Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä

Anonyymi-ap

rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain kuvittelenkin miten kommentoisit.

Et tiedäkään kuinka kipeää tekee ajatella aina välillä, kun tahtoisin sinut seuraa pitämään ja päästä kuulemaan ja näkemään sinua. Muistan olemuksesi, liikkeesi ja tapasi elehtiä, ja tietysti se ääni. Apua. Nautin niin kaikesta sinussa.

39

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kuule. Kipeää ollut jo pitkään. 😎

• Anonyymi

Sydän kipeänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydän kipeänä?

Liian pitkään olen kärsinyt. Mutta ehkä joku päivä ymmärrän miksi... 😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pitkään olen kärsinyt. Mutta ehkä joku päivä ymmärrän miksi... 😪

Siksi ettet kysy, ettet viestitä vaikka näet että vetovoima on lisääntynyt.

• Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Naiselle.

• Anonyymi

En ymmärrä tätä viehätystä ääneen, jostain syystä se aina herättää kaikenlaista ihmisissä

• Anonyymi

Minä ymmärrän. Joillakin on vain niin herkullinen ääni... 🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ymmärrän. Joillakin on vain niin herkullinen ääni... 🤤

Se on huomattu🤔🤭

• Anonyymi

Ai. Ääni on taas täällä ihan täysin oleellinen juttu. Pätee niin solisteihin kuin läheisiin, ja tuntemattomissakin koukku korvaan.
        Jotkut vaan resonoi, toiset sitten taas ei. - sivusta

• Anonyymi

Olen T ajattelen sua .

• Anonyymi

Olet Tg-grillin asiakas.

• Anonyymi

Ketä ajattelet?

• Anonyymi

Päästäisit mut jo jännityksestä.

• Anonyymi

Tämä tuskin oli minulle yksinäiselle miehelle. En ole haluttava kenenkään naisen silmissä. Olen sellainen pakollinen paha mitä täytyy välillä hetkellisesti sietää. Ymmärrän sillä olenhan minäkin tehnyt korvausta vastaan likaista ja epämiellyttävää työtä. Haaveilen silti, että joskus minäkin saan kokea miltä rakkaus tuntuu ja olla onnellinen. Se vaatii vaan erittäin ymmärtäväisen, rakastavaisen, turvallisen, luotettavan, kärsivällisen ja ennenkaikkea hyväsydämisen naisen. 🫶🥹

• Anonyymi

Mä olen tuommoinen ja yli empaattinen, mutta mistä sitä tietäisi olisiko viehätystä molemmin puolin?
        Vaikea on löytää sellaista joka osaisi olla yhtälailla ymmärtäväinen, luotettava, turvallinen, kärsivällinen, rakastava ja uskollinen 🦔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen tuommoinen ja yli empaattinen, mutta mistä sitä tietäisi olisiko viehätystä molemmin puolin?
        Vaikea on löytää sellaista joka osaisi olla yhtälailla ymmärtäväinen, luotettava, turvallinen, kärsivällinen, rakastava ja uskollinen 🦔

Nuo määreet sopivat minuunkin. Lisään sen etten tarvitse seksiä enää.

• Anonyymi

Toivon että joku päivä vierelläsi on sellainen josta et halua irti päästää. ❤️🙏

• Anonyymi

Joo.🐅

• Anonyymi

🫧🫧🧽🫧🫧

• Anonyymi

Inte För mig?, men hon måste veta att jag tänker på henne varje dag. Vill du träffa mig. Har du ikävä på mig🥹 jag sittade och tittade på dig och plötsligt hade jag dig i min hjärta. Vägen hem är lång.

• Anonyymi

Heja Sverige

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heja Sverige

Jag vet inte var hon är😔 jag älskar.

• Anonyymi

Jag vill träffa dig. Du bara måste fråga. Och jag har verkligen ikävä för dig hela tiden, även när jag är med dig.
        För mig, vägen hem med dig är alltid för kort.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jag vill träffa dig. Du bara måste fråga. Och jag har verkligen ikävä för dig hela tiden, även när jag är med dig.
        För mig, vägen hem med dig är alltid för kort.

Men vi har inte treffat nu, har du varit med henne/han?
        Jag vill och jag ska berätta vad är i min hjärta. Jag måste.

• Anonyymi

Ja jag saknar dig.

• Anonyymi

Mä en tietääkseni elehdi, joten ei ainaka mulle. Vai elehdinkö sitteki...? 😂

• Anonyymi

Onko henkilö vielä elossa?

• Anonyymi

Här jag skrattar och gråtar och drömmer om dig. Varje dag, hela kväll, också på morgon. Men nu är det sovandenatten, och jag drömmer vem som helst, sand i mina ögon.

• Anonyymi

Är du också finnjävel i Sverige?

• Anonyymi

Samaa höpsöttelya pidän tääl yksinäin, jospa tietäisit vain...

• Anonyymi

Milloin olette nähneet viimeksi?

• Anonyymi

I dag

• Anonyymi

Mä taas kuvittelen niitä ihania hassutuksia, mitä teki ja tervehdystä aamuisin. Aina, kun hän tuli, oli kaikki hyvin.

• Anonyymi

Joka kerralle oma hassu juttu.

• Anonyymi

Olen ihan kipeä siitä rakkaudesta, mitä tunnen edelleen päivittäin. Haaveilen siitä, miten hän olisi mun omani ja mä olisin hänen. En ikinä viettäisi aikaani täällä.

• Anonyymi

Buuklubbens Bertil och vänner.

• Anonyymi

Rakastuminen sai minut pakkomielteen valtaan. Se on jotain niin suloista, että vain sillä on merkitystä. Haluan omistautua vain sille hetkelle, jota vasten haluan joka päivä haaksirikkoutua. Haluan vain tarrautua ihanaan tunteeseen, jonka rakastuminen herättää. Kaikki muu on laimeaa, vailla syvällistä merkitystä.
      Rakastan sua vierellä oleva mieheni❤️
      Katsot minua joka päivä kuin olisin ainoa maailmassa. Se katse kertoo paljon. Rakastan sua ❤️

• Anonyymi

oi kiitos 😔 on sua niin ikävä 😥 oot rakkain ihminen maailmassa, maagisen upea nainen 🥰 sinä sankaritar 💝 yötäpäivää sua kaipaan, on uskomatonta mitä jumala kauttasi heijastaa, todella kaunista 🤍 oon elossa enää vain sua varten 💔 en voisi elää ilman sua 💔 haleja, paljon haleja 🤗 kiitos että oot ystäväni 💖🥀🎗
      M->N

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      97
      1837
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1760
    3. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      114
      1502
    4. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      91
      1427
    5. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      186
      1148
    6. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      33
      1026
    7. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      59
      948
    8. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      164
      923
    9. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      876
    10. Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä

rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k
      Ikävä
      39
      867
    Aihe