Irja Askola on susi lammastenvaatteessa!
On syytä varoa, ja karttaa häntä!
Irja Askola
42
193
Vastaukset
- asdfasfd
Millä perusteella tällaista väität?
- joonas k
No höpö, höpö, et taida olla vakavissasi? Jos olet, kannattaa lopettaa tuollainen vainoharhaisuus.
- FUCKIFUU
Miksi tahdot nähdä Askolan ilkoisillaan, oletko pervo?
- pertsa2010
uskovaM. sanoi :
Irja Askola on susi lammastenvaatteessa!
"Vain antikristusta rakastavat jäävät porttokirkkoon."
Voi hyvänen aika Pertsa! Etkö sinä suitsia suuhusi saa millään? Enää ei siis riitä sekään, että haukut antikristuksen lähettiläiksi palstan papit ja muut jotka kanssasi jostain ovat eri mmieltä. Nyt sitten vedit samaan jengiin melkein 80% Suomen kansastakin.
Montakohan hurskasta kristittyä tulit juuri solvanneeksi antikristusta rakastaviksi?? - pertsa2010
syntinenN kirjoitti:
"Vain antikristusta rakastavat jäävät porttokirkkoon."
Voi hyvänen aika Pertsa! Etkö sinä suitsia suuhusi saa millään? Enää ei siis riitä sekään, että haukut antikristuksen lähettiläiksi palstan papit ja muut jotka kanssasi jostain ovat eri mmieltä. Nyt sitten vedit samaan jengiin melkein 80% Suomen kansastakin.
Montakohan hurskasta kristittyä tulit juuri solvanneeksi antikristusta rakastaviksi??syntinenN sanoi :
Nyt sitten vedit samaan jengiin melkein 80% Suomen kansastakin.
,mutta kauhistusten tekemisen tukeminen on toki jotain ennenkuulumatonta.
Viimeistään siinä vaiheeessa ,kun homoparien kirkolliset vihkimiset alkavat
siitä synnillisestä yhteenliittymästä on lähdettävä.Jumala on sen tuominnut.
Ei sinne Jumalan valtakuntaan koskaan ole mitään suurta tunkua ollutkaan,ja
vain harvat sinne menevät.
Raamatun Sanan pohjalta en siis ole solvannut ketään,kyllä nekin meistä ,jotka
kirkossa vielä ovat tietävät mistä nyt puhutaan.
Matteuksen evankeliumi:
7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja HARVAT ovat ne, jotka sen löytävät
Tuo portti on Jeesus Kristus ,eikä Kari Mäkelä. - syntinenN
pertsa2010 kirjoitti:
syntinenN sanoi :
Nyt sitten vedit samaan jengiin melkein 80% Suomen kansastakin.
,mutta kauhistusten tekemisen tukeminen on toki jotain ennenkuulumatonta.
Viimeistään siinä vaiheeessa ,kun homoparien kirkolliset vihkimiset alkavat
siitä synnillisestä yhteenliittymästä on lähdettävä.Jumala on sen tuominnut.
Ei sinne Jumalan valtakuntaan koskaan ole mitään suurta tunkua ollutkaan,ja
vain harvat sinne menevät.
Raamatun Sanan pohjalta en siis ole solvannut ketään,kyllä nekin meistä ,jotka
kirkossa vielä ovat tietävät mistä nyt puhutaan.
Matteuksen evankeliumi:
7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja HARVAT ovat ne, jotka sen löytävät
Tuo portti on Jeesus Kristus ,eikä Kari Mäkelä."Se mitä olen havainnut käytännössä hurskaista luterilaisistasi ,niin aina ,kun puhe
alkaa kääntyä uskoon niin käyvät vaivaantuneen oloisiksi ja ja keskustelu uskon
asioista loppuu."
Ai tosiaanko? Ihan kuin muka tietäisit, mistä hurskaista luterilaisista olin puhunut? Mutta kun kerran senkin väität tietäväsi, niin monenko vanhan ja väsyneen vanhainkodin mummon tai papan kanssa olet aiheesta keskustellut? Moniko heistä on vaivaantunut kun olet puhunut heille uskonasioista? Toki jos olet mennyt ja julistanut heidät saatanan palvojiksi saman tein, niin ei ihme jos kuulija hieman vaivautuu.
