http://www.youtube.com/watch?v=W3X8Wcu9PXw&playnext=1&list=PL27F49426E2A590BD
Varatut viehättää
9
232
Vastaukset
- Ei todellakaan!
En koske pitkällä tikullakaan varattuun!
- no thank you
Emmäkään! varatut jopa vähän ällöttää.
- ihme yleistys
Ei kai kukaan ihastu kehenkään sen takia että hän on varattu?
- miuku@mauku
KYLLÄ!
Varatut on kovia kolleja!
- -varattu-
Niimpä niin, koska niissä on haastetta ja ne ovat niitä ns. "kiellettyjä hedelmiä"!!!!! Mutta kannattaa varoa ja miettii pikkasen omalle kohalle tuotakin asiaa :) Jos ymmärrät? Onnea valitsemallasi tiellä - toivottavasti ei ole kovin kivinen, HAHAA!!!!!!
- jalat maassako
Ei tosiaan viehätä ja yritän vältellä. Nyt on tapahtunut kuitenkin jotakin mystistä, huh..
- mitä siitä seuraa
joskus on roolit myös toisin päin. Varattu onkin sinkun imussa.
- kukakohan....
näin päin mulla sinkulla, varattu kiehnää ja yrittää....ei oo heleppoo :) !
- .
No jo on törkeetä!
Oon samaa mielt ku Arski-Patteri. Itestäki tuntuu vähä siltä et nimimerkin takana on joku pedofiili. Eli sulle, "Tyttö" sanon vaan et painu suolle esittää noita kyssäreitäs. Sairasta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304478Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783236- 1021530
- 881375
- 95902
- 77774
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18752- 42710
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111688