... clubin tapauksessa menettelemään esim. tällaisessa tapauksessa?
Pääjutun ratkettua se tuomitaan rikolliseksi toiminnaksi kaikissa Suomen oikeusasteissa, eli tuomiosta tulee lainvoimainen. Seuraavan on sitten sponsoreiden vuoro tulla tuomituiksi ja etenkin sellaisten sponssien, jotka ovat netonneet kusetuksesta "mukavia" summia.
Lakihan sanoo, että rikoksesta ei kukaan saa hyötyä. Mitäpä tapahtuu, jos joku sponsori on netonnut clubista hyvin ja on sijoittanut clubista saamansa rikoksella hankitut "tuotot" oman liiketoimintansa pyörittämiseen. Ostanut koneita, kalustoja yms. yms... ja saanut liiketoimintansa kukoistamaan. Yritys tekee jatkuvasti voittoa rikoksella hankitun pääoman avulla.
Mitenhän tuossa mahtaa käydä? Tämä sponsorin yrityshän on hyötynyt rikoksesta. Lähteekö koneet/kalusto ja voitot valtiolle?
Ja mitaan ette voi...
Mitenhän tullaan ...
43
311
Vastaukset
- Mr Toppila
Sen verran menee valtiolle, mitä rikoksella on ansaittu. Jos niillä rahoilla on tienattu laillisesti ekstraa, se jää tekijälle. Nimittäin jos se osaa rehellisiä voittoja tehdä.
Itse arvelen, että monet näistä veijareista ovat panneet rahojaan Thaikkulan hotellikusetuksiin ja muihin palmurannan höpläytyksiin. Ei nääs tarvitse maksaa sohjolandian veroja... Myös slummiutuva piilopirtti Floridan romahtavilla kiinteistömarkkinoilla on kova sana. Niitä on nähty ja itsekin vierailtu. Heh.
. - Ex jäsen
No et sinä Ada kovin syvälliseen juridiseen ajatteluun kykene jos tuollaista mietit. Luulisi näiden vuosien kirjoittelusta jotain tarttunut..
Tottakai vain tuotot menetetään. Ei esim. koulutusta jonka itse rahoitin tuotoilla ;-)
Ja valitettavasti syyttäjä ei odota sitä, että päätökset olisi lopullisesti lainvoimaisia, koska siihenhän menee vuosia, jos korkeimpaan oikeuteen asti menään. Oman juttuni vien kyllä korkeimpaan asti, koska minulla on siihen hyvät perusteet. Vähän erilaiset kuin mitä ole kuullut muiden vetoavan - no ei ihan vähän...
Olen hankkinut viisi ennakkotapausta aiemmin tuolta korkeimmasta oikeudesta ja kaikki voitollisia - itseni tai päämiesteni kannalta.- vipjäsen
Kouluttauduitko asentajasta AMK-asentajaksi?
- Ex jäsen
vipjäsen kirjoitti:
Kouluttauduitko asentajasta AMK-asentajaksi?
Lue uudestaan tuon viestin loppu..
- Ex_ekonomi
Ex-jäsenhän puhuu kerrankin asiaa, koulutus on se joka kannattaa. Jussipoikakin kasasi väitöskirjansa valmiiksi linnassa, itse toki piti maksaa kirjat ja monisteet, valtiolta tuli vain majoitus ja ylläpito.
Jatkappa vain niiden ennakkotapausten keräilyä, ne on myös mukavaa ajankulua. Vuosiahan siihen menee, kun kaikki oikeusasteet läpi kahlaatte. SInulla on kyllin aikaa opiskella ja haaveilla.
Terveisiä vaan sinun päämiehillesi - siinä on sponsseille taas keksitty osuva nimitys. - LämpöpumppumiesAMK
Ex jäsen kirjoitti:
Lue uudestaan tuon viestin loppu..
Päämieshän se on mopedin omistajakin, kun tuo sinulle moponsa korjattavaksi.
Vai oletko kouluttautunut lakiwikinoomiksi? Vai amiksessa (AMK) lakinomiksi (vai mitä helvettejä sieltä tuleekin). Tuolla AMK-tutkinollahan pääsetkin hmmmm...puhelinmyyjäksi;) - adamiranta
Koulutukseen kannattaa panosta aina. Velkarahalla (etenkään rikollisella) koulutusta ei kannata hankkia (no, ehkä vaan Wartin verran). Sinun tapauksessasi ei ole niin ketun väliä, jotta oletko sijoittanut clubista nettoamasi rahat koulutukseen vai hevon ahteriin. Olet velkaa Suomen valtiolle tai värvätyllesi. Se velka säilyy rekisterissä pirun kauan, joten et voi ainakaan Suomessa, tai EU-maissa, nauttia oikeeta statusta ainakaan palkan muodossa.
