Onks kaikki hyvin?
Hyvää Pääsiäistä ystävä!
24
563
Vastaukset
- n>m
Kaikki on ihan hyvin muuten, mutta kauhia ikävä vaivaa :(
Mites sulla?- on..
mullakin ikävä yhtä..
- n>m
on.. kirjoitti:
mullakin ikävä yhtä..
Koitetaan jaksaa :)
Hyvää pääsiäistä!
- eräs n
En tiedä. Täällä ei aina tykätä jos puhuu totta.
- on kaikki
hyvin
- n->m
Sinua kaipaan. Toivon että voisimme tavata jossain vaiheessa. Mietin asioita.
Hyvää pääsiäistä sinulle. Voi hyvin! - Sydän pakahtuu
Kiitos samoin, toivotus ilahdutti - olo on kovin surullinen.
Kun on valoa kerran saanut, se ei unohdu.
Sydämessä säilyy lämpö tapahtui sitten mitä tahansa.- *-*-
Koita olla hyvä rakkaallesi ja toivottavasti päädytte yhteen! sillä olisi merkitystä.
- forget me not.
:) sulla varmasti kohta monta ystävää vastaa...... et ainakaan ole yksinäinen ;)
- Vain ystäviä?
Mikään ei ole hyvin. Ikäväkin vaivaa.
- on kaikki
mut mulla ei oo
sulla on
- ei kiinnosta ketään
Elämä samaan harmaaseen tahtiin päivästä toiseen. Eikä ketään kiinnosta onko mulla kaikki hyvin vai ei. Mä olen merkityksetön ihminen, yks miljoonien joukossa.
- Hyvää pääsiäistä:)
Kaikki on jollain tavalla vielä kasassa.
Tuskin tää viesti mulle oli. Olen saanut ja laittanut viestejä ja kortteja ystävilleni,
mutta yksi on laitettava tänne.
Kaikkea hyvää aivan sydämeni pohjasta. Kun taas joskus kohtaamme hymynikin tulee sydämestä asti. - niin se on vain...
Hei
Hyvää Pääsiäistä sinnekin!
Kaikki niin hyvin kuin voi olla - .
Jos ei ole mitään, mitä voisi tehdä toisin, niin silloin kai asiat on niin hyvin kuin ne voi olla? Hyvää Pääsiäistä sullekin!
- ...
Siis ainahan on olemassa vaikka kuinka paljon asioita mitkä voisi tehdä toisinkin?Vai kuinka?Kuinka voi sanoa, että ei ole mitään, mitä voisi tehdä toisin =)
- .
... kirjoitti:
Siis ainahan on olemassa vaikka kuinka paljon asioita mitkä voisi tehdä toisinkin?Vai kuinka?Kuinka voi sanoa, että ei ole mitään, mitä voisi tehdä toisin =)
Toisin voisi tehdä, se on tietysti totta. Tarkoitin, että en tiedä mitään, mitä tällä hetkellä voisin tehdä paremmin tai joka vaikuttaisi siten, että asiat olisi tulevaisuudessa paremmin kuin nyt.
- niin se on vain...
. kirjoitti:
Toisin voisi tehdä, se on tietysti totta. Tarkoitin, että en tiedä mitään, mitä tällä hetkellä voisin tehdä paremmin tai joka vaikuttaisi siten, että asiat olisi tulevaisuudessa paremmin kuin nyt.
Niin kaikki asiat jotka olet tehnyt, ovat niinkuin katsoit parhain
päin tehdyksi
Silloin asiat ovat niin hyvin kuin vain ajattelit asioiden olevan :) - .
niin se on vain... kirjoitti:
Niin kaikki asiat jotka olet tehnyt, ovat niinkuin katsoit parhain
päin tehdyksi
Silloin asiat ovat niin hyvin kuin vain ajattelit asioiden olevan :)Olen menneisyydessä tehnyt virheitä ja vääriä valintoja, en tarkoita että olisin aina elänyt ja valinnut parhaalla mahdollisella tavalla. Tarkoitan tätä hetkeä ja niitä vaihtoehtoja mistä nyt voin valita, elän nyt siten kuin parhaiten osaan. Joku muu mun paikalla osaisi ehkä elää elämääni paremmin, täysin mahdollista. Tämä tiedoksi niille, jotka ihmettelevät miksi asiat nyt on kuin on.
- Odotan vaan..
Hyvää pääsiäistä sinulle kuka oletkin, jos olisit hän niin voisin sanoa että sitten kaikki on hyvin kunhan saadaan tavata ja jutella, kunhan saan nähdä sinut, sitten mietin uudelleen onko kaikki hyvin.
- 69
Kaipaan Sinua niin kovasti. Oman mustasukkaisuuteni takia menetin sinut kokonaan. Kunpa saisin tehtyä kaikki uudelleen, eri tavalla. Anteeksi jos sinusta tuntuu, että kiusasin. Rakastin sinua. Onneksi kuitenkin sait valitsemasi naisen.
- kristitty..
Itse olen hiljentynyt Pääsiäisen sanoman äärelle.
- K
Kuten hyvin tiedät, kaikki ei ole hyvin..
- Huumoria
Paras tapa hoitaa ystävyyttä on kysellä vointeja täällä?! Varsin hupaisaa, mutta toki jokainen tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama184084Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä513864Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603373Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1142337Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661981