http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194679631844/artikkeli/rippipappi itketti pelotteli helvetilla ja sanoi naispappeuden johtavan homouteen.html
Tuollaista tekis mieli leipoa kunnolla turpaan.
Sekopääpappi Torniossa
59
3583
Vastaukset
- ottaahan se päähän
ukolla ei ollu lapsena leluja ja vanhempana ei saanu pimppaa
- saatanan hihhulit
jokaisella on oma mielipiteensä,mitä tuosta vaahtoaa.joidenki mielestä "kultajuhlat"ampu yli ja joidenki mielestä homous on sairaus. hoh hoijaaa so what!
lestalaisuus on megasairasta. - Odotellaan/katellaan
Juntunen itse lienee pahin ristiretkeläinen ja meidän "syntisten tuomitsija".
Onhan tuo tunnettu myös julistuksistaan, eli saman tyylin puheista, kuin tuossa lehtijutussa oli.
Niin kauan, kun tuollaiset "kirkkoherrat" on ammatissaan pakottamassa ja aivopesemässä heikkoja ihmisiä, minä en siihen firmaan kuulu.
Alkaisi tosiaan olla oikeampi nimi nyky seurakunnalle se Taivaan isä & Poika Oy- rokotust tarvii anta
Juntunen olis väärä valinta khrksi, koska tosi juntura, joka puhuu varmasti pikkulestistensä joukossa toista ja piispan kuullen toista. Mahtailevaa kahdella pallilla istuntaa . Sitä saa kitkossa tehdä. Tää firma oon tosi skekaisin mieletään kuin opetukseltaan ja järjen käytöltään. Nyt ennen vuoden vaidetta ilmoitus erosta - LÄHDTEÄÄN JOUKOLLA LIPETTIIN! - säästetään 500ekua vuodessa puhdasta rahaa. Onko vieläpä niin, että jos jo heti seuraavan vuoden alussa liittyy takaisin, saa kaikki palvelut ja kirkollisveroa aletaan periämään vasta seuraavan vuoden alusta. Aletaan harrastaan tilapäiserokäytäntöntöjä vuoden vaiheissa, säästetään vuoden veromaksut
- •
näin on,kirkon miehet on sairaita .kaiken lisäksi tosi tyhmiä,mikä saa yleensäkään ihmisen kuulumaan mihinkään uskon lahkoon?
erotkaan nyt hyvänsään aikana tuosta paskalahkosta. - tulkka onkel pojat
ihminen oli alkujaan kala, kyllä sen on myöntänyt kapitalistinenkin tiedemies
- mie se vaan
kukahan se pappi on? ois hyvä tietää...
- !"#¤%&
Hyllyttää tuollainen pitäisi tai antaa kunnon potkut persuuksille ja toivottaa helvettiin!
- Totuus himouskovista
Tätäkin niin sanottua "pappia" inhottaa homot niin paljon että hänen pitää ajatella ja puhua niistä joka päivä!
- kaapista ulos
jospa se onki ite homo
- pass that shit
kaapista ulos kirjoitti:
jospa se onki ite homo
Yleensä näillä kaikkein eniten asiasta kuin asiasta saarnaavilla on oma lehmä ojassa ja luuranko kaapissa!
- -
http://eroakirkosta.fi/
Suosittelen lämpimästi.- -
Kirkko tekee kyllä hyvääkin, mutta näitä jatkuvia pedofilia-, lastenpelottelu- yms uutisia lukiessaan ei jää kuin yksi vaihtoehto eli kirkosta eroaminen, koskapa kirkko itse ei muuten saa näitä fundamentalistihullujaan kuriin. Jospa saisi, kun huomaa että kansan rahahanat alkavat mennä kiinni.
Erotkaa kirkosta jo tänään.
- Tehin sen!!!
Yksinkertasta ja säästöä muutama satku!!!
http://eroakirkosta.fi/14 - gutaristi
Miten se pappi väitti että lestat joutuu helvettiin? Mie oon ollu siinä uskossa että lestat pääsee taivaaseen, eikä sinne sitten muita huolita. Kummallinen pappi.
No onneksi se homoista puhuessaan sentään opetti Jumalan sanaa.
Kumma muuten että pappi unohti tuomita rikkaat helvettiin. Sehän sentään on aika selkeästi Raamatussa sanottu. Se taivaan portti kun on rikkaalle yhtä ahdas kuinn eulansilmä kamelille.- pjoiklre
"No onneksi se homoista puhuessaan sentään opetti Jumalan sanaa."
Eli sinusta on ihan oikein että pappi sanoo nuorille, että tietynlaiset ihmiset joutuvat helvettiin vain siksi, että sattuvat rakastamaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä? Mikä ihme teitä uskovaisia oikein vaivaa? Mitä pahaa homot sinulle ovat tehneet? Välillä tuntuu ettei teillä ole muu mielessä kuin seksi ja kauhea hinku päästä vahtimaan ja määräämään mitä muut tekevät makuuhuoneissaan. Onneksi näitä tapauksia tulee julkisuuteen, eikä enää lakaista mattojen alle, kuten uskovaispiireissä on kautta aikojen tehty. Laki se on teidänkin varalle. - gutaristi
pjoiklre kirjoitti:
"No onneksi se homoista puhuessaan sentään opetti Jumalan sanaa."
Eli sinusta on ihan oikein että pappi sanoo nuorille, että tietynlaiset ihmiset joutuvat helvettiin vain siksi, että sattuvat rakastamaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä? Mikä ihme teitä uskovaisia oikein vaivaa? Mitä pahaa homot sinulle ovat tehneet? Välillä tuntuu ettei teillä ole muu mielessä kuin seksi ja kauhea hinku päästä vahtimaan ja määräämään mitä muut tekevät makuuhuoneissaan. Onneksi näitä tapauksia tulee julkisuuteen, eikä enää lakaista mattojen alle, kuten uskovaispiireissä on kautta aikojen tehty. Laki se on teidänkin varalle."Eli sinusta on ihan oikein että pappi sanoo nuorille, että tietynlaiset ihmiset joutuvat helvettiin vain siksi, että sattuvat rakastamaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä? "
Minusta se on väärin. Helvetillä ei saisi peloitella ketään, kaikkein vähiten lapsia. Varsinkin kun olen sitä mieltä että Helvetti on aikuisten satuja, vallankäytön väline.
Mutta nämä konservatiivipapit opettavat Raamatun mukaista oppia. Raamatun Jumala on kostonhimoinen rasisti ja on valmis tappamaan vaikka risujen keräämisestä sapattina homostelusta tai itsetyydytyksestä puhumattakaan. Turha siinä on liberaalipappien yrittää vääntää mustaa valkoiseksi.
Aika jännäksi menee rippikouluopetus kun kohta voi puhua enää armosta ja ikuisesta elämästä, mutta kolikon kääntöpuoli eli synti ja helvetti ovat liian kovaa kamaa. Millä sitä armoa ja anteeksiantoa julistaa, jos kuulijakuntaa ei saa ensin synnintuntoon?
Ainakin omista rippikouluajoista muistan Juntusen saarnat synnin likaamista vaatteista, jotka kovettavat lopulta sielun niin, että vaatteita ei enää puhtaaksi saa. Eli parempi ottaa Jeesus vastaan nyt kun hän kutsuu. Muuten se on myöhäistä ... ikuisesti. Kyllä se silloin lapsena ahdisti. - lkjhgijty
gutaristi kirjoitti:
"Eli sinusta on ihan oikein että pappi sanoo nuorille, että tietynlaiset ihmiset joutuvat helvettiin vain siksi, että sattuvat rakastamaan samaa sukupuolta olevaa ihmistä? "
Minusta se on väärin. Helvetillä ei saisi peloitella ketään, kaikkein vähiten lapsia. Varsinkin kun olen sitä mieltä että Helvetti on aikuisten satuja, vallankäytön väline.
Mutta nämä konservatiivipapit opettavat Raamatun mukaista oppia. Raamatun Jumala on kostonhimoinen rasisti ja on valmis tappamaan vaikka risujen keräämisestä sapattina homostelusta tai itsetyydytyksestä puhumattakaan. Turha siinä on liberaalipappien yrittää vääntää mustaa valkoiseksi.
Aika jännäksi menee rippikouluopetus kun kohta voi puhua enää armosta ja ikuisesta elämästä, mutta kolikon kääntöpuoli eli synti ja helvetti ovat liian kovaa kamaa. Millä sitä armoa ja anteeksiantoa julistaa, jos kuulijakuntaa ei saa ensin synnintuntoon?
