Abduktio?

Outo kokemus

Katselin eilen televisiota. Sitten yhtä äkkiä näin ikkunasta kummallista valonkajastusta. Tuli raukea olo ja menin ikään kuin transsiin. Valonkajo ikään kuin imaisi minut sisäänsä ja hetken kuluttua huomasin katselevani maapalloa jostain hyvin kaukaa. Sitten en nähnyt enää mitään, pelkkää mustuutta. Kuulin jostain jotain kummallista kieltä ja tunsin jonkin pistoksen kädessäni. Heräsin myöhemmin sohvalla ja kädessäni oli kummallinen painauma:
http://www.saunalahti.fi/~kvarkki/painauma.jpg
Oliko tämä abduktio?

23

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei rakas akateemisen kaksoistutkinnon omaava trollini,

kaikille lienee jo selvää, että olet sangen ärsyyntynyt. Pyysin sinua toisessa viestiketjussa perustelemaan esiinnostamiani asioita abduktio-jälkiin liittyvissä löydöksissa, mitä et sitten katsonut aiheelliseksi tehdä.

Uusin pyyntöni uudelleen, jotta voimme käydä asiallista keskustelua.
      Toivon, että koulutuksesi pohjalta perustelet esim. alla olevien linkkien asiasisällön, kun olet niihin tutustunut niin, että nostat yksilöidyn asian ja esität perustelut niihin omasta näkökulmastasi.

Muuten voit puolestani jatkaa ympäripyöreää jahkailuasi kaikkien meidän iloksi.
      Omista ruhjeistani on otettu biopsia, jossa löydökseni heikosti positiivinen löydös IgM. Tätä ei kyetty yhdistämään urticariaan tai leukocytoklastiseen vaskuliittiin. Näin.

Ja linkki sinulle
      http://www.alienhunter.org/
      http://www.alienlovebite.com/articles/evelorgen/medical/flourescence-update-july-1998.html
      http://www.alienlovebite.com/articles/evelorgen/medical/the-afterglow-of-the-alien-abduction-experience.html

• Outo kokemus

"Omista ruhjeistani on otettu biopsia, jossa löydökseni heikosti positiivinen löydös IgM. Tätä ei kyetty yhdistämään urticariaan tai leukocytoklastiseen vaskuliittiin. "

Kappas vain. Minunkin painaumasta otettiin biopsia. Tämäkin löydös oli heikosti positiivinen IgM. Tätä ei kyetty yhdistämään urticariaan tai leukocytoklastiseen vaskuliittiin.
        Tämähän todistaa että kyseessä oli abduktio! Hienoa että meillä on yhteinen kokemus. Meidät molemmat on abduktoitu. Ufot ja abduktiot ovat sittenkin totta!

Ei minun tarvitse enää perustella linkkiesi asiasisältöä. Uskon sanomaasi muutenkin, sillä nyt olen itsekin valaistunut. Minäkin olen kokenut abduktion! Upeaa!

Kenenkään ei enää tarvitse uskoa aloitusjuttuani pelkkien puheiden perusteella. Minullahan on todisteina ruhjeita!

• Jari.

• Outo kokemus kirjoitti:

"Omista ruhjeistani on otettu biopsia, jossa löydökseni heikosti positiivinen löydös IgM. Tätä ei kyetty yhdistämään urticariaan tai leukocytoklastiseen vaskuliittiin. "

Kappas vain. Minunkin painaumasta otettiin biopsia. Tämäkin löydös oli heikosti positiivinen IgM. Tätä ei kyetty yhdistämään urticariaan tai leukocytoklastiseen vaskuliittiin.
        Tämähän todistaa että kyseessä oli abduktio! Hienoa että meillä on yhteinen kokemus. Meidät molemmat on abduktoitu. Ufot ja abduktiot ovat sittenkin totta!

Ei minun tarvitse enää perustella linkkiesi asiasisältöä. Uskon sanomaasi muutenkin, sillä nyt olen itsekin valaistunut. Minäkin olen kokenut abduktion! Upeaa!

