poikaystäväni runkkaa.

päivykkä

Olen seurustellut pian kaksi vuotta saman kundin kanssa ja välillemme on kehkeytynyt kova riita siitä,saako poikaystäväni tyydyttää itseään vai ei. Mielestäni on kuvottavaa ajatella häntä yksin "se" kädessään ja olen sanonut että ainut tapa harrastaa seksiä on vain minun kanssani. Hän on nyt alkanut uhkailla jättämisellä,koska puutun hänen touhuihinsa. Väitää saavansa suuremman tyydytyksen omilla käsillään(tiedän että valehtelee ja haluaa vain ärsyttää).
Mutta en vain voi sietää ajatusta siitä että hän runkkaa. Hyi helvetti!
Mitä mieltä itse olette masturboinnista? Minun mielestäni naisille se suokoon mutta miehille,varsinkaan omalleni,en sitä suo!

63

29613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

Ehkä miehesi pitäis sut jättää....
      Jos sä noin ajattelet.

Teethän säkin itselles. Miksi?
      Miksei sun poikaystäväs ei sitä sais tehdä?
      Hei.. Tehkää yhdessä. Sehän on tosi kivaa ja kiihoittavaa seurata kun kumppani tyydyttää itseään...

• pohdiskelija

taidat vähän liian jyrkkä olla asenteeltasi. Runkkaako hän muuten läsnäollessasi, vai yksin?? Onko yleensäkin miesten runkkaaminen sinusta vastenmielistä??Eikö se ole yhtä luonnollista, kuin naisilla???

Minusta tuo ei oikeen riitä syyksi erolla uhkaamiselle, vai mitä mieltä muut ovat??

• susse

Riittää syyksi erota, kyllä. Mitä siitä tulisi että toinen määrää kumppaninsa tekemisistä, milloin tämä niistää, kummalla kädellä pyyhkii tai monta kertaa viikossa itsensä tyydyttää.

Tuollaisella kahlitsemisella miehesi aivan varmasti lähtee enkä ihmettelisi sitä yhtään.Vielä voit tehdä jotakin pelastaaksenne suhteen.

Sinusta itsestäsi herää kuitenkin kysymys. Miksi seksi on sinusta sen verran luonnotonta että on asioita jotka ovat hyväksyttäviä ja jotka eivät ole. Oletko mustis kädelle?

Oman puolisoni runkkailussa minua toisinaan on harmittanut vain yksi asia. Se että toinen on olettanut, että ei se nyt halua seksiä ja mennyt hoitelemaan itsensä kysymättä. Ja sitten kun hyrähtää itsellä koneisto käyntiin toinen näyttää ällistyneeltä ja sanoo: ai, anteeksi, minä kerkesin runkata juuri... joudut odottamaan muutaman tunnin...

By the way. Seksi, suuseksi ja masturbointi on normaalia seksiä parhaimmillaan. Olet ehkä aloittanut seksin liian aikaisin jos et hyväksy näitä osa-alueita ihmisyyteen kuuluvana. Sitä paitsi, minusta miehen masturbointi ja täysin kova kalu on sen verran kiihottavia juttuja että vierestä katsominen on melkoista nannaa =)

• niksu
        susse kirjoitti:

Riittää syyksi erota, kyllä. Mitä siitä tulisi että toinen määrää kumppaninsa tekemisistä, milloin tämä niistää, kummalla kädellä pyyhkii tai monta kertaa viikossa itsensä tyydyttää.

Tuollaisella kahlitsemisella miehesi aivan varmasti lähtee enkä ihmettelisi sitä yhtään.Vielä voit tehdä jotakin pelastaaksenne suhteen.

Sinusta itsestäsi herää kuitenkin kysymys. Miksi seksi on sinusta sen verran luonnotonta että on asioita jotka ovat hyväksyttäviä ja jotka eivät ole. Oletko mustis kädelle?

Oman puolisoni runkkailussa minua toisinaan on harmittanut vain yksi asia. Se että toinen on olettanut, että ei se nyt halua seksiä ja mennyt hoitelemaan itsensä kysymättä. Ja sitten kun hyrähtää itsellä koneisto käyntiin toinen näyttää ällistyneeltä ja sanoo: ai, anteeksi, minä kerkesin runkata juuri... joudut odottamaan muutaman tunnin...

By the way. Seksi, suuseksi ja masturbointi on normaalia seksiä parhaimmillaan. Olet ehkä aloittanut seksin liian aikaisin jos et hyväksy näitä osa-alueita ihmisyyteen kuuluvana. Sitä paitsi, minusta miehen masturbointi ja täysin kova kalu on sen verran kiihottavia juttuja että vierestä katsominen on melkoista nannaa =)

Susse oot mun jumalatar!! M21

• nainen

Miksi hän ei saisi tyydyttää itseään ?
      Sama juttu miehillä ja naisilla, mielestäni
      kummallakin on siihen oikeus. Mene leikkiin
      mukaan ))

• Runkku

Olet tiukkapipoinen, mustasukkainen ääliö. Olen 35 v ja seurustellut yli 11 v ja olen runkannut koko ikäni 12 v asti, ja runkkaan tästä eteenkinpäin. Olet tosiaankin tyhmä, sairas ja ennenkaikkea mustasukkainen. Inhoan sinun laisiasi. Jos olisit mun akka et pystyisi antamaan niin paljon pillua että mun ei tarvis runkata.

