Sain kuvan ufosta

Eka havaintoni

Hei te ufoharrastajat kun tiedätte paremmin kuin minä, niin onko tämmöinen ufohavainto harvinainen: http://personal.inet.fi/koti/kx/ufo.jpg
Ainakin minä olen ihan tohkeissani ja tärisen vieläkin. Homma meni niin nopeasti ohi että en ehtinyt ottaa kuin yhden kuvan kännykameralla, vaikka ufo liikkui varsin hitaasti ylitse. Kuului vaan hirveä kohina kun se liukui tosi matalalla yli.

21

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaablaanots

      ööööps? :D en oikee osaa sanoo mitää muut sanokoot. Jos tuo nyt olisi aito ufo, varmasti muillakin olisi ollut kuvaa? näyttää khyllä vhä vesitornilta

    • dkfjuhta

      Äitis hame! Ei edes naurata.

    • koopees

      Jut joo.. Minkäs vesitornin alla sitä ollaan oltu....

    • Havaintoni

      Mitä hemmettiä sinä menit paljastamaan että se on vesitorni. Nämä ufohörhöt uskovat ihan mihin vaan. Joka ikinen tunnistamaton taivaalla näkyvä asia on niiden mielestä tullut vieraalta planeetalta. Esim. jos taivaalla näkyy kaukana laskeutuvan lentokoneen laskeutumisvalot ja ääni ei kuulu, niin se on niiden mielestä Sirius-planeetalta. Sitten vasta kun todistat että kysein valo oli lento AY476 joka laskeutui Helsinki Vantaan lentokentälle klo 21.37 ja kapteeni oli Pakka Määttänen, niin nämä ufouskovat _saattavat_ uskoa että se ei ollut lentävä lautanen.

      Mulla on yksi tuttu joka väittää kivenkovaan olleensa lentävällä lautasella. Se että hänellä oli hengenvaarallinen aivoverenvuoto samoihin aikoihin, ei muuta hänen uskomustaan.

    • Lapset nykyään

      Kyllä tuosta jokainen kaupunkilainen näkee että se on vesitorni. Olet varmaan mielissäsi kun keksit näin "originaalin" jutun.

    • Keksijänero

      Ufohörhöjä on myös landella. Mutta ufohörhöt ei välitä siitä mitä ne näkee, vaan ne tulkitsevat ihan miten mielivät jokapäiväisiä ilmiöitä riippumatta siitä ovatko ne vesitorneja, pilviä, lentokoneita vai heijastuksia kaukaisista valoista.
      Esimerkki: Kerran Porvoossa taivalla loimotti kummallinen punainen valo. Porukkaa kerääntyi ihmettelemään tätä ufoa. Sitä väitettiin kivenkovaan ufoksi kunnes kiipesimme katolle ja näimme että horisontissa loimotti täsmälleen samaan tahtiin ja saman värisenä Nesteen jalostamon lieskat. Yläpilvet toimivat jonkinmoisena pelinä jotka pelasivat tämän liekin korkealle taivaalle.

      Hauskoja vesitornikuvia kumminkin.

      • ..

        Se oli UFO niin kauan kuin sen tunnisti jolloin se lakkasi olemasta UFO. Opettele termit ensin.


      • Keksijänero
        .. kirjoitti:

        Se oli UFO niin kauan kuin sen tunnisti jolloin se lakkasi olemasta UFO. Opettele termit ensin.

        Tunnen termit.
        Terminologia ei ole pääasia. Ufohörhöt pitävät tunnistamattomia lentäviä kohteita vieraiden planeettojen asukkaiden avaruusaluksina niin kauna kunnes tosin on todistettu. Ja joskus sen jälkeenkin.
        Minulle UFO on vain UFO jos sitä ei ole tunnistettu, ei siis avaruusalus.
        Minua hävettäisi olla ufohörhö, onneksi en ole.


      • DarkNH
        Keksijänero kirjoitti:

        Tunnen termit.
        Terminologia ei ole pääasia. Ufohörhöt pitävät tunnistamattomia lentäviä kohteita vieraiden planeettojen asukkaiden avaruusaluksina niin kauna kunnes tosin on todistettu. Ja joskus sen jälkeenkin.
        Minulle UFO on vain UFO jos sitä ei ole tunnistettu, ei siis avaruusalus.
        Minua hävettäisi olla ufohörhö, onneksi en ole.

        Kuten huomasit on myös UFO-perehtyneillä osansa tunnistaa feikit niistä selvittämättömistä. Nyt löitte kirveenne kiveen ja hamarapuolen otsaan.

        TÄMÄ EI OLE PELLEILYÄ vaikka naurattaakin niin vitusti. homo.


      • ..
        Keksijänero kirjoitti:

        Tunnen termit.
        Terminologia ei ole pääasia. Ufohörhöt pitävät tunnistamattomia lentäviä kohteita vieraiden planeettojen asukkaiden avaruusaluksina niin kauna kunnes tosin on todistettu. Ja joskus sen jälkeenkin.
        Minulle UFO on vain UFO jos sitä ei ole tunnistettu, ei siis avaruusalus.
        Minua hävettäisi olla ufohörhö, onneksi en ole.

        Vaikea tietää ymmärtääkö termit kun käyttää niitä miten sattuu.


      • en kiellä
        Keksijänero kirjoitti:

        Tunnen termit.
        Terminologia ei ole pääasia. Ufohörhöt pitävät tunnistamattomia lentäviä kohteita vieraiden planeettojen asukkaiden avaruusaluksina niin kauna kunnes tosin on todistettu. Ja joskus sen jälkeenkin.
        Minulle UFO on vain UFO jos sitä ei ole tunnistettu, ei siis avaruusalus.
        Minua hävettäisi olla ufohörhö, onneksi en ole.

        Ajatelkaapas tarkemmin sanaa UFO sen nimityksen on antanut maa planeeta ihminen ja joka ois voinu olla kuka tahansa muu meistä.Ja tietystihän se oi hyvä puhua termilogiaa yllä pitäen vaan välillä pitää päästää höyryjä pihallee, että taasen jaksetaan paremmin ollaa. Ilman että tarvii kenenkään meistä kaikista tarttua pikku seikkoihin riitaantuakseen kunnolla. Kaikilla on sana valta jokainen kokee sen erilailla, näkee. Omat johto päätöksensä tekee jokainen itse ja siitähän se soppa on sitten valmis.Kunnes räjähtää taas suuri aalto jossa ei ole päätä eikä häntää. Pää asia se vai että on hauskaa joka tosin ei aina pidä.


    • fffffffdd

      mutta jos sen kirjoittaa pienellä, niin se ei tarkoitakkaan Unidentified Flying Object ;)

    • oho.. en ollukkaan k

      ni.. läski, varmaan vain sait kuvatessa. Et muuta.

    • pikku-vesku

      Nii-i, tiedetäänkin. Täsise vaan...

    • ....................

      Siisti kuva vesitornista altapäin:)

      • Somiro Sosei

        Koirom seitomi levitus horoi,
        sebito suosei goilus 12.7 % !


    • wsdfq

      Keravan vesitorni.

      • Sen kuvannut

        Ei vaan Roihuvuoren. (Helsinki)


    • vidiootti

      muutaman päivän päästä saan semmosen kytkykauppakännyn, jolla voi ottaa kuvia ja videoo.

      ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe