Kyllä kai ex-työvoimaton ministeri Anni Sinnetännemäki HALUAA uuden hallituksen TYÖVOIMATON ministeriksi. Näytöt ovat jo ALKANEET !!!!
Vihreät irtisanovat ja lomauttavat puoluetoimistoltaan
14
70
Vastaukset
- sinnetännemäki fan
juuri näin..............
- Poliittinen orpo
Mutta ketä ei irtisanottu? Mikäli YT:istä tihkuneet tiedot pitävät paikkansa puoluesihteeri Laturi on halunnut säilyttää lähinnä poliittisesti kokemattoman tiedotushaareminsa. Toivottavasti ne, jotka vielä jaksavat Vihreitä kannattaa, älyävät pistää Laturin itsensä kiertoon - samoin kuin Sinnemäen.
Pitkäaikaisena Vihreiden kannattajana täytyy sanoa, että oma mittani on täynnä. MM. lapsellista leijonakamppanjasta ja muutoinkin taantumisesta poliittiseksi porvarien käsikassara-ameebaksi johtuen on puolueen vaihto edessä. - vihervasuripaskat
Mitä niitä turhaan kiertoon laittaa, ongelmajätettähän ne on.
Puoluetuen raju pieneneminen luonnollisesti pakottaa säästöihin muitakin puolueita kuin Vihreää Liittoa, etenkin Keskustapuoluetta. Vastaavasti Perussuomalaiset voivat nyt työllistää enemmän ihmisiä, joten puoluetuilla rahoitettu työvoiman määrä pysynee kutakuinkin ennallaan.
- Poliittinen Orpo
Niin, ei kai tuo ole mikään uutinen, että irtisanomiset johtuu huonosta tuloksesta. Huomionarvoista on se, keihin irtisanomiset kohdistuu ja keihin ei. Puoluetoimistossa kaivetaan omaa hautaa kovaa tahtia. Vielä parit vaalit ja puoluerekisteripaikka alkaa olla hakusassa nykymeiningillä. Tämän lisäksi ainakin tietyissä maakunnissa puolueen tekemisen taso oli kerta kaikkiaan surkeaa viime vaaleihin liittyen: irtopisteitä yritettiin kalastella opiskelijapolitiikkatyylisellä kikkailulla. Nykyjohdolle kenkää perseelle ja saatan vielä kuvitella joskus äänestäväni Vihreitä!
Ei uutinen
"Niin, ei kai tuo ole mikään uutinen, että irtisanomiset johtuu huonosta tuloksesta."
En kertonutkaan sitä uutisena, vain tosiasiana, jota ei kukaan muu ollut huomoinut.
Vihreiden menon porvarihallitukseen näen suurena virheenä, mutta "peli jatkuu".- Poliittinen Orpo
Aika huono vastaaja, kun ei vastaa mihinkään:-(
"Peli" on muuten jo hävitty - kriittinen potentiaali on hassattu kaikkien mahdollisten perseiden nuolemiseen. Poliittinen Orpo kirjoitti:
Aika huono vastaaja, kun ei vastaa mihinkään:-(
"Peli" on muuten jo hävitty - kriittinen potentiaali on hassattu kaikkien mahdollisten perseiden nuolemiseen.Mitä kysyit ja keneltä?
"Aika huono vastaaja, kun ei vastaa mihinkään:-("
Olisit nyt saman tien kertonut, mikä kysymys jäi vastaamatta. Saattoi olle sen arvoinen, ettei kannata vastata, ei kuulunut asiaan, tai ei ollut minulle esitetty.
"Vastaaja" muuten tarkoittaa myös oikeudessa syytettynä olevaa, ja tietenkin automaattista puhelinvastaajaa.
