Mitä pitäisi tehdä kun F1 2010 pätkii tietokoneella?
Tietokoneessani on:
Windows Vista
32-bittinen käyttöjärjestelmä
2,00Gt RAM-muistia
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400 2,30GHz suoritin
Valmistaja: Hewlett-Paccard Company
Vaatimukset:
XP/Vista/Windows 7
Suoritin: AMD Athlon 64 X2 tai Core 2 duo 2,4GHz
2Gt RAM-muistia
10Gt vapaata kovalevytilaa (sitä kyllä on)
Videokortti: ATI Radeon X1800 tai NVIDIA GeForce 7800 (sekin on*)
*siis se jälkimmäinen
F1 2010 PC pätkii
12
587
Vastaukset
- apina34636
ostaa parempi kone
- gsgsdgcbs
vaatimuksis on 2.4ghz ja sulla on 2.3 nii ei toimi !! hajottaako ku ostit kalliin pelin etkä voi pelata sitä
- ediverneri1
nii oon iha vammanen ku stin ton pelin!!!
- gsbssf12412
ediverneri1 kirjoitti:
nii oon iha vammanen ku stin ton pelin!!!
nii ootki
- 4lex1e
etole
no hei sain tän toimimaan kiitos avusta kumminkin
- Anonyymi
Mikä auttoi? Minulla taitaa olla sama ongelma.
Koneessani on
Windows xp
Intel celeron 1.3ghz
1gt ram Anonyymi kirjoitti:
Mikä auttoi? Minulla taitaa olla sama ongelma.
Koneessani on
Windows xp
Intel celeron 1.3ghz
1gt ramVoi olla että tuota ram muistia on liikaa. Itse kokeilin 512 mb niin lakkasi pätkimästä. Toivottavasti saat toimimaan
- Anonyymi
ediverneri kirjoitti:
Voi olla että tuota ram muistia on liikaa. Itse kokeilin 512 mb niin lakkasi pätkimästä. Toivottavasti saat toimimaan
Kuinka saan vähennettyä ramia?
Koitin eilen ladata sitä lisää, mutta koneeni meni lukkoon! Anonyymi kirjoitti:
Kuinka saan vähennettyä ramia?
Koitin eilen ladata sitä lisää, mutta koneeni meni lukkoon!En lähtisi latailemaan tuntemattomilta sivustoilta. Kaveri laittoi kerran linkin sivustolle, jonka jälkeen koneeni taustakuva vaihtui sopimattomaksi.
- Anonyymi
En tykkää PC koneesta pelikoneena, suorituskykyinen kone maksaa ihan helvetisti pelikonsoliin nähden ja muutaman vuoden päästä pitäisi taas ostaa uusi helvetin kallis PC jos on meininki jatkaa pelaamista.
- Anonyymi
Formulassa sytytyshäiriöitä, kurvaa varikolle niin pojat fiksaa sen hetkessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194909Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543922Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603493Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362386Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta562284Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084