Ja mitaan ette voi... - kokemustaon...
adamiranta kirjoitti:
Koulutukseen kannattaa panosta aina. Velkarahalla (etenkään rikollisella) koulutusta ei kannata hankkia (no, ehkä vaan Wartin verran). Sinun tapauksessasi ei ole niin ketun väliä, jotta oletko sijoittanut clubista nettoamasi rahat koulutukseen vai hevon ahteriin. Olet velkaa Suomen valtiolle tai värvätyllesi. Se velka säilyy rekisterissä pirun kauan, joten et voi ainakaan Suomessa, tai EU-maissa, nauttia oikeeta statusta ainakaan palkan muodossa.
Ja mitaan ette voi...Mistäs tuon EU:n keksit? Itse olen vuodille joitain kymmeniä tuhansia velkaa, eikä ainakaan kahdeksaan vuoteen ole kukaan tullut palkastani mitään pidättämään vaikka täyspäiväisesti töitä ja teen ja verot maksan toiseen EU maahan.
Luulitko oikeasti, että voudilla on joku salapoliisi joka metsästää velallisia ympäri eurooppaa? Jos luulit, niin olit pahasti väärässä. Luuletko, että jotain toista maata kiinnostaa ruveta perimään joltain yksittäiseltä ihmiseltä jotain pikkusummaa kuukausittain ja lähettää se Suomeen voudille?
Joten jos maksettavaa paukkuu, niin ei muuta kuin ulkomaille töihin, niin eipä tartte noita maksella. Ne useimmiten vanhenevatkin suht nopeasti kun perintää ei viitsitä uudistaa kun ei ole tietoa velallisen asuinpaikasta.
Olet taas kerran väärässä. - adamiranta
kokemustaon... kirjoitti:
Mistäs tuon EU:n keksit? Itse olen vuodille joitain kymmeniä tuhansia velkaa, eikä ainakaan kahdeksaan vuoteen ole kukaan tullut palkastani mitään pidättämään vaikka täyspäiväisesti töitä ja teen ja verot maksan toiseen EU maahan.
Luulitko oikeasti, että voudilla on joku salapoliisi joka metsästää velallisia ympäri eurooppaa? Jos luulit, niin olit pahasti väärässä. Luuletko, että jotain toista maata kiinnostaa ruveta perimään joltain yksittäiseltä ihmiseltä jotain pikkusummaa kuukausittain ja lähettää se Suomeen voudille?
Joten jos maksettavaa paukkuu, niin ei muuta kuin ulkomaille töihin, niin eipä tartte noita maksella. Ne useimmiten vanhenevatkin suht nopeasti kun perintää ei viitsitä uudistaa kun ei ole tietoa velallisen asuinpaikasta.
Olet taas kerran väärässä.Miten niin väärässä? Laitta kuukkeliin, niin tapauksia löytyy paljon.
Parin minuutin haeskelun jälkeen mm. tällaista ja paljon paljon mm. keskusteluita aiheesta:
http://www.om.fi/1224166954680
Ja mitaan ette voi... - MegaPökäle
Mistäs tuon EU:n keksit? Itse olen vuodille joitain kymmeniä tuhansia velkaa, eikä ainakaan kahdeksaan vuoteen ole kukaan tullut palkastani mitään pidättämään vaikka täyspäiväisesti töitä ja teen ja verot maksan toiseen EU maahan.
Olet taas kerran väärässä.Rikoshyödyn perintä vanhenee 20 vuodessa tai sitten kun se on maksettu sentilleen ja korkoineen takaisin.
- KyttäJytkytys
Olet taas kerran väärässä.Esim. joka EU-alueella toimivasta pankista annetaan tiedot Suomen viranomaisille kerran vuodessa, jossa Suomen kansalaisilla on tili. EU-alueella viranomaisyhteistyö lienee tulevaisuudessa vain kasvussa ei vähenemässä, joten kannattaa suosiolla mennä sinne Thaimaahan töihin.
