Miesystävällä on melkein aina kännyk. äänettömänä, kun ollaan yhdessä. Mielestäni se ei oo normaalia. Kysyin siiitä ja hän sanoi, että ei halua, että häntä häiritään jne.
En tiedä mitä ajattella koko asjasta.... Onko hänellä jotain salattava?
En nyt tiedä.....
8
289
Vastaukset
Mitä kummallista tuossa on?
Itsekin pidän aika usein äänettömällä ja samasta syystä, en ymmärrä miksi pitäisi olla aina kapulan päässä.
Jos on tärkeää asiaa varmaan soittaa uudestaan tai jättää viestin niin voi soittaa takaisin.
Et taida luottaa häneen?- nohaloohaloo
Helpostipa saat itsellesi pahan mielen! Mies saattaa sen tehdä nimenomaan sinun takiasi! Haluaa tavata sinua rauhassa niin, että kavereiden soittelut eivät keskeytä yhteistä aikaanne.
- kokemusta on..
Pelkästään puhelimen äänettömällä pitäminen ei aiheuta epäilyjä.. mutta jos puhelinta kannetaan mukana suihkuun asti, kannattaa alkaa miettiä missä mennään. Tai ettei hän voi puhua puheluja lainkaan kun olet kuulemassa..
Todennäköisesti murehdit ihan turhaan! Itselläni ei käynyt ihan yhtä hyvin edellisessä suhteessa.- Minä vaan
Itse taas en pidä koskaan puhelinta äänettömällä, ja otan puhelimen mukaan myös suihkuun koska työni luonne edellyttää sitä.
Eli en näe tuossa mitään epäilyttävää...
- je
Jäälkeenpäin vasta huomaa miten itseä varmaan tarkkailtiin juuri vastaavista jutuista kännykän äänettömyydestä, puheluihin vastaamattomuudesta, parvekkeella käynnistä (varmaan epäili et kävin kattelemassa muita?)jne.
Mistä muusta tuollaiset epäilyt voi tulla kun aiemmista kokemuksista?
No minä olin kokematon, ehkä?
Ehkä kokematon siinä suhteessa et mulla ei ole ollut näitä suhteita kovin paljon pitkän avioliiton jälkeen, en mä osaa epäillä ihmistä jokisesta liikkeestä ja teosta voisiko se olla merkki kenties jostakin epärehellisyydestä? Ei hemmetti en yksinkertaisesti jaksa miettiä tuollaisia ja sitäpaitsi luotan ihmiseen (en liian sinisilmäisesti) mutta kuitenkin, enkä aio muuttua siinä suhteessa.
Sen takia mulla ei oo mitään profiilia missään treffipalstalla, pidän ainakin taukoa ja nautin muuten elämästä, kaipaan joo edelleen.. - MustisBimbot vauhdis
Ei vittu mikä juttu taas... mies luultavasti haluaa olla kohtelias sinua kohtaan ja viettää yhteistä aikaa ilman että sen serkun pojan kaverin papukaija soittaa sille koko ajan. Koska hän, toisin kuin sinä nähtävästi, arvostaa yhteistä aikaa.
Et taida ymmärtää paljonkaan käytöstavoista, mutta sen verran järkeä pitäisi löytyä että ei keskustele itsekkään 80% ajasta sen kaverin kanssa luurissa meikeistä ja uudesta hiustyylistä kun on poikaystävän kanssa viettämässä aikaa. - m__84
Miehet on harvoin naimisissa puhelimen kanssa, kuten joillain naisilla on tapana. Itselläni ollut puhelin piippauksella viimoset 10 vuotta.
- onko muutoksia
Jos kännykkä ei ole ollut ennen äänettömällä, kannattaa asiaan suhtautua varauksella. Onko känny myös aina piilossa, vai jättääkö huolettomasti lojumaan? Onko käytös muuttunut muuten, (ailahtelu, hajamielisyys, kärttyisyys, marttyyriys, haluttomuus, ennenkuulumaton halukkuus, mustasukkaisuus, unettomuus)? Klassisia uskottomuuden oireita jos ilmenevät yhtäkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama275080Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792179Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272137- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525