Sloggi tanga

Mies 34

Olenko outo ja epämuodikas? Mielestäni Sloggin tangat ovat parhaat alushousut, mitä kaupasta löytyy. Löytyykö muita tangojen käyttäjiä?
Tangat ovat miellyttävät ja tukevat urheillessa ja muutenkin. On kummallista, että niitä myydään vain mustana. Pitkään tangoja käyttäneenä muut alushousut tuntuvat jotenkin ahdistavilta, varsinkin kesällä.

54

2208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 29

      Omistan kahdet sellaiset ja välillä tulee käytettyä. Mukavat on kyllä jalassa ja hyvää vaihtelua ainaisiin boxereihin. On tosiaan vain nuo Sloggin mustat mitä on vastaan tullut, mutta tuskin niille kovin paljon on kysyntää muutenkaan kun ovat "poissa muodista".

    • Käytän

      Olen kolmekymppinen mies ja mulla on muutamat sloggin tangat ja käytössä n. kerran viikossa. Ne ovat mukavat jalassa ja antavat tukea ja ovat vilpoisat. Omasta ja vaimon mielestä ne ovat myös ihan hyvännäköiset. Kesällä käytän tangoja lähes päivittäin, koska boxserit hiostavat. Useimmiten käytän lahkeettomia alkkareita. Mulla on ollu joskus myös valkoiset ja jonkun muun väriset tangat, mutta musta on tässä mallissa paras väri. Tangat eivät herätä niin paljoa ennakkoluuloja kuin stringit ja ne jalassa voi ihan hyvin lähteä vaikka kaveriporukan saunailtaan. Sringeissä ei kyl tulis mieleen lähteä. Joskus varsinkin kesällä käytän stringejäkin, mutta tangat on mukavammat. Jockstrapit voisi olla myös mukava vaihtoehto kesällä. Mutta itse ei ole tullut kokeiltua. Onko joillakin muuten mielipiteitä niistä? On harmi, että kauppojen valikoimat ovat niin yksipuolisia, mutta netin kautta nyt voi tilata mitä vaan.

    • Slowtango

      Sloggin tangat löytyy täältäkin ja todella hyvä tuote. Materiaali on mukava ja kestää käytössä. Muut mallit tuntuvat jokseenkin epämukavilta näihin verrattuna.

      Värivalikoiman kasvamista odotellen...

    • jotain6

      Minulla on myös käytössä Sloggi tangat kesällä. Vyötärönauhoja kahta
      eri kokoa. Mustat ja viininpunaiset "matala" nauha sekä harmaat ja vihreät
      korkeammalla vyötärönauhalla. Elikkä n.2cm ja 4cm. Nämä on kyllä jo muutaman vuoden vanhat ja vain mustia näkynyt nykyisin kaupan hyllyllä,
      jos edes niitä.

    • 40v mies

      Sloggin tangat ovat hyvät käyttää. Urheillessa ne eivät hiosta tai hierrä. Saisi löytyä kyllä harmaana tai valkoisena. Sloggin spirit minikin kyllä menettelee.
      Mutta huonot ovat valikoimat.

      • Käytän

        Samat ovat meikäläisenkin suosikkimallit. Näitä mini tai tanga vaihtoehtoja saisi tosiaan olla enemmän ihan normaalikaupoissa.


    • tangamies

      Parhaat alushousuthan ne ovat! Nytkin jalassa.

    • En tykkää boxereista

      On joo mukavat! Nyt jalassa löysät boxerit ja kalu sojottaa ties minne. Mutta jostain syystä vaimo ei tykkää tangoista. Heittäny muutamat menemään. Ei kuulemma oo kivan näköset. Kai se on pakko vaimon vuoksi totutella.

    • yks1

      hah,en kyl laittais jalkaan, faijalla josku oli sellaset. huvittava näky.

    • Valtteri 23

      olen 23-vuotias. täällä pääkaupunkiseudul ainakin kaupois, sloggihyllyl on tangoja, melkein yhtä paljon kuin muitakin slogin malleja. tosin niitä varmaan myydään vähemmän mut toi tarjonnan määrä kertoo, että käyttäjiä on.

      mulla puolet alkkareista on tangoja. en uskalla julkisilla paikoilla, kuten pukuhuoneissa tai saunailloissa käyttää. naiset suhtautuvat varmaan kyseenalaisesti tällaisiin miehiin, mitkä käyttää tangoja.

      on miellyttävämmät kuin esim. bokserit tai normaalit alkkarit. ja eikä näy housujen läpi, eivätkä tule yli.

      stringejä käyttäisin ainaki juhlahousujen alla ni rajat ei näkyis. juhlahousut ovat tyköistuvat. mut en kehtaa käyttää jos vahingossaki joku näkis tai jotain muuta. jos nainen näkis ni tulis heti pakit. prismasta taitaa ainoastaan saada normaali stringejä. tangoja taitaa olla tavallisis marketeis vaan sloggimerkkisenä?

