Ostin Volvo 70:n n. 10 vuotta sitten, uuden sellaisen, mikä on sitten kotivakuutuksen alainen, ja n. 10 sentin mittainen, vihreä. Kun sitten ilmainen oikea Saab on käteni kautta ollut myytävänä, ja Mersukin ehkä kotivakuutuksen alle. Miten kolmion takaa kolmion taakse mennyt oikea auto saa korvauksen kotivakuutuksestakaan, kun menosuunta on kielletty kulkusuunta merkillä merkitty? Varsinkin kun menosuunnassaan on Volvoni minulle myynyt firma ja ei olisi saanut kuittianikaan ohittaa? Sitten pakettiauto, ehkä Mercedes olisi törmännyt entisen firmani sivupisteen myymään 10 sentin pituiseen sedan mersuun. Nokkakolari kuittien suhteen, eri asiakkaat, sama mersulogo eri firmoista ostettu. Sitten kun Volvokuski ohittaa Volvo 70:n, sen kotivak. mainitun, uuden, kokonaan käteisellä maksetun. Omavastuu taitaa olla niin iso, ettei ylitä taaskaan saamisrajaa. Omistajalle maksaa kaikenko? Olin omistaja, enkä myynyt kellekään. En sitten taaskaan olisi saanut mitään.
Liikennevakuutushan on pakollinen?
5
178
Vastaukset
- Tuijakka
Selvennyksenä ilmaisen auton myyntiin. Minäkin olen vapaalla jättänyt anomuksia ilmaisen auton saamiseksi, mutta ei ole ollut onni myötä sen saamiseksi. Ihmettelenkin kylkiäisenä tai arvonnan kautta saadun auton kautta saatua kolaria. Kuuluuko kolarikin ilmaisen auton arvontaan päävoittona, vaikka ei mainittu arvontalipukkeessa? Joutuisiko maksamaan korjauksesta korjaamolle alv:tä?
- Tuijakka hei...!
Joko taas!?
Muista nyt ne lääkkeet, pyöreässä purkissa - please! - Tuijakka
Selvennyksenä vielä henkilövahinkona saamani selän vamma, (venähtymä, johtuen äkillinen törmääminen sähköliikennevalotolppaan) jumiin joutuneen nilkan ja säären vamma, sekä sähköiskuvaara, tolpan sijoiltaan menon takia. Kipulääketarve oli vasta kolarini jälkeen. Laastari sitten taisi maksaa minulle enemmän kuin autoni, vaikka olen nauttinut henkilökunta-alennusta niiden suhteen jo aiemmin duunini suhteen, mikäli muistan oikein. Vakuutus antoi sitten laastaritkin omistajalle eikä minulle, vaikka ei ollut edes asiakkaani laastarin suhteen. Omistaja oisi sitten saanut halvemmat laastaritkin, vaikka ei olisi edes ollut asiakkaani.
- Tuijakka
Miksi he eivät tajua, että joku on voinut olla korkeitten talojen katoilla tai muilla korkeilla paikoilla, minne autoilla ei pääse? Vaikuttaa siltä, että kohta ajavat pilvenpiirtäjän seinää ylös, kun eivät tajunneet vauhtia vähentää. Silleen sit on. Lopetan tämän tositarinan tähän.
- Mites autot liittyy
kotivakuutukseen. Liikennevakuutuksen tarkoitus on korvata syyttömän osapuolen vahhingot kun sinä tötöilet jotain.
Ota autoosi kaskovakuutus niin saat sinäkin ilmaiset laastarit.
Ei vakuutukset ole mikää pakko. Vaan keino siirtää kustannukset kolmannelle osapuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284531Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k723268- 1021550
- 881395
- 96917
- 80816
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642