Mulla on aamulla aina kamalan vasy olo.. lihaksia sarkee, ei meinaa paasta sangysta ylos. Kipea niska, puren hampaitakin yhteen yolla(kielessa jaljet), verenpaine koholla vaikka oon nuori, nyt siihenki laakkeet. Masentaa. Kipuja nivelissa ja luissa. Kuuma olo, vaik ei kuumetta. Oon ku horroksessa melkein paivisin. Mitaan ei jaksais teha. Heraan oisin siihen tunteeseen etten saa henkee/happee kunnolla. Hengitysahistuskohtauksia tulee paivisinki. Kuiva kurkku, janottaa. Verensokerit ok. Astmakoe otettu OK. Kilpirauhaskokeet otettu OK. Miten uniapneaa tutkitaan?
Laakari epailee uniapneaa..
nnnn888
2
104
Vastaukset
- apnea
Se on yksinkertainen tutkimus. Pyydä omalta lääkäriltä lähete ns. "isoon sairaalaan" keuhko puolelle ja kerro vaivoista ja uniapnea epäilystäsi.
Saat kotiin laitteen ja sinuun laitetaan ehkä vähän johtojakin mittauksia varten.
Ja yritä nukkua mahdollisimman hyvin muutama tunti koneen kanssa että se saa mittailtua untasi. Kyllä se siitä:)
Itselläni nyt ollut 3 vuotta kone joka puhaltaa ilmaa keuhkoihin... - dddd3
kiitti viestista.. millasia oireita tuo uniapnea tuo sinulle(ilman hoitoa)?
Nousiko verenpaineet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394