      • käytän

        Mulla on sellanen työ, jossa käytän tyköistuvia suoria huosuja, niin kyllä tangat tai stringit ovat tosi mukava valinta alkkareiksi. Ne vähän niinkuin kuuluu yhteen. Tangat kuitenkin kivemmat, koska käytän sen verran vähän stringejä, että kun ne on jalassa niin sen tuntee.

        Mä olen käyttäny sloggin tangoja kyllä saunailloissa eikä oo tullu kavereilta mitään kommenttia tai naureskelua, vaikka kuulunkuin tähän kolmekymppisten boxserisukupolveen. Pukuhuoneissa niitä näkee aika useinkin. Eli siitä vaan! Ainakin oma naiseni suhtautuu tangoihin ja stringeihin positiivisesti, mutta en mäkään ekatreffeille laittais. Jos juttu menee vakavammaks niin voi jutella asiasta, monet tykkäävätkin.


    • edelliselle

      Asenneilmasto on aika paljon muuttunut. Minkä merkkisiä stringejä edellinen käyttää?

    • käytän

      Mulla on yhet Calvin Kleinit ja Black Horset ja sitten muutamat muutkin. Kun ei tällä hetkellä oo kovin paljoa valikoimaa. Netin kautta en oo tilannu. Entäs sulla ja milloin käytät?

    • Edelliselle2

      Mistä Calvinit oot saanut? Blackkeja vain, käytän töissä automyyjänä, siel käytetään suoria housuja/farkkuja, niistä ei ole kiva jos kalsarirajat näkyy. Kesäl autoliike on joskus hyvinkin kuuma niin silloin varsinkin. Pukuhuoneis menee tangat mut stringit ei.

    • käytän

      Ne on ollu mulla jo tosi kauan, varmaan 10v silloin kun stringit oli enemmän muodissa ja kun niitä sai stokkalta ja sokoksesta. Nyt on turha hakee. Olis pitäny silloin ostaa enemmän :) Ne on kyllä tosi miellyttävät, mutta näkyvät helposti farkkujen reunan yli. Ei hyvä. Mutta suorien housujen kanssa menee. Tiedätkö muita esim. työkavereista jotka käyttää stringejä. Kuinka usein itse käytätät?

    • "käytän"-nimimerkill

      Calvinit tulee reunan yli mut onneks niissä oli se korkea vyötärö jos oikein ymmärsin?

      Automyyjistä en tiedä paitsi jompi kumpi naisista saattaa käyttää (2kpl myyjinä). Tiedän aika monia mitkä ovat käyttäneet pilailuun. Muutamia olen salil nähny.

      • käytän

        Joo niissä on yhtä leveä vyötärönauha kuin kleinin boxsereissa, jolloin munkaan mielestä ei ihan niin paha jos vähän vilahtaa. Jotain g-stringejä en todellakaan laittais jalkaan. Onko sulla stringit lähes päivittäin käytössä?


    • käytän

      Joo Kleinit on kyl ihan hyvännäköiset ja mukavimmat mun stringeistä jalassa. varmaan nain kevään tullen laitan taas käyttöön.

    • wel l l

      Eipä ole vaihtoehtoja noiden kahden mallien suhteen, jos ei puhuta seksikaupoista tai nettikaupoista.

    • mukavuus

      Ihmettelen miksi tangat ei oo jokamiehen jokapäiväinen alkkarivalinta varsinkin näin ilmojen lämmetessä. Kyllä on huima mukavuusero verrattuna näihin hiostaviin boxsereihin. Huomenna taas tangat.

    • Vitovv

      en oikein kehtaa, vahingossa joku saattaa huomata, pelkään ainakin naisten kommentteja.

    • mukavuus

      Ei tangoja tarvitse hävetä. Ne on ihan eri juttu kuin stringit. Itse pidän tangoja ihan normaaleina alushousuina, mutta huomattavasti mukavampina. Mutta ymmärrän ennakkoluulot tangoja kohtaan. Kokeile kuitenkin kun olet varma, että muut ei huomaa. Suosittelen.

