Osaako joku suositella...

sillä siisti

Hyvää ja Luotettavaa kotisiivous/ kotiapupalvelu yritystä Lappeenrannasta?

20

7012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAURRRA!

      en tiedä mut joku vois käydä lakasemassa kaurat pois puistoista

    • Asiallinen vastaus

      Sissin siivousapu oli tosi tehokas ja asiallinen.

      • mummun kämppä kuntoo

        Missä hinnoissa kotisiivouksen tuntiveloitus pyörii? Esin tavallinen muuttosiivous, ikkunan pesuthan kai monet firmat hinnoittelee erikseen. Ko palveluita tarjoavia firmoja on niin paljon, ettei huvittaisi kaikkia soitella läpi, saadakseen kuvan keskihintaisesta ja edullisesta hintatasosta.

        Kiitokset, jos joku vaivautuu vastaamaan :)


      • Syksy11
        mummun kämppä kuntoo kirjoitti:

        Missä hinnoissa kotisiivouksen tuntiveloitus pyörii? Esin tavallinen muuttosiivous, ikkunan pesuthan kai monet firmat hinnoittelee erikseen. Ko palveluita tarjoavia firmoja on niin paljon, ettei huvittaisi kaikkia soitella läpi, saadakseen kuvan keskihintaisesta ja edullisesta hintatasosta.

        Kiitokset, jos joku vaivautuu vastaamaan :)

        http://www.pienetapurit.fi/

        Tässä on linkki Pienille Apureille joilta itse olen siivouksia tilannut ja olen ollut erittäin tyytyväinen heidän käden jälkeen. :)


      • Asiallinen vastaus
        mummun kämppä kuntoo kirjoitti:

        Missä hinnoissa kotisiivouksen tuntiveloitus pyörii? Esin tavallinen muuttosiivous, ikkunan pesuthan kai monet firmat hinnoittelee erikseen. Ko palveluita tarjoavia firmoja on niin paljon, ettei huvittaisi kaikkia soitella läpi, saadakseen kuvan keskihintaisesta ja edullisesta hintatasosta.

        Kiitokset, jos joku vaivautuu vastaamaan :)

        Mie selvisin asunnon(kolmio) loppusiivouksesta 80 eurolla.
        Ikkunan pesu ei kuulunut tähän siivoukseen, ja wc:t pesin itse.
        Kotitalousvähennys kannattaa hyödyntää.


      • Homma hoituu
        mummun kämppä kuntoo kirjoitti:

        Missä hinnoissa kotisiivouksen tuntiveloitus pyörii? Esin tavallinen muuttosiivous, ikkunan pesuthan kai monet firmat hinnoittelee erikseen. Ko palveluita tarjoavia firmoja on niin paljon, ettei huvittaisi kaikkia soitella läpi, saadakseen kuvan keskihintaisesta ja edullisesta hintatasosta.

        Kiitokset, jos joku vaivautuu vastaamaan :)

        Hinnat pyörii 27-36e / tunti ja suurinosa veloittaa erikseen esim:muuttosiivoukset,ikkunanpesut, mutta on muutamia yrityksiä jotka ottavat vielä saman taksan oli siivous sitten mitä vaan.Vanhempani käyttävät Kotiivous Siniä ja ovat olleet tyytyväisiä palveluun. Ja käy vaikka katsomassa Lappeenrannan isoavun sivuilta,sieltä voi valita mieleisensä yrittäjän ja siellä on selkeät hinnat.


      • siivousta
        Syksy11 kirjoitti:

        http://www.pienetapurit.fi/

        Tässä on linkki Pienille Apureille joilta itse olen siivouksia tilannut ja olen ollut erittäin tyytyväinen heidän käden jälkeen. :)

        Pienet apurit on ollut protestilistalla - maksamattomia veroja ym. laskuja


    • Pienet Apurit on luotettava ja hoitaa hommat asiallisesti mitä pyydetään. Hintakaan ei ole paha..

      • eläkemummolsala

        jaa jaa mikähän mahtaa olla hinta


    • Syksy11

      Itse olen myös käyttänyt Pieniä Apureita kevätsiivoukseen ja ikkunan pesuun. Olen ollut todella tyytyväinen tyttöjen reippauteen ja siivouksen jälkeen. Hinnat ovat mielestäni sopivan edullisia. :)

    • Siivouspalvelua

      Älä ainakaan siivous-sinikkaa ota,jätetään usein tulematta sovittuna aikana ei olevinan "muisteta" ilmoittaa peruutuksista ja joka kerta tulee uusi sivooja kun siellä ei työntekijät pysy...

      • Kuullut

        Totta, olen kuullut samaa kyseisestä firmasta. Tuttavillani kävi kyseinen siivouspalvelu, mutta irtisnoivat sen epäluotettavuuden vuoksi. Tottahan on että jos palveluja ostaa niin niitä pitää myös sitten saada silloin kun on luvattu.


      • Kipee mummo
        Kuullut kirjoitti:

        Totta, olen kuullut samaa kyseisestä firmasta. Tuttavillani kävi kyseinen siivouspalvelu, mutta irtisnoivat sen epäluotettavuuden vuoksi. Tottahan on että jos palveluja ostaa niin niitä pitää myös sitten saada silloin kun on luvattu.

        Onko kellään kokemuksia zirpukasta?


      • kokeillut monia ...
        Kipee mummo kirjoitti:

        Onko kellään kokemuksia zirpukasta?

        Zirpukasta en tiedä, mut miun kokemuksista LAPPEENRANTAlaisista SIIVOUS SINIKKA on ollut kyllä parhaasta päästä, ja siel ymmärretään että laskutetaan tilattu tuntimäärä eikä esim. 2 tunnin tilauksesta yhtäkkiä 4 siksi että paikalle tulikin 2 siivoushlöä...noin monet yrittävät hilata hintaa, törkeää. Ja onhan sekin että lyödään luuri korvaan kuten LEENAN SIIVOUS.


    • LikanenKoti

      Pop! Vieläkö samat toimijat toimittaa asiaansa?

    • Anonyymi

      Siivos Lappeeta en toiste kotiini päästä

      • Anonyymi

        Mikäs vika oli Siivous Lappeessa? Siivooja? Laatu? Hinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs vika oli Siivous Lappeessa? Siivooja? Laatu? Hinta?

        Epäilen, että Natotrolli matkii taas tyytymätöntä vähäakka manailijaa jostain menneisyydestä opituin sanoin. "En toiste" on yleisesti tiedetty tyrmistyneiden kyräilijöiden lause. Oppineet sen joltain, jota näköjään pitävät äidinkielen opettajanaan, kun Suomessa ei tykätä siitä, jos jollain on ihan oma elämä, ja ei elä toisten elämää.


    • Anonyymi

      Siivous Lappee on paras.

    • Anonyymi

      Rakennus kokko Oy Antero kokko.siinä on rehellinen mies..ei kyllä osaa mitään muuta kuin sotkea mutta kyllä joku ne jäljet siivoaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2911
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      178
      1704
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1585
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1565
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1279
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      332
      1107
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1004
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      976
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      946
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      920
    Aihe