia juo erittäin satunnaisesti ja muita päihteitä ei käytä lainkaan koskaan.
- huuto.net
jos isä jois raskausaikana kahvia..
- lkökökölkö
huuto.net kirjoitti:
jos isä jois raskausaikana kahvia..
Hö. Päihteistä kysyttiin. Kahvi on kauhea huume ja myrkky!
Hiukan huumoria peliin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917560Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226305Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604427Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333054Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321918- 1291541
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971524Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21772"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19713