Paratiisi-sarja

Pepponen10

Mikäköhän tuon sarjan tarkoitus oikein on?Kyllä on todella surkea sarja,toivottavasti loppuu jo pian,paljonko on mahtanut olla katsojia tällä ohjelmalla.Mieluummin katsoisin ohjelmaa Phuketin saaresta,luonnosta,harrastusmahdollisuuksista yms.Ei kiinnosta yhtään näiden suomalaisten puuhailut Phuketissa......aurinkomatkojen opas,sitt tää yks Turkulaine seduction tyäntekiä vai mikä hän nyt sit o ku ei ossa puhhu edes.....ymsyms onpa mielenkiintoisia hahmoja,voivoi.No kanavaa voi ja pitää vaihtaa!

62

5442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turjake_

      Of koors! Aurinkomatkoilla osataan kieliä, meinaa jäädä terhikin toiseksi.

    • tylsä paratiisi

      Niin kyllähän siinä tylsät ihmiset viettävät tylsää elämää.
      Halvalla tehty mainos sedulle, sukeltajille ja aurinkomatkoille.

      Jaksoin sisukkaasti katsoa 2 jaksoa

      • ei ole realityä

        Jos näytettäis niitä seksituristeja (iso osa muuten) ja baarilutkia ja
        hieromoita, katsojaluku nousisi huimasti ja silloin sarja perustuisi realityyn.


      • hyh hyi
        ei ole realityä kirjoitti:

        Jos näytettäis niitä seksituristeja (iso osa muuten) ja baarilutkia ja
        hieromoita, katsojaluku nousisi huimasti ja silloin sarja perustuisi realityyn.

        no niin, Sika Amaliakin pääsi taas kertomaan prutkustaan


      • BB:täkö odotat

        valehtelet niin että nenä kasvaa. katot kuitenkin aina kun on mahis !


      • 9+6
        ei ole realityä kirjoitti:

        Jos näytettäis niitä seksituristeja (iso osa muuten) ja baarilutkia ja
        hieromoita, katsojaluku nousisi huimasti ja silloin sarja perustuisi realityyn.

        Höpöhöpö...niitä on kuule hyvin minimaalinen määrä sadoistatuhansista suomalaista, jotka tuota harrastaa.


      • sangen näkyvää
        9+6 kirjoitti:

        Höpöhöpö...niitä on kuule hyvin minimaalinen määrä sadoistatuhansista suomalaista, jotka tuota harrastaa.

        Koska Naimaan seksiturismi on hyväksyttyä ja sallivaa.


    • ostaisinko sukellusv

      Ainakin se ryöstöhintainen suomalaisyritys saa paljon mainosta

    • SF

      Yhden opetuksen sarja on maasta antanut.
      Byrokratian.
      Olet sitten hakemassa jatkoa työ- ja/tai oleskelulupasi tahi ajat mopokolarin ja selvittelet asioita poliisiviranomaisten kanssa.
      Ei kovin yksiselitteistä.

      p.s. aloittajan avaus on tyyppiesimerkki : ensin katsotaan ohjelmaa sitten haukutaan aivan paskaksi... ja mitähän taas illalla tehdään ?

      Katsotaan Paratiisi sarjaa !

      • leskenlehti1

        joo selkeesti tyyppi ei ole matkustanut tallinnaa kauempana,jos sielläkää..happamia sano kettukii pihlajan marjoista....sarja on kiva,koska olen kahdesti käynyt alueella.


      • määkiiiiiiiiiiiiiiii
        leskenlehti1 kirjoitti:

        joo selkeesti tyyppi ei ole matkustanut tallinnaa kauempana,jos sielläkää..happamia sano kettukii pihlajan marjoista....sarja on kiva,koska olen kahdesti käynyt alueella.

        Minä taas olen käynyt Phuketissa useita kertoja, ja jaksoin katsoa vain yhden jakson. Halvalla tehty mainos Aurinko- kiskuri- matkoille ja suomalaisille sukellusfirmoille.- Mutta, katsokoon ken haluaa, minä en.


    • nainen 1965

      Nii-ih,ei oo pakko katsoa.
      Jotkut jaksot on ihan OK ja jotkut jaksot menee siihen että
      löytyy tekemättömiä kotitöitä jotka vetävät voiton paratiisin katselusta.

    • SKEIDAAAAAAA

      sehän olisi ikävää jos olisi pakko katsoa ts. ase ohimolla katso sitä paska sarjaa stana!On se huono ohjelma on.

