HLS autokorjaamo tampere. Kokemuksia. Kiertäkää kaukaa...

huh huh

KIERTÄKÄÄ KAUKAA KOKO LIIKE!!!

Hinautin auton pihaan ja kun soitin siitä niin korjaaja vittuili suoraan puhelimessa. Itse olin aivan äimän käkenä että miten voi olla asiakaspalvelu tommosta. Väillä sanoi puhelun aikan että odota että tulee tärkemäpi puhelu ja laittoi luurin pöydälle ja osoteltiin 15 min kunnes löi luurin korvaan kun oli ilmeisesti unohtanut jo koko puhelun. Soitin uudestaan ja sitten annoin numeroni että soitta kun auto on valmis. odotin viikon soittoa ja sitten kun soitin itse paikkaan niin sanottiin että että on ollut valmis ekana päivän. Ei kuulema ole muistettu soittaa. Mitä ihmettä? Kysyin miksi oli vilkuttanut valoja omistaja sanoi että ei täällä lue tämmösitä että olisi vilkuttanut, kerroin että annoin tiedot korjaajalle, antoi korjaajalle puhelun niin korjaaja sanoi että oli mennyt toisesta korvasta ulos minun puheet vioista että ei kiinnosta! että ei ottanut tietoja ylös että viat että auto on kunnossa nyt että hae poijes. Siis miten asiakkalle voidaan sanoa tämmöstä, ihan sama mitä mieltä korjaaja on oikeasti mutta olen maksava asiakas! Puhuin paikan omistajan kanssa ja sanoin hänellekkin että eihän tämmöstä asiakaspalvelua ole missään koskaan ollut. Itekkin jaksan kuitenkin kuunnella aika paljon paskaa työssäni mutta tämä paikka vetää vertoja jo kaikelle että pitää varottaa kyllä muitakin.

Lisäksi autoon oli vaihettu ainoastaan bensansuodatn ja korjaus on 200€ Töihin mennyt kuulema puoltoista tuntia. Itsellä meni vaihtoon viimeksi 30min että en tiedä miten ammattilainen vaihtaa tunnin pidempään tuota (tuntiveloitus :D) Lisäksi osat oli 70€ kun itse ostin viimeksi 20-30€.

Maksoin poijes laskun mutta elkää ny menkö tänne jos ette halua että teitä pissataan silmään kunnolla!!!

12

6485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • levittäkää sanaa

      Onneksi tämmöiset liikkeet tuppavaat häviämään, kun "maine" leviää ihmisten tietoon...

    • dives

      no joo kuulostaa aika törkeeltä.

    • Ei hyvä HLS-auto!

      No juu, asiakaspalvelu ei todellakaan ole tuon liikkeen paras puoli. Ammattilainen kyllä pitäjänä, mutta muuten homma kusasee aika rankasti. Itekin sain odotella pitkän tovin, ennenkuin juttuporukasta kukaan jaksoi irtaantua kysymään mitä mulla on asiaa. Ja omistaja mukana...
      Oma auto oli siisvkorjattavana ja tekivät kyllä sovitun työn, mutta oli valoja pimeänä kun hain autoa ja pissapojan säiliön merkkivalokin kertoi, että tyhjää on.
      Eipä poikia paljon lisätienistit kiinnosta, kun eivät edes ehdottaneet näiden hommien tekemistä. Olisin mielelläni maksanut vaikka kympin yhden polttimon vaihdosta, jos ei olisi tarvinnut ite etsiä lamppua ja ajella parkkihalliin lämpimään sitä vaihtamaan.
      Mutta näin sitä palvellaan siis pikkufirmassakin, turha on kyllä kitistä jos ei oikein kauppa käy.
      Muutenkin kyllä aikamoinen luola, että enpä toiste taida tuonne vaivautua. Eivät muuten edes ehdottaneet, että voisivat tarkistaa auton katsastusta varten vaikka viedessä puhuin että tällainen olisi edessä. Ei siis niin tippaakaan asiakkaan palvelua.
      Vanhat osatkin muuten kyllä näytettiin kysymättä, mutta poimittiin samasta kasasta monien muiden seasta, eli ei hajuakaan oliko edes mun autosta vai ei.
      No, taisivat olla kun nyt kuitenkin toimii. :)
      Mutta en kyllä kenellekään mene suosittelemaan, en.

