Olen onnellinen ja kiitollinen siitä, että tapasin mieheni reilu vuosi sitten netin kautta. Olen myös onnellinen siitä, että meillä synkkasi niin hyvin ajatukset ym. yhteen, että muutimme yhteen melko nopeasti.
Olen onnellinen siitä, että menimme naimisiin ja erittäin kiitollinen siitä, että saimme terveen, ihanan esikoisenkin jo. Suunnittelemme jo toista.
Minulla on aivan ihana mies ja minulle maailman ihanin lapsi ja olenkin jokapäivä onnellinen siitä, että minun ei tarvitse enää laittautua tunti toisensa jälkeen viikonloppuisin ja lähteä baariin, vaan voin käydä perheen kanssa saunassa, keittää kahvit ja katsella telkkaria. Herään myös aamulla hyvillä mielin, ei ole morkkiksia, eikä huonoa oloa. Ei fyysisesti eikä henkisesti.
Minusta on ihana suunnitella asioita ja menoja pidemmän päälle, kun ennen piti elää siinä "hetkessä". Ja minusta on ihana kokkailla perheelle. Kun ennen piti tehdä vain jotain itselleen.
Ja kaikkein hienointa on, että enää ei tarvitse pettyä kerta toisensa jälkeen.
Olen löytänyt oman helmeni. Aikaa siihen meni, mutta se etsiminen tosiaan kannatti.
Onnea kaikille muillekin helmen etsijöille! :) Ja aivan ihanaa kesää!!!
Oikeesti Onnellinen
Naineeen
2
289
Vastaukset
- Grill
Ihanaa että joku kirjoittaa täällä muustakin kuin pettämisestä ja muusta seksiin liittyvästä! Kiitos siitä ja mahtavaa kesää myös sinulle! :)
- jj16
vai niiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917550Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226295Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604417Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333044Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321908- 1291531
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971514Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19703