    • 1+2=3

      Ei huonosta paikasta saa hyvää ohjelmaa.

    • kateellinen

      Kateutta on myös Thaimaasta kertovan ohjelman haukkuminen paskaksi.

      Kateus. Mikä ihana sana. Kuvaa meitä kaikkia.

      Minäkin olen kateellinen. Olisin sata kertaa mielummin asumassa Phuketissa kuin kirjoittamassa tätäkin tälle kateuden riivamalle sivustolle.

    • Phuket no good

      Paratiisi sarja kertoo Phuketista EI KOKO thaimaasta

    • diskosta diskoon

      Eihän puketti edes ole "oikeaa" thaimaata. Turistien temmellyskenttä.

      • Ihaaaanaaa

        kyllä joka paikassa vaan,kun ollaan Thaimaassa on vaan sama yhtä lämmin keli!


      • pääsöö halavemmalla
        Ihaaaanaaa kirjoitti:

        kyllä joka paikassa vaan,kun ollaan Thaimaassa on vaan sama yhtä lämmin keli!

        Lämmin keli kriteerillä välttää kesällä Turkki ja talvella Kanaria, suomalaisten ikisuosikit.


    • narussa räätälille

      Viinat naamaan turismoille ja eikun ylihintaisia pukuja tilaamaan. Ja provikat oppaalle.

      • ja "oppaalle"

        Joka hoitelee seksituristeja kuin liukuhihnalta ja samalla
        tartuttaa tauteja, koska kaikki alan miehethän kehua retostelee,
        kuinka tahtovat pillureikää paljaaltaan.
        Ei siis sekoteta huoraa oikeisiin ammattitaitoisiin ja päteviin
        ja kielitaitoisiin oppaisiin.


    • phuket fan

      Kartankääntelytilaisuudet on suosittuja, moponvuokraus on hankalaa, räätälille pääsee yhdessä etc.

      Nyt te omatoimimatkaajat näette miksi niin moni meistä käyttää pakettimatkoja.

    • Kaikki käy...

      Yllättävää, että te kaikki kuitenkin tiedätte mitä sarjassa tapahtuu vaikka se on teidän mielestä niin huono että pitäisi lopettaa.
      Minunkin mielestä tv:ssä on paljon ohjelmia jotka voisi lopettaa, mutta en kylläkään katso niitä.
      Meillä on kotona sellainen kapistus kuin kaukosäädin. Siitä kun painelee voi välttyä näkemästä niitä ohjelmia mistä ei pidä.

      Ilmeisesti Paratiisin ja Matkaoppaiden kaltaisille sarjoille on kysyntää kun niitä koko ajan tehdään lisää. Ja kyllä ne minuakin viihdyttää, välillä enemmän välillä vähemmän.

      Niin, ja osaan tehdä sekä omatoimi että seuramatkoja. Laajentakaa tajuntaanne, älkää olko niin ahdasmielisiä. Maailmaan mahtuu erilaisia matkoja, ohjelmia ja paikkoja. Kaikista ei tarvitse itse pitää mutta ei pidä dumata niitä jotka pitää.

    • boring....

      Paska ohjelma jopa ohjelman tuottaja P Ahomaan golf kierros täytyi mahduttaa yhteen jaksoon. Voiko sisään lämpimämpää ohjelmaa olla ???

      • miksei huoria näy

        On siinä siloteltu sarja kun mitään katutodellisuutta ei edes näytetä.


      • 20+12
        miksei huoria näy kirjoitti:

        On siinä siloteltu sarja kun mitään katutodellisuutta ei edes näytetä.

        miksei huoria näy ??

        No voi helvetti. Onko ikävä huoriasi ?

        no... kun kerran kysyit niin hehän ovat siellä baarikadulla odottamassa sinua.

        --------------------------

        Ei kai kukaan itseään kunnioittava tuottaja tee huorista ohjelmaa. Edes sinulle urpo !


      • mites se menikään ?
        20+12 kirjoitti:

        miksei huoria näy ??

        No voi helvetti. Onko ikävä huoriasi ?

        no... kun kerran kysyit niin hehän ovat siellä baarikadulla odottamassa sinua.

        --------------------------

        Ei kai kukaan itseään kunnioittava tuottaja tee huorista ohjelmaa. Edes sinulle urpo !

        Kukaan itseään kunnioittava tuottaja ei tee ohjelmaa mistään
        seksiturismin kohteesta, esim.Naimaasta tai Filippiineiltä.


