Voisitteko testata & kertoa täällä, toimiiko laitteen selaimella netin erinäiset videosivustot, esim. ruutu.fi katsomo.fi (tämä tuskin toimii) fin-tv.com jne. Mitä online videosivustoja mieleen tuleekaan..
Entä mitä muuten olette laitteesta pitäneet, onko hintansa arvoinen?
Boxee Box omistajat!
6
1197
Vastaukset
- aloittaja.....
Ilmeisesti tämän laitteen omistajia ei täällä pyöri, tai eivät vaan vastaa. Olisi kuitenkin kiva tietää ettei osta 230e sikaa säkissä. sen tiedän että laitteessa toimii mm. headwebin videovuokraamo, mutta kiinnostaa nuo muutkin seikat, miten toimii jos mitenkään.
- juku_
Lataa boxeen sivulta boxeen windows-versio omalle koneelle ja kokeile toimintaa sen kanssa. Ei maksa mitään
- Tyytyväinen....
Ostin juuri boxee boxin. Oli iloinen yllätys. Toistaa kaiken mitä kodin värkeillä on tallennettu, myös HD-videot.
Netissä pystyy surffaamaan ilman rajoituksia. Ohjaimen hiiri-toiminto on kökkö, mutta ei hätää. Löin langattoman hiiren mokkulan USB-porttiin ja kas, hiiri alkoi toimimaan. Itseasiassa hiirellä voi ohjata laitteen kaikkia toimintoja pl. qwerty-näppäimistöä.
Näin pikaisella tutustumiselal mainio peli. - Boxin omistaja
Tuolla on enemmän keskustelua laitteesta.
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php/79610-Boxee-Box
Sitten on tietysti ohjelmiston omat keskustelupalstat. - BoXer
Älä osta!
- perskane
Ihan loistavat perustelut miksi ei pitäisi ostaa... haistakoon BoXer paskan!
Mulla on ollut kaksi vuotta Boxee käytössä ja toimii ihan loistavasti. Ilman mitään virityksiä. Tukee myös NASsia joten voit pyörittää verkkolevyltä vaikka 1080 hd leffoja ja äänet tulee kanssa 5.1 ulos, mikäli leffassa niin vaan on.
Mä olen kytkenyt tuon viritinvahvistimen kautta telluun.
Mä ainakin tykkään, verus siihen että mulla oli ompputelkku joka lähti melkein samantien vaihtoon ja siitä voin sanoa että ÄLÄ OSTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917560Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226305Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604427Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333054Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321918- 1291541
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971524Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21772"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19713