Olen muutaman kuukauden ollut yhteydessä erään miehen kanssa, joka on avoliitossa naisensa kanssa. Olemme tavanneet muutaman kerran (koskaan ei sattumalta) baarissa josta olen lähtenyt tämän mukaan. Muutaman kerran hän on käynyt luonani. Meillä osuu kemiat täysin kohdalleen, aina on kiusaantunutta jos koitamme puhua meistä mutta kaikki muusta puhuminen on helppoa ja meillä on aina mukavaa ja hauskaa. Viimeksi istuimme vain sylikkäin katsomassa elokuvaa ja juttelimme mukavia. "Perhosia" mahassa aina kun näemme ja varsinkin tuollaisissa tilanteissa kun ne ovat harvinaista herkkua.
Reilu viikko sitten hän ilmoitti puhelimella, että ei pysty tähän enään, koska pelkää rakastuvansa minuun. Kerroin suoraan, että itse taidan jo hieman olla. Kylmästi laittoi vain että yrittäisit unohtaa minut. Menin aivan sekaisin tästä ja päätin että en pidä mitään yhteyttä ellei hän ota minuun. Niimpä meni muutama päivä ja hän kyseli miten on mennyt. Hän tahtoi jutella niimpä hän tuli meille muutaman päivän päästä ja pyyteli anteeksi että oli anatanut minun luulla ihan muuta kun tämän jättämisen. Illalla hän tuli sitten vielä käymään ja seksiinhän se meni. Hän lähti anteeksi pyydellen ja itkien lopulta pois.
Ajattelen häntä taukoamatta vaikka en haluaisi. Hän on juuri sellainen mies jota olen aina inhonnut (toinen neinen) ja halveksinut, mutta nyt kun osui omalle kohdalleni että tunteet veivät järjen niin ymmärrän paremmin samassa tilanteessa olevia. Tunnen olevani aivan hirveä kun yritän pitää häntä itselläni vaikka hän sanoo että "oltais täydellinen pari, mutta rakastan naistani liikaa ja hän on se jonka kanssa haluan olla". Hän tekee väärin ja hän tietää sen.. Eikä osaa päättää pitääkö vai jättääkö minut. Itselläni tuli jätetyksi tulemisen tunne kun kertoi että ei pysty enään. (erosin juuri 6vuotta kestäneestä suhteesta ja hän oli yksi tekijä siinä)
EN tarvitse haukkumisia vaan neuvoja mitä pitäisi tehdä. Järki sanoo toista ja tunteet toista, kaverit toista ja toiset toista. Olen aivan solmussa, mutta en tahdoisi menettää häntä vaan katsoa mihin tämä menee.
(hän 26, minä 25)
Ihastuminen varattuun.
4
600
Vastaukset
- päätöntä
sama juttu täällä.. Ollaan jo tapailtu varatun miehen kanssa jo reilumman aikaa.. alussa suhteen piti olla pelkkää sekisä. No tietenkin ollaan siten toisiimme ihastuttu mutta tilanne ei ole täälläkään sen helpompi koska miehellä on perhe. Varmasti muuten oltaisiin jo yhdessä.. Nyt ollaan siinä tilanteessa että laitetaanko juttu poikki vai mitä tehdään.. niinpä olen itsekin tunteet solmussa kun toisesta välittää ja haluiaisi toisen mutta en kuitenkaan halua heidän perhettään särkeä vaan miehen tehtävä itse päätös.. helppo nouvo jatka eteenpäin mutta kun toisen kanssa on liiankin hyvä olla ja kaipaa toista.. meillä on mietitty aikaa että oltaisiin erossa ettei nähtäisiin mutta eihän sekään helppoa ole vaan joka vaatii lujuutta pysyä päätöksissä. Eipä teitä kukaan osaa muu auttaa kuin te itse. Esim Teidän pitää olla jonkin aikaa erossa toisistanne ja mihin se johtaa ja onko mies sen jälkeen valmis tekemään oman päätöksen.. itsekään en osaa laittaa tarpeeksi kovia rajoja että minä tai puoliso.. =/ Nämä eivät ole todellakaan helppoja ratkaisuja ja varmasti vie aikaa minulla ainakin toipua jos päätämme ettemme näe mutta samalla kannan vastuun tekemästäni koska olen siihen itse lähtenyt.. Niin mies sanoo että kaikki puolison kanssa hyvin mutta kuitenkin jonkun pitää olla pielessä jos sinun kanssa haluaa kuitenkin nähdä.. omassa tapauksessa on se klassinen läheisyyden puuttuminen ja tietenkin aina en kaikkia selityksiä usko tuosta vaan vaikka ei meillä ole mitään ylistystä ollut tunteiden suhteen tai miehen puolelta vaimonsa haukkumista vaan tilanne on vaan jotenkin ajanut meidän yhteen ja siitä eroon pääseminen??
- aika näyttää
Olette hirvittävän nuoria (toivottavasti kummallakaan ei lapsia?). Molemmilla on tuossa iässä lukematon määrä mahdollisia kumppaneita tyrkyllä ja puolen vuoden päässä elämäntilanne voi olla aivan muuta kuin, mitä nyt osaat tai haluat kuvitella.
- aikuinen nainen
ja pistä poikki. Toinen nainenko haluat olla?
Lue tekstisi niin ymmärrät.
Jos mies todella sut haluaa, hän jättää nykyisensä. Tee valinta ja jätä mies. Hän tulee perässäsi jos sua oikeasti rakastaa. Kylmää peliä.
Jos hän ei tule, niin olet nuori, tapaat jonkun toisen. Parantele kuitenkin sydämesi ensin. - sdlaksjdlaksdhj.
vittu teitä vaivaa kun alennatte itsenne huoriksi?!
Mies ottaa aina p-ua vastaan kun vain saa, ja kutsuu sitä rakkaudeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433040Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352258Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari582171Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802039Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh561757Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä181563Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr641498Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1261228Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian163981