Kenenkään ei enää tarvitse uskoa aloitusjuttuani pelkkien puheiden perusteella. Minullahan on todisteina ruhjeita!

Upeaa!
        tervetuloa joukkoon!

Sitten varmaan voisitkin, ehkä kokemuksesi perusteella pohtia kanssani niitä syitä, jotka saavat immuunivasteen ilmentymään? Ja millä seikoilla kenties kokemuksesi pohjalta voisit selvittää autoimmuniteetin lisääntymistä abduktoiduilla.
        Siis sikäli jos sohvatorkuiltasi muistat.

Koitko sieppauksen positiiviseksi asiaksi ja katsotko nyt olevasi hullu?

Joe et yhä edelleenkään halua abduktoituna perustella linkkien sisältöä,myönnät (halusit tai et), että abduktioväitteillä ja löydöksillä voi olla yhteys, siitäkin huolimatta että esität asiasi onton näennäishuumorin varjolla.

Peace.

• Kokemuksista
        miumaukatti123 kirjoitti:

Upeaa!
        tervetuloa joukkoon!

Sitten varmaan voisitkin, ehkä kokemuksesi perusteella pohtia kanssani niitä syitä, jotka saavat immuunivasteen ilmentymään? Ja millä seikoilla kenties kokemuksesi pohjalta voisit selvittää autoimmuniteetin lisääntymistä abduktoiduilla.
        Siis sikäli jos sohvatorkuiltasi muistat.

Koitko sieppauksen positiiviseksi asiaksi ja katsotko nyt olevasi hullu?

Joe et yhä edelleenkään halua abduktoituna perustella linkkien sisältöä,myönnät (halusit tai et), että abduktioväitteillä ja löydöksillä voi olla yhteys, siitäkin huolimatta että esität asiasi onton näennäishuumorin varjolla.

Peace.

Kuten sanoin, niin skitsofreenikot eivät erota sitä mikä on totta ja sitä mitä he kuvittelevat.
        Jokaiselle painaumalle löytyy luonnollinen selitys. Niin sinun painaumalle kuten myös minun painaumalle. Kukaan ei pysty sanomaa tarkkaa syytä minun painamalle ennen kuin näkee selityksen:
        http://www.saunalahti.fi/~kvarkki/ImprintArmMuzzle.jpg

Siis erimuotoisia painaumia tulee erimuotoista esineistä, ei ufoista. Ymmärsitkö?

Sama juttu sinun painaumien kanssa. En tiedä onko ne tulleet koruompeleista, hiussoljista vai mistä, mutta sen tiedän että ne ovat tulleet jostain esineestä. Eikä ole mitään syytä olettaa että ne eivät olisi tulleet ihan täällä maan päällä.

Kysyt: "Ja millä seikoilla kenties kokemuksesi pohjalta voisit selvittää autoimmuniteetin lisääntymistä abduktoiduilla."

Vastaan:
        Skitsofreniassa on kyse aivojen dopamiiniaineenvaihdunnan häiriöstä. Se saa lievässä muodossa kuvittelemaan harhoja. Ja vahvemmassa muodossa myös kuulemaan ja näkemään harhoja. Tällä dopamiinianeenvaihdunnan häiriöllä on yhteys myös muuhun ihmisen biokemiaan, mm. immuunivasteeseen. Siitä tämä korrelaatio johtuu. Yksi harhoista voi olla esim. abduktiot, joten ei ole ollenkaan yllättävää että se näkyy myös muussa biokemiassa.

Siksofreniassa persoonallisuus on usein myös jakaantunut siten että yksi persoona ei tiedä mitä toinen persoona on tehnyt. Esimerkiksi yksi persoona saattaa olla kova juoppo ja ruhjoa itseään kännipäissään. Sitten kun persoonallisuus vaihtuu, niin toinen persoona ei tiedä näistä tapahtumista yhtään mitään. Ihmettelee vaan että mistäköhän näitä ruhjeita on tullut.

Olisihan se kivaa ja jännää uskoa ufoihin ja abduktioon, mutta karu totuus on se että tämä maailma ei ole niin jännittävä paikka, vaikka aika jännä paikka onkin. Ja skitsofreenikoille vielä jännittävämpi paikka.

• Kokemuksista kirjoitti:

Kuten sanoin, niin skitsofreenikot eivät erota sitä mikä on totta ja sitä mitä he kuvittelevat.
        Jokaiselle painaumalle löytyy luonnollinen selitys. Niin sinun painaumalle kuten myös minun painaumalle. Kukaan ei pysty sanomaa tarkkaa syytä minun painamalle ennen kuin näkee selityksen:
        http://www.saunalahti.fi/~kvarkki/ImprintArmMuzzle.jpg

Siis erimuotoisia painaumia tulee erimuotoista esineistä, ei ufoista. Ymmärsitkö?

Sama juttu sinun painaumien kanssa. En tiedä onko ne tulleet koruompeleista, hiussoljista vai mistä, mutta sen tiedän että ne ovat tulleet jostain esineestä. Eikä ole mitään syytä olettaa että ne eivät olisi tulleet ihan täällä maan päällä.

Kysyt: "Ja millä seikoilla kenties kokemuksesi pohjalta voisit selvittää autoimmuniteetin lisääntymistä abduktoiduilla."

Vastaan:
        Skitsofreniassa on kyse aivojen dopamiiniaineenvaihdunnan häiriöstä. Se saa lievässä muodossa kuvittelemaan harhoja. Ja vahvemmassa muodossa myös kuulemaan ja näkemään harhoja. Tällä dopamiinianeenvaihdunnan häiriöllä on yhteys myös muuhun ihmisen biokemiaan, mm. immuunivasteeseen. Siitä tämä korrelaatio johtuu. Yksi harhoista voi olla esim. abduktiot, joten ei ole ollenkaan yllättävää että se näkyy myös muussa biokemiassa.

Siksofreniassa persoonallisuus on usein myös jakaantunut siten että yksi persoona ei tiedä mitä toinen persoona on tehnyt. Esimerkiksi yksi persoona saattaa olla kova juoppo ja ruhjoa itseään kännipäissään. Sitten kun persoonallisuus vaihtuu, niin toinen persoona ei tiedä näistä tapahtumista yhtään mitään. Ihmettelee vaan että mistäköhän näitä ruhjeita on tullut.

Olisihan se kivaa ja jännää uskoa ufoihin ja abduktioon, mutta karu totuus on se että tämä maailma ei ole niin jännittävä paikka, vaikka aika jännä paikka onkin. Ja skitsofreenikoille vielä jännittävämpi paikka.

Moi,

voisitko linkittää sivuston,jossa dopamiiniaineenvaihdunta aiheuttaa ihobiopsiaan immuunivastetta vastaavan löydöksen. Toivon, että samalla linkität sivuston, jossa sama lyödös esiintyy myös seerumissa. Abduktoiduilla on todettu myös mri:llä todennettuja keskushermoston tulehduksellisia tiloja MS ja autoimmuniteettia( mm. lupusta), jotka eivät selity dopamiiniaineen vaihdunnalla saati skitsofrenialla.

Ystävä, näillä ei ole tekemistä toistensa kanssa.
        Eikä minulla ole todettu myöskään skitsofreniaa.
        Eikä epilepsiaa.

Jos unohdat nyt omat painaumani, millä selität muut abduktoitujen löydökset: viillot, palohaavat, mustelmat esim. Olenhan jo sinulle sivustot laittanut eivätkä ne ole pitkiä luettavia. En myöskään itse usko,että fluoresenssin saa subdermaalisti aikaan sinne joutunut koiran pissa:D

Esim.painaumani ja monet muut moinien muiden löydökset ovat siis mielestäsi syntyneet esineistä?
        Okei, tässä yksi yhteinen lähtökohta, huomaatko?
        Katsotko, että kaikki abduktoidut tekevät itse tietoisesti yön tai väitettyjen abduktiokokemusten aikana itse itselleen kyseisiä jälkiä esim.dissosiatiivisessa tilassa?

Entä koska ja missä olosuhteissa olisit itse valmis luokittelemaan löydöksen syntyneen tuntemattomassa olosuhteissa, jos todistetusti abduktoiduilta on poissuljettu psykiatriset sekä neurologiset sairaudet?

Tästähän koko abduktioasiassa ja keskustelussa on itse asiassa kysymys.
        Jos emme luo mitään kriteereitä, joiden ilmaantuminen kontekstissaan jää tuntemattomiksi/ mahdollisesti ulkopuolelta tuotetuiksi, emme joudu ottamaan kantaan niiden mahdolliseen et-alkuperään. Saati, että keskustelu ikinä nousisi tasolle, jolloin pitäisi jo miettiä, mita asialle tehdään.
        Tätähän on jatkunut jo vuosikymmeniä.

Mutta, kiitos, että olet tullut puolitiehen vastaan. Arvostan sitä. Ehkäpä voimme avata uuden ketjun, johon etsimme tietoa mm. niistä psykiatrisista sairauksista ja tiloista, joilla asiaa voidaan selittää ja on selitetty - ja jotka oikeasti myös selittävät osaa kokemuksista, eivät kaikkia.

Mikäli jatkamme keskustelua, toivon, että tohtisit käyttää yhtä kohdennettua nimimerkkiä monen sijaan. Se olisi kohteliasta, koska vastaat minulle.

Kaunista päivää.

• Hauhaukoira

Moi,

voisitko linkittää sivuston,jossa dopamiiniaineenvaihdunta aiheuttaa ihobiopsiaan immuunivastetta vastaavan löydöksen. Toivon, että samalla linkität sivuston, jossa sama lyödös esiintyy myös seerumissa. Abduktoiduilla on todettu myös mri:llä todennettuja keskushermoston tulehduksellisia tiloja MS ja autoimmuniteettia( mm. lupusta), jotka eivät selity dopamiiniaineen vaihdunnalla saati skitsofrenialla.

Eikä epilepsiaa.

Jos unohdat nyt omat painaumani, millä selität muut abduktoitujen löydökset: viillot, palohaavat, mustelmat esim. Olenhan jo sinulle sivustot laittanut eivätkä ne ole pitkiä luettavia. En myöskään itse usko,että fluoresenssin saa subdermaalisti aikaan sinne joutunut koiran pissa:D

Esim.painaumani ja monet muut moinien muiden löydökset ovat siis mielestäsi syntyneet esineistä?
        Katsotko, että kaikki abduktoidut tekevät itse tietoisesti yön tai väitettyjen abduktiokokemusten aikana itse itselleen kyseisiä jälkiä esim.dissosiatiivisessa tilassa?

Entä koska ja missä olosuhteissa olisit itse valmis luokittelemaan löydöksen syntyneen tuntemattomassa olosuhteissa, jos todistetusti abduktoiduilta on poissuljettu psykiatriset sekä neurologiset sairaudet?

Jos emme luo mitään kriteereitä, joiden ilmaantuminen kontekstissaan jää tuntemattomiksi/ mahdollisesti ulkopuolelta tuotetuiksi, emme joudu ottamaan kantaan niiden mahdolliseen et-alkuperään. Saati, että keskustelu ikinä nousisi tasolle, jolloin pitäisi jo miettiä, mita asialle tehdään.

Mutta, kiitos, että olet tullut puolitiehen vastaan. Arvostan sitä. Ehkäpä voimme avata uuden ketjun, johon etsimme tietoa mm. niistä psykiatrisista sairauksista ja tiloista, joilla asiaa voidaan selittää ja on selitetty - ja jotka oikeasti myös selittävät osaa kokemuksista, eivät kaikkia.

Mikäli jatkamme keskustelua, toivon, että tohtisit käyttää yhtä kohdennettua nimimerkkiä monen sijaan. Se olisi kohteliasta, koska vastaat minulle.

Kaunista päivää.