- kokemustaon....
adamiranta kirjoitti:
Miten niin väärässä? Laitta kuukkeliin, niin tapauksia löytyy paljon.
Parin minuutin haeskelun jälkeen mm. tällaista ja paljon paljon mm. keskusteluita aiheesta:
http://www.om.fi/1224166954680
Ja mitaan ette voi...Voihan tuolla aivan mitä vain lukea, noi riidattomat velka-asiat ovat useimmiten yksityisihmisten välisiä joilla riittää enemmän tarmoa asian hoitamiseen. Luuletko oikeesti, että muutenkin kiireisellä voudilla on aikaa leikkiä salapoliisia? Se on pikkuisen eri asia jos olet kauppias ja joku jättää maksamatta 20000 euron tilauksensa, niin totta kai jahtaa kissojen ja koirien kanssa, voudilla on metrin pino niitä ns. helpompiakin perittäviä työn alla.
Oisko sinulla joku hyvä perustelu siihen, että miksei esim. minun palkastani sitten pidätetä rahaa voudille, kun sinun mukaasi niin koko ajan tehdään?
Lisäksi, luuletko oikeasti, että suurinta osaa EU-maista paskaakaan kiinnostaa nähdä vaivaa tehdä toisille duunia? Kaikki eivät ole yhtä luterilaisella moraalilla varustettuja kun narussa kulkevat suomalaiset.
Tunnen omakohtaisesti noin 20 henkilöä, itseni mukaanlukien, joilta ei kukaan ole missään vaiheessa jenin jeniä vaatinut. Aikaa olisi ollut helvetin monta vuotta ja jokunen vuosi vielä tuona kaivamasi lakimuutoksen jälkeen.
Sinä voit kuukkelistasi etsiä mitä vain paskaa, mutta tosi elämästä et kyllä tajua yhtään mitään. Koitas joskus elää muuallakin kuin netissä. - kyttähomo
KyttäJytkytys kirjoitti:
Esim. joka EU-alueella toimivasta pankista annetaan tiedot Suomen viranomaisille kerran vuodessa, jossa Suomen kansalaisilla on tili. EU-alueella viranomaisyhteistyö lienee tulevaisuudessa vain kasvussa ei vähenemässä, joten kannattaa suosiolla mennä sinne Thaimaahan töihin.
Ei paljon mua haittaa,kun olen tallettanut kaiken erään X henkilön nimiin ja mulla on tilin automaatti-kortti ja verkko-pankkitilitunnukset
- adamiranta
kokemustaon.... kirjoitti:
Voihan tuolla aivan mitä vain lukea, noi riidattomat velka-asiat ovat useimmiten yksityisihmisten välisiä joilla riittää enemmän tarmoa asian hoitamiseen. Luuletko oikeesti, että muutenkin kiireisellä voudilla on aikaa leikkiä salapoliisia? Se on pikkuisen eri asia jos olet kauppias ja joku jättää maksamatta 20000 euron tilauksensa, niin totta kai jahtaa kissojen ja koirien kanssa, voudilla on metrin pino niitä ns. helpompiakin perittäviä työn alla.
Oisko sinulla joku hyvä perustelu siihen, että miksei esim. minun palkastani sitten pidätetä rahaa voudille, kun sinun mukaasi niin koko ajan tehdään?
Lisäksi, luuletko oikeasti, että suurinta osaa EU-maista paskaakaan kiinnostaa nähdä vaivaa tehdä toisille duunia? Kaikki eivät ole yhtä luterilaisella moraalilla varustettuja kun narussa kulkevat suomalaiset.
Tunnen omakohtaisesti noin 20 henkilöä, itseni mukaanlukien, joilta ei kukaan ole missään vaiheessa jenin jeniä vaatinut. Aikaa olisi ollut helvetin monta vuotta ja jokunen vuosi vielä tuona kaivamasi lakimuutoksen jälkeen.
Sinä voit kuukkelistasi etsiä mitä vain paskaa, mutta tosi elämästä et kyllä tajua yhtään mitään. Koitas joskus elää muuallakin kuin netissä.Enhän mä sellaista väittänytkään, ettäkö viranomaiset toimisivat aktiivisesti maiden välillä EU:ssa. Kerroin vaan, että rajat ylittävää yhteistyötä tehdään ja todellakin laki perinnästä EU-alueella on olemassa. Sinähän se väitit, että olen taas väärässä, mutta se väärässä olija oletkin sinä.
Ja mitaan ette voi... - PilleriJytkytys
kyttähomo kirjoitti:
Ei paljon mua haittaa,kun olen tallettanut kaiken erään X henkilön nimiin ja mulla on tilin automaatti-kortti ja verkko-pankkitilitunnukset
Ja samalla kun olet varastanut meiltä kaikilta veronmaksajilta, niin siipeilet vielä meidän veronmaksajien sinulle maksamalla eläkkeellä ja olet vielä ylpeilet asialla!? Kuulut näemmä ihmsiin joiden oikea lajiluokitus olisi matelijat.
- kokemustaon.......
adamiranta kirjoitti:
Enhän mä sellaista väittänytkään, ettäkö viranomaiset toimisivat aktiivisesti maiden välillä EU:ssa. Kerroin vaan, että rajat ylittävää yhteistyötä tehdään ja todellakin laki perinnästä EU-alueella on olemassa. Sinähän se väitit, että olen taas väärässä, mutta se väärässä olija oletkin sinä.
Ja mitaan ette voi...Väitit näin
"et voi ainakaan Suomessa, tai EU-maissa, nauttia oikeeta statusta ainakaan palkan muodossa."
Ja omakohtaisista kokemuksistani vaan totesin että puhut täyttä paskaa. Ihan kunnon statuksesta me helvetin monet nautimme, pankistakin sai helposti asuntolainaa jne... vai mitä se sinun "oikeeta statusta" sitten oikein tarkoittaa? Palkastakin voi ihan normaalisti nauttia. Ei kannata kirjoitella asioista joista ei tiedä.
Tuo väittämäsi vaan kun ei pidä paikkaansa.fi - adamiranta
kokemustaon....... kirjoitti:
Väitit näin
"et voi ainakaan Suomessa, tai EU-maissa, nauttia oikeeta statusta ainakaan palkan muodossa."
Ja omakohtaisista kokemuksistani vaan totesin että puhut täyttä paskaa. Ihan kunnon statuksesta me helvetin monet nautimme, pankistakin sai helposti asuntolainaa jne... vai mitä se sinun "oikeeta statusta" sitten oikein tarkoittaa? Palkastakin voi ihan normaalisti nauttia. Ei kannata kirjoitella asioista joista ei tiedä.
Tuo väittämäsi vaan kun ei pidä paikkaansa.fiSinä väitit näin:
""""
Luulitko oikeasti, että voudilla on joku salapoliisi joka metsästää velallisia ympäri eurooppaa? Jos luulit, niin olit pahasti väärässä. Luuletko, että jotain toista maata kiinnostaa ruveta perimään joltain yksittäiseltä ihmiseltä jotain pikkusummaa kuukausittain ja lähettää se Suomeen voudille?""""
Kyllä vouti hakee, jos velkoja pitää asian vireessä. Toinen EU-maa ei voi ohittaa toisesta EU-maasta tullutta virka-apupyyntöä.
PS. Niinhän winkkarit väitti mulle syksyllä 2007, että tasan tarkkaan MB ei laita mitään tilejä kiinni ja mitäpä tapahtui? Se on tämä EU konnille pirullinen paikka.
Ja mitaan ette voi... - kokemustaooon
adamiranta kirjoitti:
Sinä väitit näin:
""""
Luulitko oikeasti, että voudilla on joku salapoliisi joka metsästää velallisia ympäri eurooppaa? Jos luulit, niin olit pahasti väärässä. Luuletko, että jotain toista maata kiinnostaa ruveta perimään joltain yksittäiseltä ihmiseltä jotain pikkusummaa kuukausittain ja lähettää se Suomeen voudille?""""
Kyllä vouti hakee, jos velkoja pitää asian vireessä. Toinen EU-maa ei voi ohittaa toisesta EU-maasta tullutta virka-apupyyntöä.
PS. Niinhän winkkarit väitti mulle syksyllä 2007, että tasan tarkkaan MB ei laita mitään tilejä kiinni ja mitäpä tapahtui? Se on tämä EU konnille pirullinen paikka.
Ja mitaan ette voi..."Toinen EU-maa ei voi ohittaa toisesta EU-maasta tullutta virka-apupyyntöä."
Ei varmasti voi, mutta koitappa laittaa tuollainen vaikka Italiaan ja ota aikaa montako vuotta kestää että joku ees lukee sen paperin.... Joka tapauksessa tuo ensimmäinen väittämäsi johon puutuin oli väärä. Ei tästä enempää, uskon enemmän omiin kokemuksiin kun sinun kuukletteluihisi. Eli se tästä aiheesta. - adamiranta
kokemustaooon kirjoitti:
"Toinen EU-maa ei voi ohittaa toisesta EU-maasta tullutta virka-apupyyntöä."
Ei varmasti voi, mutta koitappa laittaa tuollainen vaikka Italiaan ja ota aikaa montako vuotta kestää että joku ees lukee sen paperin.... Joka tapauksessa tuo ensimmäinen väittämäsi johon puutuin oli väärä. Ei tästä enempää, uskon enemmän omiin kokemuksiin kun sinun kuukletteluihisi. Eli se tästä aiheesta.Kuten huomasit, niin keinot ovat perintään olemassa. Toinen juttu taas on se, että käytetäänkö niitä keinoja.
Noloohan se tietty olis perinnän kohteeksi joutuneelle konnalle, kun paikallisen maan viranomaiset toimittaisivat velkojaan pakoillelleen työnantajalle maksumääräyksen ja jo vot vaan palkasta alettaisiin ulosmittaus.
Älä siis ainakaan neuvo velkojia muuttamaan EU-maihin velkoja paetakseen. Joku/jotkut (vaikkapa Suomen valtio) saattaa olla niin sitkeä sissi, että lähtee hakemaan saamisiaan.
Ja mitaan ette voi... - adamiranta
adamiranta kirjoitti:
Kuten huomasit, niin keinot ovat perintään olemassa. Toinen juttu taas on se, että käytetäänkö niitä keinoja.
Noloohan se tietty olis perinnän kohteeksi joutuneelle konnalle, kun paikallisen maan viranomaiset toimittaisivat velkojaan pakoillelleen työnantajalle maksumääräyksen ja jo vot vaan palkasta alettaisiin ulosmittaus.
Älä siis ainakaan neuvo velkojia muuttamaan EU-maihin velkoja paetakseen. Joku/jotkut (vaikkapa Suomen valtio) saattaa olla niin sitkeä sissi, että lähtee hakemaan saamisiaan.
Ja mitaan ette voi...Sorry, kun kirjoitin ja hajatus ei ollut koossa.
""""Älä siis ainakaan neuvo velkojia muuttamaan EU-maihin velkoja paetakseen. Joku/jotkut (vaikkapa Suomen valtio) saattaa olla niin sitkeä sissi, että lähtee hakemaan saamisiaan.""""
Piti sanomani, että; älä siis ainakaan neuvo velallisia muuttamaan EU-maihin velkojia paetakseen......... jne.....
Ja mitaan ette voi... - kyttähomo
adamiranta kirjoitti:
Kuten huomasit, niin keinot ovat perintään olemassa. Toinen juttu taas on se, että käytetäänkö niitä keinoja.
Ja mitaan ette voi..."Kuten huomasit, niin keinot ovat perintään olemassa. Toinen juttu taas on se, että käytetäänkö niitä keinoja."
Siis anteeksi,vaan ada,mutta sinä sinä taidat pitää meitä capitalaisia tyminä
meistä monet jättää tämän suomen iäksi ja moni on jo muuttanut ulkomaille
täältä viranomaisrikollisien maan syövereistä.ja anteeksi,vaan rva/vai AKKA
milloin sinä juuri sinä olet tehnyt töitä? - Rehellinen ei olla
Olet taas kerran väärässä."olen vuodille joitain kymmeniä tuhansia velkaa, eikä ainakaan kahdeksaan vuoteen ole kukaan tullut palkastani mitään pidättämään"
" niin ei muuta kuin ulkomaille töihin, niin eipä tartte noita maksella."
Mieleesi ei ole tullut, että voisit olla rehellinen ja maksaa sen minkä olet velkaa? - YhdysJytky
kokemustaooon kirjoitti:
"Toinen EU-maa ei voi ohittaa toisesta EU-maasta tullutta virka-apupyyntöä."
Ei varmasti voi, mutta koitappa laittaa tuollainen vaikka Italiaan ja ota aikaa montako vuotta kestää että joku ees lukee sen paperin.... Joka tapauksessa tuo ensimmäinen väittämäsi johon puutuin oli väärä. Ei tästä enempää, uskon enemmän omiin kokemuksiin kun sinun kuukletteluihisi. Eli se tästä aiheesta.Suomen viranomaisille riittää se että jokainen EU-pankki lähettää Suomen viranomaisille tilitiedot kerran vuodesta. Sieltä ne aika pitkälle selviävät. Jos saat palkkatulosi Mr Pillerimiehenä (olettaen ettei sinun sukunimesi ole Pillerimies) on taas tonen juttu.
- adamiranta
kyttähomo kirjoitti:
"Kuten huomasit, niin keinot ovat perintään olemassa. Toinen juttu taas on se, että käytetäänkö niitä keinoja."
Siis anteeksi,vaan ada,mutta sinä sinä taidat pitää meitä capitalaisia tyminä
meistä monet jättää tämän suomen iäksi ja moni on jo muuttanut ulkomaille
täältä viranomaisrikollisien maan syövereistä.ja anteeksi,vaan rva/vai AKKA
milloin sinä juuri sinä olet tehnyt töitä?Kait sen verta on tullut tehtyä, että perse paskassa on pysynyt, eikä ole kerjuulla tarttenu käydä. Eikä etenkään ole tarttenu tavoitella kaverien rahoja.
adamiranta kirjoitti:
Kait sen verta on tullut tehtyä, että perse paskassa on pysynyt, eikä ole kerjuulla tarttenu käydä. Eikä etenkään ole tarttenu tavoitella kaverien rahoja.
Ja mitaan ette voi...no kerroppa meille mitä työtä sinä olet tehnyt?uskon,että et ole eläissäsi tehnyt
töitä ollenkaan - adamiranta
kyttähomo kirjoitti:
no kerroppa meille mitä työtä sinä olet tehnyt?uskon,että et ole eläissäsi tehnyt
töitä ollenkaanSehän on ihan sinun asiasi uskotko, vaiko etkö usko. Sun uskomuksesi ei mua hetkauta pätkän vertaa.
adamiranta kirjoitti:
Sehän on ihan sinun asiasi uskotko, vaiko etkö usko. Sun uskomuksesi ei mua hetkauta pätkän vertaa.
Ja mitaan ette voi...Eli voidaan olettaa,että olet yhteiskunnan elätti!?hyi vittu häpeä,häpeä
- Tyhmä mikä tyhmä
YhdysJytky kirjoitti:
Suomen viranomaisille riittää se että jokainen EU-pankki lähettää Suomen viranomaisille tilitiedot kerran vuodesta. Sieltä ne aika pitkälle selviävät. Jos saat palkkatulosi Mr Pillerimiehenä (olettaen ettei sinun sukunimesi ole Pillerimies) on taas tonen juttu.
>Suomen viranomaisille riittää se että jokainen EU-pankki lähettää Suomen viranomaisille tilitiedot kerran vuodesta. Sieltä ne aika pitkälle selviävät
Ilmeisesti olet ainut, joka uskoo tuohon "suolimurototuuteen" - kyttähomo
Tyhmä mikä tyhmä kirjoitti:
>Suomen viranomaisille riittää se että jokainen EU-pankki lähettää Suomen viranomaisille tilitiedot kerran vuodesta. Sieltä ne aika pitkälle selviävät
Ilmeisesti olet ainut, joka uskoo tuohon "suolimurototuuteen"älä ny ada on suolimurojen kuningatar vailla vertaa ja kovasti paasaa täällä WinCapitasta vaikka itse on yhteiskunnan elätti?
- adamiranta
kyttähomo kirjoitti:
Eli voidaan olettaa,että olet yhteiskunnan elätti!?hyi vittu häpeä,häpeä
Laitapa lääkärintodistus todisteeksi siitä, että sinulla ei ole koskaan ollut mielenterveysongelmia.
Ai et voi vai? No sitten on lupa olettaa, että olet avohoidossa, eläkkeellä oleva mielenterveyspotilas, jota hoidetaan yhteiskunnan kustannuksella (lue; meidän veronmaksajien maksamista veroista).
Ja mitaan ette voi... - 12345678765432
adamiranta kirjoitti:
Laitapa lääkärintodistus todisteeksi siitä, että sinulla ei ole koskaan ollut mielenterveysongelmia.
Ai et voi vai? No sitten on lupa olettaa, että olet avohoidossa, eläkkeellä oleva mielenterveyspotilas, jota hoidetaan yhteiskunnan kustannuksella (lue; meidän veronmaksajien maksamista veroista).
Ja mitaan ette voi...kerroppa milloin sinä olet maksanut töistä veroa, kun et ole etes työelämässä
samperin loinen! - adamiranta
12345678765432 kirjoitti:
kerroppa milloin sinä olet maksanut töistä veroa, kun et ole etes työelämässä
samperin loinen!Kerropa sinä, jotta milloin olet viimeksi käyttänyt mielenterveyspalveluita? Ethän vaan viimeviikolla, entäs sitä edellisellä? Jos et vielä ole ymmärtänyt yhteiskunnan elättämänä loisena (kun vintti on pimeenä), niin ne vero€urot ovat meidän veromme tunnollisesti maksavien kustantamia palveluita myös sinulle.
Et vastaa vai? No sitten voidaan olettaa, että viimeisen kuukauden aikana olet käyttänyt yhteiskunnan tarjoamia mielenterveyspalveluja hyväksesi. Yhteiskunta huolehtii, kun potilas ei itse siihen enää pysty. Kernaasti mä maksan veroja, että myös sinä saisit sinulle tarkoitetun hoidon ja toivoisin jopa, että se olisi sellaista hoitoa, että siitä olisi hyötyä myös sinulle, ja siten myös yhteiskunnalle.
Ja mitaan ette voi...
- Ducaskopy Forex
Minä taas sijoitin voittoni Sveitsiin valuutta-alustalle.
Tein hallinnointisopimuksen siitä, että tietty yritys saa treidata
omalla tililläni olevilla rahoilla, ja ottaa tuotoista provikat.
Muuten hallinnoin itse tiliäni täysin vapaasti.
Alkusijoitukset olen jo nostanut, ja sijoittanut kiinteään omaisuuteen ulkomaille.
Treidaustilillä oleva kassa paisuu pikkuhiljaa koko ajan.
SUOMEN VIRANOMAISROSVOT EIVÄT PÄÄSE KÄSIKSI REHELLISESTI
HANKKIMIINI JA OMISTAMIINI OMAISUUKSIIN.
VEROJA EN MAKSA NYT, ENKÄ IKINÄ TULE MAKSAMAAN SUOMEEN, KOSKA EN HALUA RAHOITTAA VIRANOMAISRIKOLLISTEN RIKOLLISTA TOIMINTAA.- Shahov
Muistakaapa kaikki äidin pikku venkulat, että olette poliisin ja verottajan erityistarkkailussa. Voi olla ettei veronpalautuksia ole luvassa.
- kyttähomo
ottaako teitäpäähän kun meillä on rahat piilossa,kääk,kääk
- kokemukselle
siis teet töitä suomessa ja maksat verot ulkomaille, kerro lisää satuja
- kyttähomo
meikä ainakin kohta muutta tästä VITTUMAISESTA JA HELEVETIN SAIRAASTA YHTEISKUNNASTA...Etelän lämpöön eikä taatusti tule tänne ikävä
- Muista sitten
Joo, kääkötä sinä vain siellä. Muistakin pitää lupauksesi.
- KeliaakkiJytky
Eikö ole kiva että tämä sairas yhteiskunta ja sen vittumaiset jäsenet maksavat sinulle eläkkeen sinne etelän lämpöönkin?
- kyttähomo
mulla ei ole yhtään mitään intressejä maksaa velkoja ei,ei meikäläinen se vaan viheltelee ja rahat on monen mutkan takana piilossa
- TulihanSeSieltä
Olisit aiemmin sanonut, sinä siis olet sairas lapamato, ei yhteiskunta.
- on se
tosisairas
- PersPress
Itkuinen Marcuksen etsijähän siinä taas painaa menemään.
Adahan tässä pohdiskeli rikoshyödyn konfiskaatiota vallan kummallisella tavalla. Winkkarista saadut tulot vie valtio, se on aamen ja tattis. Epäselvää on, lasketaan hyöty nettotulosta vai bruttotulosta ts. saako omat sijoitukset vähentää tuloista. Arvelisin itse, että ei saa. Rikoksentekokuluja ei ole ennenkään saanut vähentää.
Konfiskaation taas menee mukavasti MB-tiliotteiden perusteella. Olitpa syytteessä tai et, vuoti kipaisee noutamassa liiat rahat pois.
Näin se karvasta tämä ihmiselo. Ei ihme, että joidenkin päätä puristaa.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912671On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522618Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712577Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792478Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu761996Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl471987Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291412Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko311395Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181296