Subutexistaa puhutaan tällä palstalla todella vähän. Se on lisääntynyt ihan huimaavasti.
Jos jollain on kokemusta tai varmaa tietoa seuraavista asioista niin kertokaa minulle! eli :
* Subutexin vieroitusoireet (kauan kestää,kuinka kovat)
* Eroon pääsemisen vaikeudesta,onko mahdollista avohoidossa?
* Kauan olet käyttänyt?
* Mitkä lääkkeet parhaiten auttavat vieroitusoireisiin?
* Paljon se kaupungissanne maksaa?
( Kouvolan seudulla 60 euroa)
* Kiitän polvillani antamistanne asiallisista tiedoista.
Outoa...
Mitkä ihmeen tarkotusperät tolla sun viestillä oikein on...??? Ihmeellisiä kysymyksiä kerta kaikkiaan.Nii
Täällä taidetaan kattoo vähän kieroon tollasia kysymyksiä (en tiedä), mutta oon varma et saat paremman vastauksen päihdelinkin sivuiltaVastaan toki
* Subutexin vieroitusoireet kestävät kolme viikkoa korkeintaan. Ja niihin kuuluu (itsekoetusti) särky, edenkin jaloissa, ruokahaluttomuus, pahoinvointi, ripuli, kylmät väristykset, kylmä/hiki-vuoron perään olot.Ääretön saamattomuus, mieletön vitutus, voimattomuus.
* Eroon pääseminen on ihmisestä kiinni. Joku pääsee avohoidossa, joku ei. Mutta mahdollista kyllä avossakin, mielestä se on kiinni. Suburiippuvaisella on mahdollisuus päästä subutexvieroitukseen. Eli samalla kamalla sut vieroitetaan siitä. Jos yrität vieroittautua itse pikkuhiljaa subutexista, ei se onnistu. Se on hyvä tapa kusettaa itseään, ja kuitenkin huomaa että tole vain kasvaa. Eli "muka vähentää".
* Olen käyttänyt aikoinaan 2,2 vuotta. Nyt olen ollut kohta 2 vuotta erossa.
* Vieroitukseen auttavat parhaiten: Indalgin, panacod, + rauhottavat. Varmaan on joitakin muitakin. Kovat särkylääkkeet.
* Täällä se maksaa 50-60 euroa nykyää. silloin maksetettiin 70-100 euroa , eli 2 vuotta sitten.
Suburefloista
1.voi kestää kolmest viikosta pariin kuukauteen, se on yksilökohtasta. ite en oo ollu niin kauaa koskaan ilman, mutta sen voin sanoo, että kovat on reflat. Hiki lentää ja on ku ois luut jäässä, paleltaa niin helvetisti. sattuu niveliin ja lihaksiin, maha sekasin ja oksettaa, yöt pyörii sängyssä kun ei pysty nukkuun. niin tuskanen ja ahdistunu olo, että sitä vaikka hakkaa itteensä että saa sen henkisen tuskan kohdistettua joksikin fyysiseks kivuks, joka on helpompi kestää.2.lähes mahdoton päästä eroon ilman pitkää laitoshoitoo. jos avohoidossa niin kannattaa muuttaa toiseen kaupunkiin kauas kavereista ja luoda hyvä tukiverkosto. välit poikki kaikkiin käyttäjiin, muuten siitä ei tuu mitään.
3.muutaman vuoden subuja, yli 10 vuotta muuta kamaa
4.pritlofex, catapresan, naxopren, bentsot, kotikonstina tramal tai tramadol jos ei halua temgesiciä käyttää tai vahvempia opiaatteja tai opioideja
5.n.50-80e
Eroon pääsee missä tahansa on pelkästään! omasta vilpittömästä halusta kiinni, mutta katkoa suosittelen.
Jos meinaat kotona niin Tramalit,panacodit ym. opioidit auttavat parhaiten. Jalkojen "vatkaukseen" sirdalud on hyvä, kylä/kuuma oireisiin catapresan ja pritloflex. Ripuliin 2rkl. perunajauhetta veteen sekoitettuna (ainakaan mulla ei muut ripuli lääkkeet auta ollenkaan). Bentsot esim. diapam,xanor ym. auttavat mutta jos et ole niihin jo valmiiksi koukussa en suosittele. Kannabis auttaa nukkumaan ja parantaa huonoa oloa (susittelen), mutta ei kannata käyttää kuin vain tosi vaikeiden oireiden yhteydessä.
Amfetamiini autaa myös varsinkin psyykkisesti mutta en suosittele sitä käytettäväksi ollenkaan. Itse olen käyttänyt 13v. ja ollut kuivilla kohta neljä vuotta. subut maksaa täälläpäin nykyään 30-50e, silloin kun itse käytin hinta oli 25-40e. Toivottavasti jotain hyötyy sulle näistä mun vinkeistä. jos lopetus ei onnistu niin kehottaisin hakeutumaan korvaushoidon piiriin sillä jatkuva lopettaminen ja aloittaminen vie kaikki voimat ja hermot menee.
mitä subutex on
Subutex on hävettävä päihde, vieroituslääke ja suomalaiset idiootit tunkee ruiskulla suoneen.....
joku fiksu täälläkin näyttäs olevan, vedin 14-21v. pollee ja siitä irti subul 21-26v. bupre on hyvä lääke polakkaan mut ei ittekseen vedettynä sano mitään joten lopetin senkin turhuuden viime vuonna, subuu ei pidä piikittäää!!! itellä melkeen näkö ja suonet menny eli tiedoks vaan "toimii" paremmin nokkaan vedettynä ja pitempään itelläni annos laski 8mg/vrk 2mg:hen kun aloin vetää suonen sijaan nokkaan ja lopetuskaan ei ollut mitenkään överivaikeeta kun vertaa siihen kun lopetin piikittämisen jälkeen tai siis olin 2kk vetämättä ja retkahdin. eli jos ei pysty/halua lopettaa niin menkää korvaushoitoon!!! haitat minimoituu ja ei mene alituiseks rahan hankinnaks ja voi ostaa vaikka auton ite pistin subumassit 3v. fikkaan ja ostin 250hv Audin aivan mieletön vehje, elikkä ei ollut sieltä halvimmasta päästä8.pv. ilman
Mulla on takana 8 vuoden subu-koukku.Haluan lopettaa itse,itsehän aloitinkin.Keräsin (jotkut) tarvittavat lääkkeet kasaan.Kolmantena päivänä alko olot,ja siitähän ne vaan paheni.Mulla on xanoreita,panacodeja,ripuliin apteekista ilman reseptiä imodiumeja (maksaa muutaman euron).Syön myös magnesiumia,ja muita vitamiineja. Pritloflexiejä tai catapresania ois tarvinu/tarvis kylmä-kuuma-olooon.Ja Sirdaludeja tarvis viel.Nyt on vasta kahdeksas päivä menossa ilman.Itekkin asun kouvolan seudulla.Tarkotus ois lopettaa lopullisesti.Joskus tääl kouvolan seudul liikkuu niit subutex-laastaraita.Ne vois olla ja kova sana alkuun,varsinki jos on paha piikkikoukku.Olo on tosi paska.En ois jaksanu tulla koneellekkaan,mut tulin kattoo löytyiskö täält mitää niksejä...totta,subust puhutaan todella vähän,vaik sit käyttää tosi moni.Myöskin korvaushoitopotilaat väärin.Ainakin jokainen tuntemani,eli n.10 ihmistä.Tsemppiä
Hei Äijä 1979, miten sulla on mennyt? Tsemppiä toivottaa sivusta seuraaja.......
ja sulle vittuakovalitatte tuu sanoo toi päin naamaa niin katsomme yhdessä sen jälkeen sinulle sopivan kidutus muodon ja jos et valita rahaa tulee 1000e eli teen sinulle subureflat omin konstein jos et valita tonni tai pannaan vaik kaks tuulee sulle verottomana käteen heti 2vkon vieroituksen jälkeen siis jos pystyt olemaan valittamatta vastaa tähän viestiin jos kiinnostaa niin kerron yhteystietoni niin voimme aloittaa testin...4000e kuussa ei ole mielestäni liian vähän silllä itse tienaan vähemmän ,joten sinä hyvä vitunvalittajat pyydän sua seisomaan sanojesi takana mutta en usko että susta on miestä kohdata edes mua face to face jos on niin vastaa niin sovitaan missä hoidetaan tämä mysteeri pois päivä järjestyksestä
..