"voisitko linkittää sivuston,jossa dopamiiniaineenvaihdunta aiheuttaa ihobiopsiaan immuunivastetta vastaavan löydöksen. Toivon, että samalla linkität sivuston, jossa sama lyödös esiintyy myös seerumissa. "

Voi helvetti sentään sun kanssasi. Mitä ihmeen linkkejä? Onko kaikki tietosi netistä - maailman epäluotettavimmasta tietolähteestä? Minulla on ollut joskus läpipiirissäni skitsofreenikko, joten tiedän siitä sen takia siitä niin paljon. Tietoni ovat muualta kuin netin epämääräisistä tietolähteistä.

Tuo koko kysymyksenasettelusi on syvältä ja osoittaa että et ole ymmärtänyt kokonaisuutta. Se mitä minä sanoin ja se mikä sinulta jäi ymmärtämättä oli se että harhat abduktiosta ovat selvästi paranoidis-skitsofreenisa oirieta. Tämän sairauden syynä on mm. dopamiinianenvaihdutsahäiriö. Monella skitrofreenikolla saattaa olla myös muita biokemian häiriöitä. Siitä se korrelaatio. Asia jota et halunnut ymmärtää.

Oli sinulla todettu skitsofrenia tai ei, niin juttusi ovat tyypillisiä skitsofreenikon puheita. Niitä kuulin nuoruudessani ihan liikaakin. Tosin hän ei puhunut ufoista, vaan muista huuhaa-otuksista ja tapahtumista. Ne olivat aivan todellisia hänelle, aivan yhtä todellisia kuin abduktiot sinulle. Ihan turha hänelle oli selittää yhtään mitään, hänen ympärillään oli hänen mielestään todistetusti mitä milloinkin. Hän oli hyvin älykäs ihminen hulluudestaan huolimatta, ja osasi aina kääntää asiat niin että hänen harhansa olivat muka totta. Mutta vain hänen itsensä mielestä. Sama juttu sinun kanssasi.

Ihan riippumatta onko sinua diagnostoitu vai ei, niin puheesi viittaavat siihen että sinulla on skitsofreenisia oireita.

Oletan että olet työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveydellisistä syistä. Tai sitten salaat näkemyksesi lähipiiriltäsi niin hyvin että he eivät tiedä että olet sekaisin.

Nyt mä taidan ihan oikeasti lopettaa tämän tyhjänpäiväisen jaarittelun täällä. Sinä uskot abduktioon, vaikka kaikki muut tietävät että ne eivät ole totta eikä niistä ole mitään todisteita. (Väität vaan että on todisteita vaikka todisteet eivät kestä kriittistä tarkastelua.) Päätäsi ei käännä mikään, sillä haluat uskoa satuusi. Sen takia ummistat silmäsi kaikilta niiltä faktoilta jotka kyseenalaistavat satusi.

• miumaukatti123 kirjoitti:

Moi,

Eikä epilepsiaa.

Kaunista päivää.

Laitan nyt asianmukaiset linkit mm. niin skitsofreniasta kuin sen diagnostiikasta sekä dopamiinista.

MM. abuktiotutkijat John Mack(psykiatri) Karla Turner( Englannin kielen professori) D. Jacobs(historian professori) B. Lamb(psykoterapeutti) Eve Lorgen(kaksoitutkinto biokemiasta ja psykologiasta) eivät ole päätyneet siihen, että väitettyjen abduktioiden takana on selittävävänä tekijänä mielenterveysongelmat, vaikkakaan ne eivät toki poissulje abduktion mahdollisuutta eli sitä, että abduktiokokemuksia voi olla myös mielenterveyspotilailla.

Kärsivätkö silloin mielestäsi myös kyseiset yllämainitut henkilöt samasta psykoosipiirteisestä sairaudesta, johon kohdallani viittaat?

http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/.../hoi35050
        http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo96030&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dopamiini

http://www.sciencedaily.com/articles/d/dopamine_hypothesis_of_schizophrenia.htm

http://www.patentstorm.us/patents/5658955/description.html
        Kyseissä artikkelissa mm. dopamiinia voidaan käyttää terapeuttisena interventiona autoimmuunisairauksissa. Nämähän eivät siis etiologialtaan johdu dopamiinista/ dopamiiniin liittyvästä aineenvaihdunnasta.

okei.