      • Tehdäänhän Alanyasta
        mites se menikään ? kirjoitti:

        Kukaan itseään kunnioittava tuottaja ei tee ohjelmaa mistään
        seksiturismin kohteesta, esim.Naimaasta tai Filippiineiltä.

        suo-malaaisten muslimienlutkien paratiisista.


      • ei mikään naimaa
        Tehdäänhän Alanyasta kirjoitti:

        suo-malaaisten muslimienlutkien paratiisista.

        Turkki onkin ihana mesta ! Harmi, että Matkaoppaat siirtyy seuraavaksi
        Bulgariaan, joka aikaisemmin on ollutkin mahtava mesta, mutta nyt
        nuorison biletysmesta.
        Turkista ja Egyptistä olisi saanut vaikka kuinka monta vuotta Matkaoppaita.


    • vittumitäjengiästana

      Kaikki käy: ilmeisesti et kestä kritiikkiä,olet varmasti toosi laajasydämmellinen ja avarakatseinen.Ja osaat myös muita opettaa elämään....ja vielä kaukosäädinkin löytyy.Kertoisitko lisää vielä ITSESTÄSI meille muille.

      • parikymppinen tyttö

        Paratiisi on just hyvä sarja. Viime talvena teimme puolison kanssa reissun Phuketiin. Minulle tämä oli elämäni ensimmäinen oikea ulkomaanmatka. Ja kyllä jännitti ihan hurjasti! On siellä upeita rantoja ja Phuketista oli hyvä tehdä päivän mittaisia reissuja merelle ja saarille. Tein myös ensi kosketukseni trooppiseen mereen


    • Lomaillaan

      Sarjan tarkoitushan oli nimenomaan, näyttää Suomalaisten arkea ja työntekoa Phuketissa. Se kerrotiin jo esittelyohjelmassa.

    • kade kanssa

      vaihtakaa tollot kanavaa jos ei kiinnosta.Minä katson sitä ainakin jo pelkästää Jasminen takia,vau mikä mimmi.

    • parasiitti111

      etkä pelkästään katsonut vaan tumputit !

    • op

      mielenkiinnosta katson sarjaa. kuvausten aikaan satuttiin phuketin saaren pohjoisosassa sijaitsevaan splash world vesi puistoon.

      • Naimaa ei lapsille

        Pattayaakin mainostetaan harvoille lapsiperheille vaikka millä
        vipstaakeilla, mutta karut tosiasiat eli seksiturismi pitää kyllä
        fiksut perheet poissa.


    • Apel3939

      Niin kuinkahan moni olisi täältäkin rännän, loskan ja korkean verotuksen maasta lähdössä jos saisi mahdollisuuden lämpimässä maassa kohtuulliseen työpaikkaan.

      • ei moni, usko pois

        Räntää ja loskaa seuraa kevät ja kesäkin aikanaan. Pelkkä kohtuullinen
        työpaikka ei riitä.Mutta sosiaalinen hyvinvointi kelpaa taatusti. Sitä ei
        Naimaa pysty tarjoamaan.


    • fifty sixty

      Talvet thaimaassa lämmitellen, kesät suomen suvessa. Ja koko ajan työtä etsien..

    • Ihana Thaimaa

      Ihan katottava sarja. Etenkin kun juurikin tutut maisemat ja paikat kiinnostaa. Ja mekin oltiin Phuketissa juuri kuvausten aikaan, joten tuo tietyn oman aspektin seuraamiseen :)

    • Minnapulla

      Mielestäni tämä ohjelma on hyvä. Tällainen köyhä kotiäiti katselee mielellään aurinkoa,iloisia ihmisiä sekä kauniita maisemia. Ompahan hyppäys arjesta johonkin muuhun kuin tiskaukseen tai kakkavaippojen vaihtoon välillä. Kiitos siis sarjasta tekijöille ja mielelläni toisen kaudenkin katsoisin. MIelipiteitä on siis monia. :)

      • lumimiehen akka ?

        Tunnuit jotenkin niin tutulta. Et suinkaan ole sen lumimiehen akka, joka
        jätti ukkonsa, kun ukko päätti myydä perheen kamat alta ja suunnata
        Thaimaahan. Lopulta ukkeli tyytyikin Amsterdamin huoriin. Siinä vaiheessa
        lumiukko olikin jo entinen ukko.


    • Bastiisi

      Tiedätkö sen napin siinä tvn kulmassa, painappa sitä niin et tarvitse "kärsiä"!

