Tapasin jo muutama kuukausi sitten naisen, joka ensimmäistä kertaa elämässäni rutisti sydämen pohjasta samantien kun katseet kohtasi. Se oli hänen työpaikallaan, minä asiakkaana, ja ei epäilystäkään siitä että tunne oli molemminpuolinen. Tilanne oli vielä huvittava; hän oli vasta aloittanut työt ja epähuomiossa veloitti minulta tuplahintaa. Minä sitten asiakkaana kohteliaasti opastin miten hinta lasketaan. Se päättyi pitkiin, syviin katseisiin ja molemminpuoliseen nauruun. Ei kuitenkaan sen enempään, koska ympärillä oli muita asiakkaita ja paikka sellainen jossa asioidaan vähän harvemmin.
Eilen sitten menin uudelleen. Kaikista viidestä työntekijästä hän taas osui palvelemaan minua. Kun katsoin häntä silmiin, sekosin totaalisesti sanoissani ja en enää edes muista mistä puhuimme. En ole koskaan mennyt lukkoon ja vielä näin totaalisesti. Saimme kyllä asian hoidettua ja hän oli yhtä ihana kuin ennenkin, mutta voi arvata että hiukan harmittaa! Lähtiessäni hän hipaisi käsivarttani tahattomasti, muuhun ei olisi ollutkaan mahdollisuuksia, olihan taas ihan vieressä muita asiakkaita ja työntekijöitä. Nyt olen kyllä niin sekaisin ettei pysty edes nukkumaan. Haluan häntä enemmän kuin mitään ja ilmeisesti hänkin minua. En kuitenkaan tiedä edes hänen nimeään, tai missä muualla voisin tavata hänet kuin siellä työpaikalla jossa on kymmenen paria silmiä ja korvia seuraamassa tapaamistamme. Varmasti tein eilen huonon vaikutuksenkin menemällä totaalisen lukkoon. Pitäisikö antaa olla vai edetä miten? Se työpaikkakin on sellainen jossa henkilökunnan nimiä ei ole missään, ja puhelinnumeron pyytäminen aiheuttaisi takuulla reaktion asiakkaiden ja hänen työkaveriensa kesken. Enhän edes tiedä onko hän varattu.
Mokasin täydellisesti.
6
728
Vastaukset
- korkkarit..
aijai,kutkuttavaa. joskus sun on vaan pakko kysyä suoraan itseltään asiaa.
- städe
ei ku meet joku päivä sinne uusiks.. ja huomaamattomasti ojennat sille lapun missä lukke jotain, että vaikutat hyvältä mimmiltä. tässä mun numero lähetä viesti tai soita jos saan viedä sinut syömään.
Onnea- korviaan myöten ihas
Juup. Sen lapun jälkeen neiti saletisti luulee että meikäläisen puhelahjat on jo hävinneet kokonaan... :)
- ihf
Kun katsoin häntä silmiin, sekosin totaalisesti sanoissani ja en enää edes muista mistä puhuimme. En ole koskaan mennyt lukkoon ja vielä näin totaalisesti. Saimme kyllä asian hoidettua ja hän oli yhtä ihana kuin ennenkin, mutta voi arvata että hiukan harmittaa! Lähtiessäni hän hipaisi käsivarttani tahattomasti,
Kyllähän jokainen nainen tajuaa että jos mies sekoilee sanoissaan jutellessaan hänelle niin jonkinlaisesta ihastumista on kyse. - Guaglione
Joko kysyt suoraan työpaikalla tai sitten käytät tota lappua jos et uskalla muuta. Annat sille vaikka lapun missä lukee: "Lähtisitkö kanssani ulos teelle?" ja hymyile päälle.
Mutta älä kulje onnesi ohi! - 000+
Lappu tai käyntikortti, jonka takana lapun sanoma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634006Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1261544
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495