• Hauhaukoira kirjoitti:

"voisitko linkittää sivuston,jossa dopamiiniaineenvaihdunta aiheuttaa ihobiopsiaan immuunivastetta vastaavan löydöksen. Toivon, että samalla linkität sivuston, jossa sama lyödös esiintyy myös seerumissa. "

Voi helvetti sentään sun kanssasi. Mitä ihmeen linkkejä? Onko kaikki tietosi netistä - maailman epäluotettavimmasta tietolähteestä? Minulla on ollut joskus läpipiirissäni skitsofreenikko, joten tiedän siitä sen takia siitä niin paljon. Tietoni ovat muualta kuin netin epämääräisistä tietolähteistä.

Tuo koko kysymyksenasettelusi on syvältä ja osoittaa että et ole ymmärtänyt kokonaisuutta. Se mitä minä sanoin ja se mikä sinulta jäi ymmärtämättä oli se että harhat abduktiosta ovat selvästi paranoidis-skitsofreenisa oirieta. Tämän sairauden syynä on mm. dopamiinianenvaihdutsahäiriö. Monella skitrofreenikolla saattaa olla myös muita biokemian häiriöitä. Siitä se korrelaatio. Asia jota et halunnut ymmärtää.

Oli sinulla todettu skitsofrenia tai ei, niin juttusi ovat tyypillisiä skitsofreenikon puheita. Niitä kuulin nuoruudessani ihan liikaakin. Tosin hän ei puhunut ufoista, vaan muista huuhaa-otuksista ja tapahtumista. Ne olivat aivan todellisia hänelle, aivan yhtä todellisia kuin abduktiot sinulle. Ihan turha hänelle oli selittää yhtään mitään, hänen ympärillään oli hänen mielestään todistetusti mitä milloinkin. Hän oli hyvin älykäs ihminen hulluudestaan huolimatta, ja osasi aina kääntää asiat niin että hänen harhansa olivat muka totta. Mutta vain hänen itsensä mielestä. Sama juttu sinun kanssasi.

Ihan riippumatta onko sinua diagnostoitu vai ei, niin puheesi viittaavat siihen että sinulla on skitsofreenisia oireita.

Oletan että olet työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveydellisistä syistä. Tai sitten salaat näkemyksesi lähipiiriltäsi niin hyvin että he eivät tiedä että olet sekaisin.

Nyt mä taidan ihan oikeasti lopettaa tämän tyhjänpäiväisen jaarittelun täällä. Sinä uskot abduktioon, vaikka kaikki muut tietävät että ne eivät ole totta eikä niistä ole mitään todisteita. (Väität vaan että on todisteita vaikka todisteet eivät kestä kriittistä tarkastelua.) Päätäsi ei käännä mikään, sillä haluat uskoa satuusi. Sen takia ummistat silmäsi kaikilta niiltä faktoilta jotka kyseenalaistavat satusi.

Moi.

Niin ajattelinkin, että olet tavalla tai toisella joutunut kohtaamaan skitsofreniaan liittyviä asioita, vaikka läheisesi kautta. Hae apua sillä kuulostat väsyneeltä ja turhautuneelta.

Itse sairastan keskushermoston tulehdusta, joka oli seurausta selkäleikkauksesta.

Kaikkea hyvää sinulle ja läheisillesi.

• DarkNH

Moi,

Eikä epilepsiaa.

Kaunista päivää.

Moi katti.
        Onko suositella jotain dokumenttia tyyliin ed.

>>Katsotko, että kaikki abduktoidut tekevät itse tietoisesti yön tai väitettyjen abduktiokokemusten aikana itse itselleen kyseisiä jälkiä esim.dissosiatiivisessa tilassa?