luuletko saavas jotain fiksui vastauksii kun panet viestii asioista mistä sinulla ei ole kokemusperäistä tietoa, ja on se helppo vittuilla siellä tietokoneen takana tuu käymään kallios tai malmilla ja avaudu noista sun jutuist päin naamaa oot kyll ihme pelkuri... btw mua ei ole pelleks haukuttu vuos kausiin joten tämmönen netti-nörtti paikka saa vain sapen turhaan kiehuu kun et kuitenkaan uskalla tulla puhumaan kasvotusten sitäpaitsi huume mailma on kasvattanu musta paremman ihmisen nyt kun en enään käytä tajuan elämän realiteetit paremmin kuin semmonen ihminen joka on pelkässä pumpulissa kasvanut... sinä?pahoin voiva hyvinvointi valtio
ite oon kokenu et laitokset on monile syypään koska jouduin viime kesänä perhekotii ja siellä tuliki sitte semmosia kavereita ja kaveripiirejä missä ei ollu pelkkä alkoholi enään mukana juhlimisessa. eka tutustuin bentsoin yms joka oli kauheet eka mut sit tuntu paremmilt ja erilaiste lääkkeitte jälkee tuli lisää kavereita ja subu tuli tutuks nyt on sitäki tullu vedettyä eka lähinnä juhliskäyttäjä josta tuli tapa. Nyt on c-hepatiitti ja perhe ja läheiset kadonnu ympärilt.16v
hepehki
"tuu vittu kalliioon tai malmille" ahahahaha en tommosta jokeria taas hetkeen missään nähnytkään. jos sä oisit oikeasti "kovempikin jätkä" niin pitäsit sen vitun sima suus pienemällä etkä soittas netissä suutas vitun subu apina.Kyl ymmärrän, et 8v subua vetäny vetää herneen nokkaan, jos selität tommosia. Jengi yleensä viel tietää sen koukun ja kaiken paskan (mitä koukusta seuraa), mut kun johonki rakastut, niin ei ole helppoa olla ilman.
Sit se lähtee pikkuhiljaa käsist..
Vähän ku sul toi huutelu nyt, et ole nähnyt toista osapuolta, niin et voi sanoa mitään hänestä. Huutelisitko alkoholistille samalla tavalla? Vaikka se on vaarallisempaa?
Mut joo, itse kysyisin, että auttaako verenpainelääkket mitään? Bentsoi ja panacodei on vähän yli viikoks, tänään meni vikat vedot tos äsken. 2v suoneen, 8kk siit päivittäin lähes. Ja kyl ku ollu kuivaa niin 3pvä tekee jo vähän pahaa vaik olis laatan panacodeja syöny, niin tiedä mitä edes. Tänään apteekist paljon imodiumia..... Ja sirdaludei saan varmaan kans. Tullu noit rivoi syötyy nyt kyl sillee, et vast 8mg toimii jotenki päihteenä - mut toisaalt oon ollu viikon ilman helposti. Toivottavasti en jää niihi kiinni... olis paska homma. Tän takii parempi, ettei oo xanoreita..
Laskeeko kannabis verenpainetta, entä benzot? ettei mene liian alhaalle. Entä tupakka? panacodit taitaa ainakin... jos puolikkaan tai 1/4 nappia söisi.. jos nyt sopivat edes
Narsistin tapana ei ole kunnioittaa ihmistä eikä lakeja.
varmaan joo joku tähän vastaakin samantien mutta mitä vitun väliä.
ELÄMÄ ON PARASTA HUUMETTA!!!
Toivottavasti et syönyt lyricaa, varmasti vaan pahentaa oloa.
"Oireet ovat todella epämiellyttävät voisi verrata vaikka todella kovaan flunssaan ja samalla on henkinen kipu, joka saattaa olla fyysisiä oireita hankalampi."
- Flunssaan? Mulla ei kyllä oo ikinä ollu semmosta flunssaa, että ois ollu yhtä huono olo , ku refloissa.
Alotin subutexin käytön kun jani raappana kuoli...
R.I.P....
Subutex Prinssi !
En ymmärrä miksi vielä tänäkään päivänä ei puhuta suoraan Subutexista ja sen aiheuttamista ongelmista ja vaaroista. Kyseessä on kuitenkin lääkeaine, jolloin kynnys kokeiluunkin voi hyvin olla matalampi kuin suoranaisten huumeiden. Ja ongelma on räjähtänyt käsiin 2000-luvulla, mutta asiasta vaietaan edelleen suuremmassa kuulijaryhmässä. Kyllähän "me" kaiken tiedämme ;-) , mutta entä ne, joilla helvetti vasta alkamassa tai tulevaisuudessa edessä. Heidän eteen tulisi pikkuhiljaa alkaa töiden teko.
Kuten kaikki tiedetään, opiaatit ovat erittäin vaarallisia huumeina, mutta monikaan keltanokka ei todellakaan osaa arvata kuinka ne vaikuttavat oikeasti ihmiseen ja miten voimakkaasti ja nopeasti sekä henkinen että fyysinen riippuvuus kehittyvät. Lisäksi haluan ottaa tässä esille julmat, syntiset ja epäinhimilliset tavat, joilla subukauppiaat pokiaan haalivat...Ei ole tavatonta pokan tietämättä koukuttaa häntä Subutexiin. Kaikki keinot sallittuja kun kama vienyt todellisuuden tajun sekä tunne-elämän.
Itse heräsin noin kk sitten ja kävin läpi oman helvettini etsiessäni taas itseäni, tunteitani ja ymmärtääkseni kaiken kirkkaammin. Nyt se on takana päin, mutta joka ikinen tuleva päivä tulee olemaan oma lukunsa, ja minä opiaattiriippuvainen joka ikinen päivä. Itselläni valtava motivaatio sekä tiedon jano itsestäni saivat minut jatkamaan loppuun asti. Lopettaminen on kuitenkin myös niin ajattelemisen aihetta antava sekä vahvistava kokemus (jona haluan sen säilyttää), että suosittelen kaikille.
Kukaan ei ole seppä syntyessään...jotkut opiskelevat yliopistoissa jne, eikä uudenlaisen henkisesti rikkaamman elämän opetteleminen ole varmasti vähäpätöisempää. Kunhan vain oppii ja kulkee oppimansa mukaan jatkossa.
Olemme kaikki erilaisia, mutta kuitenkin sisimmältämme niin samankaltaisia. Tsemppiä ja rohkeutta kaikille niille, jotka uskaltavat edes yrittää. Ja toivoa kaikille niille, jotka eivät ehkä vielä ole valmiita yrittämään.
Kaikki on kestettävissä jos ei ole narisija-tyyppiä.
Reflat alkoi mulla vasta 7 vrk jälkeen kunnolla. Olin sillon katkolla ja lääkitystä oli niukasti. 15 mg pamia päivässä ja serenase IM yöksi. Kivut oli sietämättömät. Mä muistan kun vaan vatkasin ja heijasin itteeni edes takas paikallaan istuen. Ei helpottanu ees yöks kun ei uni tullut.. 3 vrk'ssa nukuin ehkä yhteensä 5 tuntia.. Ripuli ja huonovointisuus, siis oksentelu oli pientä verrattuna noihin muihin oireisiin. Huomasin asteittain kivun laantuvan, mulla alaselkä oli pahin kun tuntu et lantio ja selkäranka vois vaik irtoo toisistaan. Kylmä mulla oli vielä kuukausi ainakin lopettamisen jälkeen, enemmänkin sellanen syväjää koko ajan. Yöunet sain takasin ehkä 2,5 kk kohalla, välillä vieläkin reistaa, voi tietty johtuu muistakin syistä.
Tää masennus ja tarmottomuus on kyl aika paha. 4,5kk on pitkä aika mutta uskon et se johtuu 6v kamahistoriasta. Lopetin pirin vuonna 2009 ja olin 2v täysin raittiina. Viimme talvena alotinkin sitten subutexin. Paha virhe, entiedä mikä mhun meni. Oon lukenu jostain et opiaatit vaikuttaa serotoniiniin ja dopamiiniin, tai niiden reseptoreihin jotenkin ikäänku tyhjentää ne. Tää palautuminen mahtaa ottaa aikaa kumminkin vajaa vuoden ehdin käyttää.
Kukaan ei pysty lopettamaan ilman todellista omaa halua. Jos mut ois laitettu sillon 15 vuotiaana jonkilaiseen pakkohoitoon, ei se ois mua raitistanu.
Onnea ja sitkeyttä kaikille lopettaneille ja sinnitteleville!
A-klinikalla lääkäri kyll hoitaa lääkityksen oloihin! Kotiin ei kannata jäädä kipristeleen/ tekeen kuolemaa ilman lääkitystä!!!!!
Tsemppiä kaikille!
ps. ei tää mitään helppoo ole ollut, mut lapseni tarvii isän!!!!
- imodium (ripuliin)
-catapresan 150mg (kylmä/kuuma oireisiin)
-Oxamin 15mg (rauhottava)
-zopinox 7,5mg (nukahtamislääke)
Eihän noilla mitään ihmeitä saa aikaan, mut pärjätty ollaan!
Toi catapresan on se ihmelääke joka toimii! (ehdoton)
uni tulee ilman lääkkeitä ja rauhoittavat jätetty pois 2päivää sitten!!! Niin ja korkki on pysynyt kiinni ko. ajan!
suosittelen kokeilemaan kaikille, enpä tänne enään raapustele....
Eli 3viikkoo kestää reflat! (olet onnellinen ku paskot kiinteetä ;) )