    • ATuomisManse

      Juuri samanlaisia kokemuksia HLS korjaamosta.
      Omista tai mikä lie pääjehu (vanhin gubbe) lupasi soittaa kun auto on valmis --> ei soittanut, jouduin seuraavana päivänä kyselemään auton perään.
      Vuorovaikutustaidot on ko. gubella ala-arvoiset ja joku taitavilla vuorovaikutusperustaidoilla saisi organisaation kukoistamaan. Ihan perusjuttuja kuin "Hyvää päivää" jne. sanominen voisi olla HLS korjaamon väelle paikallaan. En vie autoani enää sinne enkä suosittele kyllä muillekaan. Sen verran jäi harmittamaan koko juttu. 1-10 = 4 pistettä.

    • HLS-Asiakas

      Saavat kyllä työn tehtyä hyvin. Voisi kuitenkin kuvitella, että on suhteellisen edullinen paikka mutta päinvastoin... tuntityön laskutus on 100e/tunti....

      • hyväkorjaamo

        Olisit vienyt muualle senkin Toope. Sitten Suomi24 uikutat omaa surkeuttasi. Minusta ihan asiallinen palvelu ja hinnat kohtuulliset.


      • ÄlkääViekö
        hyväkorjaamo kirjoitti:

        Olisit vienyt muualle senkin Toope. Sitten Suomi24 uikutat omaa surkeuttasi. Minusta ihan asiallinen palvelu ja hinnat kohtuulliset.

        Surkea mesta on. Todistettavasti.


    • Pilsu-Ilsu

      Mulla toimi homma monta vuotta ihan hyvin, mutta sitten alkoi vituttamaan kun venäläisäijä rupesi väittämään vastaan kun kerroin alustan kolisevan. Ei kuulemma kolise. Mutta kun kolisee. Syynä oli niin kulahtaneet jarrulänget että ne soratiellä alkoivat kolistamaan kuopissa. Mutta eniten otti kaaliin se, että asentajat vetävät röökiä ihan ketjussa ja auto haisee kolme päivää käynnin jälkeen. Tuntihintakin nousi ihan samalle tasolle marmoritiskifirmojen kanssa.

    • M.NieminenEspoo

      Niinpä... itse vaihdoit aiemmin suodattimen nopeasti, nyt varmaan haettiin vikaa ensin vai tilasitko polttoainesuodattimen vaihdon? Ja kyllä oikea hyvälaatuinen osa maksaa, pitiköhän se siksi vaihtaa kun sinne aiemmin ihan itse nopeasti olit vaihtanut sen suodatimen joka todennäköisesti oli motonetin tai muun lelukaupan hyllystä?

      Näin se menee, itsellä ei kokemusta kyseisestä korjaamosta, mutta oletan että suurin osa tuosta mitä sanoit on hieman liioteltua? Vai sanoiko sinulle että tulee tärkeämpää puhelua ym??
      Olen minäkin joskus niin sanonut, mutta silloin olen jutellut ja kuunnellut asiakkaan, (joka omasta ja äitinsä mielestä on itsekkin ammattilainen ja aina oikeassa) puhetta toista tuntia ja muut hommat kestää yhden takia.

      Ja kyllä, juttu kirjoitettu aikoja sitten, kirjoitin silti.

    • wittu

      Jussi pussi sämpyläpussi..

    • Anonyymi

      Vaihdatin moottorinlämmittimen kyseisessä korjaamossa . Palvelu oli ammattimaista ja ystävällistä . Näytettiin kuinka homma tehtiin , olin tyytyväinen . Kaikkea hyvää , Pertti Heikkilä

    • Vaihdatin moottorinlämmittimen autooni muutama vuosi sitten kyseisessä korjaamossa . Palvelu oli ammattitaitoista ja ystävällistä , kaikki meni hyvin , olen tyytyväinen . Pertti Heikkilä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe