Vihollinen on tehnyt voimakasta valhe propagandaa täällä Jumalan armoa ja syntien sovitusta vastaan. Jännä juttu sinänsä, että nämä apostolit jotka suulla suuremmalla Jumalan armoa vastaan todistavat, todistavat samalla vääjäämättä omasta matkalipustaan helvettiin. Näin piru tekee orjansa umpisokeiksi. Vastustamalla Jeesuksen sovintoverta ja kieltäytymällä Jeesuksen veren voimasta he varmistavat matkalippunsa helvettiin. Kamala mökä vaan kuuluu kun he etsivät innolla vikoja Jeesuksen puhdistamista pyhistä ja vanhurskaista ihmisistä, jotka ovat niin puhtaita että täydellisyyttä vaativa Jumalakaan ei näe mitään vikaa heissä. Jumala ei siis näe vikaa Jeesukseen uskovissa ollenkaan? Ovatko he sitten viattomia vai miksi näin?
Eivät he viattomia ole, vaan armahdettuja syntisiä. Jumala katsoo poikansa Jeesuksen ansioon.
Naurattaisi tämä tarmokkuus millä Jumalan omista vikoja etsitään muutoin, mutta heidän tuleva kohtalonsa ei todellakaan naurata. Jatkuva tuska itku ja parku helvetissä.
Ja mikä kamalinta helvettiin joutunelle, on se että he joutuvat iankaikkiseti katselemaan helvetistä käsin niitä haavoja joilla he Jeesuksen haavoittivat, ja JOIDEN HAAVOJEN KAUTTA HEKIN OLISIVAT PÄÄSSEET SYNNEISTÄÄN. He vain pilkkasivat Jeesuksen haavoja, eivätkä tajunneet ollenkaan lyöneensä itse Jeesuksen verille ja lopulta tappaneensa hänet.
He etsivät syyllisiä itsensä ulkopuolelta, tekivät parannusta muiden synneistä ja tuomitsivat lähimmäisiään. Itselle ei sovintoveren peso kelvannut.
Autuus armosta, kyllä piru suuttuu
26
<50
Vastaukset
- ty.u-io
Sinulle syntien anteeksi antajan oikeudet ovat omia lapsiakin raiskanneiden pedofiili perkeleiden herran tahtoa!
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
Ihan noin pimeäksi en osannut sinua kuvitella, vaikka tiesin kyllä sen että pienintäkään reikää Jumalan sanalle ei ole sinun paatuneessa omassa tunnossasi.
Toimintasi kristittyjen palstalla on epäinhimillisen häiköilemätöntä, ivaa valhetta
pilkkaa herjausta.
Elet tajua häiriköimiseksi tällaista toimintaa, jossa ei toisen uskoa ja vakaumusta sekä uskonrauhaa ei kunnioiteta tippaakaan, niin et ole missään tapauksessa kelvollinen elämään vapaana yhteiskunnassa. - Lopeta sotkeminen
Tyogjy molomic trabakinti.. Kuinka pirun kiimainen kolli jakselee?
Älä muuten jatkossa puutu asioihin joista et ymmärrä mitään. - savon ukko
Olen ihan huolestunut sinun henkisestä tilastasi. Sinä näet piruja jokapuolella. Olet aivan vauhkona, kun pelkäät kuvittelemasi pirun häirinnästä.
Ole nyt huoleti. Rukoile Jumalaa, että hän poistaisi sinulta nuo luulosairaat mielessäsi jatkuvasti olevat pirulaiset.
Onhan sinulla lenkkitossut tai jotkut kevyet kenkäpahaset. Vedä ne jalkaasi ja lähde lenkille. Se rauhoittaa mielesi, ja turhat mielikuvat haihtuvat.
Ja vielä älä lue liian usein sitä raamattua. Parikertaa päivässä riittää. Ja jos tunnet seuroissa ahdistusta, niin käy vain välillä nurkan takana tupakalla.
Lopuksi, ajatteleppas miten mukavaa sinunkin olisi jos sanottaisiin toisillemme vai Päivää ja mitä kuuluu. Niin ei kannata ruveta kaivelemaan ...vielä.. noita loppuhetkiään. Kyllä Luoja omistaan huolen pitää.
Pikaista paranemista ja terveisiä perheelle.- lähe vetämään
Älä minusta huolestu olen mnaailman onnellisin taivasta kohti matkaava Jumalan lapsi. En tule kiittelemään saatanaa ja hänen kahta lähettilästään täällä.
Tavalla taikka toisella heidät on saatava pois täältä häiriköimästä kristittyjen välistä rakentavaa ja vahvistavaa vuorovaikutusta.. - -h-.jk,lö.ä
lähe vetämään kirjoitti:
Älä minusta huolestu olen mnaailman onnellisin taivasta kohti matkaava Jumalan lapsi. En tule kiittelemään saatanaa ja hänen kahta lähettilästään täällä.
Tavalla taikka toisella heidät on saatava pois täältä häiriköimästä kristittyjen välistä rakentavaa ja vahvistavaa vuorovaikutusta..ainakin minusta pääsette helposti eroon, ei tarvii muuta ku lopettaa rikollisuudenne herra epäjumalan palvelu Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten!
Jos on luder/lutherin epäjumalkseen valinnut niin ei sitä juoppoa kastamatonta munkkia tule Jumalaksi uskoa edes sieluttomien rikollisten!
Joka kerta kun Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä jotakin kirjoittatte epäjumalaanne palvellen, annatte väärää todistusta ja se on rikos!
- teuta
Vainiin , että sinä et sitten tekisikään rikoksia , minä taas olen
satavarma että örvelöltä ei heru mitään hyvää , mutta pahaa kyllä ehkäpä liiakassakin , Me olemme olleet täällä kukin jo aika pitkään , Jeesus pelastaa n.8.v. Ja itse teuta. on ollut kohta viisi vuotta. Tunnen ja tiedän, että vaikka örvelö sanoo
mitä tahansa , niin ennen hänen tuloa täällä oli hyvä ilma piiri.
ja se ei korjaannut ennen kuin hän on poistunut , se on varma
siitä Ei voi , kuin ottaa nokkiin ja hävitä . olemme niin monta hyvää keskustelijaa menettäneet , juuri Örvelön takia . Ei ole
mitään selittämistä , asia on näin , en paremmin sano.- g-.**hjk
teuta, olet "sata varma" kaikesta valehtelijana!
Joko olet raamattusi väärentänyt kokonaaan omaan "teuta aivopieru versioon???"
teuta määrää lestadiolaisten lain:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
Muista laittaa siihen lestadiolaisten räämättyy herra pedofiileille pitää antaa mitä herra haluaa!
Niin ja ota lopillisesti Jeesukselta pois virka kun Hän ei ole jakanut yhtään virkaa epäjumalanne papeille:
"http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .'"
- savon ukko
Tuota noin! Ajattelin tuossa juuri, että miten saataisii tämä toistemme syyllistäminen,arvostelu ja nimittely vähemmälle.
Ajatus 1) Sano toiselle, mitä itse haluat toisten sanovan sinulle.
Ajatus 2) Ei näin, Sinä joudut hervettiin, koska et tunnusta minun uskoani,
Olet kyykäärmeen sikiö. Tee parannus.
Esim. Oletko varma, että sinun uskosi on niin vahva ja hyvä, että se vie sinut viimehetkelläsi onnelliseen lepoon?
Kuka sanoikaan: sillä mitä teette näille pienimmille, sen teette myös minulle.
(tai sinneppäin) - teuta
Sen sanoi Jeesus Natsarealainen ,.
- savon ukko
Uskommeko Häntä aina?
- teuta
Kyllä , koska ei meillä muutakaan ole , Hän on JUMALAN POIKA
meidän Hrramme , joka syntyi neitsyt Mariasta.
Maria oli Jumalalta katsottu, jolloin hän oli tarpeeksi vanha , kuin
siitä onllut juttu , miksi niin nuori ja löytyi kaikenlaista ikää ,kuin
muutakin sanomista , nehän oli ihmisten sanomisaia .
Minä uskon Isään Jumalaan , kaikkivaltiaaseen , taivaan ja maan
Luojaan .
Minä uskon Jeesukseen Kristukseen , Jumalan ainaaan Poikaan , meidän herraamme , joka sikisi Pyhästä Hengestä , syntyi neitsyt Mariasta , kärsi Ponttius Pilatuksen aikana , ristiinnaulittiin , kuoli ja haudattiin , astui kolmantena päivänä kuolleista , atui alas tuonelaan , nousi kolmantena päivänä kuolleista , astui ylös taivaaisiin , istuu Jumalan kaikkivaltiaan , oikealle puolelle ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviäja kuolleita .
Minä uskon Pyhään Hengeen , puhään yhteseen seurakuntaan, pyhäin
yhteyden , syntien anteeksisaamiseen , ruumiin ylös nousemiseen ja iankaikkiseen elämään , Aamen.- df,.-g-hj
teuta, sinä valkeuden enkelinä ylistät Jeesusta ja samalla olet olet Jeesuksen seuraajien murhaaja järjestössä rahoittamassa noitarovio rikoksia!!!
Jakomielisyytesi on suorastaan hirvittävää !!!
Yrität kavereittesi kanssa todistaa, että nämä rahoittamanne rikoksetkin olisivat muka Jumalan tai Jeesuksen käskystä vaikka ne ovat herranne satanallisuutta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
herra epäjumalan antama käsky:
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
Tämäkin käskyn Jeesus on vahvistanut osoittaakeen edellä olevat murhat Jumalaa ja Jeesusta vihaavien rikoksiksi:
2.Mooseksen kirja:
20:13 Älä tapa.
5.Mooseksen kirja:
5:17 Älä tapa.
Daniel:
2:24 Sitten Daniel meni Arjokin tykö, jolla oli kuninkaan määräys tappaa Baabelin viisaat. Hän meni ja sanoi hänelle näin: "Älä tapa Baabelin viisaita; vie minut kuninkaan eteen, niin minä ilmoitan kuninkaalle selityksen."
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Roomalaiskirje:
13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
Jaakobin kirje:
2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
/Hakuehdolla löytyi 9 jaetta.
nämäkin ateistipirujen kirjoitukset osoittavat mitä lestadiolaisuus todellisuudessa on kaikkine pedofiili, salarippi saatanallisuuksineen Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen pilkkaavana rikollisjärjestönä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
Jeesus on tie
24.5.2011 10:35
Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
- sanotaan näin
Hurmahenget kieltävät ensimmäisen uskonkappaleen
Mitäpä puuttuu meidän hurmahengiltämme ja sakramenttien halveksijoilta kuin se, etteivät.he tiedä eivätkä tahdo tietää mitään meidän lapsenuskostamme:
"Minä uskon Jumalaan, Isään kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan.
" Mitä on vesi?, he sanovat.
Vesi on vesi, kuinka on mahdollista, että se voisi pestä pois synnin ja pelastaa meidät kuolemasta?
He eivät usko Jumalaa olevan, sillä he kieltävät hänen tyonsä. He kuulevat kyllä korvillaan ja sanovat suullaan: "Minä uskon Jumalaan, Isään kaikkivaltiaaseen", mutta sydämessään he eivät sitä usko.-Sillä kun hän itse sanoo: "Joka uskoo ja kastetaan, se tulee autuaaksi, mutta joka ei usko, se kadotetaan", ja kun kaikki on mahdollista hänelle, joka on kaikki luonut, miksi sitten ei olisi mahdollista, että vesi samassa puhdistaa ihmisen ja tekee hänet autuaaksi?
Jumalalle ei mikään ole mahdotonta, sanoo enkeli Gabriel Marialle.- Jeesus on tie
No varmaan teutalla on oikea käsitys pyhästä Kasteesta, mutta tunnen hyvin paljon sellaisia kristityitä jotka suullaan tunnustavat uskovansa, mutta eivät usko sydämessään kuitenkaan.