"Toki Jumalan kansaa löytyy vieläkin luterilaisen lahkon piiristä"
Tämän Jumalan kansan sinä nyt kuitenkin julistit antikristusta rakastaviksi. Hävettääkö edes? - pertsa2010
syntinenN kirjoitti:
"Se mitä olen havainnut käytännössä hurskaista luterilaisistasi ,niin aina ,kun puhe
alkaa kääntyä uskoon niin käyvät vaivaantuneen oloisiksi ja ja keskustelu uskon
asioista loppuu."
Ai tosiaanko? Ihan kuin muka tietäisit, mistä hurskaista luterilaisista olin puhunut? Mutta kun kerran senkin väität tietäväsi, niin monenko vanhan ja väsyneen vanhainkodin mummon tai papan kanssa olet aiheesta keskustellut? Moniko heistä on vaivaantunut kun olet puhunut heille uskonasioista? Toki jos olet mennyt ja julistanut heidät saatanan palvojiksi saman tein, niin ei ihme jos kuulija hieman vaivautuu.
"Toki Jumalan kansaa löytyy vieläkin luterilaisen lahkon piiristä"
Tämän Jumalan kansan sinä nyt kuitenkin julistit antikristusta rakastaviksi. Hävettääkö edes?Kyllä talebaneilla on suuri viisaus hallussaan!
- syntinenN
pertsa2010 kirjoitti:
Kyllä talebaneilla on suuri viisaus hallussaan!
Etkö tuon parempaa enää keksi? Miten ihmeessä liität talebanit tähän?
Muistutan, että tätä palstaa ei ole tehty kenellekään haukkumis- ja vihanpurkamispalstaksi.
Mielipiteitä saa olla ja niitä saa ilmaista, mutta muistetaan suomi24 säännöt.
mono kuoppala
nuorisotyönohjaaja- Taloudenhoito tässä:
Mutta nuorisotyönjotaja voi kuitenkin anoa kirkon synteje eleisellä tasolla anteeksi anttuiksi, ja väittää niitä yksilöimättä myös anteeksi pyydetyksi, vai miten se meni?
- Totto
Eikö tallaisen viestin vosi karsia heti alusta alkaen eikä päästää edes näkyviin.. Todella karmeaa.
Menee ihmisten energia ihan hukkaan.
Tiukemmat säännöt!
- _ilmoittaja_
Olen ilmoittanut tämän aloituksen asiattomaksi. Perustelu: Julkisen henkilön nimittely nimeltä mainiten ilman mitään perusteluja.
Olen sitä mieltä että kritiikkiä saa esittää, mutta se pitää osata tehdä nimittelemättä ja kritiikki tulee osata perustella. Asiaton ja perustelematon haukkuminen on minusta arvotonta.- Kirjoittelija 2
Aloitus on minunkin mielestäni epäasiallinen, ja se tulisi poistaa. Olen kanssasi samaa miletä siitä, että kritiikki pitäisi osata tehdä nimittelemättä ja että se tulisi osata myös perustella.
- pertsa2010
Kirjoittelija 2 kirjoitti:
Aloitus on minunkin mielestäni epäasiallinen, ja se tulisi poistaa. Olen kanssasi samaa miletä siitä, että kritiikki pitäisi osata tehdä nimittelemättä ja että se tulisi osata myös perustella.
Kirjoittelija 2 sanoi :
Askola seisoo oppeineen kristinuskon ulkopuolisella alueella.Hän mainostaa
homo ja lesbosuhteiden ei - synnillisyyttä.Hänet kuten kaikki muutkin samoin
toimivat ja ajattelevat pitäisi potkaista kirkosta ulos.
Luterilainenkin usko perustuu vielä toistaiseksi Raamatun Sanaan ja sitä
on pidettävä ohjenuorana kaikissa opillisissa kysymyksissä.
Askola ja suuri osa luterilaisen kirkon johtoporukasta plus papeista kiistävät
vääränä muun muassa allaolevan lausuman :
Roomalaiskirje:
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
He eivät ole tuosta syystä Uuden Liiton pappeja sillä kunnollinen pappi pitää
huolta laumastaan eikä jätä sitä heitteille. - esther
pertsa2010 kirjoitti:
Kirjoittelija 2 sanoi :
Roomalaiskirje:
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
huolta laumastaan eikä jätä sitä heitteille.Miksi kannat "huolta" Kirkosta vaikket itse siihen kuulu?
kirkon asiat kuuluu meille jäsenille. sori vaan.
Lisäks syyttelet turhaan yhtä henkilöä! - pertsa2010
esther kirjoitti:
Miksi kannat "huolta" Kirkosta vaikket itse siihen kuulu?
Lisäks syyttelet turhaan yhtä henkilöä!esteri sanoi :
_______
Mielestäni perustelin mielipiteeni ev.lut. lahkon kirkkojärjestyksen mukaisesti.
Jos joku herjaa Jumalaa kieltämällä Hänen lakinsa niin kyllä se kuuluu uskoville.
En viitsinyt niitä kaikkia laittaa tähän.
Miksi kannat "huolta" Kirkosta vaikket itse siihen kuulu?
Lisäks syyttelet turhaan yhtä henkilöä!Kirkko on tiedostumonopolinsa turvin edelleen lainsäädännöllisessä erityisasemassa Suomessa, keskiaikaiseen tyyliin perustuen: se kököttää ja häpättää oppejaan joka tuutista, niin pyhinä kuin pahoinakin. Siksi se kuuluu, vaikka kyseessä on varsin marginaalinen lahko: luterilaisuus.
- KristittyABC
pertsa2010 kirjoitti:
Kirjoittelija 2 sanoi :
Roomalaiskirje:
huolta laumastaan eikä jätä sitä heitteille.Tietääkö kukaan, miksei Askolalla ole perhettä ja miksi hän asuu yksin? Onko hänellä ollut miestä ja lapsia?
- Hiljasta siltäosin
KristittyABC kirjoitti:
Tietääkö kukaan, miksei Askolalla ole perhettä ja miksi hän asuu yksin? Onko hänellä ollut miestä ja lapsia?
Ei todellakaan mitää havaintoja asiasta.
- Entäs Mäkinen itte?
KristittyABC kirjoitti:
Tietääkö kukaan, miksei Askolalla ole perhettä ja miksi hän asuu yksin? Onko hänellä ollut miestä ja lapsia?
Entä Kari Mäkinen? Onko perheellinen henkilö?
- Sikäli selvää
Entäs Mäkinen itte? kirjoitti:
Hetero on sukupuoliseen suuntaukseen katsomatta.
- Luotemme siis niihin
Entäs Mäkinen itte? kirjoitti:
Seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta, Mäkinen on perheellinen, ainakin jos on henkilötietoihin luottamista.
- Ny jo 2 lapsen mummo
Hiljasta siltäosin kirjoitti:
Ei todellakaan mitää havaintoja asiasta.
Mie oon ollu naimisissa ja tehnyt 2 lasta, kun se siihen aikaan kuului tehdä niin... nyt oon myöntänyt itselleni ja en kiellä jos kuka kysyy, et olen lesbo. silloin aikanaan vaan ihmettelin kun en ikinä miestä seksuaalisessa mielessä halunnut!
- Nhi
Kirjoittelija 2 kirjoitti:
Ehdottomasti poistettava.
Moderaattorit hei!
Lukekaapa hartaudeksi ja viisaudeksi Irja-piispan pääsiäistervehdys. Siinä, jos missä on armon sanoma. Sitä me kai tarvitsemme kaikki.
http://www.helsinginhiippakunta.evl.fi/piispa/puheenvuoroja/?x514599=631550
T: Antti-pappi, Irja Askolan papistosta- Baltasar ei kirj.
Irja Askola kuvaa ja painottaa väärin evankeliumin voitttosaattoa, koska hän tarkastelee tilannetta yksipuolisesti vain tilannetta, ennen Pyhän Hengen vuodatusta ja Jeesuksen ilmestymistä omiinsa, eli voimana Jumalan seurakunnalle: kuten: Apt.1:8; osoittaa, ja jota piti odottaa taivaasta lähettynä voimana, ennen palvelustehtävään asettumista. >> vaan kun Pyhä Henki tulee teidän päällenne, niiin te saatte voiman, ja tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka. > Tätä ennen, siis ennen esimmäistä Helluntaita: Hän ei ollut tullut vielä yhteenkään heistä, vaan he olivat kuin Apt.8:16;sta tilanteessa; Joh. 14.18-20. >> Varsin erilainen on sitä yhtä ainoaa pääsiäistä, Suurta Sovituspäivää seurannut Paavalin puhe, sen jälkeen kun hän oli vapautunut uskonnollisuuden kahleiden ikeestä, kirjoittaen:
Fil.7-21; >> Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi. Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani (Kyrios = Adonai) tuntemisen rinnalla, sillä Hänen tähtensä olen menettänyt kaikki, ja pidän sen roskana ("skybala"= sontana) - että voittaisin omakseni Kristuksen ja minun havaittaisiin olevan Hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; tunteakseni Hänet ja Hänen ylösnousemuksena voiman ja Hänen käsimyksiensä osallisuuden, tullessani Hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, ja minä näin pääsisin ulosnousemiseen kuolleista. Ei niin että jo olisin sen saavuttanut (täyttymyksenä) tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omaksen voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhoittanen sen mikä on takana, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Kristus on ylhäisellä kutsumuksella minut kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa. Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä (Hengessä: Hebr.12:23.), tämä mieli; jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kunka asia on. Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vellamme samaa tietä! Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselakaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
Sillä MONET, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa (omaneduntavoittelu), heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin (mukautuminen ja niiden suvaitseminen) on hiedän mielensä. > Minä olen hyvän kilvoistuksen kilvoitelltut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppale, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on ojentava minulle, sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka Hänen ilmestymistään RAKASTAVAT. - KristittyABC
Irjan pääsiäistervehdys oli sellainen kaunokirjallinen runo. Ei siinä mitään näkyvää evankelista sanomaa ollut. Kiva puhe, muttei erityisen kristillinen puheenvuoro.
- Antiokus Askontytät
KristittyABC kirjoitti:
Irjan pääsiäistervehdys oli sellainen kaunokirjallinen runo. Ei siinä mitään näkyvää evankelista sanomaa ollut. Kiva puhe, muttei erityisen kristillinen puheenvuoro.
Pientä opetuslasten devalvointia toki perustana kaikenkarvaisen syntistenpyhien kirkon olemuksen ja heikon brädin tueksi isostakirjasta voi toki löytää. Rinastus toisten heikkouteen korstaa sitä jopa omana vahvuutena.
- j47xxx
Luin. Mitäs ihmeellistä siinä tervehdyksessä oli???
Ei tullut yhtään parempi olo luettuani, ei tollainen kirjoitus mitään evankeliumia julista.
Ja mikä ihmeen Pyhä Kertomus??? Ei Jeesus opettanut että tästä viikosta tulee nyt Pyhä Kertomus jota pitää vuosittain kertoa ja mainita että tämä on nyt sitten Pyhä Kertomus.
Eksyineitä olette kaikki papit. Onneks persut sentään ovat järjissään. - Shrink
Kaunokirjallisuutta, runoutta, paljon hienoja sanoja.
Missä Jeesus Kristus, Hänen Pyhä verensä vuotaa......
-yhä uudelleen
Onko Hän edelleen muukalainen ?
Tule Herra Jeesus, kosketa omiasi
anna armosi niille, jotka sitä tahtovat, halajavat........
Kuule meitä, jotka sinua huudamme
Anna Pyhän Henkesi, kuten lupasit
Kulje rinnallamme, vaikka matka uuvuttaa
Elävää vettä, leipää..........
Isä Jeesuksen nimessä, aamen. - Shrink
Shrink kirjoitti:
Kaunokirjallisuutta, runoutta, paljon hienoja sanoja.
Missä Jeesus Kristus, Hänen Pyhä verensä vuotaa......
-yhä uudelleen
Onko Hän edelleen muukalainen ?
Tule Herra Jeesus, kosketa omiasi
anna armosi niille, jotka sitä tahtovat, halajavat........
Kuule meitä, jotka sinua huudamme
Anna Pyhän Henkesi, kuten lupasit
Kulje rinnallamme, vaikka matka uuvuttaa
Elävää vettä, leipää..........
Isä Jeesuksen nimessä, aamen.= Isä, Jeesuksen nimessä, aamen
- pertsa2010
Antti Pajunen?
Askola kieltää ja mitätöi Jumalan Sanan homolausunnoillaan.
Kirkkojärjestys on vielä voimassa ja koska papin valassa viitataan
kirkkojärjestykseen niin herää kysymys rikotaanko papin valat noilla
homoteologioilla.
”Suomen evankelis-luterilainen kirkko tunnustaa sitä kristillistä uskoa, joka perustuu Jumalan pyhään sanaan, VANHAN ja UUDEN TESTAMENTIN PROFEETALLISIIN ja APOSTOLISIIN kirjoihin, ja joka on ilmaistu kolmessa vanhan kirkon uskontunnustuksessa sekä muuttamattomassa Augsburgin tunnustuksessa ja muissa luterilaisen kirkon Yksimielisyden kirjaan otetuissa tunnustuskirjoissa. Kirkko pitää korkeimpana ohjeenaan sitä tunnustuskirjojen periaatetta, että kaikkea oppia kirkossa on tutkittava ja arvioitava JUMALAN PYHÄN SANAN mukaan.”
Raamatun homopykälätkin kuuluvat sellaisenaan kirkkojärjestyksen piiriin.
”Minä N.N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja JÄRJESTYSTÄ sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon”.
______________________________________________________________ - häirikköuskis
HUOH!!
Sanon omasta puolestani, että olen ollut hyvin onnellinen Irja Askolan kannanotoista sekä esiintymisestä julkisuudessa. Hänestä on välittynyt pyrkimys kuunnella ihmisiä sekä olla heidän rinnallaan ja välittää heille Jumalan armoa.
Siunattua pääsiäistä itse kullekin.
Vilppu H.
pappi- Baltasar ei kirj.
Vaikka ne kuvasivatkin opetuslasten tilaa ennen Pyhän Hengen voiman saamista, joka vasta teki heidät kyväkkäiski uudenliiton täysivaltaisiksi palvelijoiksi.
Askola kuvasi nimenomaan, tilannetta ilman Kristuksen läsnäoloa: Apt.1:8; 8:16; mikä varmasti sopiikin hänen kirkkoonsa paremmin kuin tämä:
2 Kor.2:14; >> Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka kuljettaa aina meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi Hänen tuntemisensa tuoksun. - pertsa2010
Vilppu!
Vaikka teidän homokannanottonne rikkovat Raamattua ja Jumalan tahtoa,niin
olet silti onnellinen.
Antti "pappikaan ei pystynyt kieltämään tekemiänne kirkkojärjestyksen rikkomisia.
Antti vetäytyi viisaasti kahvihuoneeseen. - Valintoja vain
Myös Pohjois-Vietnam on kuuluisa ihmispalvonnastaan.
- tejuum
Pysyn kirkossa Irja Askolan ja Turun arkkipiispan edustamia voimia vastaan Jeesuksessa pysyen. Minbä kun uskon Raamattuun kokonaan enkä ala tulkitsemaan sitä selkeissä kohdin. Sana sanana ja Sanan kieroilijat kuriin.
Tässä tärkeää asiaa susista lampaiden vaatteissa:
http://www.youtube.com/watch?v=CMf5QyQm2pk- melanchion 111
Irja Askola ajaa juuri oikeita asioita! Menkää ja muodostakaa oma kirkkonne, joille ei kelpaa... vaikka sinne Paavalin Synodiin tervemenoa! Vapaamielistä ja suvaitsevaista naispiispan ajattelua, loistavaa. Tämän takia kannattaa pysyä kirkon jäsenenä, vaikka joskus on mietityttänytkin :)
- Shrink
Moi, mikäli homoagenda on juuri se oikea asia, silloin ajaa, entäs ne heterot sitten ?
Eikö heteroenemmistön mielipiteellä ole mitään merkitystä ?
Konservatiivit voittivat vaaleissa ja arvaa mitä, kannattamasi agendan seuraajille riittää pienemmät tilat, mitä kirkot edustaa Suomessa, eli muuttopaine/ tilan etsiminen taitaa koskettaa edustamaasi agendaa enemmän, kuin niitä, joita olet ulos ajamassa.
Heteroja taitaa olla tässä maassa kuitenkin, varovaisenkin arvion mukaan yli 4milj, jopa 5milj.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2183439Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401683Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus981567- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461384Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601306Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121238Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t271099Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241059Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89972