Löysin tässä ketjussa nimimerkilläsi esitetyn yhden ainoan kysymyksen: "Mutta ketä ei irtisanottu?". Esitit sen keskustelun avaajalle. Jos olisit esittänyt tuon minulle, en olisi vastannut. Olen niin huono vastaamaan tuollaisiin, kun niitä esitetäänkin vain siksi, että vain harva viitsii niihin vastata.- Poliittine Orpo
Vastaaja kirjoitti:
Mitä kysyit ja keneltä?
"Aika huono vastaaja, kun ei vastaa mihinkään:-("
Olisit nyt saman tien kertonut, mikä kysymys jäi vastaamatta. Saattoi olle sen arvoinen, ettei kannata vastata, ei kuulunut asiaan, tai ei ollut minulle esitetty.
"Vastaaja" muuten tarkoittaa myös oikeudessa syytettynä olevaa, ja tietenkin automaattista puhelinvastaajaa.
Löysin tässä ketjussa nimimerkilläsi esitetyn yhden ainoan kysymyksen: "Mutta ketä ei irtisanottu?". Esitit sen keskustelun avaajalle. Jos olisit esittänyt tuon minulle, en olisi vastannut. Olen niin huono vastaamaan tuollaisiin, kun niitä esitetäänkin vain siksi, että vain harva viitsii niihin vastata.Trallalallalaa...
Ilmaistaan sitten toisin: olet ihan tyypillinen poliittinen broileri, joka yrittää johdatella keskustelua epäolennaisuuksiin kiusallisista asioista.
Kysymyksiä: tiedätkö keitä työntekijöitään puolue on irtisanomassa ja moniko heistä on suhteellisen laajalta näyttävän "tiedotustiimin" jäseniä? Kuinka päteviä jäljelle jäävät ovat esim. tekemään puolueen erittäin kipeästi kaipaamia selkeitä poliittisia linjauksia? Kuka puolueessa oikein käyttää nykyään valtaa ja millä motiiveilla?
Oikeudessakin vastaaja vastaa ja jopa automaattikin yleensä välittää tietoa, mutta sinä et.
"Olen niin huono vastaamaan tuollaisiin, kun niitä esitetäänkin vain siksi, että vain harva viitsii niihin vastata."
WTF??!! Poliittine Orpo kirjoitti:
Trallalallalaa...
Ilmaistaan sitten toisin: olet ihan tyypillinen poliittinen broileri, joka yrittää johdatella keskustelua epäolennaisuuksiin kiusallisista asioista.
Kysymyksiä: tiedätkö keitä työntekijöitään puolue on irtisanomassa ja moniko heistä on suhteellisen laajalta näyttävän "tiedotustiimin" jäseniä? Kuinka päteviä jäljelle jäävät ovat esim. tekemään puolueen erittäin kipeästi kaipaamia selkeitä poliittisia linjauksia? Kuka puolueessa oikein käyttää nykyään valtaa ja millä motiiveilla?
Oikeudessakin vastaaja vastaa ja jopa automaattikin yleensä välittää tietoa, mutta sinä et.
"Olen niin huono vastaamaan tuollaisiin, kun niitä esitetäänkin vain siksi, että vain harva viitsii niihin vastata."
WTF??!!Älykkyyteesi häikäisee. Luoviutan. En kuitenkaan koskaan ymmärrä, miksi minun pitäisi tietää ketä mistäkin on irtisanottu, eikä minua kiinnosta tietää sekään, miksi se on sinulle niin tärkeää. Tsemppiä joka tapauksessa sinulle.
- Poliittinen Orpo
Vastaaja kirjoitti:
Älykkyyteesi häikäisee. Luoviutan. En kuitenkaan koskaan ymmärrä, miksi minun pitäisi tietää ketä mistäkin on irtisanottu, eikä minua kiinnosta tietää sekään, miksi se on sinulle niin tärkeää. Tsemppiä joka tapauksessa sinulle.
"En kuitenkaan koskaan ymmärrä, miksi minun pitäisi tietää ketä mistäkin on irtisanottu, eikä minua kiinnosta tietää sekään, miksi se on sinulle niin tärkeää"
Minua ns. vituttaa, koska kannattamani puolue on survonut itsensä alamäkeen onnettoman johdon takia. Toimistolla ei näytetä ottavan vaaria selkeistäkään kentän viesteistä - venkoillaan ilmeisesti vain jotain ihan omia kuvioita. Ei pelkkä pääkaupunkiseudun kannatus riitä jos aikoo olla kansallisessa politiikassa varteenotettava vaihtoehto ja etenkin viimeisissä vaaleissa ilmeisesti tehtiin päätös, ettei vähänkään epävarmoihin piireihin kannata panostaa. Omassa vaalipiirissäni on pari vakavastikin otettavaa toimijaa, mutta jos puolueen näkyvimmät henkilöt puffaavat lähinnä opiskelijapolitiikassa "pätevöitynyttä" nilkkiä, ei paljon kiinnosta antaa ääntä puolueelle. Sen sijaan, että nyt satsattaisiin uskottaviin osaajiin ihan palkkauksessakin, niin johto ilmeisesti kokee menestyksen olevan vain ihan sisällyksetöntä markkinointikikkailua, jonka voi hoitaa vaatimattomimmillakin poliittisilla lihaksilla. Poliittinen Orpo kirjoitti:
"En kuitenkaan koskaan ymmärrä, miksi minun pitäisi tietää ketä mistäkin on irtisanottu, eikä minua kiinnosta tietää sekään, miksi se on sinulle niin tärkeää"
Minua ns. vituttaa, koska kannattamani puolue on survonut itsensä alamäkeen onnettoman johdon takia. Toimistolla ei näytetä ottavan vaaria selkeistäkään kentän viesteistä - venkoillaan ilmeisesti vain jotain ihan omia kuvioita. Ei pelkkä pääkaupunkiseudun kannatus riitä jos aikoo olla kansallisessa politiikassa varteenotettava vaihtoehto ja etenkin viimeisissä vaaleissa ilmeisesti tehtiin päätös, ettei vähänkään epävarmoihin piireihin kannata panostaa. Omassa vaalipiirissäni on pari vakavastikin otettavaa toimijaa, mutta jos puolueen näkyvimmät henkilöt puffaavat lähinnä opiskelijapolitiikassa "pätevöitynyttä" nilkkiä, ei paljon kiinnosta antaa ääntä puolueelle. Sen sijaan, että nyt satsattaisiin uskottaviin osaajiin ihan palkkauksessakin, niin johto ilmeisesti kokee menestyksen olevan vain ihan sisällyksetöntä markkinointikikkailua, jonka voi hoitaa vaatimattomimmillakin poliittisilla lihaksilla.Samat sanat
"Minua ns. vituttaa, koska kannattamani puolue on survonut itsensä alamäkeen onnettoman johdon takia"
Noin varmaan tuntee moni, minäkin. Ainakin Vihreiden sivuilta löytyy ankaraa itsekritiikkiä. Vihreiden rajusti kasvanut jäsenmäärä vaalien jälkeen on varmaankin osoitus tavallisilta kansalaisilta, että tappiosta huolimatta ei pidä luovuttaa, vaan siitä pitää ottaa opiksi. Aika liikuttavaakin, kun ajattelee, että yleensä vihreiden kannattajat ei vaivaudu edes äänetämään heitä - sellainen minäkin olin vielä jokin aika sitten, ja nyt tuntuu, että olisi liityttävä jäseneksi vihreään puolueeseen, vaikka en usko minkään puolueen voivan muuttaa tätä holtitonta menoa kohti itsetuhoa.
Ihan vain vertailun vuoksi ja avuksi asioiden ymmärtämisessä:
http://yle.fi/uutiset/teemat/vaalit_2011/2011/05/keskusta_irtisanoo_vakea_2570645.html?origin=rss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1247947Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516668Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834785Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2473260Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012754Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1102280- 1501915
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa341726Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971624