'
Apostolisessa uskontunnustuksessa me sanomme: "Minä uskon syntien anteeksiantamisen". Tunnen paljon kristittyjä jotka sanovat että pyytämällä saa synnit anteeksi mutta ei uskomalla. Niinpä he harva se sunnuntai rukoilevat anteeksi syntejään.
No jos he oikeasti rukoilevast anteeksi syntejään, se on oikein, mutta ... silloin he tekevät sen niiden ihmisten kanssa joiden kanssa on ollut rakkauden rikoksia tai muuta vastaavaa, eivät tuntemattomien saarnaajien kaulassa joita vastaan heillä ei ole ollut mitään sellaista jota tulisi pyytää anteeksi.
Jeesus on YHDELLÄ AINOALLA UHRILLA SOVITTANUT KOKO MAAILMAN SYNNIT MAAILMAN ALUSTA SEN VIIMEISEEN PÄIUVÄÄN ASTI.
Tämä syntien sovitus otetaan vastaan USKOLLA.
- MInä uskon syntien anteeksiantamisen. Uskon että minut on sovitettu Jumalan kanssa, Jeesuksessa Kristuksessa. Synnit saa anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, uskon kautta.
Lähimmäistä vastaan tehdyt synnit sovitetaan hänen kanssaan kahdenkesken,
- ei saarnaajien tai papin kanssa. Sovitukseen kuuluu lähimmäisen kuunteleminen kun hän kertoo kokonaisuudessaan mitä häntä vastaan rikkominen on merkinnyt hänelle. Rikotuksi tullut puolestaan kuuntelee
rikkojaansa keskeyttämättä. Näin tunteet tulee kohdattua ja todellisen rakkauden palauttaminen näiden kahden ihmisen välillä tulee mahdolliseksi.
"Pist' anteeks' " ei palauta rakkautta, vaan useimmiten rikkoo sitä lisää. Anteeksianto on aina prosessi, sitä pidempi mitä raskaammasta synnistä on kysymys.
Pist anteeks, ei riitä palauttamaan rakkautta ja luottamustakahden ihmisen välille, pahimmassa tapauksessa se lisää vain vahinkoa kärsineen taakkaa.
"Minähän pyysin sinulta anteeksi, miksi et anna anteeksi", "sinä teet syntiä anteeksiantamattomuudellasi". Näin tuo rikkoja lyukkää koko sontakuormansa rikotun kannettavaksi. Rikoksissa on aina myös sovitus, eli vahinkoa kärsineen kuunteleminen ja vahingon korvaaminen. - savon ukko
Jeesus on tie kirjoitti:
No varmaan teutalla on oikea käsitys pyhästä Kasteesta, mutta tunnen hyvin paljon sellaisia kristityitä jotka suullaan tunnustavat uskovansa, mutta eivät usko sydämessään kuitenkaan.
'
Apostolisessa uskontunnustuksessa me sanomme: "Minä uskon syntien anteeksiantamisen". Tunnen paljon kristittyjä jotka sanovat että pyytämällä saa synnit anteeksi mutta ei uskomalla. Niinpä he harva se sunnuntai rukoilevat anteeksi syntejään.
No jos he oikeasti rukoilevast anteeksi syntejään, se on oikein, mutta ... silloin he tekevät sen niiden ihmisten kanssa joiden kanssa on ollut rakkauden rikoksia tai muuta vastaavaa, eivät tuntemattomien saarnaajien kaulassa joita vastaan heillä ei ole ollut mitään sellaista jota tulisi pyytää anteeksi.
Jeesus on YHDELLÄ AINOALLA UHRILLA SOVITTANUT KOKO MAAILMAN SYNNIT MAAILMAN ALUSTA SEN VIIMEISEEN PÄIUVÄÄN ASTI.
Tämä syntien sovitus otetaan vastaan USKOLLA.
- MInä uskon syntien anteeksiantamisen. Uskon että minut on sovitettu Jumalan kanssa, Jeesuksessa Kristuksessa. Synnit saa anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, uskon kautta.
