Suosittele pieksämäkeläistä pitopalvelua. Mikä hintataso paikkakunnalla on? Ainoa minkä nettisivut löysin, on Pöyhölän Pappila, joten sen hinnat on tiedossa. Se on vissiin ihan hyvässä maineessa? Mites nämä muut, yhden hengen yritykset, joilla ei virallista toimipaikkaa ole? Kokemuksia kaipaisin...
Pitopalvelu Pieksämäeltä?
8
3331
Vastaukset
- juhlaajuhlaa
Pöyhölä on kyllä loistava, itselläni kokemusta useammistakin juhlista! Ruokaa jää aina ihan älyttömät määrät yli, ja se näin egologisena ihmisenä joskus ärsyttää. Parempi tietysti, ettei juhlasta eväkset lopu kesken... ;D
Yksi pitopalvelu, jota ystäväni suositteli on Tossavaisen Heli,
sivut löytyvät ositteesta: www.helinkaunisarki.com.
Ja hei, googletamalla löytää aika monta yksityistä lisää, kun hakusanaksi laittaa: juhlapalvelu Pieksämäki.- juhlitaan
RUISKUKKA, edullinen ja hyvät palvelut
- asiakas 1971
Tmi Maija Häyrinen / Villa Virmas on hyvä on osaava
- elliot456
Ei ole Pieksämäeltä, mutta Sirpa Sappinen Kangasniemeltä on myös loistava! Homma toimii taatusti, ruoka on hyvää ja sitä riittää!
- Kalkkunapaisti
Toimittaako Pieksämäelle sitten tuotteet??
En meinaan pidä Kangasniemellä juhlia,vaan Pieksämäellä.
- Matti863
Pito ja juhlapalvelu Jouni Kauppien. Ehdottomasti paras pieksämäellä.
- Asiakas.
Jounia suosittelen.
- 11+17
Suosittelen lämpimästi Hiiliwillen Hennaa ja Ruiskukkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566668Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404602- 602377
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391888Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171304
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151259- 171211
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097