• mies

Minäkin tuntenut vaimoni n.12vuotta.Oon runkannu ennen sitä ja nykyisin myös,vaimoa ei haittaa pätkääkään,väittää ett tykkää katella ja kiihottuu siitä.Ja haluaa myös tehdä sitä mielellään minulle ilman rakastelua joskus.Eikä häntä haittaa kun teen sitä yksinänikin!!!ei se oo sulta pois...

• Zeri
        mies kirjoitti:

Minäkin tuntenut vaimoni n.12vuotta.Oon runkannu ennen sitä ja nykyisin myös,vaimoa ei haittaa pätkääkään,väittää ett tykkää katella ja kiihottuu siitä.Ja haluaa myös tehdä sitä mielellään minulle ilman rakastelua joskus.Eikä häntä haittaa kun teen sitä yksinänikin!!!ei se oo sulta pois...

Ette ole sitten tainneet nähdäkkään naista viime aikoina. Ei mene läpi runkkujuttunne.
        itseni mielestä se on väärin. Täytyy riittää kumppanin tarjoama rakastelu.

• Mynämies
        Zeri kirjoitti:

Ette ole sitten tainneet nähdäkkään naista viime aikoina. Ei mene läpi runkkujuttunne.
        itseni mielestä se on väärin. Täytyy riittää kumppanin tarjoama rakastelu.

Kaikki miehet runkkaavat, anakin salaa. Hajoa siihen :) Voi teitä estoisia vanhojapiikoja

• Runkun vaimo
        mies kirjoitti:

Ainakin meillä:(.

Jään ilman kun äijä runkkaa....mä puutteessa. Ei kiva.
        Mitä se mulla enää tekee, kun ei sexsikään kelpaa.
        Itsestään tekee mulle tarpeettoman. Ainut mihin miestä tarvin on sexsi, enkä häneltä sitä edes joka päivä saa kun käy kädellä...Lemppaanko?

• pusu

miten itsekästä kirjoitusta!

Totta ihmeessä masturbointi on sallittua ja ihan jokaiselle, jopa lapsille, jos sen itse keksivät. Tietysti ketään ei siihen saa pakoittaa, eikä mihinkään muuhunkaan seksiin liittyvään eli ei edes pakottaa olemaan masturboimatta!!!

Kuten joku kirjoitti, se on kivaa kahdestaankin. Ja kun seksistä nauttii monipuolisesti, niin on todennäköisempää, ettei kyllästy yhteen ja samaan kumppaniin. Mitä tiukkapipoisempi seksin suhteen toinen partnereista on, sitä todennäköisempää on, että toinen lähtee joku päivä vieraisiin.

Sitäpaitsi, poikaystäväsi masturboinnista saattaa olla sinullekin ihan oikeaa hyötyä: kun hän tyydyttää itse itsensä välillä niin että hän ejukuloi, niin sen seurauksena teidän rakastellessanne, hän laukeaa hitaammin eli oma nautintosikin on silloin pidempi.

Seksissä ja rakastellessa kannattaa kuitenkin aina muistaa, että ei niinkään kannata pyrkiä omaan nautintoon vaan tuottamaan (sallimaan) toiselle mahdollisimman suuren nautinnon. Kun molemmat osapuolet ajattelevat näin, niin lopputuloksena on suuremmoista seksiä onnellisessa parisuhteessa. Ikävä kyllä niin monet ovat (myös)seksin suhteen aivan lian itsekkäitä.Hyvässä suhteessa sitä kuitenkin toinen aina antaa takaisin enemmän kuin saa, vaikka saisi miten paljon hyväänsä (ja tämä koskee kaikkea kanssakäymistä eikä pelkästään seksiä, ihan ystävyyssuhteitakin).

Toivon, että opit ajattelemaan niin, että poikaystäväsi nautinnon kautta nautit kuitenkin itse eniten ja voitte parhaiten saavuttaa yhteisen onnen.

• päivänselvä

trolli. ei noin ääliöitä naisia voi olla oikeasti edes olemassa.

• Nainen

Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi: Näin ääliöitä ihmisiä on todellakin olemassa, mutta he ovat yleensä niitä (nuoria), joilla ei vielä ole ollut kovin monta (ainakaan vakavaa) seurustelusuhdetta.

Omasta mielestäni on ihan ok jos/kun mieheni masturboi. Kyllä minä sen hyväksyn, kun tiedän etten aina voi antaa hänelle sitä mitä hän kaipaa, esim. väsyneenä tms. Ja kai mieskin saa tehdä sen ihan omakätisesti silloin kun siltä tuntuu, varsinkin jos asutaan erillään, niin ymmärrän kyllä miksi mies haluaa masturboida.

Muutaman kerran olen jopa pyytänyt miestä näyttämään minulle miten hän hoitaa homman, ja kieltämättä sitä on ollut kiihottava katsella!

Mutta vapaasti sallin kaikille ne omat asenteet ja ennakkoluulot. Voivathan ne vielä muuttua alkuperäisellä kirjoittajallakin, kun kypsyyttä ja ikää tulee lisää. Tai sitten ei. Toivottavasti alkuperäinen kirjoittaja löytää kompromissin tässä tilanteessa miehensä kanssa, ja ellei löydä, niin toivottavasti sekä alkuperäinen kirjoittaja että hänen miehensä tajuavat erota ja etsiä paremmin itselleen sopivat kumppanit.

• JOO

Tää on jonkun kundin kirjoittama juttu, sillä ei kukaan voi olla niin tyhmä, ettei muka itse tiedä sitä, että runkkaaminen pehmentää aivot ja aiheuttaa epämuodostumia ja skoljoosia.

Itse en runkkaa koskaan, vaan annan naapurin ison koiran nuolla pahan olon pois. Vaimo saa sitten vasta sen jälkeen. Kyllä se onkin iloinen kun en koskaan runkkaa.

• franger

hyi kamalaa! laita se miehesi ojennukseen!
      sano sille ettei Tipu - jos edes epäilet että Käsi on käynyt kylässä

• Anueeva-62

Et voi olla tosissasi! Miehelle, kun tulee paineita, niin ne tuntee koko kropassa. Ei sitä ny töihinkään voi mennä kalu kovana. Mies on aina lisääntymiskykyinen. Nainen kerran kuussa, mutta en usko tuota hommaa ihan heti. Jotkut naiset tulevat raskaaksi milloin tahansa.

Et saa olla noin itsekäs. Annatko miehellesi, rohkaisetko vai vonkaatko liikaa? Oletko lahna miehesi alla? Pahasti sanottu, sorry.

• naapuri

kieltää minua runkkaamasta. en ole kuulemma haluttava jos en tule nopeasti silloin jos olen runkannut. se on suoraan sanottuna kamalaa.

tyttöystäväni on useimmiten aika lahna sängyssä, hän uskaltaa hyvin harvoin yhtään mitään uutta ja joskus kesken hommien masentuu kun en yllättäen keksi heti jotain uutta kivaa asentoa jota ei olla koitettu vielä. usein kun hän haluaa minua, hän haluaa minuutin ajan ja jossain pahassa kohdassa (olen tekemässä 10 hengen ateriaa, ajan autolla jossain keskellä kaikkea ja olen surkea etsimään mitään hiljaista rauhaisaa paikkaa tyttöystäväni pelkää näkyvyyttä, tai minulla on kuten 1/2 kaikesta valveillaoloajasta vatsa niin sekaisin tai kipeä ettei tee lainkaan mieli enkä vain pysty kiihottumaan) ja nukahtaa sitten kun on tylsää, jos en juuri silloin voi tehdä asialle jotain. tms. ikävää.

• Anneli
        naapuri kirjoitti:

kieltää minua runkkaamasta. en ole kuulemma haluttava jos en tule nopeasti silloin jos olen runkannut. se on suoraan sanottuna kamalaa.

tyttöystäväni on useimmiten aika lahna sängyssä, hän uskaltaa hyvin harvoin yhtään mitään uutta ja joskus kesken hommien masentuu kun en yllättäen keksi heti jotain uutta kivaa asentoa jota ei olla koitettu vielä. usein kun hän haluaa minua, hän haluaa minuutin ajan ja jossain pahassa kohdassa (olen tekemässä 10 hengen ateriaa, ajan autolla jossain keskellä kaikkea ja olen surkea etsimään mitään hiljaista rauhaisaa paikkaa tyttöystäväni pelkää näkyvyyttä, tai minulla on kuten 1/2 kaikesta valveillaoloajasta vatsa niin sekaisin tai kipeä ettei tee lainkaan mieli enkä vain pysty kiihottumaan) ja nukahtaa sitten kun on tylsää, jos en juuri silloin voi tehdä asialle jotain. tms. ikävää.

Sulla on tosi sairas muija. Ei kukaan saa kohdella sua noin!
        Minun mielestäni tuo lähentelee jo seksuaalista ahdistelua ja hyväksikäyttämistä. Oletko luonteeltasi niin herkkä/pehmoinen että et sitten osaa sanoa vastaan asioita ja suoraan tyyliin?

• päivykkä

Poikaystäväni muutti pois. Tänne aiheesta kirjoittaminen oli kuulemma liikaa. Halusin kuitenkin vain mielipiteitä asiasta ja kiitos kaikille niistä asiallisista sellaisista.
      En suostunut antamaan tuossa hänelle periksi ja meillä nyt vähintäänkin väliaikaisesti meni suhde poikki. Olen toki surullinen ja ahdistunutkin ja tämä kaikki vaikuttaa joltakin valtapeliltä,ainakin hänen taholtaan.
      Kaikilla on oikeutensa,ainakin esittää mielipiteensä. Siitä en tingi ja en ymmärrä vieläkään miksi minä en riitä hänelle. Kehuu/kehui mua aina seksikkääksi ja kauniiksi. Valhettakos tuokin oli.
      Nyt en ole nukkunut yhtään viime yönä ja käyn hiukan ylikierroksilla. On siis parempi että en lue näitä vähään aikaan. Tekee pahaa...