Lähimmäistä vastaan tehdyt synnit sovitetaan hänen kanssaan kahdenkesken,
- ei saarnaajien tai papin kanssa. Sovitukseen kuuluu lähimmäisen kuunteleminen kun hän kertoo kokonaisuudessaan mitä häntä vastaan rikkominen on merkinnyt hänelle. Rikotuksi tullut puolestaan kuuntelee
rikkojaansa keskeyttämättä. Näin tunteet tulee kohdattua ja todellisen rakkauden palauttaminen näiden kahden ihmisen välillä tulee mahdolliseksi.
"Pist' anteeks' " ei palauta rakkautta, vaan useimmiten rikkoo sitä lisää. Anteeksianto on aina prosessi, sitä pidempi mitä raskaammasta synnistä on kysymys.
Pist anteeks, ei riitä palauttamaan rakkautta ja luottamustakahden ihmisen välille, pahimmassa tapauksessa se lisää vain vahinkoa kärsineen taakkaa.
"Minähän pyysin sinulta anteeksi, miksi et anna anteeksi", "sinä teet syntiä anteeksiantamattomuudellasi". Näin tuo rikkoja lyukkää koko sontakuormansa rikotun kannettavaksi. Rikoksissa on aina myös sovitus, eli vahinkoa kärsineen kuunteleminen ja vahingon korvaaminen.Miten on nämä kristityt jotka ovat sydämmestään uskossa. Miten he käyttäytyvät toisin , kuin he jotka suullan tunnustavat uskona?
Eikö sitä ensiksi pidä pyytää syntejään anteeksi, että' pystyy uskomaan saaneensa ne anteeksi. Vai onko niin, jos sydämmestään uskovaiset tekevät syntiä, ei heidän tarvitse niitä pyytää anteeksi, koska ne annetaan automaattisesti anteeksi. Niinkö?
No nyt tuli oikein. Lähimmäistä vastaan tehdyt synnit sovitetaan kahden kesken hänen kanssaan-ei saaraajien ja papin kanssa. !0 pistettä ja papukaijamerkki!
Jos siis kyseessä onkin parisuhde tai avioliitto. Nyt sitten muuttuukin tilanne.
Riippuu kuinka suuri rikos tai synti on vastapuolelle tehty. Että voiko vastapuoli antaa sen anteeksi. Nämä voi olla hyvin loukkaavia ja jopa usittujakin. Rakkaus on sellainen veitikka, että se ei tykkää petoksista ja Amor lentää tiehensä. Aika ei riitä!
Sontakuorma on rikotun harteilla heti, jos se rikos on loukkaana ihmisarvoa alentava. Eikä se sonta sieltä vähene, se haisee jatkuvasti. Sovitellaan sitä sitten tai maksellaan. Rikottu kärsii, ja rikkoja taputtaa kiitokseksi käsiään.
Rikoksen uhri joutuu aina kärsimään, pyydellään anteeksi tai ei.
Mutta lipsahduksiahan tulee meille kaikille, ja pitää siis muistaa, tämän erään puusepän pojan kehoitus:
Tee lähimmäisellesi niin, kuin haluat hänen tekevän sinulle.
..ettei käy kuin siisä vanhassa syntisessä rallissa sanotaa, Rakasta kärsi ja unhoita! - teuta
savon ukko kirjoitti:
Miten on nämä kristityt jotka ovat sydämmestään uskossa. Miten he käyttäytyvät toisin , kuin he jotka suullan tunnustavat uskona?
Eikö sitä ensiksi pidä pyytää syntejään anteeksi, että' pystyy uskomaan saaneensa ne anteeksi. Vai onko niin, jos sydämmestään uskovaiset tekevät syntiä, ei heidän tarvitse niitä pyytää anteeksi, koska ne annetaan automaattisesti anteeksi. Niinkö?
No nyt tuli oikein. Lähimmäistä vastaan tehdyt synnit sovitetaan kahden kesken hänen kanssaan-ei saaraajien ja papin kanssa. !0 pistettä ja papukaijamerkki!
Jos siis kyseessä onkin parisuhde tai avioliitto. Nyt sitten muuttuukin tilanne.
Riippuu kuinka suuri rikos tai synti on vastapuolelle tehty. Että voiko vastapuoli antaa sen anteeksi. Nämä voi olla hyvin loukkaavia ja jopa usittujakin. Rakkaus on sellainen veitikka, että se ei tykkää petoksista ja Amor lentää tiehensä. Aika ei riitä!
Sontakuorma on rikotun harteilla heti, jos se rikos on loukkaana ihmisarvoa alentava. Eikä se sonta sieltä vähene, se haisee jatkuvasti. Sovitellaan sitä sitten tai maksellaan. Rikottu kärsii, ja rikkoja taputtaa kiitokseksi käsiään.
Rikoksen uhri joutuu aina kärsimään, pyydellään anteeksi tai ei.
Mutta lipsahduksiahan tulee meille kaikille, ja pitää siis muistaa, tämän erään puusepän pojan kehoitus:
Tee lähimmäisellesi niin, kuin haluat hänen tekevän sinulle.
..ettei käy kuin siisä vanhassa syntisessä rallissa sanotaa, Rakasta kärsi ja unhoita!Kuule savon ukko , tuon uskomisen kanssa on niin , että
jos minä en usko Jumalaan /Jeesukseseen en voi saada
heiltä niitä syntejä anteeksi joita tuossa mainitsit ei sillä
ole niin suurtamerkitystä mitä sinä tai minä keskenämme
mietimme , sovimme kuitenkin jos meillä on rakkautta.
- teuta
ENSIMMÄINEN USKONKAPPALE :
Minä uskon Isään Jumalaan , kaikkivaltiaaseen , taivaan ja maan luojaan !
Mitä se on ?
Minä uskon , että Jumala on minut ja kaikki olennot luonut , antanut minulle ruumiin ja sielun . Silmät , korvat ja kaikkii aistit , ja että Hän nämä vielä pitää voimassa:- savon ukko
Just`näin!
- f-gh.ju,i
Kyllä!
Jumala loi ihmisen kaltaisekseen,
MUTTA
millainen "jumala" on omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneiden rikollisen järjestön sieluttomilla elukoilla????
1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8 Muista pyhittää lepopäivä.
9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13 Älä tapa.
14 Älä tee huorin.
15 Älä varasta.
16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".
21 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.
22 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.
23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.
24 Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua.
25 Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.
26 Äläkä nouse portaita myöten minun alttarilleni, ettei häpysi sen päällä paljastuisi."
----jne...----
- teuta
Toinen uskonkappale :
lunastuksesta
Minä uskon Jeesukseen Kristukseen...
Mitä se on ?
Minä uskon, että Jeesus Kristus , totinen Jumala , Isästä iankkaikkisuudesta syntynyt , ja myös totinen Ihminen , syntynyt neitsyt Mariasta , on minun Herrani , joka on lunastanut minut, kadotetun ja tuomitun ihmisen , ostanut ja voittanut minut vapaaksi kaikista synneistä , kuoleman ja saatanan vallasta , ei kullalla eikä hopealla , vaan pyhällä ,kalliilla verellään ja viattomalla kärsimisellään ja kuolemallaan; että minä saisin olla Hänen omansa ja eläisin Hänen valtakunnassaan Hänen alamaisenaan ja palvelisin Häntä iankaikkisessa vanhurskaudessa , viattomuudessa
ja autuudessa , niinkuin Hän on noussut kuolleista elää ja hallitsee iankaikkisesti , tämä on varmasti totta. - savon ukko
Niin se taisi mennä.
Mutta se minua ihmetyttää, että voi tehdä vapaasti syntiä kun tietää ne saavansa heti anteeksi.
Anteeksi vain jos loukkaan siihen syvästi uskovia. Mutta minulla on se käsitys, että ei Jeesus halunnut, että teemme syntiä.
Katumus ja rukous varmaan helpottaa ja anttaa mielen hyväksi, että on katunut syntejään tuntien saavansa ne anteeksi. Mutta eikö ne lopputileissä sitten tarkisteta.
Eiköpä tuo Jumalamme ole sen "lakikirjan"takana.- Jeesus armahda
Kaksi neuvojaamme eivät mielestään tee syntiä :-)))))))))))
Kyllä on pimeätä porukkaa!!!
Mitä synnin tekemiseen tulee (määrään) niin teistä kahdesta valheessa elävästä hooposta ja meistä Jeesuksen seuraajista ei voi puhua samana päivänäkään.
Mutta Jumalan mittarit ovat sellaiset että vain Jeesus täyttää Jumalan vaatimukset. Me Jeesuksen seuraajat emme voi turvata synnittömyyteemme kuten moni epäuskoinen mäntti tekee :-)))))
Eäkää valheessanne minun puolestani, perästähän se sitten kuuluu kuten torventekijällä, mitä näistä kiistelemään.
Kunhan vain lähdette nyt hyvin nopeasti sinne mistä tulittekin, niin asia on OK. - kj-h.gf
Jeesus armahda kirjoitti:
Kaksi neuvojaamme eivät mielestään tee syntiä :-)))))))))))
Kyllä on pimeätä porukkaa!!!
Mitä synnin tekemiseen tulee (määrään) niin teistä kahdesta valheessa elävästä hooposta ja meistä Jeesuksen seuraajista ei voi puhua samana päivänäkään.
Mutta Jumalan mittarit ovat sellaiset että vain Jeesus täyttää Jumalan vaatimukset. Me Jeesuksen seuraajat emme voi turvata synnittömyyteemme kuten moni epäuskoinen mäntti tekee :-)))))
Eäkää valheessanne minun puolestani, perästähän se sitten kuuluu kuten torventekijällä, mitä näistä kiistelemään.
Kunhan vain lähdette nyt hyvin nopeasti sinne mistä tulittekin, niin asia on OK.Jeesuksen seuraajiksi itseään uskovat ovat omia uskovaisia tappaneen rikollisuuden ateisteja.
Jumala ja Jeesus ei ole esim, noitarovio murhia määrännyt mutta herra epäjumala on sen käskyn antanut:
- teuta
örvelö , tuossa kirjoittaa tavanomaitasoopaansa ,ja ei
meinaa saada suurisanojansamitenkään kohdilleen .
Kuinka on jos Jeesuksen seuraajat uskovat ovat
omia uskovaisia tappaneen rikollisuuden ateisteja .
Kyllä ne ovat niitä joita örvelö enempi tuntee ja eivät
ole minkään uskonnollisen järjestön jäseniä örvelö
ja kunppanit , turha on yrittää muuta selittää , koska
örvelö luulee seuraavaa,
ensinnä , olevansa oikeassa jos ehtii, mutta hän ei
ehdi aina on joku jo ehtinyt ja örvelö on jäänyt toiseksi
kaiken kaikkiaan , hän luulee että noista rovioista olisi
joku hyöty hänelle , se ei voi pitää mitenkään paikkansa
koska tietenkin ne on saatanan aikaansaannosta .
Sitten hän kehtaa esittää , noita uskonpuhdistajan M:L:
halveeravia fraaseja , 490 v. vanhoja , ymmärtämättömiä
joita ei ainakaan örvelö ole ymmärtänyt , koska kirjoittaa
päivätä toiseen , asiaa väärin , luuleeko hän että saa rauhassa
tehdä ja mennä herransa iloon ,,, kyllä saa , saatanan. - yu.i,o
muista että sinua ohjaa herra epäjumalan antama käsky:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
"Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."- hä hä hä hä
Teutaa ei ohjaa epäjumalan käsky, hän ei nimittäin usko sanaakaan siitä mitä sinä epäjumalan käskystä täällä valehtelet Jumalan omille.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama395191Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä674185Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783726Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742750Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1622586Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta652412Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272306Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792209- 1391746
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko411578