• DarkNH kirjoitti:

Moi katti.
        Onko suositella jotain dokumenttia tyyliin ed.

>>Katsotko, että kaikki abduktoidut tekevät itse tietoisesti yön tai väitettyjen abduktiokokemusten aikana itse itselleen kyseisiä jälkiä esim.dissosiatiivisessa tilassa?

Moi

Ystäväni nimim. kokemuksia sanoi, että "skitsofreenikon jakautunut persoona voi kännipäissään ruhjoa itseään niin ettei toinen persoona sitä muista." Väittämän asiasisältö on sama kuin siteerauksesi.

Psykiatriasta löytyy kyllä diagnooseja ahdistushäiriöön ja persoonallisuushäiriöön liittyvistä tiloista ilmentymineen (viiltely jne), jos niitä haluat etsiä, mutta silloin tilat usein ovat jo niin hallitsevia, että asialla on f-luokan diagnoosi ja hoito. Mutta kuten sanoin, ei tämäkään poissulje abduktion mahdollisuutta,mikäli ihminen niin väittää. Asioita pitää voida tarkastella kontekstissa aikajänteellä.

Kysymys kuitenkin on siitä,katsotaanko kaikki fyysiset ilmiöt abduktion kokeneilla aiheutuneen skitsofreniasta tai muista psykiatrisista tiloista ja millä perusteilla, jos ammatti-ihmiset ovat moiset tilat poissulkeneet.
        Mikäli katsotaan, on ns. normaalia arkea elävien keskuudessa huima määrä alidiagnosoituja ihmisiä sekä ufo-tutkijoita.

Unihalvaus itsessään ei tietääkseni aiheuta moisia fyysisiä ilmentymiä, mm. palovammoja,ihottumia tms.

Psyyke voi tuottaa fyysisiä oireita, se on totta -ja tärkeä asia huomioitavaksi.Tässä olet mielestäni oikeassa.
        Mutta entä dokumentoiduissa tapauksissa, jossa abduktiot ovat alkaneet äkisti eikä ihmisen sairaushistoriassa ole viitteitä patologiseen taipumukseen, jossa uskonnolliset pakkomielteet tms. näyttelevät vallitsevaa osaa henkilöiden maailmankatsomuksessa? Tästä dokumentoituna esimerkkinä mm. Karla Turnerin koko perhettä koskettanut tapahtumasarja.

Toinen seikka, mikä tietysti pitää ottaa huomioon, on se, että asioita pitää tarkastella kriittisesti. Voi olla olemassa myös ihmisiä, jotka haluavat erinäisistä syistä johtuen julkisuutta tms. luomallaan asialla, mutta sekään ei poissulje sitä, etteikö pohjalla voi olla aito abduktiokokemus.
        Useimmiten kuitenkaan monet eivät halua "julkisuutta" ja jäävät anonyymeiksi tilastoihin ja ufo-tutkijoiden raportteihin- jonnekin.

Siksi katsonkin, että keskustelu abduktiotutkimuksen kriteereistä ja seurannasta on äärimmäisen tärkeää. Pantattua dataa, abduktioihin liittyvin puutteellisin lomakkein tehtynä ei voida käyttää muuhun kuin vessapaperin korvikkeeksi.
        Toinen seikka, miksi jaksan junnata, on asenneilmapiiri. Jos yksioikoisesti kaikki anomalioita kokevat ihmiset(katoliset stigma-ilmentymineen) katsotaan "skitsofreenikoiksi", on abduktiotutkimukseen liittyvä aikakausi samoissa jamoissa kuin noitarovioiden aikaan. Emme me voi olla näin yksinkertaisia tai yksioikoisia.

Pitää myös huomata seikka, jossa ufo-ja abduktiotapauksissa on selkeästi paranormaaleja elementtejä. Mm. Eve Lorgen: The alien love bite, Scavengers of passion, Turner: Into the Fringe, Taken, Mack: ufosieppaukset jne. jne.
        Tuntemattomia, vaikuttavia seikkoja, joihin vielä ei ole löydetty vastauksia, ja jotka eivät mielestäni poistu sillä, että ihmisiä joukkolääkitään neurolepteillä tai mielialalääkkeillä.