• Jaba

Riippuu tietysti miehestä ja miehen iästä. Tiedän omasta avokistani sen, että hän ei ainakaan riitä ns. pahimpina aikoina. Vai miltä tuntuisi välillä viikon verran 2-3krt päivässä. Johan se seksikin alkaa maistuun puulta, jos sitä on koko ajan rynkyttämässä. Johonkinhan ne ylimääräiset paineet on purettava.

• tyttö23

jos minun poikakaveri sanois etten saa tehdä sitä (miten se hänelle edes kuuluu?!) niin jättäisin - ihan lopullisesti, koska sellaisella ihmisella on päässä vikaa jos tekee sitä näin ison numeron ja vielä palstalle kirjoittelee

• Runkkarin vaimo
        Jaba kirjoitti:

Riippuu tietysti miehestä ja miehen iästä. Tiedän omasta avokistani sen, että hän ei ainakaan riitä ns. pahimpina aikoina. Vai miltä tuntuisi välillä viikon verran 2-3krt päivässä. Johan se seksikin alkaa maistuun puulta, jos sitä on koko ajan rynkyttämässä. Johonkinhan ne ylimääräiset paineet on purettava.

ihanaa, jos joku mies pystyisi tohon ja vuodesta toiseen.

Olisi todella tyytväinen...

Runkkarin puutteessa oleva vaimo

• sinä

runkkaat itse mutta kiellät mieheltäsi runkkaamisen

Häpeä

• Eliisa

Onko sinulla todellakin oikeus määrätä toisen ihmisen ruumiista?
      Miksi et samalla anna määräystä milloin ja miten poikakaverisi saa käydä kusella?

• Miipi

Ketään täysijärkistä ei toisen käsipelien pitäisi haitata! Älä viitsi provosoida!

• joku N

Ikävää että erositte.

Itseäni ei haittaa, jos poikaystäväni runkkaa. Mutta se häiritsisi todella, jos hän tekisi niin kuin eräs exäni: kun hän runkkasi, hän hipelöi myös p.reikäänsä ja sitten yritti tunkea sormensa minun suuhun. Se oli minun mielestä todella SAIRASTA! Jos mies vain runkkaa, eikä sikaile tuolla tavalla kuin exäni, niin runkatkoon vaan rauhassa.

• Fetisha

Meidän avioliitossa masturbointi on sallittu:)
      Teemme sitä yhdessä toistemme seurassa ja sitten joskus myös omassa yksinäisyydessämme.
      Kun näen mieheni masturboivan se kiihoittaa minua valtavasti.

Olen tavannut muutamia naisia jotka sanovat että lesbot ovat ok, mutta homot sairaita paskoja.
      Mutta enpä ikinä ole törmännyt ajatukseen että vain naiset saisivat tyydyttää itseään ja miehet ovat ällötyksiä jos koskevatkin kalleuksiinsa.

Tämähän on melkein yhtä hauska keskustelu kuin nalkutukseen liittyvät keskustelut.

Ihan poissa tästä maailmasta:)

Aurinkoista päivää kaikille masturboiville ja masturboimattomille:)

• Misse

Minä tahtoisin että mieheni runkkaisi nähteni, ja tekisin sitä itsekin hänen nähtensä. Vaan kun ei tee, ujostelee varmaan.

• Fetisha
        Misse kirjoitti:

Minä tahtoisin että mieheni runkkaisi nähteni, ja tekisin sitä itsekin hänen nähtensä. Vaan kun ei tee, ujostelee varmaan.

Minun mies oli alussa ujo masturboinnin suhteen minun nähteni, mutta pikkuhiljaa se tapahtui ihan luonnostaan ja mieheni on onnessaan kun voi olla täysin avoin seksin suhteen kanssani.

Ja se oli tavattoman söpöä kun mieheni oli niin ujo.
        Masturbointi on ilmeisesti niin henkilökohtainen asia että menee oma aikansa ennen kuin uskaltaa avautua toisen edessä niin haavoittuvalla tasolla.

Fetsykkä alkoi nyt puhua niin syvällisiä että ei itsekään tiedä onko lauseissa mitään järkeä:)

Mutta siis jos halua löytyy yhdessä masturboimiseen niin taatusti se tulee joku päivä tapahtumaankin:)

Iloisia kesäpäiviä!!!!