Ainakin omista rippikouluajoista muistan Juntusen saarnat synnin likaamista vaatteista, jotka kovettavat lopulta sielun niin, että vaatteita ei enää puhtaaksi saa. Eli parempi ottaa Jeesus vastaan nyt kun hän kutsuu. Muuten se on myöhäistä ... ikuisesti. Kyllä se silloin lapsena ahdisti."Mutta nämä konservatiivipapit opettavat Raamatun mukaista oppia. Raamatun Jumala on kostonhimoinen rasisti ja on valmis tappamaan vaikka risujen keräämisestä sapattina homostelusta tai itsetyydytyksestä puhumattakaan. Turha siinä on liberaalipappien yrittää vääntää mustaa valkoiseksi."
Samaa mieltä. Ihmettelen vain, miksi moista ilotonta, ahdasmielistä ja kostonhaluista sadistijumalaa pitää vielä palvoa? Itsekin päästin lapseni leirille, vaikka paatunut pakana olenkin. Osasivat onneksi suhtautua papin horinoihin oikein, eli ohittivat ne humpuukina, mitä ne ovatkin. Kaikki eivät osaa.
Oikeastaanhan nämä äärihelluntailaispapit ampuvat omille jaloilleen aina suunsa avatessaan. Möröillä pelottelu ei enää toimi nykypäivänä. Ehkäpä aikanaan tänne Suomen raamattuvyöhykkeen yläpäähänkin sivistys saapuu ja ihmiset unohtavat nämä kamelikuskien iltanuotioloruista alkunsa saaneet rituaalit ja tajuavat, että ollakseen hyvä ihminen ei uskontoja tarvita yhtään mihinkään.
- BelseBub
Kyllähän kirkko tekee myös hyvää työtä, mutta joillakin ampuu yli...
Onneksi olen ateisti. Kaikki muut joutuu HELVETTIIN, hahaha vitun pellet!
Does God hate Finland?
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=42109- Jörmä
Suomalaiset joutuu helvettiin... ;)
- Luci Fer
Uskovaiset ovat heikkoja ihmisiä jotka turvautuvat raamattuun koska eivät osaa ajatella itse!! Ihminen joka uskoo itseensä eikä satuhahmoihin osaa tehdä omat järkevät päätelmät.
Niin, ja vaimmaiset ovat saatanan lapsia...
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=4317 - Kokoomus rules
Yes nyt meillä on kunnollinen kansalainen joka laittaa Lessut Lars Leevin oppilapset hirteen tai perhesuunnittetulun pariin.
- itse kokenut
Pappi on ihan oikeassa kun mainitsee lestojen joutuvan helvettiin. Se on varmasti oikea paikka sen lahkon edustajille. Ovat todella pahoja ihmisiä jotka tekevät sanoin ja teoin niin paljon pahaa että sellaista syntiä ei voi koskaan saada anteeksi, eikä ainakaan toiselta lestalta. Itse kokenut ja tavannut vain pahoja lestoja jotka ovat itsekkäitä, ilkeitä, ahneita, kieroja, valehtelijoita , toiseten alas painajia, eivät arvosta muita ihmisiä, eli omaavat ihmisen kaikki huonot puolet.Yhtään ns. hyvää lestaa en ole tavannut. Ikävä että näitä tällaisia lestoja on viroissa joissa ihmisesltä vaaditaan vähän enemmän ihmisenä kehittyneisyyttä.
- enkyllätiedä
itse kokenut kirjoitti:
Pappi on ihan oikeassa kun mainitsee lestojen joutuvan helvettiin. Se on varmasti oikea paikka sen lahkon edustajille. Ovat todella pahoja ihmisiä jotka tekevät sanoin ja teoin niin paljon pahaa että sellaista syntiä ei voi koskaan saada anteeksi, eikä ainakaan toiselta lestalta. Itse kokenut ja tavannut vain pahoja lestoja jotka ovat itsekkäitä, ilkeitä, ahneita, kieroja, valehtelijoita , toiseten alas painajia, eivät arvosta muita ihmisiä, eli omaavat ihmisen kaikki huonot puolet.Yhtään ns. hyvää lestaa en ole tavannut. Ikävä että näitä tällaisia lestoja on viroissa joissa ihmisesltä vaaditaan vähän enemmän ihmisenä kehittyneisyyttä.
Näin sivulisena sanottuna tuntuu siltä että olet antanut manitsemillesi henkilöille vain nimen lestadiolainen. Mistä voit tietää mihinkä seurakuntaan kukakin kuuluu. Itse olen tavannut koko elämäni kaksi henkilöä joista varmasti tiedän heidän olleen lestadiolaisia. Toinen oli vähän änkyrä mutta ok ja toinen ihan ystävällinen. Kumoikaan ei edustanut tyyppejä joista puhut.
Näitä toisia ihmisiä hyväksikäyttäjiä olen mielestäni tavannut myös ja jopa valtion virastoissa. Se, että mikä heidän uskontonsa on ollut, on ihan mahdotnta ottaa selvää.
Uskonnollisilla henkilöillä ei kai yleensä ole omaksumaasi helvetti-käsitystä. Uskonto muutenkin koskettaa vain uskojan tai oikeammin ajattelijan omaa elämää. Ei edes oman lapsen elämä ole meidän hallinnassamme vaikka kasvatusta yritämmekin.
Lestadiolaisia on parjattu vuosikymmeniä, eikä loppua näy. Me muut emme osaa tästä parjauksesta tai siitä ettemme tunne kyseisiä ihmisiä muodostaa oikein minkäänlaista kuvaa asiasta. Varmaan joku onkin ylimielinen. Lähtökohta on kai kuitenkin se, että useimmat ovat samanlaisia ystävällisiä suomalaisia kuin me muutkin.
- papit on ...
Miksi te uskotte pappeihin sillä ajatelkaa että sellaisessa asemassahan voi tehdä henkisesti tai fyysisesti murrosikäsille pahaa kun ei voi heitä tuomita kun ainoa tuomari on joku jumala ja jolla ei oe kännyä ei emaila eikä facebookia.
Vakavasti onhan se pedofilia yleistä juuri mies papit poikiin sekaanu niitähän ammatissani kuulen usein mutta en saa ilmoittaa eteenpäin, vanvemmille pitäs ilmottaa teini kieltää tietenkinsen ettei joudu häpeään ja kärsiin kaverien raakaa homottelua. - mayaxxx
Jos jonain kauniina päivänä seison taivaan portilla ja sinne pääsee vain kävelemällä kirkon kautta, marssin ylpeänä helvettiin!!
- gutaristi
" ... marssin ylpeänä helvettiin!! "
Onhan se kuuma paikka, mutta ei ole herkkua taivaassakaan. Ikuisuus on pirun pitkä aika, varsinkin jos sattuu huomaamaan että ei niitä läheisiä vaan näy eikä kuulu täällä taivaassa, missähän ne on ja miten ne pärjää?
Tai ehkä siellä ei voi kokea kuin iloa? Ehkä kaikille tehdään ensin jonkinlainen lobotomialeikkaus? - Rippileiri 2010
Hei. Eikös tämä pappi epäiltynä aikaisemmin nuorten hyväksikäytöstä rippileirillä , ainakin yksioppilas on valittanut ja se maksettu vanhemmille kirkon puolesta ettei nosta syytettä.?
Kyllähän kaikki tietää näitä juttuja mutta ei halua puhua kun joutuisivat nuorten kiusaamiksi... - Että näin
Helvetti on tosiasia, sinne met joudumme mikäli emme ota Jeesusta omakohtaisena Vapahtajana vastaan. Tämä asia lukee Raamatussa, mikäli kirjaan vitsiin tutustua.
Homot ja naispapit ovat Jumalan luomia ihmisiä en mie niitä kyllä helvettiin laittais!
Kuka on synnitön heittäköön hän sen ensimmäisen kiven.- 24et
Helvettisi on olemassa ainoastaan korviesi välissä. Raamattu on tarukirja. Minä olen synnitön, synti on ainoastaan teidän uskovaisten ongelma. Ei muiden.
- jakoJuntunen
Hei, Niin Juntunen joka vastaa tästä kaikesta silti ei tuominnut radio haastaattelussa "ystäväänsä" et kait omaa perhettä on.
Aikoi vain keskustella jossain seurakunnan kokouksessa ei estä tämän pedofiilin toimintaa.?
Laitettiin koko Suomen tietoon tämän papin tiedot ja vastuu on Juntusen.
kirkko niin rikolliseksi mennyt ettei ihme että joukko ero jatkuu, kohta konkka koko Kirkolla...... - eroakirkosta
eroakirkosta.fi
- uskon kysymys
Onko tämä pappi varmasti ympärileikattu
Ensim. mooses 17: 10 - 14
14, "mutta ympärileikkaamaton miehenpuoli, joka esinahan lihaa ei ole ympärileikattu, hävitettäköön kansastansa"
Eipä muuta kuin, sanaan uskovat asialle, hävittämään
pois pahan !! - Tursake
Maa on syntinen laulu.
- Odottelija
Tuntuu noissa pappis-piireissä tuo Jeesus-kompleksi nousevan kovin helposti päähän.
Eli jotkut tuntevat olevansa se, jolla on valta tuomita ja käsitellä ihmisiä kuten tahtoo.
Ostakaa kirkkoherralle (tuolle "vapahtajallemme") joululahjaksi peili.
Minä uskon jumalaan, mutta en tarvi siihen ihmisen kehittämää "firmaa", joka ihmisten ongelmien nojalla ja maksusta koukuttaa heikot helmoihinsa.
Missä on kirkolta jäänyt se epäitsekäs pyyteettömyys ? - nokikeppi
onko torniolaisista tulossa uskonlahkolaisia!? muistakaa se, pappi panee aina! parastaan
- Muutosta hakeva
Kuulun kirkkoon ja tulen jatkossakin kuulumaan. Seurakunnan sisällä pyrin muuttamaan ja vaikuttamaan asioihin. Kyllä seurakunnan sisältä ja työntekijöistä löytyy myös homoseksuaalisuutta puolustavia henkilöitä :)
- gutaristi
Saako rippipappi mielestäsi todeta, että te rippilapset joudutte helvettiin jos ette ota Jeesusta sydämeenne?
Eikö kirkon opetuksen ydin olekin pelastuminen uskomalla Jeesukseen. Sen kääntöpuolihan on helvetti jos et usko. Tosin jotkut ovat sitä mieltä että ei ole helvettiä, vaan kadotus eli että elämä vaan päättyy kuolemaan. Kirkon kantaa en tiedä (helvetti vai kadotus).
- häpeäpaalu
Isossa kirjassa lukee , että jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen . . toisinsanoen meitä ihmisiä on monenlaisia ;) eikö ? Omalla rippileirilläni ( juntusen pitämällä ) , minut herätettiin yöllä ja yön "teema" oli SYNTI . se toteutettiin niin , että side silmillä kannoimme säkkiä ( syntiä ) . sokkokävelyn varrella sitten oli taivasta , helvettiä jne.. teinipoikapa siinä sitten kompuroi pimeässä :) no , ei jäänyt traumoja , mutta olen samaa mieltä siinä , ettei rippikoulua pitäisi järjestää alaikäisille . pidän sitä aivopesuna .
- syyte pitää nostaa
aika rankkaa...etkö ymmärrä kirkon ja Juntusen lestaatilois perun. nosta syyte.?
- Pavepesusieni
Aivopesu aloitetaan nykyään kirkon puolesta jo päiväkodissa kaikenmaailman satujen varjolla..
- Yksi tulkinta
Helvetti on mielentila silloin kun yläk..elämä on täysin sekaisin ja on ahdistunut ja masentunut. Kyse on kielikuvasta kun vanhojen taiteilijoiden maalaukset piruine ja tulenlieskoineen on maalattu kuva samasta asiasta eli henkisestä pahoinvoinnista. Mihinkään ei siis jouduta.
Taivas on sitten jotakin päinvastaista. Joku on hetken taivaassa kun istuu uuteen autoonsa ensimäistä kertaa. Kyse on siis elämänilosta. Tässäkään pappi ei voi mitään tehdä. Ei edes antaa sitä autoa
Synti on sekin mielentila. Se on epäaitoutta, vääriä arvoja ja teeskentelyä.
Taivas, Helvetti ja Synti ovat ikivanhoja Raamatullisia sanoja, joita ei välttämättä tarvita enää keskusteluissa. Sanojen merkitys vaihtelee sanojien mukaan ja kun mukana on kirkollista valtaa ja muuta, ei soppa enää maistu Hesen asiakkaille.
Se, mitä kirkko ja seurakunta rippikouluissaan haluaa opettaa, ei kuulu minulle. Asioihin on syytä oppia suhtautumaan ja pappien syytä opetella keskustelemaan ihmisten kanssa. Ja onko aina pakko teoritisoida tai teologisoida arkea. Sekin voi olla syntiä.