      • String-fani

        Ei tarvitse hävetä stringejäkään. Kun on pitänyt niitä jonkin aikaa niin nekin rupeavat tuntumaan jo aivan tavallisilta alushousuilta, ja todella mukavilta semmoisilta. Ikävä vaan että valikoimaa ei ole stringien ja tangojen suhteen kaupoissa.


      • mukavuus
        String-fani kirjoitti:

        Ei tarvitse hävetä stringejäkään. Kun on pitänyt niitä jonkin aikaa niin nekin rupeavat tuntumaan jo aivan tavallisilta alushousuilta, ja todella mukavilta semmoisilta. Ikävä vaan että valikoimaa ei ole stringien ja tangojen suhteen kaupoissa.

        Käytätkö stringejä niin että muutkin voivat nähdä? ja kuinka usein? Itsellä ei kyllä pokka siihen riitä. Muutaman kerran olen kyllä käyttänyt stringejä.


    • tt=00

      stringejä voi käyttää, joka päivä niin ettei kukaan huomaa. ainoastaan saunaillat tai sellaiset missä ollaan vähemmissä vaatteissa niin sillojn tietysti huomataan. eli joka päivä voi muuten käyttää stringejä ettei kukaan huomaa. tietysti sama asia on stringeissäkin.

      mukavuus: eikö stringitkin ole normaalit alushousut?

      tavallisissa tavarataloissa on tasan yhtä lajia stringejä ja tangoja. noita yhtä lajiakin on vaikea löytää.

      stringejä käytän joka päivä. saunailloissa ja pukuhuoneissa en.

      • mukavuus

        Omasta mielestä kyllä. Tarkoitin, lähinnä yleistä mielipidettä. Siinä mielessä miesten stringejä ei pidetä normaaleina alushousuina ainakaan suomessa, koska juuri kukaan ei tohdi käyttää niitä vaikkapa pukuhuoneissa, kuten itsekin kerrot. Ja yleisesti luullaan, että juuri kukaan ei käytä stringejä. Mutta toisaalta on ihan hyvä niin. Itsekin kyllä käytän stringejä silloin tällöin juuri tuohon tapaan kun kerroit. Ihan mukava huomata täältä keskusteluista, että stringien käyttäjiä löytyy.
        Mielestäni olisi aivan mahtavaa, jos miesten tangoihin ja stringeihin suhtauduttaisiin samalla tavalla kuin boxsereihin. Näin ei vain taida koskaan tulla olemaan.


    • AA

      Monet ovat laittaneet palautetta sokokseen ja stokalle. Tehkää tekin niin ja kertokaa, mitä saitte vastauksesi. Useimmat ovat kai laittaneet netin kautta.

    • palautetta

      Palautetta laitettu moneen paikkaa.
      Miesten alushousuhyllyjen kohalla on aina vain
      karseita pappamalleja. Naisten alushousuja taas on malleja ja värejä
      tuhansittain.

      Epätasa-arvosta.

    • 2.palautee

      Täällähän on moni antanut palautetta. Kannattaa laitta useampaan suuntaan isoimmille ketjuille. Niin minäkin tein. Enemmän stringi-malleja ja tanga-malleja. Palautetta ei ole tullut vielä koska vähän aikaan sitten laitoin.

      Kertokaa te muut, mitä palautetta on tullut ja mistä!

    • palaute 3

      palautetta laitettu kolmelle "ketjulle"

    • tangat

      Tangat ovat erittäin mukavat, etenkin kesällä. Harmi ku ei oo muita myynnissä ku sloggeja. Stringejä vieroksun, vaikka muutamat omistan.

    • PalautePetee

      Mitä palautetta olette saaneet kaupoilta?

    • alushousut

      Miksi tanga-keskustelu menee stringeihin?

    • Mamori 33

      Kumpiakin naiset inhoavat, se on ainakin yhdistävä tekijä niillä.

    • baamu2

      vaihtoehtoja ei ole ellei käytä seksikauppoja tai nettikauppoja.

    • Tangojen käyttäjä

      No vois sitä löytyä vaikka Anttilasta Sloggin tangoja ees harmaana tai valkoisena.

    • Kesämies26

      Meitsillä oli juhannuksena mökillä perinteiset Sloggi tangat jalassa, kyllä siitä riemua riitti monelle. Tiesin sen etukäteen ja siksi ne olivatkin mukana.
      Festareillakin oon pitäny leirintäalueella.
      Mutta täytyy tunnustaa, et ne on oikeesti mukavat! Ei muuta ku tangoja ostamaan vaan kesäksi. Vaikka vaan huviksi.