Jos kaikkien niiden väitettyjen kokemusten perusteella on edes promillen mahdollisuus, että abduktioiden takana on ihmiselle vieras äly, on silloin asiaan suhtauduttava edes jonkinlaisella asiallisella mielenkiinnolla- ja niiden, jotka puuhastelevat asian parissa nähtävä vaivaa edes asianmukaisten ja objektiivisten tutkimusmetodien kehittämiseen juuri abduktiokokemuksiin liittyen.

• se selittää

Moi.

Niin ajattelinkin, että olet tavalla tai toisella joutunut kohtaamaan skitsofreniaan liittyviä asioita, vaikka läheisesi kautta. Hae apua sillä kuulostat väsyneeltä ja turhautuneelta.

Itse sairastan keskushermoston tulehdusta, joka oli seurausta selkäleikkauksesta.

Kaikkea hyvää sinulle ja läheisillesi.

> Itse sairastan keskushermoston tulehdusta <

nyt ymmrrän miksi koet ufokaappauksia. hyvä selitys.

• alsödjasfdas

Oli se.

• --------------------

Kevät väsymystä ja luultavasyi paarma tai hyttynen. Pistä paukamaan kortisonivoidetta niin ei kutise.

• :)

• Sinulla ei ole mitää
    • Trustnoone

"Siksofreniassa persoonallisuus on usein myös jakaantunut siten että yksi persoona ei tiedä mitä toinen persoona on tehnyt. Esimerkiksi yksi persoona saattaa olla kova juoppo ja ruhjoa itseään kännipäissään. Sitten kun persoonallisuus vaihtuu, niin toinen persoona ei tiedä näistä tapahtumista yhtään mitään. Ihmettelee vaan että mistäköhän näitä ruhjeita on tullut."

Tässä on nyt mennyt "sairaukset" sekaisin keskenään, näillä sanoilla kuvaamasi sairaus on dissosiatiivinen identiteettihäiriö joka johtuu suurista (usein lapsena) koetuista traumoista. Traumasta aiheutuneista ikävistä ajatuksista selvitäkseen lapsi kehittää toisen persoonan. Lyhyesti selitettynä.

Tämä sairaus on erittäin harvinainen, toisin kuin esimerkiksi skitsofrenia.
      Sairaudesta voi lukea lisää vaikkapa internetistä jos kiinostaa.

Liittääkseni vielä perään jonkinlaisen mielipiteen tähän aiheeseen, en itse näe mitään eroa esimerkiksi johonkin uskontoon uskomisella ja esimerkiksi ufoihin tai vaikkapa pahoihin hallituksiin uskovilla ihmisillä.. kyllä te tiedätte, hullujahan ne kaikki on!

• 11+11

Vai stigmataa kutsutaa nykyää apuvunktioks, hyvä ettei teitä tartte enää köyttää sänkyyn kiinni niiku keskiajalla on kymmeniä tuhansia ihmisiä köytetty. Ihmiste aivopesu on muuttunu lievemmäks ku eivät skitso päissään enää pelkää olevasa demonie täyttämiä... Nykyää tuo on sitte jotai ufo hommaa mitä kukaa ei näköjää halua kertoa että mitä käytännössä todella tapahtuu.

• 15+15

Ufo ihmiset ja kanavointi keijjothan riitelee keskenää kene kanavoinnit tulee oikeesta ja kene väärästä paikasta. Noh, mukava että ihmisillä on mielekästä puuhastelua.

• taas se NASA!

NASA oli jo poistanut linkittämäsi kuvan!

• setä-tä?

ja sitten... mutsi huuti: Herräää!

ja sitten kirjoitit tään?

• soorenkooren

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2671
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2618
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2577
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      79
      2478
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      76
      1996
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      47
      1987
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      140
      1843
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      29
      1412
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1395
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      18
      1296
    Aihe