Ja jos sattuu menemään joskus huonosti ja elämä on yhtä helvettiä, ei pidä luopua toivosta. Parempi päivä tulee kyllä aikanaan.
...tai mistä pirusta minä tiedän. Ajatelkaa itse. - kokenut myös
Jo on aikakin, jonkun puolueettoman, tarkastella "Juntusen valtakunnan" touhuja ja menetelmiä.
Sitä läjää kun tonkii, niin alkaa löytyä toinen toistaan sairaampaa touhua menneisyydestä... - kaikki YITlle
ulkoistetaan YITlle koko seurakunta...
- Uskomaton12324546789
Toivon että uskovaiset kokisivat herätyksen, joka toisi heidät takaisin todelliseen maailmaan.
Jokainen ruumiinlämpöään korkeamman ÄO:n omaava kykenee tajuamaan kuinka rankkaa potaskaa jeesustelu on. Yhtälailla voisi uskoa joulupukkiin.
Mikä on sellainen jumala joka antaa 2 vuotiaan kuolla jokeen? Mikä on sellainen jumala joka antaa kolmen pienen lapsen äidin kuolla syöpään?
Hohhoijjaa...
Mikäli jumala vastoin kaikkia todennäköisyyksiä onkin olemassa sellaisena kuin raamattu kertoo (sillä eihän kukaan kykene aukottomasti todistamaan että ei ole), niin siinä tapauksessa kyseinen "jumala" on niin läpeensä paha sadistinen ja itsekäs k*sipää että en voi kuin ihmetellä että kuinka joku edes kehtaa palvoa moista sontaläjää...
Saati että vielä julistaa typeryyttään maailmalle...
Typeryys ja herkkäuskoisuus... se uskontojen kantava voimavara..- BelseBub
Asiaa! Hyvin sanottu...
- dhjhjfskooo
Puhut uskomisesta ja uskovaisista. Uskominen on sinun pässäsi. Olet omaksunut tietynlaisen käsityksen asiasta jota kritikoit. Kysessä on eräänlainen kehäpäätelmä. Olet uskontosi ja kritiikkisi.
Kaikki eivät palvo eikä uskonto ole uskomista. Kyse voi olla vaikka siitä, että vapautuu sellaisesta opitusta mikä rajoittaa omaa elämää. Raamattu on vain kirja.
Älykkyys on aika vaikea asia. Mieli voi kirkastua ja nopeutuakin monesta syystä tai ilman syitä määrittelemättä. Tätä joku voisi sanoa vaikka "heräämiseksi".
Saa olla eri mieltä. - -
dhjhjfskooo kirjoitti:
Puhut uskomisesta ja uskovaisista. Uskominen on sinun pässäsi. Olet omaksunut tietynlaisen käsityksen asiasta jota kritikoit. Kysessä on eräänlainen kehäpäätelmä. Olet uskontosi ja kritiikkisi.
Kaikki eivät palvo eikä uskonto ole uskomista. Kyse voi olla vaikka siitä, että vapautuu sellaisesta opitusta mikä rajoittaa omaa elämää. Raamattu on vain kirja.
Älykkyys on aika vaikea asia. Mieli voi kirkastua ja nopeutuakin monesta syystä tai ilman syitä määrittelemättä. Tätä joku voisi sanoa vaikka "heräämiseksi".
Saa olla eri mieltä.Se, että saa olla eri mieltä, ei ainakaan ole yhdenkään uskonnon ansiota. Päinvastoin. Joskus uskontojen kanssa eriäviä mielipietitä omaavia polteltiin rovioilla. Ja taidetaanpa jossain pän maailmaa poltella vieläkin. Toki muutaman muunkin aatesuunnan kannattajat ovat samaan syyllistyneet. Siksipä aatteitaan ei olisi väliksi tuputtaa muille, siitä ei yleensä hyvää seuraa.
- gbhhbb
piispanki piti puuttua vasta sitte asiaan kun oli tarpeeks monta mun lisäks eronnu kirkosta torniossa ps erosin sen takia kun maksanut veroa niin silti riparista tuli 60 e lasku
- -tutkailija
Juntusen valtakuntaan ei jää kohta ketään, kun nämä vanhemmat, hyvä uskoiset käännytetyt poistuvat keskuudestamme.
Ei tuollaisen, itsensä Jeesuksen kaltaiseksi nostattaneen tyypin vouhotus ja muiden tuomitseminen ketään tervettä kansalaista kauaa pidättele kirkon maksumiehenä.
Niin kauan, kun se itseään täynnä oleva tuomitsija on Tornion kirkon keulakuvana, minä en siihen seurakuntaan kuulu.
Todelliset uskon asiat ovat sitten erikseen... - hiippaheikki
Kunpa tuon ristiretkeläisen ero olisikin totta.
Saataisiin tähänkin seurakuntaan rauha ja tyytyväisyys. - okgoifgoi
Miksi Juntunen haluaa niin kovasti pitää tämän asian salassa, jos menmetelmät ja puheet kerran ovat päivän valon kestäviä ???
Ainoa mitä tuo tuomitsija on kyennyt kommentoimaan kunnolla on se, että "kuka tämän jutun kertoi julkisuuteen". Eli taas haetaan vain syyllistä kääntäen huomio muualle itse asiasta.
Kertoo äijästä aika paljon. - *jokunen
Ja nyt kaikki on taas valtakunnassa "hyvin".
Heh, naurettavaa sekoilua.
Ja tuomitseva julistus sen kuin jatkuu ... "anteeksi". - BelseBub
On se kumma kun pappeja pitää niin suojella!? Ruotsissa sama homma. Siellä epäillään pappia lasten hyväksikäytöstä ja asia painellaan villasilla. "Normaalissa" työelämässä tulee kenkää kun kämmää...
- Parasiititko
Nämä kirkon aivopesurit ovat saaneet ihmiset uskomaan, että jos heidän tekemisiin sekaannutaan, voi "taivaalta tippua kuuma kivi päälle".
Työllään muut nuo elättävät ja (eräät) ovat julistamassa vain OMIA mielipiteitään ja ajamassa OMIA etujaan kirkon nimissä.
Nämä parasiitit/aivopesijät olisi eroteltava oikeista ja rehellisistä uskon ihmisistä.
Noh, tekeekö kirkko asialle mitään, on sitten asia erikseen.
Sopii siinä sitten ihmetellä seurakunta katoa... - laskhaslbcmng
Lestadiolaiset kuuluvat samaan kirkkoon kuin kaikki muutkin luterilaiset. Lahkon ihmisten käyttäytyminen ei ilmene muulla tavalla erilaisena kuin "normaali ihmisilläkään" paitsi he eivät käytä alkoholia....mikä on ainoastaan viisasta. Suurin osa ei ole yltiö tarkkoja säännöistä. Kaikki viittaa niihin pedofiliajuttuihin täällä vaan sen takia että ainoastaan ja HOX ainoastaan vanhoillislestadiolaisten suunatusta tutkittiin. . Mitähän ois tilastot näyttäny jos ois koko luterilainen kirkko tutkittu. hienoa ihmiset ottakaa asioista selvää ennenkö puhutte mittään kaikki niin saakelin lapsellisia. AINIIN muuten Juntunen ei ole lestadiolainen vaan rauhansanalainen ja tarkennettuna pikkuesikoinen joka on eronnut lestaadiolaisuudesta aikoja sitten. säännöt tässä uskonnossa tarkempia kuin lestadiolaisuudessa. Ja uskokaa tai älkää mutta lestadiolaiset naiset saa käyttää housuja ja lestadiolaiset saa omistaa ikkunallisen pesukonneen.
- kirkko = sairas
lestat on insestijä,se on sairasta ja pedofiili on sairasta.joo ja kirkkoon kuuluminenkin on sairasta koska on tekopyhää haukkua ja silti maksaa lahkoon rahaa.
ei kukaan edes luule etteikö lestat eläisi normaalisti,ainoa asia niillä lienee ne yhteis kinkerit missä ne mitäilmeisemmin sopivat yhtymisistään sun muista saatanan karkotus hommista.
siellä joku puhuu pennuille että ota jumala aisasta kiinni,se on jumalan laki jne...se on sairasta minusta. - 15+13=?
Eikös nykylain mukaan pappi syyllistynyt vähemmistön syrjintään ..Pappi oikeuteen !!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama235025Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634036Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733603Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472463Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl692136Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272107- 1351644
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505