Miten pukeudutte kotona ja vapaa-ajalla?
Itse haluan pukeutua mahdollisimman mukavasti, mutta verkkarit ja gollegehousut tuntuvat välillä hieman tyylittömiltä ja epänaiselliselta,eli miten pukeutua kotona ja vapaa-ajalla tyylikkäästi, mukavasti ja naisellisesti?
koti/vapaa-ajan pukeutuminen
7
297
Vastaukset
- rahatankki
siis mitä helvataaa sillä on väliä mitä kotona pidät päälläs? kuka niitä kattoo? ja mä en ymmärrä naisia joka ei voi edes postilaatikolla käydä ilman et on naama viimesen päälle paklattu, trendikkäät vaatteet päällä, korkkarit jalassa ja louis vuittoni käsivarressa roikkumassa. Ite pukeudun vaatteisiin jotka ovat mukavia päällä välittämättä onko ne jonkun mielestä tarpeeksi kalliit tai jostain trendi liikkeestä. ja kyllä olen nainen ja mulle ei ole ongelma olla julkisella paikalla verkkarit jalassa ja ilman meikkiä.
- .......
Eikös kaikki muodikkaat ja tyylikkäät vaatteet ole aina vapaa-aikaa varten. Töihin otetaan haalarit ja turvasaappaat mutta terassille vähän hienommat vaatteet.
- ihme touhua
Itse pukeudun kotona ihan farkkuihin ja T-paitaan. En ymmärrä näitä, jotka pukeutuu kotona verkkareihin. Ei farkut ole yhtään epämukavat pelkkään oleskeluun.
- jees..
Eihän verkkareissa/gollareissa mitään vikaa ole. Itse ainakin pidän melkein päivittäin niitä, koska on niin mukavat päällä, ja gollareita löytyy vaikka minkävärisinä ja malleina, Ja voihan niitten housujen kanssa pitää naisellisia paitoja.
- äyöö
Kotona pukeudun mukavasti, en nyt ihan rätteihin mutta eipä näillä aina ulos kehtaisi mennä. Lähinnä vanhoihin vaatteisiin jotka alkavat olla jo vähän liian kuluneita muualle. Jos poistun kotoa pidemmälle kuin lähikauppaan, pukeudun sitten jo yhtä siististi kuin töihin. Mitään pynttäytymistä tämä ei silti tarkoita ja ilman meikkiäkin pärjää mainiosti.
Collegehousut kirjoitetaan muuten c:llä. - snowcake
T-paita, shortsit tai collegehousut, villaliivi, villasukat.
Mukavasti.
Kunhan on siististi puettu kun näyttäytyy.
En ikinä ole voinut unohtaa kun lapsena haukuttiin huonoista vaatteista. - mukavuudenhaluinen__
Luin tossa ellen lehtiä ja siinä oli muotijuttuna collegehousut ja jakku yhdistettynä, näytti mun mielestä ainakin hyvältä! Siis jos haluaa pukeutua mukavasti niin töissä kun vapaa-ajalla.
Mitä tahansa paitoja voi pukea collegehousujen kanssa mitkä sopii, vain mielikuvitus on rajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648