mun sydämen? Palautatko sen mulle kiitos?
Kuka pölli
36
3460
Vastaukset
- thief.
Ei pysty, jemmasin sen tallelokeroon ja nielaisin avaimen.
- ap
No on ainakin hyvässä tallessa sitten :)
- lady of light
:D hyvä kirjoitti:
- PA kollinen
ap kirjoitti:
No on ainakin hyvässä tallessa sitten :)
Ainoastaan poikaystäväni sen eräänä päivänä tunnistaa, onnea kakkaleikkeihin.
- lady of light
Minä :) Hih.. Enkä palauta. ;)
- 29
Voi ei, jos se on minun ikkunan pielessä...
Siihen jää ruma jälki jos sen pois nyt viet. : ( - en tunnusta :P
Ikinä en ole mitään varastanu :D Eikös me tehty vaihtokauppa ihan päittäin :P Laitetaan sydämmet vierekkäin tässä lähiaikoina,niin olo helpottuu :)
- ap
Vaihtarithan me tehtiin juu :)
ja vierekkäin ne sydämet taitaa kuuluakin :) - ihmettelen vaan
on tääkin taas näitä turhaakin turhempia ketjuja. Miten kuvittelette tällaisten turhanpäivisyyksien kirjoittelemisen netissä täysin tuntemattomien ihmisten kanssa edistävän asiaanne millään tavalla?
- -mie
Näköjään ne on joillekin tärkeitä. Antakoon kaikkien kukkien kukkia. Minä ainakin lähden ettei kukaan ainakaan minun takiani nöyryyttäisi itseään enempää, jos joku sellainen on joskus ollut olemassa. Tuskinpa vain.
Kahden kesken omasta mielestäni asiat pitää hoitaa. Mitäpä kuitenkaan ketään pakottamaan tai kiristämään millään lailla.
Hyvää jatkoa ja menestystä elämässä. - kysyn vaan.
Mitäs sitten pitäs kirjottaa? Aakkosia arpoa tuntemattomien kanssa vai...mahtaisko edistää kenenkään asiaa yhtään enempää.
Tää on lempattujen luuserien volinapalsta, koita vaan kestää. - vai ihmettelet
Ei kaikki ole tuntemattomia! Jos kertoisin pienen tarinan,niin voisit hämmästyä :o heh:) ja täältäkö ei muka löydä sitä jota kaipaa,juu eeeeiii löydä eeeiii :P
- näin on
kysyn vaan. kirjoitti:
Mitäs sitten pitäs kirjottaa? Aakkosia arpoa tuntemattomien kanssa vai...mahtaisko edistää kenenkään asiaa yhtään enempää.
Tää on lempattujen luuserien volinapalsta, koita vaan kestää.Tämä on hylättyjen/jätettyjen palsta. Tänne saa purkaa pahaa mieltään jos siltä tuntuu.
- lady of light
vai ihmettelet kirjoitti:
Ei kaikki ole tuntemattomia! Jos kertoisin pienen tarinan,niin voisit hämmästyä :o heh:) ja täältäkö ei muka löydä sitä jota kaipaa,juu eeeeiii löydä eeeiii :P
Niimpä. ;)
- salafanittaja
vai ihmettelet kirjoitti:
totta.
- ?
salafanittaja kirjoitti:
totta.
Tarvitko nimmarin :D
- .
ei voi, tein siitä itelleni yövalon! ;)
- A nnakko sen
multaki yks on vieny mun sytämmen..taidan pyytää sen takaisin..
- pölmistynyt
freeze...kukaan ei poistu ennenkuin kadonnut sydän on löytynyt!
- ex
Mä se taisin olla... Sori, mun ei ollu tarkotus satuttaa sua, mutta mun mielestä tää ei vaan toimi... Mä en rakasta sua enää niin palavasti kuin silloin nuoruusvuosina... tää on ohi nyt
- armaatpaskanaamani
löysin itseni täältä, olen juuri kuin tekin
- (en myönnä)
Tunnustan, mä se nyt en ainakaan ollu.
- ap.
Enkä sitä vieläkään takaisin ole saanut.
- ensentään noin kauan
ap. kirjoitti:
Enkä sitä vieläkään takaisin ole saanut.
Luulin jo, että aloitus oli mun, mutta tuo päivämäärä onneksi paljasti, että olemme kaksi eri henkilöä :D.
- otsikkoon sopiva
kamerani tarvisin takaisin, kits.
- ????
Häh?? MENI VÄHÄN OHI!!
- Matha (Pöllixxx.)
Tuo" pölli."Minulla oli joskus lempi- nimi,.
Eikai kukaan voi symmentä viedä.??? - siellä toinen
En tunnusta, josset säkään :)
- Tunnustan
Ok. Minä se olin ;)
- <3<3<3
sulla ei ole sydäntä.
- Hah !
Aika paha juttu muuten, jos ei tiedä sitä itse.
- Toki tiedän
Tiedänhän mä, mutta odotan että hän tunnustaa sen itsekin. ;)
- matha51
Kuka keksi rakkauden,?Joskus se voi iskeä sinutkin melkein tainnoksiin.
sen kun kävelet ,siinä hän seisoo ,juttelee toisen ,joka on ilm, äiti tai tuttava ,"mikä on tää humahdus joka jää mieleen ,se on jotain ymmärtämätöntä. - missä ammattitaito
Nyt on kyllä poliisit kämmänneet, kun eivät vieläkään ole tätä rikosta saaneet selvitettyä. Vai kävikö niin, ettei rikosilmoitusta koskaan edes tehty?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543935Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603513Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084