vieläkö koukku koponen pullistelee varkaudessa nostureineen,vaikka nostokonepalvelu kaikki koposen nosturit omistaakin
koukku koponen
11
3514
Vastaukset
- Varsin viksua
No olipahan avaus! Varsinaista rektumpuhetta.
- ei rektumia
aloittaja on oikeassa omisuksesta,mutta muuten tylsä aihe,koneita myydään ja ostetaan suomessa jokapäivä
- J.A.Grann
Vieläkö Varkauden kauppala elää ja voi hyvin? Yhtälailla näin voisi kysyä, joku joka ei tiedä asioiden oikeaa tilaa...
- oikeaa tilaa
Hallituksen jäsenet Kaupparekisterissä
Puheenjohtaja:
Nieminen Reino Kalervo
Varsinainen jäsen:
Koponen Juha Ilmari
Varsinainen jäsen:
Korhonen Alpo Heikki Jalmari
Lähde: Kaupparekisteri
Muut vastuuhenkilöt Kaupparekisterissä
Prokura:
Nieminen Reino Kalervo
Prokura:
Korhonen Alpo Heikki Jalmari
Tilintarkastaja:
Uotila Juha Pekka
Varatilintarkastaja:
Mäki Mikko Antero- sisu-lokomo
warkauden viisastenkivi oy
Kurko-koponen oy
...kurottaja toimintaa, ei "isoja" ajoneuvonostureita...
- katos vaan
katoavaista on maine ja kunnia
- Anonyymi
Koukku on legenda, sinä, taasen et mitään =DD
- Jusurock
Taitaa N K olla Savossa SUURIN
- Anonyymi
Kateus ja katkeruus.
- Taisitarjota
Käykö baareissa.
- Anonyymi
Nyt toimii Kurko-Koponen nimellä. Pääjohtajana Juha Koponen.
Vieläkö on elossa alkuperäinen firman perustaja (Koukku-Koponen)? Muistan lapsuudesta 1970-luvulta että hänellä oli autona V6-koneinen Peugeot 604 joka oli kallis auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236