      • kesä 11

        Juuri näin. :) Ei alkkareihin pidä suhtautua liian vakavasti. Mulla tangat nytkin jalassa ja mukavalta tuntuu. Suosittelen kaikille.


    • mökkeilijä17vee

      Hei vaan hei!
      Täälä hengaillaan mökilä kavereiden kaa. Yks on stringeissä, suurin osa alasti, ja minä tangoissa, mustat slogit jalassa. hyttysiä riittää... :) kivaa on, heidoo.. ;)

    • p alauteee

      Ei tule uusia malleja kauppoihin, jos ette anna palautetta!

    • P. ALAUTE

      Minne te olette antaneet? Antakaa isoille tavarataloille ainakin!! Stockmann, Anttila, Sokos..

      Joukolla antamaan palautetta.

    • kesämies tangoissa

      Tangat ovat epämuodikkaat, mutta mielestäni edelleen mukavin alushousumalli. itse rupesin käyttämään tangoja varsin nuorena 80-luvulla jolloin tangat olivat todella yleisiä. Itselläni oli jopa kahdet tanga-malliset uikkarit. Tangoja löytyi jos jonkinlaisia ja värivaihtoehtoehtoja riitti.

      Mutta eipä niitä kahden lapsen keski-ikää lähestyvänä isänä tule pidettyä. Muutamat Sloggin tangat löytyy ja kesällä tulee käytettyä. Jonkin sortin kiksit niistä saa kun laittaa baariin jalkaan. Toivottavasti tangat tulisivat vielä uudestaan muotiin. Boxereita ei jalkoihini laita.

    • käytäntö,ei ulkonäkö

      Naiset eivät arvosta tangoja tai stringejä mutta salassa voi aina pitää. Mukavat ovat ja viileät.

    • kesä 11

      No tuo arvostaako naiset tangoja tai stringejä miehellä riippuu kyllä ihan naisesta. Ainakin oma naiseni tykkää kun käytän. Vaikka tosiaan yleisempi mielipide naisilla on ehkä niitä vastaan. Niiden mielestä ne ei ehkä oo niin miehekkäitä tai jotain. Oon kolmekymppinen ja näin kesällä mulla lähes aina tangat. On käsittämätöntä kun niitä ei saa kaupasta valkoisena. Olisi mukava laittaa valkoisten pellavahousujen alle. Tangat ovat ehottomasti parhaat alkkarit. Stringitkin menee joskus. Tai sitten lahkeettomat. Boxserit vain harvoin ja näin helteellä ei koskaan.

    • isu kk i

      olen kuullut sanoneen ja lukenut että monet naiset (ne harvat jotka suostuvat sietämään) esittävät pitävänsä stringeistä tai tangoista miehen takia. moni nainen sietää niitä miehen takia. he tykkäisivät ilmeisesti boksereista tai muista sellaisista enemmän. hyvin hyvin hyvin hyvin harva nainen tykkää ja se hyvin harva joka tykkää taitaa olla eriskummalinen nainen.

      todella ikävä asia että stringejä ei ole kaupoissa, tangoissakin yksi vaihtoehto. suuri osa näiden käyttäjistä on outoja persoonia mutta tulee muistaa että meitä tavallisiakin perheen isukkeja mahtuu joukkoon.

    • Mies 77

      Löytyykö tangojen käyttäjiä vielä?

      • jo vain

        Mitä tarkoitat? Näin syksyllä vai. Nytkin jalassa ja ympäri vuoden lähes päivttäin.


    • Mies 77

      Ylipäänsä.

    • tangoissa 88

      Meillä oli kasaribileet ja ostettiin sit tangat parin kaverin kaa.. :) Mustat Sloggit, niiissä oltiin sit kotonakin. Yleensä tietty boxerit tai ei mitään. Huvitti kyl Anttilan kassaa ku käytiin poikien kaa tanga ostoksilla. :) Ei taida kyl jäädä silti käyttöön..

    • 4283749hkjhk3e4

      Näkyy olevan Sloggin Brittisivuilla tangoihin tarjolla punainen väri. Mistähän tätä tavaraa saisi tilattua kun ei täällä härmässä tunneta kuin musta tälle mallille?

    • Johanzon

      Sloggin tangat ovat maailman parhaat alushousut, mutta niitä ei tahdo enää mistään löytyä :(

    • Mies_40

      Eipä tahdo enää Prismastakaan löytyä Sloggin tangoja..

      • mies-35.5

        Bokserien jälkeen tangat on rumimpia ja inhottavimpia alkkareita mitä jalkaansa voi tunkea, ja aina ja iankaikkisesti mustia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe