Onko täällä yhtään asiallista ketjua?

Koita pysyä asiassa

Jos ja kun haluaisi käydä keskustelua ufoista,
abduktioista yms. niin ei näy muita kannanottoja kuin:
-mee hoitoon
-oot ihan dingdong
-senkin pöljät
-hullu mikä hullu

Asian tiimoilta kun olisi paljonkin pohdittavaa.
Mutta laita nyt tänne jotain.
Enpä usko että jaksaa innostaa,
koskapa keskustelu menee täysin sivuraiteille!

Niin olen minäkin, joo joo...

27

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

ei ole

• No moi!

Eipäs nyt heti kannata kirvestä kaivoon heittää!

Ainahan täällä pyörii noita hulluttelijoita, mutta se on pelin henki ja pitääkin sellaisena ymmärtää.
      Mitä enemmän uskaltaa tuoda asioita esiin, sitä enemmän uskaltavat myös muut -ehkä- niihin omia kokemuksiaan ja ajatuksiaan lisäillä.

Sitä paitsi muutamien trollien pähkäilystä on irronnut ystäväpiiriin monia lentäviä lauseita. Eli anna mennä vaan. Uskon, että kiinnostuneita on paljon enemmän kuin noita muutamia meuhkaavia trolleja.

• kukamitähäh?

Trolleista ja kateista tulee lähinnä mieleen:
      huutonet yleinen keskustelupalsta!
      Ei kai vaan samoja nikkejä täälläkin??

• nimimerkki blogilta

tuo on vaa kestettävä. varmaa on että kuka on nähny nii ei huutele eikä oo huutelijatyyppiä. ehkä näkijä on keskivertoa huutelijaa kehittyneempi :)

ne jotka ufoja näkee tai tapaa on vakvissa elämä suhtee. ei ne mee huutelee internettii ihmisille vaa kertoo koettuna.

ne jotka pelkkiä elokuvia kattoo on kirjavaa kansaa samoi kui ne jotka harrastaa ufoja. jotku idiootit jopa kilpailee.

jotku ei vaa kestä elämä sietämöätöntä keveyttä jonka sallii omalla kohdalla. ei lääkittyje hulluje kanssa voi keskustella koska ovat täysi tyytyväisii lääkityksee.

• järkijärkui

Ei järkee

• asdasdasdasdasdasdas

loppujen lopuksi, on turha uskotella ihmisille sellaista, jota ihmiset eivät koskaan ole nähneet. Itse olen ollut monta kertaa kiinnostunut ufoista ja sellasesta, mutta kun en koskaan ole nähnyt sellaisia niin ei oikein pysty uskomaan niihin tarinoihin.

Eli siis sellaisille, jotka eivät tiedä asiasta mitään, on melkeinpä turha yrittää kertoa yliluonnollisista ilmiöistä

Hyvä juttu on se että kumminkin itse tiedät mitä olet nähnyt. Vaikkei muut uskoisikaan, tiedät silti, että se mikä on nähty ja koettu on melkeinpä 100% varmasti totta.

• särki on kala

nii just ja joo. Eli ei oo, yhtä säiettäkään.

• Litteä se on

Onko maapallo litteä vai pyöreä?

Jos ja kun haluaisi käydä keskustelua siitä, niin ei näy muita kannanottoja kuin:
      -mee hoitoon
      -oot ihan dingdong
      -senkin pöljät
      -hullu mikä hullu

• ---------

>>Jos ja kun haluaisi käydä keskustelua ufoista,
        -mee hoitoon
        -oot ihan dingdong
        -senkin pöljät
        -hullu mikä hullu

• ------
        --------- kirjoitti:

>>Jos ja kun haluaisi käydä keskustelua ufoista,
        -mee hoitoon
        -oot ihan dingdong
        -senkin pöljät
        -hullu mikä hullu

Tämä kuva on ollut täällä monta kertaa esillä aiemminkin, muuta yritän linkittää sen vielä tähän.

Jos linkiitys onnistui - en ole varma - niin kuvassa näkyvä kohde ei ole esimerkiksi auringon haloilmiö, sillä tuo ilmiö näkyy pilvien alapuolella.

• twinkle little star

Älä lannistu. Juuri eilen tuli moneen otteeseen todistettua, etteivät nuo trollit ole muuta kuin huutelevia mukuloita. Kauheata kiukuttelua ja haukkumista. Ei osata etsiä tietoja, vaikka eteen asetetaan, eikä ymmärretä edes helppolukuista englanninkielistä tekstiä. Jos he oikeasti olisivat aikuisia, he myös osaisivat kirjoittaa maltillisemmin ja myös heidän muutkin taitonsa, kuten kielitaito olisi kehittyneempää. Mitä se ei ole. Ovat vaan poimineet joistakin tieteenmaailman teksteistä muutamia sanoja, joilla koettavat sittten osoittaa olevansa viisaita? :)
      Annetaan heidän huudella, parasta olisi, ettei heihin kiinnitettäisi enää mitään huomiota.
      Skepsiksen sivustollakin on laadukkaampaa tekstiä kuin näiden mukuloiden kirjoittama.

• --------

>>Älä lannistu. Juuri eilen tuli moneen otteeseen todistettua, etteivät nuo trollit ole muuta kuin huutelevia mukuloita

• virna

Voit, olla oikeassa, mutta tenavat myös kopioivat vanhemmiltaan. Se valitettavasti näkyy nykyajan suomalaistenavien muussakin käytöksessä mm. rasistisena käytöksenä. Jos vanhemmat ovat eläneet koko elämänsä ns. pussi päässä, laittavat he myös sen pussin pentunsa päähän. Ja toisaalta, jos tuollaiset tekstit, joita tälläkin plastalla, pöljähuutelut yms. ovat aikuisten kirjoittamia, niin?
        Onpa tosiaankin suomalaisten sivistystaso jne. alhaalla.

• ------
        virna kirjoitti:

Voit, olla oikeassa, mutta tenavat myös kopioivat vanhemmiltaan. Se valitettavasti näkyy nykyajan suomalaistenavien muussakin käytöksessä mm. rasistisena käytöksenä. Jos vanhemmat ovat eläneet koko elämänsä ns. pussi päässä, laittavat he myös sen pussin pentunsa päähän. Ja toisaalta, jos tuollaiset tekstit, joita tälläkin plastalla, pöljähuutelut yms. ovat aikuisten kirjoittamia, niin?
        Onpa tosiaankin suomalaisten sivistystaso jne. alhaalla.

>>Jos vanhemmat ovat eläneet koko elämänsä ns. pussi päässä, laittavat he myös sen pussin pentunsa päähän

• sdh ,dghd

jep jep

• virna

Aivan, ja ihminenhän tunnetusti ilkkuu sitä mitä pelkää, tai, mitä ei tunne. Tulevaisuushan sen tulee näyttämään, mitä tapahtuu. Kumpi puoli oli oikeassa, jos sitten kumpikaan. Tosin kutkuttavaahan se olisi, JOS JA, kun pilkkakirveiltä tipahtaisi kikkare pöksyyn iltaauutisten aikana? :D
      Totuuden nimessä kuitenkin tähän aiheeseen liittyen, on sanottava, että on myös OIKEITA skeboja, heitä jotka eivät liity pilkkakirvestä heittämään. He ovat tutkijoita ja liittyvät mukaan tutkimukseen, aidosta kiinnostuksesta löytää vastaus. Täällä huutelijat eivät kuulu noihin henkilöihin, vaikka luulevatkin. Heillä on vain suuri suu ja suuret luulot itsestään.

• -Valon soturi
      • ------

Koko totuutta on vaikea tietää, mutta kun asiaan paneutuu lukemalla mm. teosofiaa, uskontoja, Urantiakirjaa, Valon Galaktisen Liiton ja Hengellisen Hierarkian tiedotteita(Sheldan Nidle), Zetatalk-viestejä ja lukuisia kirjoja ja muita tekstejä, joissa kertovat mm. ufojen ja maanulkopuolista alkuperää olevien olentojen kanssa maapallolla tekemisissä olleet henkilöt, niin ainakin jonkinlaisen käsityksen asioista saa. "Salaliittokirjallisuuttakaan" ei kannata unohtaa, sillä niissäkin on usein totuutta mukana. Monet asiat kuulostavat uskomattomilta ja saattavat olla pelottavia, mutta kun useat eri henkilöt ja lähteet niistä kertovat, niin ei niitä voi jättää huomiottakaan jos haluaa realistisen kuvan asioista saada.

Väärää tietoa levitetään joskus vahingossa mutta usein tarkoituksellisestikin. Kun väärää tietoa on liikeellä paljon, niin se saa monet ihmiset epäilemään liiaksikin esimerkiksi rehellisiä kertomuksia ufohavainnoista. Itsekin epäilen monia abduktiokertomuksia, sillä en ymmärrä miksi abduktioita tehtäisiin. Niitä tuskin ainakaan tehdään tutkimusmielessä. Syy voi olla se, että sillä tavoin lisätään ihmisten - myös abduktoitujen - tietoisuutta. Selitys voi olla raadollisempikin, mutta ainakaan korkeasti kehittyneet Valoa edustavat olennot eivät (uskoakseni) abduktioita tutkimusmielessäkään tee.

* * *

Henkisyyteen suuntautuneet ihmiset näkevät asiat mielellään laajemmasta perspektiivistä ja puhuvat siksi mm. sielun suunnitelmasta ja jumalallisesta suunnitelmasta. Me elämme kuitenkin vapaan tahdon maailmassa ja siksi tuollaiset suunnitelmatkaan eivät koskaan ehkä voi olla kiveenhakattuja ja muuttumattomia.

Se näkemys , että ihmiset on sieluina asetettu tälle planeetalle osana suurta suunnitelmaa, on varmasti oikea. Jokaisella sielulla näin ollen on runsaasti kokemuksia henkimaailmoista ja myös tätä maailmaa kehittyneemmistä fyysisemmistä maailmoista. Uskonnot joutunevatkin tulevaisuudessa korjaamaan käsityksiään mm. sielusta, Taivaasta ja Helvetistä. Uskon kuitenkin, että virheelliset käsitykset ovat olleet uskonnoissakin ehkä osa suunnitelmaa. Kerrotaan ja uskotaan myös, että pimeät voimat ovat hallinneet maapallolla jo 13 000 vuotta. Tuokaan ei voisi ilmeisesti olla mahdollista jos se ei ole henkisten Hierakioiden (Jumalan) hyväksymää ja osa suurempaa suunnitelmaa.

• nimimerkki blogilta

"loppujen lopuksi, on turha uskotella ihmisille sellaista, jota ihmiset eivät koskaan ole nähneet. Itse olen ollut monta kertaa kiinnostunut ufoista ja sellasesta, mutta kun en koskaan ole nähnyt sellaisia niin ei oikein pysty uskomaan niihin tarinoihin."

jos ainoa syy torjua muide ihmiste kertoma koska ei oo nähny nii varmista ettei syy oo ettei ymmärrä. torjuva ei voi kumota omaa väitettä eikä kuuntele muita jotta on lukossa mutta järkevä voi ymmärtää joka päivä uutta tai varmistua kyseealaistae omaa järkeä.

• iskä aurinkoinen

Tuo on hyvä pointti. (Kun en oo koskaan nähnyt, niin eihän niitä voi olla olemassakaan. Sama se, että miljoonat ovat nähneet. He vain valehtelevat, tai, ovat muuten onnettomia, tai, huomionhakuisia.)

En minäkään ole koskaan nähnyt esim. maata nimeltään Tasmania, mutta paljon on aussiystäviä, jotka siellä ovat käyneet ja siitä kertoneet. Enkä minä voi sanoa, ettei Tasmaniaa ole olemassa ja he valehtelevat, vain koska en itse ole koskaan nähnyt koko maata.

• Mutkun mutkun.
      Uskon että meitä valmistettan näin siedätyshoidolla kohtaamaan jonakin päivänä nuo avaruusauttajat. TV sarjat, uutiset, ihmisten avoimuus ja elokuvissa esiintyneet aiheet valmistaa meitä tulevaan.

En uskonut aikoinaan / en halunnut uskoa silti jouduin kohtaamaan sattumanvvaraisesti "arthuruslaisen" olen siitä monesti tänne kirjoittanut, en v ain osaa nostaa sitä ketjuun.
      Ihan ensin olen nähnyt sikaarin muotoisen aluksen keskellä päivää 8.6 1980 Forssan tienhaarassa, kun olin liftaamassa poriin päin. Pakkohan se oli uskoa kun ominsilmin näin....Kokemusia tuli senkin jälkeen tietty vuosia välissä, laiskuuttani en viitsi toistaa. Jos joku haluaa etsiä niin nim. aurora löytyisi.

• islanninjäkälä

Koko ikäni olen ufoja nähnyt unissa,
      ja toivonut aina tekeväni itse "havainnon".
      Sellaista ei valvetilassa ole vielä tullut, tosin muutamilla
      tutuillani on ollut, ja minä tietysti kateudesta vihreä.

Tosin, vaikka tiedän/uskon ufojen olevan aivan luonnollisia,
      siis ei yliluonnollisia,
      niin omakohtainen kontakti voisi olla pelottavakin kokemus.

Sitä olen surrut, kun paras ystäväni ei noteerannut
      kertomiani tositapahtumia mitenkään,
      sanoi vain, ettei oikein kiinnosta mitä joku on nähnyt,
      ja neuvoi minua hakeutumaan johonkin "yhdistykseen"
      jos olen niin kiinnostunut.

Tunsin sillä hetkellä itseni todella yksinäiseksi.
      Ja jäin miettimään, miten paljon pelko saneli hänen tunteitaan...

• nimimerkki blogilta

oma kokemus on että "ystäviä" ei oo ja noide asioide kanssa o yksi mutta ystäviä ystävyyde takia o vaa heikoilla. oon huomannu että o ainoastaa ennemmä kui ystäviä ja vähemmä kui ystäviä mutta jos o vaa ystäviä nii jotai o pieles.

ei kannata surra mikä ei oo totta ja kestävää. mikä o totta ja kestävää nii ainoastaa vääriymmärrys voi rikkoa mutta ei läsnäolo.

• nimimerkki blogilta

tv ohjelmat, media, hollywood, uutiset, elokuvat, viihde ja kaikki tuo "roskaviihde".. ei valmista yhtää lähemmäs kohtaamista vaa pitää yhtä etäällä kui krapula.nuo kaikki kopioi kaikkea ideaa joka ihmistä kiinnostaa ja huonolla tavalla tehde kaikesta naurettavaa.

lapsille on disney kertomassa "verisiä" tarinoita joka "valmistaa" lasta aikuisuutee.. ja paskat lapsiha o lopulta jälkeejääny kristitty ku vapaamuurarisatua kuuntelee ja kattelee.

sikaarimuoto on tunnettua lisko tai käärme teemaa tai lohikäärmeteemaa jotta iha hyvässä seurassa et välttämättä oo. mä oon nähny pikkualuksen joka "internetimukaa" kulkee isoje aluste välillä mutta en tiedä mitä rotua tai lajia olivat. geenimanipuloituja hybridejä oon nähny tai aivopestyjä piruparkoja mutta heitä nuo sikaarialukset piti ahtaalla.

• ei

ei ole

• deep A-Probe

noh tää ketju on... on ainakiin... kerronko mistä?

• ,ei

Ei ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4919
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3925
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3503
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2397
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2289
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe