Kesä-/kevätsaappaat, ylipolven ulottuvat

_DinaH_

Hei!

Olisiko kellään suositella hyviä ylipolven saappaita kesä-/kevät käyttöön?
Pitäisi löytää kahdenlaisia. Festareille hieman rokahtavammat ja sitten mahdollisesti jotkut hieman casual malliset? Heittäkää linkkejä niin jos saisi jotain ideoita. Kiitos jo etukäteen.

8

422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miputus
    • Miputus

Piti lisätä, että kerro tarkemmin, miten korkeeta korkoo jne? Pystyy rajaamaan tarkemmin.

• _DinaH_

maksimissaan 10cm korot...periaatteessa korottomatkin käy jos on hienot. On kahdenlaisia saappaita haussa. Lättäpohjasta --> max.10cm asti.
      Mulla lyö vaan tyhjää enkä oikein netistäkään löydä ainakaan hyviä linkkejä.

Bananashoesin kengät näytti enemmän tuollaisilta show saappailta. Tosin olihan sielläkin pari ihan jees mallia. Lisää linkkejä otetaan vastaan :)

• EmmaV

Olen myös suunnitellut ylipolvensaappaita festareille. Vois olla jotakin solki/niitti juttutja ja korkoa.Hinta vaan sais olla edullinen.Tiedä sitten miten korkeet korot vois olla mutta ei varmaan mulle kun max.8 cm.

• Heelover

Mihis festareille ootte suuntaamassa? :)

• EmmaV

Eiköhän tuu käytyä muutamilla etelä-suomessa jos kaverit pääsee, ainakin provinssissa .Ai miten niin?

• heelover
        EmmaV kirjoitti:

Eiköhän tuu käytyä muutamilla etelä-suomessa jos kaverit pääsee, ainakin provinssissa .Ai miten niin?

No luulin että festareilla kävellään vain likasilla tennareilla tai kumipistokkailla. Hienoa että muutakin löytyy. Tuska ja vähän siistimmät festarit, esim. Pori Jazz ovat olleet kyllä ihan kauniiden ja hyvin pukeutuvien naisten suosiossa vuodesta toiseen. Kiva näin :)

• kokemusta on

Itse en enään lähtis 10cm piikkikoroilla festareille. 5cm vois olla vielä sellainen joööa voisin mennä mutta 10 kyllä liikaa. Niillä tulee kyllä tuska-festarit kaikista muistakin festareisita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      130
      4478
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3236
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1530
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1375
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      902
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      77
      774
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      752
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      688
    Aihe