• meillä
        Misse kirjoitti:

Yritä mies houkutella runkkaamaan nähtesi.
        Minäkin olin aluksi todella estoinen näyttämään tyttöystävälleni sitä, mutta etpä usko millaisen palkinnon sain, tai saimme.
        Pikkuhiljaa saunassa lauteilla vierekkäin istuessamme hän herätti kaluni erektioon ja sitten pyysi minua näyttämään kuinka esinahkaa ja terskaa minä itse käsittelen.
        Siitä se lähti ja nyt sen huomaa kuinka taitavasti hän käsittelee elintäni.
        Ja kun minä pyysin häntä näyttämään pimpin saloja, niin minäkin opin että ei helkatti; miksi minä en ole ennen osannut juuri noin tehdä.
        Eli kaikenkaikkiaan se runkkaamisesta alkanut prosessi opetti meidät molemmat käsittelemään toistemme värkkejä huomattavasti aiempaa tyydyttävämmin.
        Takaan, että se oppimatka kannattaa.

Jokainen meistä on yksilö ja jokaiselle käy hiukan erilaiset jutut, mutta uskon kunnollisen käsipelin käyvän kaikille.

Misse kulta; houkuttele miehesi tekemään se.
        Naisena kyllä keinot tiedät. Oma rohkeutesi on tärkeää.
        Mielenkiinnolla odotan edistymistänne.

• Iines

Eiköhän se ole niin että melkein kaikki miehet runkkaa,täytyyhän niiden ns tyhjentää ne "pussit",Minäkin olen seurustellut monta vuotta ja mieheni runkkaa näköjään ainakin joka aamu ja muulloinkin... eikä siitä meillä tehdä suurta numeroa.
      Sitäpaitsi kyllähän huomioi myös minut...aina päivittäin:)

• Vieno

Jos toinen ei saa riittävästi seksiä nii itsetyydytys voi olla ihan jees. Mutta jos haluaa tyydyttää itseään siitä huolimatta, että nainen on vieressä ja keikenlisäksi haluaisi seksiä miehen kanssa, nii sanon minä, että miehessä on jotai kummaa. Itsekin harrastan sitä kun mies ei ole paikalla, mutta jos mies on saatavilla nii tietysti teemme sitä kahden.

Ongelmia voi tietty olla jos se sun kaveris ei saa orkkua kunnolla kuin vain omin käsin nii syy voi olla hänen oma henk. koht. ongelmansa.

• Suttura

Näin meillä!

Tulen töistä, poikaystävä runkkaa tietokoneen ääressä housut kintuissa joka päivä. Itseäni se inhottaa, kun mun silmien alla sitä tekee...vois äijät ajatella naistensakin tunteita....ja kun mieheltä ei koskaan saa hellyyttä ja seksiäkin harvoin...ajautuu moni nainen vieraisiin, jos ei omalle ukolle kelpaa..ja taas on viriili juhannus tulossa..................

• Anueeva

Joka päivä? En ymmärrä, että miten nettiseksi saa ihmisen niin kiihottuneeksi, että tekee sitä kirjoituksen perusteella. Ja vielä vähemmän, kun ajattelen, että vastailija voi olla vaikka 65 vuotias mummo tai pappa... tai alaikäinen ym.:(

• Timo

Itse olen noin ala-asteen toiselta luokalta lähtien runkannut päivittäin, yleensä useamman kerran päivässä. Ainoa pidempi tauko oli intissä, jossa en runkannut juuri ollenkaan. Joskus 24-vuotiaana tahti hiipui hieman, mutta edelleen päivittäin menee 1-2 kertaa. Niinä päivinä kun saan seksiä muuten tyydyn yleensä yhteen kertaan tai välillä jopa jätän masturboinnin pois päiväohjelmasta (riippuen kellonajoista tietysti).

Suoraan sanoen menisi suhde poikki jos tyttöystävä alkaisi komennella. Miehen suhde omaan käteen on pyhä eikä siihen pidä puuttua!

• tyttö

ottakaahan huomioon, että kyseessä on luultavasti nuori tyttö, joka ei ole vielä tutustunut seksuaalisuuteensa kunnolla. Itselläni oli samanlaisia tuntemuksia, kun aloitin vakavan suhteen. Alussa tuntui, että ei hemmetti, eihän se voi tehdä sitä itsekseen, kun minäkin oon olemassa..

Ajatukset kuitenkin muuttu suhteen aikana, kun huomasin, että tarvitsen sitä joskus itsekin. Tietysti se kalvoi mieltä, kun piti runkata, vaikka olisin ollut valmis seksiin lähes milloin vain. Nykyisessä suhteessa masturboinnista on puhuttu ja se on normaali osa seksielämäämme.

Päivykkä, miksi et puhuisi (ex) poikaystäväsi kanssa vielä asiasta? Masturbointi kun on normaali osa seksuaalisuutta, ja sinäkin totut ajatukseen, luulen. Et nimittäin voi kieltää sitä mieheltäsi, jos itsellesi sen hyväksyt!

• Kansanparantaja

Miesten runkkaaminen on aivan luonnollinen asia, joten ei siitä kannata noin mahdottomasti vaahdota. Monet hyvät panomiehet ( hyvä kestävyys) menettelevät niin, että he runkkaavat ensimmäisen varvin ennen naisensa tapaamista, jolloin naisen kanssa harjoitettu seksi on sitten paljon tyydyttävämpää.

Monet nuoret kaverit tahtovat laueta liian nopeasti, joten runkkaaminen ennen varsinaista pelehtimistä parantaa suuresti asiaa. Kun suurimmat paineet on purettu käteen ennen naisen kanssa peuhaamista, niin silloin mies on kestävämpi ja voi antaa naiselle suuremman nautinnon. Poikaystäväsi siis runkkaa ihan Sinun parhaaksesi.

• Heppi

Tenavien hommaa. Aikuinen mies ottaa aitoa koloa naiseltansa. Yksin ollessa sen kyllä vois ymmärtää.

• ?????

Olet todellakin hyvä esimerkki tyypillisestä ahdasmielisestä SUOMALAISESTA NAISESTA!
      Ei ihme jos kundis käy kuumana kun puutut ihan normaaleihin asioihin tuomitsemalla.
      Kaikki harrastavat itsetyydytystä. Se on aivan normaalia. Voi voi...

• kisumirri

ei siinä ole mitään vikaa mielestäni. Pää asia että mies on uskollinen, ei petä. oma miehenikin välillä tyydyttää itseään. Jos jopa autan häntä siinä, kun hän runkkaa. Hauskaahan se vain on, kun näkee että toinen nauttii.

• -me-

Kylläpä olet vielä kehittymätön, mutta aivan varmasti vielä jonakinpäivänä pyydät ja rukoilet että miehesi masturboisi silmiesi edessä. Mikä siinä on niin kamalaa ??? Sehän on maailman seksikkäin asia. Me ainakin tyydytetään toisiamme katselemalla kun masturboimme, ja se on parasta mitä tiedän. Mieheni on ainakin tosi seksy kun masturboi ja vielä kun näkee livenä vierestä.
      Joudutaan olemaan myös välillä erossa ja silloin harrastetaan puhelinseksiä ja kerrotaan toisillemme miten olemme tyydyttäneet itsemme jne.
      Luulen että olet aika nuori ja kokematon näissä asioissa, kunhan ikää tulee niin tavat muuttuu.
      Me ollaan kolmekymppinen pari ja seurusteltu kome vuotta. Ed. mieheni kanssa olimme yhdessä n 10v ja siinä parisuhteessa jäin kaipaamaan ns. kiihkoa mitä koskaan en löytänyt ja se taisi päättyäkin siihen että suhde ei ollut antoisa millään tasolla.
      Älä jätä poikystävääsi tälläisen asian takia vaan koita ymmärtää, että masturbointi on jokaisen oma asia se ei ole pettämistä vaan omien halujensa tyydyttämistä.

• minna

Meillä halut kohtaa hyvin, eikä kummallakaan ole tarvetta masturbointiin. Ollaan seurusteltu kuus vuotta. Tietty jos toisen halut katois, ois masturbointi parempi vaihtoehto kun vieraissakäynti. Silti vaikea kuvitella, ettei sen haluttomuuden syytä löytyis ja eikö sitä vois selvittää... puhuiminen on kaiken a ja o. Seksin jakaminen kahdestaan on yksi maailman ihanimpia ja hienoimpia asioita! Siinä pääsee toista niin lähelle...

• Hieroja

Eiköhän se ole ihan normaalia että diggaa runkata. Älä viitsi olla noin akkamainen ja kieltää moinen touhu.

• no runkkaanhan minä

no vittu kai se nyt runkkaa jos ei pillua tule, ei se ole miehestä kiinni vaan sun alapäästä, ymmärrän hyvin jos hän runkkaa, runkkasin itsekkkin 2 maailman sodassa ainakin 3kertää /päivä nimittäin eihän siellä saanut pillua kun niiltä aasialaisilta horatsuilta mitä löytyi viljelemästä riisiä takapihalla. kyll mä tajuun joss se runkkaa kosk sull taitaa olla liia löysä mee kirurgille kiristää sitä.

• Heh

Runkkaaminen on luonnollista. Olen itse 28-vuotias mies ja tyttöystäväni jopa tykkää kun kerron hänelle, ja hän kiihottuu itse. Mietin aina häntä kun runkkaan. Mitä pahaa siinä on, että miehet?

• mies 28 v

elikä herätti mielen kiinon kysyä sinulta että mikä siinä on sinun mielestä vastenmielinen ajatus jos mies ystäväsi tyydytää itseänsä mutta sen hyväksyt että naiset saa kyllä tyydytää itseään mikä siinä on miesten masturboinissä sinun mielestäsi niin ällötävää haluaisin vain mielenkiinosta tietää kun kerran mainitsit asiasta

• peikko666

Masturbointi on kyllä yks luonnollisin asia maailmassa. Mielummin ehkä se runkkaa ku käy vieraissa. Vai?

• oksennus kurkussa

mielestäni on ok jos runkkaa mutta meillä ainakin riidellään siitä saako siihen käyttää "apuna" pornoa. Minusta on oksettavaa ja äärimmäisen epämiellyttävää että poikaystäni katselee pornoa runkatessaan. En minä halua että hän kiihottuu muiden naisten katselemisesta. Meilla loppui seksin harrastaminen tähän päivään.

• U fool no one

PErus Feministi emakko!! naisille joo miehille ei todellakaan sallittua ??? lol

• Tommppa.

'Minun mielestäni naisille se suokoon mutta miehille,varsinkaan omalleni,en sitä suo!'

HAH, häpeä ! :DD Tota en vois sulattaa, jos oma muija noin sanois.. Luonnollista ja sallittua molemmille sanon minä.

• tubu.

silloin vasta olisi syytä huolestua. Luulenpa, että jos itse seurustelisin joskus jonkun hyvän ja avaramielisen tyypin kanssa, runkkaisimme yhdessä kilpaa sen normiseksin lisäksi. Runkkaaminen on tavattoman mielenkiintoinen harrastus jossa voi käyttää luovuuttaan täydessä mitassaan. Mikään EU-direktiivi ei vielä määrittele ainoaa oikeaa sekstailutapaa joten annetaan palaa.

• +0p9i8yutfg

Moi provoilija! Aina kun joku provoilee jollain siheella, se kertoo siitä, että sillä on jotain ongelmia aiheen kanssa. Tunnetko kenties syyllisyyttä omasta runkkaamisestasi? Vai oletko mies, joka yrittää provota taas jotain feministikeskustelua (se suotakoon naisille-yritys oli jo hieman liian paljastava), ja kun et sitä muulla ole saanut aikaan, niin olet päättänyt epätoivoissasi jo yrittää runkkaamista? Vai mikä on ongelma?
      Kuule, masturbointi on luonnollinen ja erittäin hyvä tapa saada orgasmi: se on turvallista seksiä, ei tartu taudit, ei tule raskaaksi. Lisäksi osapuoli on varmasti vapaaehtoinen. Se auttaa, kun ei parisuhteessa himokkaamman osapuolen tarvitse painostaa, hän voi itse auttaa itseään, jos halut kovasti eroavat toisistaan, ja näin toinenkin haluaa useammin kun ei tarvitse olla painostuksen alla.
      Masturbointi on loistava tapa elä fantasioita, kehittää niitä ja olla hellä itselleen, oppia mistä tykkää, pitää seksuaalisuuttaan yllä ilman irtosuhteita ja parisuhteessa sen avulla voi vaikka näyttää mistä tykkää, jos uskaltaa!

Mutta onhan se myös itsekseen oloa ja sitä että edes mielikuvituksessaan saa olla ihan missä vaan onkaan mieli olla.

Suurempaa ja pienempää tyydytystä: höpöt! Mutta erilaista kyllä, ja aina on erilainen erilaista. Oman käden orgasmi on tietty varma ja sen rytminen kun haluaa, muttei siihen koskaan liity toista eikä sitä sen tuntua. Kaksi eri asiaa.

Jatketaan elämää!

• 24v.neiti

On se vähän omituista kun haluat estää häntä runkkaamasta. Mitä kamalaa siinä on jos miehesi masturboi silloin tällöin?

Näin normaalina naisena en pidä sitä kamala jos mies runkkaa. Minä ainakin voi kuvitella oman mieheni runkkaamassa ja se on jopa kiihottava ajatus.

• Diiiu

Omasta mielestäni samat pelisäännöt miehellä että naisella. jos mies ei saa runkkaa yksin, niin ei saa nainenkaan. Jos taasen mies saa runkata yksin, niin silloin nainenkin saa.
      Tää on vähän samakuin jos toinen osapuoli suhteessa flirttailee, niin silloin toinenkin saa tehdä sitä ja nii edespäin. Vähän niinku silmäsilmästä hammashampaasta.
      Mulle on ok että mies runkkaa, mutta jos siinä on lesbopornoo tai yksikseen oleva nainen(siis pornoo)
      Niin sitten se ei ole suotavaa omasta mielestäni. Itse en edes haluisi tyydyttää itseäni, koska sitten tavallaan poikaystävälleni voisi tulla tunne että se ei riitä.
      Toki tiedän että poikaystäväni katselee nettipornoa ja tyydyttää itseään ja se tuntuu omasta mielestäni pahalta. Mutta enhän mä sille mitään voi. En mä häntä (valitettavasti) kahlitakkaan voi. Kyllä välillä mieli tekis pistää sellaset pelisäännöt ettäh. Mutta pelisäännöt kannattaa sopia yhdessä..

• Oili_V

Mitkä ihmeen pelisäännöt?!? Siis runkkaamiselle? Millä hemmetin tavalla se kuuluu yhtään kellekkään mitä MÄ teen yksin yksityisesti MUN OMAN kroppani kanssa?!

Mä en ymmärrä näitä viestejä että, "kyllä mä hyväksyn et mun mies runkkaa..." tai "mulle on ok että mies runkkaa.." Siis millä ihmeen perusteella siihen kenenkään hyväksyntää edes tarvitaan? Todellakin, jos mulle joku mies kehtais ees ilmoittaa, että mä en sais runkata, ni nauraisin sen pihalle sillä sekunnilla!

Kai te nyt saatanan pölvästit tajuutte, et ei teillä ole mitään oikeutta tai asiaa määräillä tai määritellä mitä joku saa tehdä yksinään oman kehonsa kanssa! Varsinkin jos se on yks luonnollisimmista asioista. Eikä sillä useinkaan ole tekemistä sen kanssa miten ja kuinka paljon seksiä yhdessä harrastetaan. Vahditteko te sitä ukkoo sit kellon ympäri, ettei se esim. töissä kahvitauolla käy runkulla?

Me voidaan kyllä mun äijän kanssa asiasta puhua avoimesti, mut ei tietenkään olla siitä mitenkään tilivelvollisia toisillemme, eikä kukaan mua siihen millään tasolla pystyis pakottakaan. Sitä, käyttääkö mun mies siihen apunaan pornoo ja kuinka usein ja muutenkaan tekee sitä, niin ei kaikkea tarvitse toisen tietää ja voi antaa toiselle vähän yksityisyyttäkin! Hitto alkaa ällöttää tommonen joka asian urkkiminen ja kieltäminen. Voi vähän yksityisyyttäkin antaa toiselle vaikka kuinka seurustellaan.

Mutta herranjumala että voi olla sekopäitä maailma pullollaan!

• .....

Minua lähinnä ihmetyttää asenne että toisella ei saisi olla parisuhteessa mitään yksityisiä asioita. Minä en tiedä ovatko mieheni runkanneet vai eivät. Jos ovat, he ovat tehneet sen niinkuin minäkin, itsekseen ja omassa rauhassa. Asiasta ei ole tarvinnut kysellä minulta lupaa eikä tehdä numeroa. En ole edes kysynyt että käyvätkö kädellä, ei se minulle kuulu jos eivät sitä keskellä keittiötä tee kaikkien nähden.

Kyllä jokaisella pitää olla oikeus tehdä itsekseen omia asioita, oli ne mitä vaan. Minä esim. luen valtavasti. Yksikään mies ei ole uskaltanut tulla vetämään kirjaa kädestä ja vaatimaan seurustelua, tietävät että se olisi ero. Minä en ole puuttunut miesten huveihin, en ole kieltänyt aikaavieviä harrastuksia enkä ole sekaantunut muutenkaan joka asiaan (toisaalta, tuntuu että miehet eivät ole sitä arvostaneet, ehkä eivät ole tienneet että toisenlaisiakin on).

Ei edes avioliitto tarkoita sitä että toisen yksityisyys muuttuu joksikin yhteiseksi, ja sen perusteella voidaan alkaa sanella toisen oikeus jopa omaan ruumiiseensa. Ihminen, joka ei tätä tajua, ei paljoa muita kunnioita eikä arvosta. Jos masturbointi sinua loukkaa, on etsittävä niin estynyt mies että se ei sitä tee. Mielellään ehkä impotenttikin.

• gugugiogigigog

Millon te tajuutte, että tää koko juttuhan on feikki! Ei jumalauta... typerä Suomen kansa...

• minnueaa
        gugugiogigigog kirjoitti:

Millon te tajuutte, että tää koko juttuhan on feikki! Ei jumalauta... typerä Suomen kansa...

Mun mielesta taa on ihan vaan ajankayttokysymys. Seksin harrastamiseen kun meilla ainankin menee aina vahintaan se puoli tuntia kaikkine paivineen. Mina (nainen) monesti hoitelen itteni ihan alle kymmenessa minuutissa, kun vahan jotain kivaa lueskelen netista samalla. Mies tekee samoin.

Me opiskellaan molemmat ja monesti vaan panettaa, mut koepaineet on liian kovat. Joskus seksin aikana harrastetaan tata yhessa, mutta erikseen masturboidaan kylla ihan omissa oloissamme. Ei nyt ainakaan viela olla niin rentoja, etta toinen vois jynkyttaa kun toinen siivoaa vaikka:D Kylla siina sitten varmaan tekis mieli jo liittya seuraan;)

• yrttyr

väärässä, kaikki tekevät sitä ja niin kuuluukin tehdä tutustuakseen itseensä. Jos sen kiellät puutut toisen iniimialueeseen liikaa. Jos joku mies sanoisi minulle että älä runkkaa näyttäisin heti ovea!

• runKKari

En jaksanut lukea kuin aloituspostauksen, mutta pakko sanoa, että vitun itsekeskeinen naikkonen kyseessä.. :D

• KasvaAikuiseksi

Onko ikäsi 15 v vai miksi olet noin kypsymätön..kasva aikuiseksi

• ;p ei näin

nyt alko hymyilyttää väkisinkin : p etkai ole kädelle mustis ;p

• miesasiamies

Voi lol. Käsite "betaisation" tulee tässä hyvin näkyviin. Mitä jos mies kieltäisi naista runkkaamasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      39
      5191
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      67
      4185
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3726
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      74
      2750
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      162
      2586
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      65
      2412
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2306
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2209
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      139
      1746
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1578
    Aihe