Hyvää ja Luotettavaa kotisiivous/ kotiapupalvelu yritystä Lappeenrannasta?
Osaako joku suositella...
24
7963
Vastaukset
- KAURRRA!
en tiedä mut joku vois käydä lakasemassa kaurat pois puistoista
- Asiallinen vastaus
Sissin siivousapu oli tosi tehokas ja asiallinen.
- mummun kämppä kuntoo
Missä hinnoissa kotisiivouksen tuntiveloitus pyörii? Esin tavallinen muuttosiivous, ikkunan pesuthan kai monet firmat hinnoittelee erikseen. Ko palveluita tarjoavia firmoja on niin paljon, ettei huvittaisi kaikkia soitella läpi, saadakseen kuvan keskihintaisesta ja edullisesta hintatasosta.
Kiitokset, jos joku vaivautuu vastaamaan :) - Syksy11
mummun kämppä kuntoo kirjoitti:
Missä hinnoissa kotisiivouksen tuntiveloitus pyörii? Esin tavallinen muuttosiivous, ikkunan pesuthan kai monet firmat hinnoittelee erikseen. Ko palveluita tarjoavia firmoja on niin paljon, ettei huvittaisi kaikkia soitella läpi, saadakseen kuvan keskihintaisesta ja edullisesta hintatasosta.
Kiitokset, jos joku vaivautuu vastaamaan :)http://www.pienetapurit.fi/
Tässä on linkki Pienille Apureille joilta itse olen siivouksia tilannut ja olen ollut erittäin tyytyväinen heidän käden jälkeen. :) - Asiallinen vastaus
Kiitokset, jos joku vaivautuu vastaamaan :)Mie selvisin asunnon(kolmio) loppusiivouksesta 80 eurolla.
Ikkunan pesu ei kuulunut tähän siivoukseen, ja wc:t pesin itse.
Kotitalousvähennys kannattaa hyödyntää. - Homma hoituu
Kiitokset, jos joku vaivautuu vastaamaan :)Hinnat pyörii 27-36e / tunti ja suurinosa veloittaa erikseen esim:muuttosiivoukset,ikkunanpesut, mutta on muutamia yrityksiä jotka ottavat vielä saman taksan oli siivous sitten mitä vaan.Vanhempani käyttävät Kotiivous Siniä ja ovat olleet tyytyväisiä palveluun. Ja käy vaikka katsomassa Lappeenrannan isoavun sivuilta,sieltä voi valita mieleisensä yrittäjän ja siellä on selkeät hinnat.
- siivousta
Syksy11 kirjoitti:
http://www.pienetapurit.fi/
Tässä on linkki Pienille Apureille joilta itse olen siivouksia tilannut ja olen ollut erittäin tyytyväinen heidän käden jälkeen. :)Pienet apurit on ollut protestilistalla - maksamattomia veroja ym. laskuja
Pienet Apurit on luotettava ja hoitaa hommat asiallisesti mitä pyydetään. Hintakaan ei ole paha..
- eläkemummolsala
jaa jaa mikähän mahtaa olla hinta
- Syksy11
Itse olen myös käyttänyt Pieniä Apureita kevätsiivoukseen ja ikkunan pesuun. Olen ollut todella tyytyväinen tyttöjen reippauteen ja siivouksen jälkeen. Hinnat ovat mielestäni sopivan edullisia. :)
- Siivouspalvelua
Älä ainakaan siivous-sinikkaa ota,jätetään usein tulematta sovittuna aikana ei olevinan "muisteta" ilmoittaa peruutuksista ja joka kerta tulee uusi sivooja kun siellä ei työntekijät pysy...
- Kuullut
Totta, olen kuullut samaa kyseisestä firmasta. Tuttavillani kävi kyseinen siivouspalvelu, mutta irtisnoivat sen epäluotettavuuden vuoksi. Tottahan on että jos palveluja ostaa niin niitä pitää myös sitten saada silloin kun on luvattu.
- Kipee mummo
Kuullut kirjoitti:
Totta, olen kuullut samaa kyseisestä firmasta. Tuttavillani kävi kyseinen siivouspalvelu, mutta irtisnoivat sen epäluotettavuuden vuoksi. Tottahan on että jos palveluja ostaa niin niitä pitää myös sitten saada silloin kun on luvattu.
Onko kellään kokemuksia zirpukasta?
- kokeillut monia ...
Kipee mummo kirjoitti:
Onko kellään kokemuksia zirpukasta?
Zirpukasta en tiedä, mut miun kokemuksista LAPPEENRANTAlaisista SIIVOUS SINIKKA on ollut kyllä parhaasta päästä, ja siel ymmärretään että laskutetaan tilattu tuntimäärä eikä esim. 2 tunnin tilauksesta yhtäkkiä 4 siksi että paikalle tulikin 2 siivoushlöä...noin monet yrittävät hilata hintaa, törkeää. Ja onhan sekin että lyödään luuri korvaan kuten LEENAN SIIVOUS.
- LikanenKoti
Pop! Vieläkö samat toimijat toimittaa asiaansa?
- Anonyymi
Siivos Lappeeta en toiste kotiini päästä
- Anonyymi
Mikäs vika oli Siivous Lappeessa? Siivooja? Laatu? Hinta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs vika oli Siivous Lappeessa? Siivooja? Laatu? Hinta?
Epäilen, että Natotrolli matkii taas tyytymätöntä vähäakka manailijaa jostain menneisyydestä opituin sanoin. "En toiste" on yleisesti tiedetty tyrmistyneiden kyräilijöiden lause. Oppineet sen joltain, jota näköjään pitävät äidinkielen opettajanaan, kun Suomessa ei tykätä siitä, jos jollain on ihan oma elämä, ja ei elä toisten elämää.
- Anonyymi
Siivous Lappee on paras.
- Anonyymi
Rakennus kokko Oy Antero kokko.siinä on rehellinen mies..ei kyllä osaa mitään muuta kuin sotkea mutta kyllä joku ne jäljet siivoaa
- Anonyymi
Siivouksen jälki hyvä. Siivouksen ohella katosi kaikki kastikkeet jopa ne mitkä säilyvät huoneen lämmössä. Onneksi siivoja jätti homeiset kastikkeet kaappiin ja otti vain nuo uudet kastikkeet missä päiväystä vuosi jälellä. Jos lappeen siivoukselta varaatte niin varautukaa siihen että saattaa hävitä 30 euron edestä erinlaisia mausteita ja kastikkeita. Pakastimen sulattivat mutta en tiedä miksi piti heittää pois kastikkeita mitkä olivat säilössä huoneen lämmössä ja mehutiiviste mikä ei edes mene pilalle vaikka olisi viikon huoneen lämmössä. Epäilen että siivoja valitsi parhaimmat kastikkeet itselleen kun jätti kumminkin kaappiin nuo roskis kamaa olevat majoneesit missä päiväys menee umpeen kuukauden päästä.
- Anonyymi
Hopeahuisku hinnat löytyy nettisivuilta
- Anonyymi
Mie voin tulla käymään eteisessä, ja puhaltaa kovasti pölyt pois. Hinta o vaa 1000
- Anonyymi
Siivous Lappee paras suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971757- 1551715
- 1141472
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911407Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1831116Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu33996En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59908Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja160859Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46856Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39829