todella ylipainoisilla, ei siis lievästi ylipainoisilla. Eikä siin olisikaan mitään järkeä ruveta VHH:lle, jos ylipainoa on 5-7 kg. Ei toimi silloin!
VHH on tarkoitettu ainoastaan LYHYT AIKAISEEN dieettiin (max 3 kk)
Tarkotan tällä vaarallista Heikkilän ja Atkins dieettiä, jossa nautitaan pahoja, tyydyttynyttä rasvaa.
Oikeaoppinen VHH on siis turvallista, jossa kovien rasvojen sijasta nautitaan pehmeitä rasvoja, eikä niitäkään oikein paljon. Karsitaan kaikki nopeat/korkean GI :n omaavat ruokavaliot pois, sen sijaan nauttia saa vaan hieman terveellistä ohraa ja kauraa, jotka mm laskevat veren rasva-arvoja, etenkin haitallista LDL:ää
Suositeltava HH on noin 80g/vrk
VHH toimii ainoastaan
17
404
Vastaukset
- ___________________.
mistä olet löytänyt viisastenkiven joka ilmoittaa noin tarkan gramma määrän hiilihydraattien suhteen. kun puhutaan rasvoista minkähänlainen rasvakoostumus olisi esim. maailman suurimmalla nisäkkäällä jota suomalaiset alkavat vuosi vuodelta muistuttaa enemmin ja enemmin.
- Balleriinan Fani
Olen samaa mieltä Balleriinan kanssa joka edustaa PALSTAN FIKSUA SIIPEÄ.
Balleriina on nainen joka seisoo omilla jaloillaan ja ei haihattele rotta-ruotsalaisen lchf satujen perään !
kunnioitan suuresti Balleriinan kaltaisia naisa jotka myös kasvattaa tulevaisuudessakin tähän maahan suuren vapaudentahdon ja sisäisen suuruuden omaavia kansalaisia--omia lapsiaan....eikä hitään hurri-haihattelijoita. - ___________________-
Balleriina on palstan pomo !
- ___________________.
Puska lihotti minut syöttöporsaaksi.
- ___________________.
Puska ja THL pakottivat minut salasyöpöksi ja läskiperseeksi.
Minä annoin nyt syöpölle kasvot ja veijo teki omalta osaltaan juopoille saman.
Olemme sala-aviopari. - .
Hyvä rotat, viihtykää tässä ketjussa "tietoinenne".
- ihailijasi.
Hyvä Balleriina olet hyvä.
- YJIUSÅPOOOLLER
HURRI SEKOAA
- kääkkä veijo
vhh toimii vain saab koneissa.
- pullaa vhh :la
Myö ollaa hyviä leivällä rahoiksi
- ei hurreilla
vhh toimii ainostaan älyllisellä ihmisellä.
- ---------7777
Miss balleriina jes
- .
.
- Pulska85
Siis mun käsitykseni mukaan VHH on vähähiilihydraattinen dieetti jossai ei tuijoteta GI arvoja, jätetään vaaleat leivät, pastat riisit ja leivät perunat ja pullat ym pois. Lisätään kasvisten määrää.
Itse aloitin allin käytön ja koitan olla samalla aikaa myös VHH:lla. Saa nähdä miten toimii..- ,,,.-.-.'
Teidäthän pulska85, että runsasrasvaisen ruokavalion kanssa Alli aiheuttaa rasvaripulin. VArmaan jo olet todennutkin.
- katinhäntä
Olen 162 pitkä ja painan tällä hetkellä 60 kg viime kesän jälkeen painoa tullut 5 kg tarkoitukseni olis pudottaa nyt ainakin tuo 5 kiloa...kokeilin 8 viikkoa tuota VHH ja paskan marjat ei tosiaan toiminut, voihan se olla niin että kaikille se ei sovi ollenkaan mutta olen kyllä huomannut saman kaveripiirissäni että ns normaalipainoiset eivät tällä dietillä pudota painoaan. Kun taas muutamamat ystäväni jotka ovat lievästi ylipainoisia saavat helpostikkin tuon 5-7 kg pudotettua aika lyhyessäkin ajassa, mutta sitten tulee se surullisen kuuluisa lipsahdus...kyllä se pitää urheilulla ja terveellä ruualla ansaita.
- toni8567
Ite oon pudottanut VHH-dietillä tähän mennessä 11,8 kg/9vk. ja tavoitteena olis pudottaa vielä ainakin 8,2 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama215003Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634026Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733593Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632123Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272097- 1341623
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505