Tämä juttu päättyi ennenkuin alkoikaan. Taisi oma epävarmuus pilata tämän, mutta toivotan sinulle hyviä jatkoja.. Olin vilpittömillä ajatuksilla liikkeellä, ja oikeasti olisin halunnut tuntea sinut paremmin... Vaikutit lämpimältä ihmiseltä. En tiedä sitten mikä kuva sinulle minusta jäi. En ole mikään pelimies, vaikka ehkä niin voisi luulla. En ole leikkinyt sinun kanssasi.
Harmi
41
572
Vastaukset
- kerro nimi
Kenelle tämä jättämisviesti on? Kerro nimi niin hän osaa pysyä pois palstoilta?
Aina yhtä ikävää lukea näitä anonyymejä jättämisviestejä.- No ompas
tääki ny sitte...aika hassua..
- mulleko????
kenelle tää menee?
- 4+7
Tämä voisi olla niin monelta niin monelle, ettei mene tuollaisenaan perille kenellekään.
- Mitään muuta
et tehnyt kuin leikit. Karmeaa, julmaa leikkiä pidit.
- eikö jumalauta
oo senvertaa munaa että ees kertoo kelle menee. ja et oo muka leikkinyt !!
- Jo sun aloitus
kertoo että olet suuren luokan huijari ja pelimies. Vilpittömillä ajatuksilla liikkeellä oleva mies ei KOSKAAN jätä naista anonyymillä viestillä, ei koskaan.
Sen tekee vain munaton luuseri ( kuten myönsitkin ) ja mies joka on koko ajan leikkinyt toisella ihmisellä.Muuten ei voi tehdä noin. Taidat olla velkaa jollekin aika ison anteeksipyynnön. - piilotan tunteeni
Tais mennä mulle.
No eikait tässä voi sit muuta, kun kerran sun tahtos on tämä. En mä oo mitään tallaista halunnut mut hyviä jatkoja sit vaan.
mut ikävää et tämä piti täällä näin selvittää, ois voinu jäädä parempi mieli/kuva ihan toisella lailla hoidettuna tää juttu, mut meni miten meni.. - Jokainen ..
jonka tulee edes mieleen kirjoittaa moista paskaa, leikkii. Hyviin tapoihin kuuluu
aina kertoa toiselle ihmiselle sellainen pikkuseikka että mä lähden nyt lätkiin.
Jo tämän yhden viestin kirjoittaminen on leikkimistä, mitä muuta sitten lienet tehnytkään.Onko sinulla sellaista kuin omatunto? - mutta mutta
Jaa nytkö päätökses teit, kylläpä kestiki... kyllä mä arvasinkin että varalla mua tässä pidettiin.
- Sinäkö se oot
Jos olisit hän, en ikinä suostuisi tähän. Molemminpuoliset tunteet on saatava tietää keskustellen, mitä tahansa sen jälkeen tapahtuukaan. Asia on selvitettävä. Ja nyt puhun omasta tilanteestani.
Noin ei voi naiselle tehdä. Osoita olevasi tosimies, ota yhteyttä ko ihmiseen ja pyydä juttelemaan. Ei kenenkään maailma sellaisesta säry. Eihän. - Sinulle.
Olen lukenut viestisi moneen kertaan. Moneen kertaan.
Sama julmuus loppuun asti.
Olisin toivonut rehellisyyttä edes jäähyväisviestiin .... mutta ei, sitä et osaa.
Mieti hiljaa ja rehellisesti näitä meidän yhteisiä vuosia. Hiljaa ja rehellisesti.
Millainen olit mulle, miten kohtelit ? Omien sanojesi mukaan olit liikkeellä vilpittömillä ajatuksilla ... ja oikeasti olisit halunnut tuntea mut paremmin. ?? !!
Siinä on suuri ristiriita oman käytöksesi suhteen koska et tehnyt mitään jotta
olisit tuntenut mut paremmin.Teit juuri päinvastoin.
Muistatko näitä juttuja .. Kuinka monena kesänä kerroin sulle että haluaisin tavata ja nähdä sut ? Et vastannut sanallakaan yhteenkään sellaiseen viestiin.
Muistatko kuinka pyysin että vastaisit edes joskus mun viesteihin ? Et vastannut sanallakaan.Muistatko kun romahdin ja pyysin sulta apua ? Et
vastannut sanallakaan vaan käänsit selkäsi ja olit vaiti vuosia. Sain selvitä yksin ja kuitenkin sinä olit se joka aiheutti sen romahduksen.
Oletko koskaan laskenut kuinka montaa naista olet rakastanut näillä palstoilla
Oletko koskaan laskenut kuinka montaa naista olet ikävöinyt näillä palstoilla
Oletko koskaan laskenut kuinka montaa naista olet halunnut näillä palstoilla
Muistatko kun kerroin että löysin puh.numeron nimelläsi, se oli ainoa joka
löytyi tuolla nimellä.Viestittelin kyseisen miehen kanssa aika pitkään ja kirjoitin
hänelle kirjeen joka oli tarkoitettu vain sinun silmillesi.Kunnes selvisi että hän
oli " väärä ". Kerroin tästäkin sulle mutta et katsonut aiheelliseksi vastata sanallakaan.
Tässä on minun osani tästä meidän jutusta jossa olit vilpittömin aikein.
Ainoa mitä koskaan halusin oli oikea yhteys vaikka kerran viikossa muutama sana. Mutta sinä mieluummin rakastit kaikkia muita täällä.
Saat itse päätellä millainen kuva sinusta jäi. Tekstini perusteella.
Vain yksi pyyntö : Älä koskaan kohtele ketään yhtä julmasti kuin mitä teit mulle.
Kukaan ei ansaitse sitä.- ...
Niin ethän sinä ole loukannut omien sanojesi mukaan koskaan ja muutenkin minä olen syyllinen kaikkeen. Olkoon niin kunhan asia on ohi lopullisesti.
- Ed.
... kirjoitti:
Niin ethän sinä ole loukannut omien sanojesi mukaan koskaan ja muutenkin minä olen syyllinen kaikkeen. Olkoon niin kunhan asia on ohi lopullisesti.
Ehkä se halu tavata ja olla yhteydessä oli sitten loukkaus. Jos haluat että kaikki on ohi niin ei kai mulla siihen mitään sanottavaa oo.
Kiitos näistä vuosista. - Ei ihan
... kirjoitti:
yhteneväistä aloituksen kanssa ! Äkkiä katosi se vilpitön mieli ilkeisiin sanohin !
- Aika pahasti
joku on tehnyt. Tuli paha mieli kun luki.
- Yön jälkeen.
... kirjoitti:
Mietin yön tätä viimeistä lausettasi ja kestää aikansa sisäistää se lopullisesti
mutta tehdään tahtosi mukaan.
Hyvää pääsiäistä ja kaikkea hyvää sulle muutenkin. - Antakaa tauko!
Sinä et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi siitä, jos tunnistelet täällä väärin ihmisiä eli kuvittelet, että joka toisessa viestissä JUURI HÄN rakastaa jotakuta toista naista TÄÄLLÄ.
- )))))))))))))
Lopettakaa palstaelämä, jos noin on. Ensinnäkin, sillä miehellä on oikeus rakastaa ketä itse haluaa - sekä palstan ulkopuolella, että jopa palstalla (mikäli hän ihan oikeasti sattuisi täällä joskus kääntymään).
Toisekseen, älkää viitsikö puhua "yhteisistä vuosista", jos ilmaisu käsittää ainoastaan omat harharetkenne näillä palstoilla.
Kolmanneksi, joskus on osattava luopua ja mennä eteenpäin oman itsenne takia. Jos haluatte jotain selvittää jonkun kanssa, älkää luottako tällaisiin höpöhöpöpalstoihin vaan menkää ja selvittäkään asianne. Niin minäkin tein. - Eipä kai
Yön jälkeen. kirjoitti:
Mietin yön tätä viimeistä lausettasi ja kestää aikansa sisäistää se lopullisesti
mutta tehdään tahtosi mukaan.
Hyvää pääsiäistä ja kaikkea hyvää sulle muutenkin.noiden sanojen jälkeen paljon muuta oo tehtävissä. Lopullisesti ohi.Niinhän se sano.
- Tod. pitkä miinus
sulle tästä. Tiedätkö ollenkaan mitä tarkoittaa sanat empaattisuus, sydämen sivistys, toisen kunnioitus ja asiallinen kohtelu ??
Joo, tiedetään, tän viestin perusteella ET TIEDÄ. - Uskottavammalta..
kuulostaa jos kerrot kuka olet ja kenelle viestisi menee? Tuollaisena se on aika turha.. Ei keneltäkään ei kenellekään.
Ja tärkeintähän se on varmaan kertoa suoraan sille kaipaamalleen ihmiselle. - Heh heh
mutta ikävä palstalle kirjuutit vaikka niin vittumaista ei pitäs kyl tälle palstalle koskaan pistää :/
- Ei muuta kun
munista hirteen tommonen niljake.
- hirviö
Olen kylmä hirviö. Etsi lämmin.
- jos arvaat
Aloitus ei ole tältä mieheltä, mutta meillehän kaikki selvisi jo puhelimessa, vai selvisikö mielestäsi? Mitä mieltä olet kaikesta? Haluatko puhua ja saada kauniimman päätöksen kaikelle. Kaikki on mennyt alusta asti niinsanotusti reisille.
- Yritän arvata
Tänään puhuttiin kyllä, mutta jäi jotain tärkeää vielä sanomatta. Ja etenkin kuulematta se vastapuolen mielipide. Kun on syvästi rakastunut, tunne ei häviä mihinkään - olo on kovin surullinen. Kauniita sanoja, herkkiä tunteita ei voinut osoittaa. Tunsin, että kohdalla on oikea ihminen, jolle ne haluaisin osoittaa.
Pidättyvältä ihmiseltä tämä on ihme, paljon rohkeutta vaativaa.
Jäi kaipuu - ei kai kaikki näin voi päättyä ?- jos arvaat
ei puhuttu.
- uus arvaus
jos arvaat kirjoitti:
ei puhuttu.
Milloin puhuttiin?
- jos arvaat
uus arvaus kirjoitti:
Milloin puhuttiin?
maaliskuussa.
- Ettekö te
pölkkypäät nyt tajua, että tällainen viesti laitetaan turhautuneena asioiden vallitsevaan tilaan, silloin kun ei uskalleta tehdä aloitetta tai näyttää vahvasti siltä, että tunteet on yksipuolisia. Ja sitten jotkut urpot kirjoittelee yhteisistä vuosista, ihan kuin joku oikeasti täällä pistäisi välit poikki useiden vuosien seurustelun jälkeen. Järjen käyttö on sallittua ja lopettakaa tuon miehen haukkuminen.
- mikä sen muuttaisi
Ymmäryksen taso on täällä vaihteleva ja kovin ailahteleva.
- Tunteita saa purkaa
Samaa mieltä.
- Älä vaahtoa
kun koskaan et voi tietää kenenkään tilanteesta yhtikäs mitään ... Täällä saa kirjoittaa mitä vaan mutta se on aina muistettava et loukata ei saa ketään.
Se pitää muistaa kaikkien.
- hmm......
leikit mun kanssa se nyt on käynyt selväksi. Ehkä mun siis kannattaisi taas ottaa joku uusi. Onko sitten hyvä?
Miten musta tuntuu, että siinä tempperamentissa kiukutellessasi sä et kuitenkaan haluaisi että mä nyt olisinkin jonkun toisen kanssa ja panisin sitä niinkuin pupua.
Mulla on kyllä hyviä ajatuksia kuluneista vuosista.... turhaan miettiä mitään paskoja juttuja, turha myöskään syyttää itseään. Tulee vielä vuosia lisää ja tilannetta voi aina muuttaa. - äksy1
Kauhea aloitus ja ahdistava keskustelu. Mikä ihmisiä riivaa, kun pitää tänne kirjoittaa asioita jotka vastapeluri ansaitsisi kuulla kasvotusten. Tuollainen käytös jos mikään, on toisen tunteilla leikkimistä. Selvittäkää hyvät ihmiset asianne kahden kesken, älkääkä nimettömillä viesteillä. Sen verran pitää osoittaa rohkeutta ja kunnioittaa toista ihmistä.
- äksy 2
Joka sana täyttä asiaa. Aloittaja varmaan vihaa henkilöä jolle kirjoitti, ei kai muuten jätä hyvästiä nimettömällä viestillä.
- pirun äksy
Hei te kaikki pelimiehet. Onko teidän mieleenne kertaakaan tullut miltä vastapuolesta teidän pelinne mahtaa tuntua? Leikittelette toisen tunteilla, syydätte omaa epävarmuutta ja ihastumistanne toisen niskaan. Siksikö, että se toinen tekisi ratkaisut puolestanne? Että se toinen näyttäisi tunteensa ja saisi teidät tuntemaan itsenne tärkeäksi? Annatte ymmärtää ilman aikomustakaan antaa. Ja kun se toinen tekee päätöksen ja valinnan, kunnioitatteko sitä? Ette helvetissä. Mihin kohtaan asettuu vastapuolen tunteet? Mikä merkitys on sillä, että se toinen ihastuu, alkaa rakastumaan, unelmoimaan? Olisiko molempien helpompaa vetäytyä pelistä pois vielä haavoittumattomana, kuin särkeä itsensä? Tämän olisin halunnut sanoa sinulle. Tämänkö halusit kuulla? Helpottaako tämä sinua?
- ON se
Harmi.
- Se nainen
Onko tää pääsiäinen teistä jotenkin ahdistavaa aikaa, kun 60% vastauksista on vihaa ja ahdistusta eikä rakkautta, ihastumista tai ikävää?
Ei tällä kannata omia aloituksia tai viestejä, jos tunnisteet ei aukottomia. Harvoin, hyvin harvoin on. Ja meitä hyvin monta samoissa tilanteissa. On luonnollista, että suhteen alussa ollaan epävarmoja ja myös hieman turhautuneita kun homma jumittaa. Ehkä se turhautuminen vie yli sen kynnyksen, että jotain oikeastikin tapahtuu. Ehkä.- joku vihaviestittäjä
Tämä on nimensä mukaisesti pitkäperjantai. Se näyttäytyy meille ihmissuhteiden kaatopaikalla pahana olona. Naulataan ja kidutetaan sieluja. Metallipiikkipää ruoskakin olisi joskus parempi, kuin olla jopa ihan vapaaehtoisesti lukemasa "hänen" sielunsa laulantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715