    • Jaaageri

      Jagr oli Tampereella vapputorilla myymässä! :D

      • yks kateellinen

        Niinpä. Ei taida Thaimaa pitkässä juoksusa tarjota kuin mukavia muistoja.
        Mahtaako työt Aasiassa edes eläkettä kartuttaa. Eipä tietenkään.

        Sarja sinänsä on mukavan harmiton.


      • eikä muistojakaan
        yks kateellinen kirjoitti:

        Niinpä. Ei taida Thaimaa pitkässä juoksusa tarjota kuin mukavia muistoja.
        Mahtaako työt Aasiassa edes eläkettä kartuttaa. Eipä tietenkään.

        Sarja sinänsä on mukavan harmiton.

        Sama aurinko paistaa muuallakin, lennot vaan on paljon lyhyemmät,
        eikä elämä ole niin korruptoitunutta kuin Thaimaassa ja täynnä huumeita, rikolli-
        suutta ja prostituutiota. Thaimaa on feikkiä.


    • ei muistoja?

      Muistamattomuus on omaa syytä.

    • ffdfgd

      Sarja on kyllä suomisarjaksi harvinaisen positiivinen ja kaupallinen. Mutta minusta on kiva katsoa välillä porukkaa joka ei koko aika valita ja vingu ja murjota. Thaimaan arvostelijoita ketuttaa, kun ei sarjassa näytetä seksiturismia. Ovat mesonneet täälläkin että Thaimaan turisteista ei voi tehdä mitään TV-ohjelmaa, kun kaikki vaan siellä huorissa käy. Nyt kun näytetään sen enemmistöturistin lomailua, niin menee taas herne nenään.

    • väärä kanava

      Tyhjänpäiväinen ohjelma, ehkä puree puketin kaltaisista rysistä haaveileviin.

    • ei enää

      Joo ja yli vituttaa se Suomalainen joka pitää tupsullista villapipoa tuolla helteessä

      • juuso..

        et ehkä tiennyt,että mikä pitää kylmän pitää myös kuuman loitolla. kokeileppa vaikkapa saunassa,niin pipo päässä pystyy ottaan paljon rankemmat löylyt.


    • justjoojavoivoi

      Todella surkea ohjelma.Phuketista löytyy muutakin kuin räätälien rättikaupat,sukellusfirman retket tai joku Sedun baari!Suomalaisten elämää Phuketissa,just joo ja voivoi.

    • pu ketti

      Nehän ne katsojia=potentiaalisia arskamatkojen vyölaukkuja kiinnostaa, nuo luettelemasi.

    • Kaikella on rajansa

      Ihan samaa mieltä. Yhtä viihdyttävää kuin katsoisi puolituntia mainoksia putkeen...

      • TÄNÄÄN 17.5 KLO 19

        TÄMÄ TÄYTYY KARSOA:


        Harjoittelijatyttöjen luksushuvilalla vietetään kosteita synttärijuhlia. Ira on helisemässä tuhansien kansallispäiväänsä juhlivien australialaisten bilettäjien kanssa.


    • yök ja yök

      Tänään kannnatta katsoa matkaoppaita !!! Turkkilaisessa hieronnassa tarjotaan seksipalveluja suomalaisille naisille. Sellaista se siellä turkissa on

    • punatuubi

      täytyy katsoa RedTubea,paljon upeita nähtävyyksiä!

    • Valivalivali

      Kaikki ohjelmat ei voi miellyttää kaikkia. Niinkuin ei mikään asia tässä elämässä. Joku toinen repii tästä ohjelmasta huvia...ja hyvä niin.

    • 1223456789

      Ikävä tulee Paratiisi sarjaa.. :( Varsinaisesta ohjelmasisällöstä viis, mutta oli niiiiiin ihana fiilistellä tutuissa maisemissa.. nyyyh!

    • 9876543221

      toden totta,ikävähän tässä ihan tulee,oli aivan mahtava sarja ja laadukas.Oli varmasti katsojamääriltään kevään "se" ohjelma.Ohjelman tähdet olivat mielenkiintoisia,lisää tällaisia sarjoja.Ai niin se opas oli tooooooooooosi ihqu.....

    • Goistiknen

      Onneksi sun oma sarja Karavaanarit alkaa ja Tuuri jatkuu myöhemmin,,,,

    • puk4

      Ylös. Sarja alkanut taas kun uusinnat pyörii arkisin klo 19;00 Subilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe